Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Периодические издания (26)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Бондаренко, С. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-12 
1.
Шифр: МУ7/2011/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2011г. № 1
Содержание:
Мисула, І. Р. Методичні конференції як засіб удосконалення навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / І. Р. Мисула, В. В. Файфура, А. І. Паламарчук. - С.5-10.
Чулак, Л. Д. Використання сучасних інформаційних технологій для удосконалення самостійної роботи студентів / Л. Д. Чулак [и др.] . - С.11-14
Другие авторы: Бас А.О., Шутурмінський В.Г., Корчемний В.В.
Гривенко, С. Г. Перспективи використання сучасних комп'ютерних технологій при кредитно-модульній системі навчання / С. Г. Гривенко, Ю. Г. Барановський. - С.15-17
Юкало, В. Я. Вивчення культури писемної ділової мови в курсі української мови (за професійним спрямуванням) у вищих медичних навчальних закладах / В. Я. Юкало. - С.17-19
Шальнова-Козаченко, О. В. Історія медицини як наука та предмет викладання у світі, в Україні та ВОНМедУ: вступна лекція з курсу "Історія медицини" / О. В. Шальнова-Козаченко. - С.20-28
Ковальчук, О. Л. Поетапність навчання лікарів-хірургів на курсах ендоскопічної хірургії в Тернопільському державному медичному університеті / О. Л. Ковальчук [и др.] . - С.29-31
Другие авторы: Гнатюк М.С., Шев'як П.І., Сморщок Ю.С., Кулянда І.С.
Сон, А. С. Опанування студентами практичних навичок як складова частина покращення якості навчального процесу на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.32-34
Другие авторы: Добровольський В.В., Горанський Ю.І., Стоянов О.М., Добровольська Н.В.
Вовк, К. В. Особливості викладання дисципліни "Медицина катастроф" для студентів медичних ВНЗ у сучасних умовах / К. В. Вовк, О. В. Сокруто, О. О. Ніколенко. - С.35-36
Шевчук, Т. І. Методологічні аспекти викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" у вищій медичній школі / Т. І. Шевчук [и др.] . - С.37-39
Другие авторы: Піскун Р.П., Горбатюк С.М., Ніколаєнко О.О.
Бобак, М. І. Самосвідомість як складник мовної компетенції особистості / М. І. Бобак [и др.] . - С.40-43
Другие авторы: Бондаренко С.В., Кульчицький В.Й., Кушик М.Л., Паласюк Г.Б., Попадинець Г.О., Прокоп І.А., Пришляк А.М., Саварин Т.В., Юкало В.Я.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Самонавчання як мотиваційна складова якісної освіти / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] . - С.43-46
Другие авторы: Маврутенков В.В., Чергінець А.В., Будаєва І.В., Якуніна О.М., Шевельова О.В.
Дикий, Б. М. Міждисциплінарний проблемний семінар як інтерактивний метод навчання слухачів циклу тематичного удосконалення / Б. М. Дикий [и др.] . - С.46-49
Другие авторы: Матейко Г.Б., Пришляк О.Я., Кондрин О.Є.
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в українській й чеській республіці / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.50-51
Білай, І. М. Про підготовку провізорів та провізорів-організаторів на курсах підвищення кваліфікації на базі факультету післядипломної освіти / І. М. Білай [и др.] . - С.52-54
Другие авторы: Дарій В.І., Рижов О.А., Пругло Є.С., Райкова Т.С., Бушуєва І.В., Зарічна Т.П., Демченко В.О., Білоус М.В., Кандибей Н.В.
Бойків, А. Б. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з пропедевтики ортопедичної стоматології / А. Б. Бойків. - С.55-57
Кліщ, Г. І. Реформування медичної освіти в австрії: зразок успішного проведення і приклад для наслідування / Г. І. Кліщ. - С.58-66
Ляховський, В. І. Майбутньому лікарю досконалі знання української мови / В. І. Ляховський [и др.] . - С.66-68
Другие авторы: Дем'янюк Д.Г., Люлька О.М., Ковальов О.П., Нємченко І.І., Дудченко М.О., Дмитренко В.П.
Олійник, О. В. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі хірургії з анестезіологією № 2 / О. В. Олійник [и др.] . - С.69-70
Другие авторы: Вайда А.Р., Господарський А.Я., Костів С.Я., Чепіль І.В., Гнатів В.В., Костів О.І.
Сон, А. С. Деякі аспекти консультативної роботи, яка проводиться на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету / А. С. Сон, В. В. Добровольський. - С.71-74
Другие авторы: Добровольський В.В., Горанський Ю.І., Стоянов О.М., Добровольська Н.В.
Тюріна, В. Ф. Організація виробничої практики з клінічної фармації / В. Ф. Тюріна, І. М. Кліщ, І. М. Марків. - С.74-77
Ткачук, О. Л. Шляхи оптимізації післядипломної освіти лікарів-інтернів за фахом "Хірургія" / О. Л. Ткачук, В. Д. Скрипко, П. І. Шев'як. - С.77-79
Степанов, Ю. М. Взаємовідносини лікаря та пацієнта - основа ефективного лікування / Ю. М. Степанов [и др.] . - С.80-81
Другие авторы: Кононов І.М., Латфуліна А.В., Шендрик Л.М.
Степанов, Ю. М. Комунікативні аспекти між лікарями та пацієнтами гастроентерологічного профілю / Ю. М. Степанов, І. Я. Будзак, О. М. Власова. - С.82-83
Клішевич, Б. А. Історія становлення медичної освіти в Україні як державного нормативного компонента військово-медичної освіти / Б. А. Клішевич, Ю. В. Рум'янцев, І. Ф. Гончаренко. - С.84-90
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.
Шифр: МУ7/2012/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2012г. № 1
Содержание:
Ковальчук, Л. Я. Основні здобутки та подальші перспективи розвитку кафедри хірургії №1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університит імені І.Я. Горбачевського МОЗ України" / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.6-7
Другие авторы: Беденюк А. Д., Венгер І. К., Максимлюк В. І., Гусак О. М., Доброродній В. Б., Мальований В. В., Чонка І. І., Смачило І. І., Футуйма Ю. М., Якимчук О. А., Бондар П. Я., Шандрук Т. В., Чорненький М. В., Герасимюк Н. І., Лойко І. І., Романюк Т. В.
Мельничук, І. М. Методологічний аналіз професіоналізації майбутнього медичного працівника у вищому навчальному закладі / І. М. Мельничук. - С.8-12
Беденюк, А. Д. Доктрина ведення навчального процесу у державних вищих медичних навчальних закладах згідно з кредитно-модульною системою / А. Д. Беденюк. - С.13-14
Саварин, Т. В. Використання тестового контролю та тестових завдань у навчанні іноземної мови студентів немовних вищих навчальних закладів / Т. В Саварин, І. Р. Бекус. - С.15-18
Гнатюк, М. С. Особливості взаємозв'язків між успішністю студентів та їх психофізіологічними станами / М. С. Гнатюк, Л. В. Татарчук, Р. М. Гнатюк. - С.19-22
Марценюк, В. П. Обгрунтування значення веб-порталу навчально-методичних матеріалів для теоретичної та практичної підготовки студентів-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням / В. П. Марценюк, Г. В. Жмудська. - С.23-26
Бондаренко, С. В. Застосування тестових технологій під час вивчення суспільних дисциплін студентами ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського / С. В. Бондаренко [и др.] . - С.27-29
Другие авторы: Кульчицький В. Й., Кравчук Л. В. , Христенко О. М., Луців О. Р., Пилипишин О. І.
Лисюк, Р. М. Актуальні питання викладання фармакогнозії студентам англомовного відділення в умовах кредитно-модульної системи освіти / Р. М. Лисюк, Р. Є. Дармограй. - С.30-31
Кочін, І. В. Організація та вдосконалення навчального процесу на кафедрі цивільного захисту та медицини катастроф системи післядипломної медичної освіти / І. В. Кочін [и др.] . - С.32-35
Другие авторы: Акулова О. М., Гайволя О. О., Трошин Д. О., Шило І. Ф.
Кульчицький, В. Й. Формування професіогенезу особистості студентів медичних вузів України / В. Й. Кульчицький. - С.36-39
Моцар, В. В. Особливості викладання курсу неонатології студентам англомовної форми навчання / В. В. Моцар, І. А. Трофімова. - С.40-44
Пахаренко, Л. В. Особливості викладання елективного курсу "Ендоскопічні технології і акушерстві та гінекології" для студентів VІ курсу факультету підготовки іноземних громадян / Л. В. Пахаренко. - С.45-47
Огарь, С. В. Сучасний стан виробничої практики у підготовці фахівців з вищою фармацевтичною освітою в Україні / С. В. Огарь, О. Я. Барковська. - С.48-50
Лелека, М. В. Історичні аспекти і перспективи використання міжнародних освітніх технологій з фармакоекономіки для спеціалістів охорони здоров'я в Україні / М. В. Лелека [и др.] . - С.51-54
Другие авторы: Заліська О. М., Качерай Ю. В., Толубаєв В. В.
Маланчук, С. Л. Використання засад доказової медицини при вивченні питань застосування оральних контрацептивів / С. Л. Маланчук [и др.] . - С.55-57
Другие авторы: Шманько В. В., Маланчук Л. М., Франчук О. А.
Вієвський, А. М. Необхідність удосконалення післядипломної освіти лікарів у світлі впровадження новітніх технологій профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків / А. М. Вієвський. - С.58-64
Скрипник, Н. В. Гуманітарний аспект підготовки лікарів у вищих медичних закладах освіти / Н. В. Скрипник, Н. В. Пасєчко. - С.65-67
Гуда, Н. В. Особливості викладання навчальної дисципліни "Основи косметичної хірургії" студентам V курсу фармацевтичного факультету зі спеціальності 7.112002 "Технологія парфумерно-косметичних засобів" на курсі комбустіології кафедри загальної та оперативної хірургії з топографічною анатомією ТДМУ імені І.Я. Горбачевського / Н. В. Гуда, В. В. Бігуняк. - С.68-72
Яшан, О. І. Досвід навчально-методичної роботи кафедри оториноларингології / О. І. Яшан [и др.] . - С.73-76
Другие авторы: Протасевич Г. С., Ковалик П. В., Андрейчин Ю. М.
Олійник, О. В. Досвід створення лікарні Вроцлавської медичної академії з огляду на проблеми реформування медичної галузі в Україні / О. В. Олійник. - С.77-78
Кліщ, Г. І. Післядипломна освіта лікарів в Австрії / Г. І. Кліщ. - С.79-84
Паласюк, Г. Б. Підготовка докторів наук з медсестринства в університетах Австрії / Г. Б. Паласюк. - С.85-89
Мартинюк, Л. П. Шляхи оптимізації практичних занять з внутрішньої медицини для студентів 5 та 6 курсів медичного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання / Л. П. Мартинюк, Н. В. Грималюк, О. А. Прокопович. - С.90-92
Маланчук, Л. М. Сучасні підходи до викладання окремих питань акушерства та гінекології / Л. М. Маланчук [и др.] . - С.93-95
Другие авторы: Кучма З. М., Маланчин І. М., Франчук О. А., Лимар Л. Є., Романчук Л. І., Флехнер В. М.
Творко, В. М. Досвід викладання елективного курсу "Медичні апарати і системи" для субординаторів медичного факультету / В. М. Творко, І. О. Боровик. - С.96-98
Дорофєєв, А. Е. Досвід організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах Польщі / А. Е. Дорофєєв, Т. В. Мягкова, Джоанна Хоростовська-Винімко. - С.99-101
Мисула, І. Р. Перспектива підготовки лікарів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / І. Р. Мисула [и др.] . - С.102-106
Другие авторы: Шульгай А. Г., Пашко К. О., Кліщ І. М.
Нагірний, Я. П. Перспективи розвитку стоматологічного факультету / Я. П. Нагірний. - С.107-108
Соколова, Л. В. Перспективи розвитку фармацевтичного факультету / Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, П. Г. Лихацький. - С.109-112
Корда, М. М. Навчання іноземних студентів в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського: історія і перспективи / М. М. Корда. - С.113-119
Гребеник, М. В. Атестація лікарів: акцент на безперервність самоосвіти / М. В. Гребеник, О. М. Масик, О. Р. Боярчук. - С.120-123
Бабінець, Л. С. Аналіз чинників розвитку наукового потенціалу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / Л. С. Бабінець, О. М. Сопель, К. О. Пашко. - С.124-126
Пашко, К. О. У майбутнє рухаємося з упевненістю. Перспективи розвитку навчально-наукового інституту фармакології, гігієни та медичної біохімії ім. М.П. Скакуна / К. О. Пашко, О. І. Острівка, С. І. Яворська. - С.127-130
Вадзюк, С. Н. Історія, сьогодення та перспективи розвитку інституту медико-біологічних проблем ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України" / С. Н. Вадзюк, І. Я. Папінко, І. Б. Паньків. - С.131-133
Волков, К. С. Становлення навчально-наукового інституту Морфології / К. С. Волков. - С.134-137
Бондаренко, Ю. І. Інформаційно-прикладне моделювання в навчальному процесі з поглядом у майбутнє / Ю. І. Бондаренко, С. В. Дзига. - С.138-141
Ястремська, С. О. Історія та перспективи розвитку ННІ Медсестринства Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського / С. О. Ястремська [и др.] . - С.142-145
Другие авторы: Господарський І. Я., Усинська О. С., Рега Н. І., Коноваленко С. О., Городецький В. Є.
Посохова, К. А. Викладання фармакології - деякі підсумки і перспективи / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.146-150
Корда, М. М. Досвід і перспективи навчання студентів, вдосконалення наукових пошуків і досліджень на кафедрі медичної біохімії в системі новітніх технології / М. М. Корда [и др.] . - С.151-154
Другие авторы: Шершун Г. Г., Підручна С. Р., Острівка О. І., Гонський Я. І., Яворська С. І., Мудра А. Є., Саюк Н. П., Рубіна Л. М., Кузьмак І. П., Куліцька М. І., Яремчук О. З., Матвіїв Н. Я., Палиця Л. М.
Бондар, Я. Я. Впровадження інноваційних технологій та перспективи розвитку кафедри патологічної анатомії в умовах модернізації і реформування вищої медичної освіти / Я. Я. Бондар [и др.] . - С.155-157
Другие авторы: Миколенко А. З., Волошин В. Д., Головата Т. К., Дацко Т. В., Франчук В. В., Фурдела М. Я., Орел Ю. М., Трач Росоловська С. В., Ваврух П. О., Андрійчук О. В.
Файфура, В. В. Сторінки історії студентського наукового гуртка кафедри патологічної фізіології / В. В. Файфура [и др.] . - С.158-161
Другие авторы: Бондаренко Ю. І., Дзиза С. В., Сатурська Г. С., Потіха Н. Я., Бакалець О. В., Пелих В. Є., Сас Л. М., Чарнош С. М., Волотовська Н. В.
Гребеник, М. В. Первинна спеціалізація (інтернатура) "Загальна практика - сімейна медицина": реалії сьогодення і перспективи розвитку / М. В. Гребеник [и др.] . - С.162-164
Другие авторы: Криськів О. І., Шостак С. Є., Масик О. М.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.
Шифр: МУ7/2013/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2013г. № 1 . - 57.50, р.
Содержание:
Мисуля, І. Р. Досвід викладання медичної реабілітації студентам медичного факультету / І. Р. Мисуля, Т. Г. Бакалюк, І. М. Салайда. - С.5-7
Загричук, Г. Я. Підготовка фахівців у вищих навчальних закладах України в сучасних умовах на основі компетентнісного підходу / Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк, І. Р. Мисула. - С.8-11
Думанський, Ю. В. Реорганізація системи підготовки наукових кадрів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького / Ю. В. Думанський, О. М. Сулаєва, І. І. Зінкович. - С.12-15
Пішак, В. П. З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу / В. П. Пішак, О. І. Захарчук, М. І. Кривчанська. - С.16-20
Василик, В. С. Інтерактивні тренінги навчання життєвих навичок у попередженні ВІЛ/СНІДу серед школярів міста / В. С. Василик, О. М. Крекотень. - С.21-23
Гриб, В. А. Нові інноваційні технології та шляхи поліпшення навчального процесу зі спеціальності "Неврологія" / В. А. Гриб. - С.24-27
Марущак, М. І. Особливості навчального процесу при викладанні дисциплши "Клінічна патофізіологія" в університетах Сполучених Штатів Америки / М. І. Марущак, О. В. Денефіль, І. Я. Криницька. - С.28-30
Карпенко, Ю. І. Підвищення мотиваційного компонента навчального процесу шляхом використання сучасних технологій дистанційного навчання у викладанні кардіології / Ю. І. Карпенко [и др.]. - С.31-34
Другие авторы: Крижановський Ю. М., Павловська К. М., Перстньов О. І., Потапчук О. В., Савельева О. В., Чернявський В. Г., Бліхар О. В.
Кузняк, Н. Б. Методика підготовки і читання лекцій з хіургічної стоматології / Н. Б. Кузняк, С. В. Ткачик, Я. В. Горицький. - С.35-36
Марков, А. В. Методи індивідуального засвоєння знань лікарями-інтернами під час навчального процесу на кафедрі терапевтичної стоматології ФПДО / А. В. Марков, Ж. М. Шевченко, О. І. Мрочко. - С.37-39
Муц, Л. Б. Застосування педагогічних програмних засобів освіти в навчальному процесі вищої школи / Л. Б. Муц. - С.40-42
Стефанко, С. Л. Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ / С. Л. Стефанко. - С.43-44
Куровська, В. О. Напрямки удосконалення викладання фізіології / В. О. Куровська. - С.45-47
Кравчук, Л. В. Урахування фізіологічних та психологічних особливостей людини у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців-медиків / Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Н. В. Довбенко. - С.48-50
Гусакова, І. В. Емпатія у сфері медичної освіти-діагностичні інструменти / І. В. Гусакова. - С.51-54
Нікіфорова, Т. О. Методична розробка міждисциплінарного практичного заняття на тему "Грип у вагітних в умовах пандемії" із застосуванням інтерактивного методу аналізу конкретних проблемних ситуацій / Т. О. Нікіфорова, Т. П. Яремчук, М. М. Чуйко. - С.55-58
Кузняк, Н. Б. Методи і форми контролю успішності студентів на практичних заняттях з дисципліни "Хірургічна стоматологія" / Н. Б. Кузняк, Р. Р. Дмитренко, О. О. Галагдин. - С.59-60
Кривецький, В. В. Інформаційні технології в навчанні студентів на кафедрі анатомії людини ім. М.Г. Туркевича / В. В. Кривецький, Б. Г. Макар, Ф. Д. Марчук. - С.61-63
Личковський, Е. І. Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання / Е. І. Личковський [и др.]. - С.64-66
Другие авторы: Вісьтак М. В., Маланчук О. М., Фафула Р. В.
Гаїна, Н. І. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою з анатомії людини / Н. І. Гаїна, Т. В. Процак. - С.67-68
Бурова, Л. М. Інтерактивні технологи заочного навчання студентів-фармацевтів / Л. М. Бурова. - С.69-71
Зайцева, К. А. Проблеми формування світогляду лікарів та нові напрямки післядипломної медичної освіти в Україні / К. А. Зайцева, В. С. Василик, П. С. Жученко. - С.72-74
Городецький, В. Є. Особливості викладання клінічної імунології та алергології для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія" / В. Є. Городецький. - С.75-76
Кравчук, Л. В. Ідеї Сковороди у здоров'язберігаючій філософії сучасного суспільства / Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Т. Б. Кадобний. - С.77-80
Шумко, Б. І. Студентський науковий гурток як шлях підвищення рівня знань за кредитно-модульною системою / Б. І. Шумко, В. В. Шульгіна, Л. Я. Федонюк. - С.81-82
Аймедов, К. В. Перспектива застосування у закладах вищої медичної освіти методів випереджуючого навчання / К. В. Аймедов. - С.83-84
Тригубчак, О. В. Досвід викладання дисципліни "Фармакоекономіка" для студентів спеціальності "Клінічна фармація" / О. В. Тригубчак. - С.85-87
Байдалка, І. Д. Методологічні засади викладання епідеміяології студентам стоматологічного факультету у світлі вимог Болонського процесу / І. Д. Байдалка. - С.88-90
Сидоренко, О. Л. Особливості проведення практичних занять з кардіології для студентів 6 курсу медичного факультету на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги в умовах кредитно-модульної системи навчання / О. Л. Сидоренко. - С.91-94
Ярема, Н. І. Роль навчально-практичних центрів первинної медико-санітарної допомоги в підготовці студентів та інтернів до роботи в первинній ланці охорони здоров'я / Н. І. Ярема. - С.95-97
Чурпій, К. Л. Місце духовності у підготовці фахівця-реабілітолога / К. Л. Чурпій. - С.98-99
Іоффе, О. Ю. Методологічні особливості викладання теми "Сепсис" відповідно до вимог Болонської декларації / О. Ю. Іоффе [и др.]. - С.100-102
Другие авторы: Кульбака В. С., Коваленко О. М., Супрун Ю. О., Стець М. М., Цюра Ю. Л.
Чурпій, К. Л. Роль викладача-куратора у виховній роботі зі студентами / К. Л. Чурпій. - С.103-104
Федонюк, Л. Я. Педагог і дослідник біологічного циклу / Л. Я. Федонюк [и др.]. - С.105-110
Другие авторы: Рибіцька Л. Н., Гоч І. В., Тусик О. Т., Ковальова Л. Б., Муц Л. Б., Кланца М. М.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Кравчук, Л. В.
    Урахування фізіологічних та психологічних особливостей людини у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців-медиків [Текст] / Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Н. В. Довбенко // Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 48-50

Доп.точки доступа:
Бондаренко, С. В.
Довбенко, Н. В.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

5.
Шифр: МУ7/2014/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2014г. № 3 . - 65.22, р.
Содержание:
Антонів, Р. Р. Інноваційні елементи дидактики в процесі навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Урологія” / Р. Р. Антонів. - С.7-9
Анчева, І. А. Роль віртуальних технологій в якості професійної підготовки медичних працівників / І. А. Анчева. - С.10-12
Бабінець, Л. С. Ключові аспекти системи підготовки лікаря загальної практики у Словаччині / Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик. - С.13-15
Бабінцева, Л. Ю. Онтологічні схеми навчальної інформації для підготовки висококваліфікованих лікарів і провізорів на етапі безперервного професійного розвитку / Л. Ю. Бабінцева. - С.16-17
Баранова, І. В. Багаторівневий підхід до викладання медичних дисциплін іноземним студентам на кафедрах клінічного профілю / І. В. Баранова. - С.18-20
Бензар, І. М. Шляхи формування клінічної компетентності у студентів на кафедрі дитячої хірургії із застосуванням різних моделей викладання / І. М. Бензар. - С.21-24
Булак, Г. В. Сучасні умови організації навчального процесу в медичному вузі / Г. В. Булак. - С.25-26
Бурлака, Б. С. Перспективи використання підходів гейміфікації при підготовці провізорів-косметологів / Б. С. Бурлака. - С.27-28
Вісьтак, М. В. Світоглядні орієнтири виховного процесу у вищому навчальному закладі / М. В. Вісьтак [и др.]. - С.29-30
Другие авторы: Громовик Б. П., Черкес Н. Д., Маланчук О. М.
Воронич-Семченко, Н. М. Особливості викладання фізіології на факультеті підготовки іноземних громадян в умовах модернізації медичної освіти / Н. М. Воронич-Семченко, І. І. Дубковецька, Ю. В. Бортник. - С.31-33
Геруш, І. В. Роль науково-дослідницької роботи студентів медичних ВНЗ ІІІ–ІV рівнів акредитації в їх становленні як майбутніх фахівців / І. В. Геруш, І. М. Яремій, О. Ю. Кушнір. - С.34-36
Гордієнко, В. В. Досвід викладання фізіології студентам спеціальності "Педіатрія” за кредитно-модульною системою в Буковинському державному медичному університеті / В. В. Гордієнко. - С.37-39
Горлачук, Н. В. Підготовка провізорів в університетах Великобританії / Н. В. Горлачук. - С.40-42
Дубініна, В. Г. Сучасний погляд на значення лекції в навчальному процесі / В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін. - С.43-45
Єрошенко, Г. А. Розуміння прикладного значення дисципліни "Гістологія, цитологія, ембріологія” як запорука формування клінічного мислення майбутніх фахівців / Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк. - С.46-48
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів вітчизняним студентам / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, Д. Б. Коробко. - С.49-51
Зевако, В. І. Літературна норма у професійному спілкуванні медичних працівників / В. І. Зевако, А. М. Пришляк, В. Я. Юкало. - С.52-54
Іоффе, О. Ю. Досвід викладання загальної хірургії за кредитно-модульною системою організації навчального процесу / О. Ю. Іоффе [и др.]. - С.55-60
Другие авторы: Стець М. М., Меллін В. М., Перепадя В. М., Галига Т. М.
Кадобний, Т. Б. Філософія формування і розвитку почуттів / Т. Б. Кадобний, Л. В. Кравчук, І. З. Боцюк. - С.61-63
Кайдалова, А. В. Роль компетентнісного підходу у реалізації завдань системи якості фармацевтичної освіти / А. В. Кайдалова, О. В. Посилкіна. - С.64-67
Карбованець, О. І. Сучасні підходи до формування мікробіологічних знань студентів вищих медичних навчальних закладів / О. І. Карбованець. - С.68-71
Карпець, М. В. Роль медичної хімії у формуванні студента-медика / М. В. Карпець. - С.72-75
Кліщ, Г. І. Використання інтерактивних методів навчання у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.76-79
Колесник, М. Ю. Використання освітніх ресурсів європейського товариства кардіологів у навчальному процесі лікарів-інтернів за фахом "Внутрішні хвороби” / М. Ю. Колесник. - С.80-82
Корда, І. В. Проблема розвитку критичного мислення у студентів-медиків / І. В. Корда [и др.]. - С.83-84
Другие авторы: Геряк С. М., Петренко Н. В., Кузів І. Я.
Кравець, Н. О. Інтеграція діяльності спеціалізованих відділів як чинник зростання рейтингу вузу / Н. О. Кравець, Н. Я. Климук. - С.85-88
Кулаєць, В. М. Підвищення ефективності післядипломного етапу практичної підготовки лікарів-інтернів / В. М. Кулаєць. - С.89-91
Кулаєць, Н. М. Робота студентського наукового гуртка – засіб підвищення рівня знань за умов кредитно-модульної системи навчання / Н. М. Кулаєць. - С.92-94
Кульбашна, Я. А. Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України / Я. А. Кульбашна [и др.]. - С.95-99
Другие авторы: Аветіков Д. С., Нагірний Я. П., Ніконов В. В., Поліщук С. C.
Курята, О. В. Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету / О. В. Курята [и др.]. - С.100-104
Другие авторы: Карапетян К. Г., Філіппова О. Ю., Бардаченко Н. І.
Мазур, Л. П. Досвід застосування сучасних модифікованих освітніх методик у студентів дистанційної форми навчання / Л. П. Мазур, С. О. Коноваленко. - С.105-107
Мудра, А. Є. Особливості викладання медичної біохімії студентам-іноземцям / А. Є. Мудра, О. М. Олещук. - С.108-110
Нагірний, Я. П. Поліпшення якості стоматологічної освіти майбутніх фахівців шляхом впровадження в традиційну систему особистісно-зорієнтованої моделі навчання / Я. П. Нагірний, Н. В. Гасюк, Н. В. Чорній. - С.111-115
Педанов, Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, Н. М. Ващенко, А. І. Гоженко. - С.116-119
Пилипишин, О. І. Удосконалення навчально-виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі філософії та суспільних дисциплін / О. І. Пилипишин, С. В. Бондаренко. - С.120-123
Попович, Я. О. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби” / Я. О. Попович. - С.123-126
Сандуляк, Т. В. Підготовка лікарів за спеціальністю "Неонатологія” для роботи в перинатальних центрах / Т. В. Сандуляк [и др.]. - С.127-131
Другие авторы: Сердцева О. А., Клименко Т. М., Закревський А. М.
Соколова, Л. В. Андрагогічний потенціал професійної освіти / Л. В. Соколова [и др.]. - С.132-134
Другие авторы: Вдовиченко Ю. П., Коритнюк Р. С., Роздорожнюк О. Я., Давтян Л. Л., Коритнюк О. Я.
Стаханська, О. О. Обґрунтування значення методики ліній практичних навичок для теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків / О. О. Стаханська. - С.135-138
Гутор, Н. С. Психологічні особливості та науково-дослідна компетентність у формуванні майбутніх лікарів-стоматологів / Н. С. Гутор, А. Б. Бойків. - С.138-139
Тучак, О. І. Методичні аспекти підвищення ефективності викладання фізіології за умов кредитно-модульної системи / О. І. Тучак. - С.140-141
Федонюк, Л. Я. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка / Л. Я. Федонюк. - С.142-145
Філіпець, О. О. Індивідуалізація навчального процесу при викладанні клінічних дисциплін студентам вищого медичного навчального закладу / О. О. Філіпець. - С.146-148
Чорній, Н. В. Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня / Н. В. Чорній, Н. В. Манащук. - С.149-150
Шейко, С. О. Значення електрокардіографії в діагностиці тромбоемболії легеневої артерії на первинному рівні медичної допомоги / С. О. Шейко. - С.151-154
Шершун, Г. Г. Досвід розробки і впровадження віртуальних програм з біохімії в навчальний процес / Г. Г. Шершун, М. М. Корда. - С.155-156
Шостакович-Корецька, Л. Р. Зворотний зв’язок як інструмент удосконалення якості освіти іноземних студентів у медичних вищих навчальних закладах України / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.]. - С.157-159
Другие авторы: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Якуніна О. М., Чикаренко З. О., Ніколайчук М. А., Ахмад Аль-Дірані
Шумко, Г. І. Досвід організації викладання внутрішньої медицини студентам спеціальності "Медична психологія” на кафедрі внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб Буковинського державного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи освіти / Г. І. Шумко. - С.160-162
Шумко, Б. І. Проблемні питання підготовки студентів за кредитно-модульною системою організації навчального процесу з онкології на додипломному етапі / Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк, І. О. Малишевський. - С.163-164
Ярема, Н. І. Удосконалення практичної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 1 / Н. І. Ярема, Л. В. Наумова, А. О. Боб. - С.165-166
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Пилипишин, О. І.
    Удосконалення навчально-виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі філософії та суспільних дисциплін [Текст] / О. І. Пилипишин, С. В. Бондаренко // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 3. - С. 120-123

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Доп.точки доступа:
Бондаренко, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
Шифр: МУ7/2015/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2015г. № 1 . - 65.22, р.
Содержание:
Авдеев, О. В. Використання дистанщйної сисгеми MOODLE для оптимізації навчального процесу у вищій школі / О. В. Авдеев. - С.6-8
Бондаренко, С. В. До проблеми управління навчально-виховним процесом у закладах освіти на засадах здоров'язберігаючих технологій / С. В. Бондаренко. - С.9-13
Верещако, Р. І. Сучасний стан студентської науки, її перспективи та проблеми: досвід студентського наукового гуртка кафедри онкологи НМУ їм. О. О. Богомольця / Р. І. Верещако, О. С. Зотов, О. В. Поступаленко. - С.14-21
Виноградова, О. М. Модернізація вищої украінської освіти шляхом впровадження положень Болонського процесу огляд літератури / О. М. Виноградова, Р. М. Гнідь, Т. І. Пупін. - С.22-25
Воскобойнік, О. Ю. Проблеми викладання дисципліни "Органічна хімія" для студентів фармацевтичного факультету, що навчаються за напрямком "Технологія парфумерно-косметичних засобів" / О. Ю. Воскобойнік. - С.26-28
Гантімуров, А. В. Організація навчального процесу студентів-іноземців на кафедрі анатоми людини ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України" на сучасному етапі розвитку медичної освіти / А. В. Гантімуров, О. Я. Галицька-Хархаліс, Н. В. Флекей. - С.29-30
Головчак, І. С. Оптимізація навчального процесу на заочному циклі інтернатури / І. С. Головчак. - С.31-32
Горпініч, Т. І. Когнітивний дисонанс як психолого-педагогічна проблема / Т. І. Горпініч. - С.33-35
Грицан, Л. Д. Роль розрахунково-графічних завдань при викладанні розділу "Фазові рівноваги" у курсі фізичної та колоїдної хімії / Л. Д. Грицан. - С.36-39
Довганич, Н. В. Перспективи впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи для студентів заочної форми навчання на кафедрі медичної біології і медичної генетики / Н. В. Довганич. - С.40-42
Єлагіна, Н. І. Сутнісна характеристика комунікативного аспекту у вивченні іноземної мови студентами-медиками / Н. І. Єлагіна. - С.43-48
Камишний, О. М. Формування науково-дослідницької компетентності студентів у сучасному навчальному процесі / О. М. Камишний. - С.49-51
Ковальська, Н. П. Деякі аспекти використання міждисциплінарної інтеграції в лекції для студентів фармацевтичного факультету / Н. П. Ковальська. - С.52-54
Ковальчук, О. Л. Проблемно орієнтована лекція-конференція з елементами випереджаючого навчання та візуалізації за темою "Синдром абдомінального болю у дітей" у додипломній підготовці лікарів / О. Л. Ковальчук. - С.55-59
Кульчицький, В. Й. Філософія здоров'я як ціннісна категорія у контексті патріотичного виховання молоді в Україні / B. Й. Кульчицький. - С.60-65
Кушнір, Р. Я. Дисциплінарна ділова гра у вивченні проблем вчення про кров / Р. Я. Кушнір. - С.66-68
Меленко, С. Р. Мотиващя-рушійний фактор навчального процесу / С. Р. Меленко. - С.69-70
Михалюк, О. Б. Теоретичні основи формування педагогічної майстерності молодих викладачів медичних університетів / О. Б. Михалюк. - С.71-74
Молодовець, О. Б. Роль вивчення дисципліни "Сестринська практика" на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в процессі формування лікаря-спеціаліста / О. Б. Молодовець. - С.75-77
Моргунцова, С. А. Нові технології формування професійних компетенційї з дисципліни "Фармакологія'': можливості кейс-методу / С. А. Моргунцова. - С.78-80
Муратова, Т. М. Особливості використання бесіди, як форми активного навчання, під час виховного та навчального процесу на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.81-83
Орел, Ю. М. Навчальний протокол патологоанатомічного дослідження як узагальнюючий критерій якості зсвоєння матеріалу секційного курсу / Ю. М. Орел. - С.84-86
Пахольчук, О. П. Актуальні проблеми оволодіння практичними навичками з педіатрії на засадах Болонського процесу / О. П. Пахольчук. - С.87-89
Різничок, С. В. Інформаційні технологи в освіті студентів-медиків у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / С. В. Різничок. - С.90-95
Романова, Ю. Г. Дистанційне навчання у вищій медичній освіті / Ю. Г. Романова, В. В. Бабієнко. - С.96-98
Семенець, А. В. Про підхід до організації інформаційного середовища підрозділу медичного внз у соціальних мережах / А. В. Семенець, В. Ю. Ковалок. - С.99-113
Табалюк, Т. А. Особливості викладання офтальмології студентам-іноземцям стоматологічного факультету за кредитно-модульною системою навчання / Т. А. Табалюк. - С.114-116
Тихоновський, О. В. Адаптація студентів-іноземців до навчання в Україні / О. В. Тихоновський. - С.117-119
Толокова, Т. I. Ситуаційні задачі у викладанні біоетики як міждисциплінарної науки в медичній освіті / Т. I. Толокова. - С.120-122
Фрич, Н. І. Особливості проведення лекційних занять з дисципліни "Медична біологія'' у студентів, що навчаються англійською мовою / Н. І. Фрич. - С.123-124
Чайковський, Ю. Б. Додипломна вища медична освіта в Україні: що можна змінити вже сьогодні? / Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова. - С.125-128
Чорненький, М. В. Організація дистанційного навчання студентів на кафедрі Медичного права / М. В. Чорненький, К. М. Махобей, М. О. Сопіга. - С.129-131
Чугін, С. В. Робота з іноземними студентами: основні труднощі та шляхи їх подолання / С. В. Чугін. - С.132-134
Шевцова, Т. І. Сучасні підходи до вивчення фототерапії у новонарджених / Т. І. Шевцова. - С.135-140
Шлімкевич, І. В. Професійні якості студентів в умовах кредитно-модульної системи / І. В. Шлімкевич. - С.141-143
Штробля, А. Л. Вивчення дисципліни "Організація та економіка фармації" студентами спеціальності "Фармація" / А. Л. Штробля. - С.144-147
Шухтін, В. В. Викладання курсу дерматології та венерології в ОНМедУ на сучасному етапі розвитку вищої медичної освіти / В. В. Шухтін, О. О. Шандра, А. І. Гоженко. - С.148-149
Якимець, М. М. Особливість викладання розділу "Захворювання слизової оболонки порожнини рота при гастроентерологічних та ендокринних патологіях у дітей" / М. М. Якимець. - С.150-152
Палійчук, І. В. Андрагогічні підходи до післядипломної освіти лікарів-стоматологів / І. В. Палійчук. - С.153-157
До 75-річчя видатного науковця. - С.158-160
Машталір, А. І. Михайло Михайлович Корда-відомий науковець-біохімік (до 50-річчя від дня народження) / А. І. Машталір, М. Я. Фурдела. - С.161-164
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


    Бондаренко, С. В.
    До проблеми управління навчально-виховним процесом у закладах освіти на засадах здоров'язберігаючих технологій [Текст] / С. В. Бондаренко // Медична освіта (Тернопіль). - 2015. - № 1. - С. 9-13

Рубрики: Управління навчальним закладом -- Управления учебным заведением

   Методи навчання -- Методы обучения


Свободных экз. нет

Найти похожие

9.
Шифр: МУ7/2019/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2019г. № 1 . - 149.64, р.
Содержание:
Боярчук, О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії / О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Буряк, О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань / О. Г. Буряк [та ін.]. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Павлюкович Н. Д., Павлюкович О. В., Чимпой К. А.
Козлова, Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія” / Ю. В. Козлова [та ін.]. - С.13-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Корніленко М. О., Хмель С. І., Довгаль М. А., Колдунов В. В., Трясак Н. С., Клопоцький Г. А., Худяков О. Є., Ляліна А. Ю., Хмель-Дунай Г. М.
Лабій, Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів / Ю. А. Лабій. - С.18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування / Т. М. Муратова [та ін.]. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Лебідь О. М., Храмцов Д. М., Олійник С. М., Ворохта Ю. М., Чемересюк І. Г., Варбанець О. І.
Посоленик, Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Римарчук, М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу / М. І. Римарчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рудник, В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів / В. Т. Рудник. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хламанова, Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті / Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students / N. I. Yelahina [та ін.]. - С.48-54. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Fedchyshyn N. O., Klishch H. I., Horpinich T. I.
Sokol, M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process / M. O. Sokol, Y. Szempruch. - С.55-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Zayikina, Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them / Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova. - С.61-63. - Bibliogr. at the end of the art.
Вацеба, Т. С. Досвід проведення І туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті / Т. С. Вацеба. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дубина, С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни / С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко. - С.68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам / Н. О. Зарівна [та ін.]. - С.71-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Поляк О. Б., Логойда Л. С., Горлачук Н. В., Паласюк Б. О.
Кліщ, І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України” / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Потіха Н. Я., Сатурська Г. С., Ковалик О. С.
Кондратюк, В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.79-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шевчук С. Г., Хомазюк В. А., Бичков О. А., Осташевська Т. Г.
Кульбашна, Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти / Я. А. Кульбашна [та ін.]. - С.82-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Маланчук В. О., Нагірний Я. П., Литовченко Н. М.
Мацькевич, В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу / В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак. - С.88-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова. - С.92-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська. - С.96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Павляк, А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників / А. Я. Павляк. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посохова, К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
П’ятночка, І. Т. Сутність лікарської діяльності / І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага. - С.111-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Радченко, В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря / В. В. Радченко. - С.116-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі. - С.121-123
Ханюков, О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід) / О. О. Ханюков [та ін.]. - С.124-130
Другие авторы: Єгудіна Є. Д., Гетман М. Г., Калашникова О. С.
Ханюков, О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина” / О. О. Ханюков, О. В. Смольянова. - С.131-134
Хасхачих, Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів / Д. А. Хасхачих. - С.135-139
Lukash, Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors / Y. M. Lukash. - С.140-147
Sokol, M. O. Basic writing strategies in foreign languages / M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina. - С.148-153
Vykhrushch, A. V. Occupational prestige among high school students / A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla. - С.154-160
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.161-168
Другие авторы: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В.
Кушинська, М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970) / М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець. - С.169-171
Урбанович, А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення / А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар. - С.172-175
Федонюк, Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу / Л. Я. Федонюк [та ін.]. - С.176-180
Другие авторы: Паламарчук А. І., Файфура В. В., Лотоцька О. В., Бондаренко Ю. І., Паласюк Б. О.
Федчишин, Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід / Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова. - С.181-186
Білавич, Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с. / Г. В. Білавич. - С.187-188
Матешук-Вацеба, Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с. / Л. Р. Матешук-Вацеба. - С.189-1902
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


    Дубина, С. О.
    Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни [Текст] = Factors affecting the student's progress of study of the theoretical discipline / С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормированные):
навчальний -- стрес
Доп.точки доступа:
Хапченкова, Д. С.
Бондаренко, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-12 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)