Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (40)Периодические издания (41)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Булах, І. Є.$<.>)
Общее количество найденных документов : 26
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-26 
1.


    Лінчевський, О. В.
    Аналіз результатів порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів [Текст] = Comparative study of quality of medical education in Ukraine at the stage of doctors’ postgraduate education outcome analysis / О. В. Лінчевський, І. Є. Булах, М. Р. Мруга // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Пріоритетом післядипломної освіти є підготовка фахівців з необхідними професійними знаннями, уміннями та навичками. У статті наведено результати порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів. Визначено, що включення субтесту із тестових завдань типу USMLE стимулювало навчальний процес та підготовку до ліцензійного іспиту у вищих навчальних закладах. Проте має місце суттєва різниця між результатами складання субтесту американськими та українськими лікарями-інтернами. Для підвищення вимог до змісту та якості підготовки лікарів-інтернів необхідна реформа інтернатури на всіх її етапах
Доп.точки доступа:
Булах, І. Є.
Мруга, М. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Булах, І. Є.
    Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 6-13

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормированные):
субтест -- ІНОЗЕМНІ МОВИ
Доп.точки доступа:
Войтенко, Л. П.
Мруга, М. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України [Текст] / О. К. Толстанов [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 2. - С. 9-12

Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ


Доп.точки доступа:
Толстанов, О. К.
Осійчук, М. С.
Волосовець, О. П.
П'ятницький, Ю. С.
Булах, І. Є.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

4.
Шифр: МУ7/2016/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2016г. № 2 . - 96.11, р.
Содержание:
Матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. “АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ” (з дистанційним поєднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 12-13 травня 2016 року м. Тернопіль. - С.5-123
Григоровська, С. В. Актуальні питання організації підготовки кадрів у сфері охорони здоров’я / С. В. Григоровська [и др.]. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: П’ятницький Ю. С., Волосовець О. П., Гасюк Г. І., Петрова К. І.
Григоровська, С. В. Результати галузевого моніторингу діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за основними показниками діяльності за 2015 календарний рік / С. В. Григоровська [и др.]. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: П’ятницький Ю. С., Волосовець О. П., Булах І. Є., Горбань А. Є., Мельник І. В., Фисун Ю. І.
Карпінська, Л. Г. Інноваційна спрямованість розвитку медичної науки / Л. Г. Карпінська [и др.]. - С.22-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Волосовець О. П., Кочет О. М., Петрашенко П. Р., Баранніков К. В., Горбань А. Є., Шевчук І. І., Трубка І. О., Уваренко С. В., Закрутько Л. І.
П’ятницький, Ю. С. Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах Міністерства охорони здоров’я України в умовах впровадження Закону України "Про вищу освіту” (за підсумками моніторингу в 2016 р.) / Ю. С. П’ятницький [и др.]. - С.29-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мельник І. В., Поліщук М. О., Фисун Ю. І.
Волосовець, О. П. PhD програми в охороні здоров’я / О. П. Волосовець. - С.36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
П’ятницький, Ю. С. Належне забезпечення вищої освіти навчальною книгою – невід’ємна складова забезпечення якості освітньої діяльності / Ю. С. П’ятницький [и др.]. - С.40-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Олексіна Н. О., Стецюк Р. А., Мельник І. В., Фаріон Т. І.
П’ятницький, Ю. С. Належна організація атестації випускників – важлива складова реалізації закону України "Про вищу освіту” / Ю. С. П’ятницький [и др.]. - С.50-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Булах І. Є., Мельник І. В., Мруга М. Р., Поліщук М. О., Войтенко Л. П.
Корда, М. М. Розвиток практично-орієнтованого та симуляційного навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / М. М. Корда [и др.]. - С.54-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шульгай А. Г., Гудима А. А., Запорожан С. Й.
Barg, Wojciech. Cooperation between Medical Universities in Wrocław, Poland and Ternopil, Ukraine, 2009 – 2016 / Barg Wojciech. - С.58-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Амосова, К. М. Науково-методичне спрямування організації та контролю самостійної роботи студентів у НМУ імені О. О. Богомольця / К. М. Амосова [и др.]. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Стеченко О. В., Васильєва І. В., Ковалішин К. С., Захарченко М. В.
Мороз, В. М. Сучасні інновації у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова та реалізація закону України "Про вищу освіту” / В. М. Мороз [и др.]. - С.64-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л.
Вороненко, Ю. В. Питання розробки освітніх стандартів підготовки фахівців у лікарській резидентурі / Ю. В. Вороненко [и др.]. - С.69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Вдовиченко Ю. П., Толстанов О. К., Мойсеєнко Р. О., Вернер О. М., Краснов В. В.
Запорожан, В. М. Перспективи впровадження сучасних інновацій в освітню діяльність університету / В. М. Запорожан [и др.]. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кресюн В. Й., Рогачевський О. П., Чернецька О. В.
Бойчук, Т. М. Досвід впровадження системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів та кафедр у Вищому державному навчальному закладі України "Буковинський державний медичний університет” / Т. М. Бойчук [и др.]. - С.77-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Геруш І. В., Ходоровський В. М., Ткач Є. П.
Думанський, Ю. В. Раціональні навчальні плани як запорука якісної підготовки магістрів за спеціальністю "Медицина” / Ю. В. Думанський [и др.]. - С.82-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кондратенко П. Г., Конькова М. В., Кєтінг О. В.
Лісовий, В. М. Особливості комунікативного стилю викладачів дисциплін різних навчальних блоків у контексті студентоцентрованого підходу / В. М. Лісовий [и др.]. - С.85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Капустник В. А., Марковський В. Д., Завгородній І. В., Сінайко В. М., Дмитрієнко К. В., Мирончук О. А.
Колесник, Ю. М. Досвід запровадження моделі проблемно-орієнтованого навчання у Запорізькому державному медичному університеті / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Авраменко М. О., Моргунцова С. А., Юрченко І. О.
Ждан, В. М. Результати зовнішнього і внутрішнього моніторингу якості вищої освіти у ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія” за 2015 календарний рік / В. М. Ждан [и др.]. - С.93-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Бєляєва О. М.
Дзяк, Г. В. Формування позитивних змін у роботі викладачів академії на підставі анкетування / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.98-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В., Захаров С. В., Канюка Г. С., Ліхолетова Н. В.
Рожко, М. М. Компетентнісний підхід у підготовці студентів-медиків / М. М. Рожко [и др.]. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О., Сенчій В. М.
Черних, В. П. Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація” / В. П. Черних, А. А. Котвіцька, С. В. Огарь. - С.107-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зіменковський, Б. С. Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система в контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / Б. С. Зіменковський [и др.]. - С.110-112. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Солонинко І. І., Чемерис О. М., Чухрай Н. Л.
Іоффе, І. В. Досягнення, проблеми та перспективи розвитку державного закладу "Луганський державний медичний університет” / І. В. Іоффе, С. М. Смірнов. - С.113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Досвід забезпечення якості освіти в Харківській медичній академії післядипломної освіти / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Марченко В. Г., Яловчук А. В., Кудрявцева Т. О., Лапіна А. М.
Никоненко, О. С. Використання методик симуляційного навчання у підвищенні професійної компетенції лікарів та парамедиків на кафедрах ДЗ "ЗМАПО МОЗ України” / О. С. Никоненко [и др.]. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шаповал С. Д., Дмитрієва С. М., Грицун Т. О.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
Шифр: МУ7/2017/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2017г. № 3 . - 86.41, р.
Содержание:
Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, “СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)18-19 травня 2017 року, м. Тернопіль. - С.5-113
Лінчевський, О. В. Шляхи реформування системи вищої медичної освіти в Україні в сучасних умовах / О. В. Лінчевський [та ін.]. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Черненко В. М. , П’ятницький Ю. С., Булах І. Є.
Лінчевський, О. В. Аналіз результатів порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів / О. В. Лінчевський, І. Є. Булах, М. Р. Мруга. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, В. І. Навчально-методичне забезпечення підготовки студентів у вищих навчальних закладах МОЗ України: стан та першочергові завдання / В. І. Мельник, М. О. Поліщук. - С.13-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Організація симуляційного навчання у ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” / М. М. Корда [та ін.]. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шульгай А. Г., Гудима А. А., Запорожан С. Й.
Запорожан, В. М. Сучасні підходи до освітнього процесу з підготовки високопрофесійних фахівців / В. М. Запорожан, М. М. Каштальян, О. В. Чернецька. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вороненко, Ю. В. Напрями розвитку системи медичної освіти в Україні: погляд у майбутнє / Ю. В. Вороненко. - С.32-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мороз, В. М. Організація освітнього процесу у Вінницькому національному медичному університеті імені М. І. Пирогова у світлі реформування вищої медичної освіти / В. М. Мороз [та ін.]. - С.36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Полеся Т. Л., Фоміна Л. В., Гумінський Ю. Й.
Ждан, В. М. Сучасне освітнє середовище вищого медичного навчального закладу як фактор його конкурентоспроможності / В. М. Ждан [та ін.]. - С.40-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Беляева О. М.
Думанський, Ю. В. Контроль ефективності засвоєння практичних навичок випускниками Донецького національного медичного університету за спеціальністю “Медицина” / Ю. В. Думанський [та ін.]. - С.46-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кондратенко П. Г., Конькова М. В., Конькова М. В., Кетінг О. В.
Бойчук, Т. М. Рейтингування діяльності науково-педагогічних працівників та кафедр - вагома складова системи внутрішнього забезпечення якості освіти у вищому державному навчальному закладі України “Буковинський державний медичний університет” / Т. М. Бойчук [та ін.]. - С.48-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Геруш І. В., Ходоровський В. М., Ткач Є. П.
Лісовий, В. М. Університетські клініки в розвитку вищої медичної освіти / В. М. Лісовий [та ін.]. - С.55-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Капустник В. А., Резуненко Ю. К., Коростій В. І.
Зіменковський, Б. С. Досвід впровадження індивідуальної самостійної роботи для іноземних студентів за умов Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / Б. С. Зіменковський [та ін.]. - С.59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Солонинко І. І., Чемерис О. М., Чухрай Н. Л.
Никоненко, О. С. Організаційне забезпечення післядипломної освіти медичних спеціалістів у ДЗ “Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України” / О. С. Никоненко [та ін.]. - С.62-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шаповал С. Д., Дмитріева С. М., Грицун Т. О.
Перцева, Т. О. Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.65-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Височина І. Л., Башкірова Н. С., Крамарчук В. В., Яшкіна Т. О.
Рожко, М. М. Освітній процес і система управління якістю освіти в підготовці медичних фахівців / М. М. Рожко [та ін.]. - С.68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О.
Іоффе, І. В. Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я / І. В. Іоффе, С. М. Смірнов, М. Є. Криворучко. - С.72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колесник, Ю. М. Стратегія впровадження курсів за вибором на базі технології онлайн-курсів на платформі edX / Ю. М. Колесник [та ін.]. - С.75-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Авраменко М. О., Моргунцова С. А., Рижов О. А.
Вороненко, Ю. В. Стратегія активізації навчального процесу в сучасних системах передавання знань / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.80-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Досвід формування лідерської компетентності викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.83-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Марченко В. Г., Коломійченко Ю. А., Страшок Л. А., Гончарова О. Ю., Жеребкін В. В., Гиря М. П., Кудрявцева Т. О.
Волосовець, О. П. Сучасні технології викладання теми “Функціональні гастроінтестинальні розлади у дітей (відповідно до римських критеріїв IV)”на VI курсі медичного факультету / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.87-90. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кривопустов С. П., Хоменко В. Є., Мозирська О. В.
Геруш, О. В. Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації / О. В. Геруш [та ін.]. - С.91-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Садогурська К. В., Паламар А. О., Музика Н. Я.
Запорожан, С. Й. Сучасні підходи до підготовки лікарів-інтернів ортопедів-травматологів в умовах симуляційного тренінгового центру / С. Й. Запорожан [та ін.]. - С.95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шульгай А. Г., Цвях А. І., Господарський А. Я., Копитчак І. Р., Сидоренко В. М.
Мельник, І. В. Забезпечення навчально-методичною літературою - вимога з провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти відповідно до ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти / І. В. Мельник, Т. І. Фаріон, М. О. Поліщук. - С.98-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разнатовська, О. М. Організація навчально-методичного забезпечення освітнього процесу на кафедрі фтизіатрії і пульмонології Запорізького державного медичного університету на додипломному рівні / О. М. Разнатовська. - С.106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Дидактичні аспекти оптимізації безперервної медичної освіти дільничних педіатрів / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Марченко В. Г., Цодікова О. А., Яловчук А. В., Рожнов О. О., Гріднєва Н. М., Бринцова С.С., Лапіна І. Г.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : (1)
Свободны: (1)
Заказаны экз-ры для отделов: Навчальна частина

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.
Шифр: МУ7/2010/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2010г. № 2
Содержание:
Митник, З. М. Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров'я / З. М. Митник [и др.] . - С.7-10
Другие авторы: Банчук М. В., Фещенко І.І., Волосовець О.П., Старча Т.М., Петрова К.І., Клоченко І.В., П'ятницький Ю.С, Пустовойтова А.Л.
Лазоришенець, В. В. Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України / В. В. Лазоришенець [и др.] . - С.10-17
Другие авторы: Банчук М. В., Волосовець О.П., Дзюба О.М., Булах І. Є., П'ятницький Ю.С., Чернишенко Т.І., Подрушняк В.Б., Фисун Ю.І., Стецюк Є.С., Бочерикова Є.С, Щербина Л.В.
Лазоришинець, В. В. Стан та перспективи розвитку наукових досліджень у вищих медичних закладах післядипломної освіти, підпорядкованих міністерству охорони здоров'я України / В. В. Лазоришинець [и др.] . - С.18-20
Другие авторы: Розенфельд Л.Г., Банчук М. В., Волосовець О.П., Кочет О.М., Петрашенко П.Р., П'ятницький Ю. С.
Лазоришинець, В. В. Прийняття етичного кодексу лікаря україни та його значення для вищої медичної школи / В. В. Лазоришинець [и др.] . - С.21-22
Другие авторы: Кундієв Ю.І., Пиріг Л.А., Банчук М. В., Волосовець О.П.
Лазоришинець, В. В. Робота вищої медичної школи та науки під час епідемії пандемічного грипу / В. В. Лазоришинець, Л. Г. Розенфельд, О. П. Волосовець. - С.23-27
Ковальчук, Л. Я Новітні шляхи вдосконалення підготовки фахівців у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. горбачевського / Л.Я Ковальчук. - С.27-30
Ковальчук, Р. Л. Ліцензування та акредитація: забезпечення якості освіти / Р. Л. Ковальчук, М. М. Телеки. - С.31-33
Банчук, М. В. Кореляційний аналіз поточної та підсумкової успішності студентів-медиків і показників сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та атестатів про середню освіту / М. В. Банчук, В. П. Марценюк, О. О. Стаханська. - С.34-42
Волосовець, О. П. Професійна підготовка дитячого лікаря: від "навчання на все життя" до "навчання через все життя" / О. П. Волосовець, І. Є. Булах. - С.43-46
Вітенко, І. С. Особливості та стан підготовки до навчальної літератури для вищих медичних навчальних закладів України / І. С. Вітенко. - С.47-49
Ковальчук, Л. Я. Досвід впровадження семестрового комплексного тестового іспиту в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.50-59
Москаленко, В. Ф. Досвід навчання студентів за європейською кредитно-трансферною системою в національному медичному університеті імені О.О. Богомольця як основа підвищення якості медичної освіти / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.60-63
Вороненко, Ю. В. Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.63-65
Казаков, В. М. П'ятирічний досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на медичних факультетах Донецького національного медичного університету: проблеми та перспективи / В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак. - С.65-68
Черних, В. П. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті / В. П. Черних [и др.] . - С.69-72
Другие авторы: Гриценко І.С., Огарь С.В., Віннік Л.М.
Чекман, І. С. науково-методичні аспекти викладання основ нанофармакології студентам медичних факультетів / І. С. Чекман. - С.73-74
Ждан, В. М. Перспективи запровадження кредитно-модульної системи навчання за спеціальніст 7.110106 "Стоматологія" / В. М. Ждан [и др.] . - С.75-78
Другие авторы: Бобирьов В.М., Білаш С.М., Сидорова А.І.
Андрейчин, М. А. Організація навчання за кредитно-модульною системою на базі інфекційної клініки / М. А. Андрейчин [и др.] . - С.79-82
Другие авторы: Вишневська Н.Ю., Завіднюк Н.Г., Івахів О.Л., Васильєва Н.А., Копча В.С., Івахів Ю.О., Ничик Н.А., Іщук І.С., Качор В.О., Луцук О.С.
Біловол, О. М. Концепція та методологічні принципи удосконалення підготовки лікарів медико-профілактичного профілю / О. М. Біловол [и др.] . - С.82-85
Другие авторы: Лісовий В.М., Капустник В.А., Коробчанський В. О. , Воронцов М. П.
Бобирьов, В. М. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні клінічної імунології та алергології / В. М. Бобирьов [и др.] . - С.86-88
Другие авторы: Муляр Л.А., Петрова Т.А., Власова О.В., Ляховський В.І., Рябушко М.М., Островська Г.Ю., Вахненко А.В.
Вакуленко, І. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи на кафедрі радіології / І. П. Вакуленко [и др.] . - С.89-91
Другие авторы: Первак М.Б., Танасічук-Гажиєва Н.В., Губенко О.В., Котлубєй О.В., Скриннікова І.П., Ткаченко Г.Д., Оборнєв О.Л., Долгополова І.М.
Вітенко, І. С. Впровадження кредитно-модульної системи навчання в процес викладання медичної психології у вищих медичних навчальних закладах IV рівня акредитації: переваги і проблеми / І. С. Вітенко, Л. М. Гуменюк. - С.91-93
Глушко, Л. В. Способи вдосконалення індивідуальної роботи лікарів-інтернів / Л. В. Глушко [и др.] . - С.94-96
Другие авторы: Чаплинська Н.В., Позур Н.З., Гавриш Т.Ю.
Гуменюк, О. М. Педагогічний аналіз впливу особистого досвіду майбутнього лікаря на розвиток суб'єктивних характеристик комунікативного простору "лікар-пацієнт" / О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, В. В. Гуменюк. - С.96-99
Дзяк, Г. В. Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів / Г. В. Дзяк [и др.] . - С.100-101
Другие авторы: Перцева Т.О., Науменко Л.Ю., Горбунова Г.В., Канюка Г.С.
Запорожан, В. М. Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ / В. М. Запорожан [и др.] . - С.102-104
Другие авторы: Кресюн В.Й., Бажора Ю.І., Гончарук С.Ф., Чернецька О.В.
Зіменковський, Б. С. Дослідження ефективності запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.104-106
Іваченко, В. К. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання в інтернатурі / В. К. Іваченко, Ю. І. Налапко. - С.107-109
Іоффе, І. В. Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти / І. В. Іоффе [и др.] . - С.109-111
Другие авторы: Шор Н.А., Андреєва І.В., Хунов Ю.А., Зельоний І.І., Жаданов В.І.
Ковальчук, Л. Я. Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.111-116
Другие авторы: Беденюк А.Д., Олійник О.В., Гнатів В.В., Чепіль І.В., Костів О.І.
Колесник, Ю. М. Болонський процес та шляхи покращання рівня підготовки фахівців / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов. - С.117-119
Лісовий, В. М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи / В. М. Лісовий, В. А. Капустник. - С.120-123
Мисула, І. Р. Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / І. Р. Мисула [и др.] . - С.123-127
Другие авторы: Загричук Г.Я., Унольт Л.Б., Шульгай А.Г., Нагірний Я.П., Соколова Л.В., Котляренко Л.Т., Пришляк А.М.
Мінцер, О. П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти / О. П. Мінцер. - С.128-130
Нейко, Є. М. Основні пріоритети міжнародної діяльності Івано-Франківського національного медичного університету: реалії та перспективи / Є. М. Нейко [и др.] . - С.130-132
Другие авторы: Глушко Л.В., Федоров С.В., Мізюк М.І.
Никоненко, О. С. Впровадження модульних технологій організації навчання у практику післядипломної освіти / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.132-133
Притуло, О. О. Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів / О. О. Притуло [и др.] . - С.134-135
Другие авторы: Проніна Н.В., Сосновський Ю.В., Чірський М.В.
Талаєнко, Ю. О. Особливості системи навчання студентів 4 і 5 курсів міжнародного факультету на кафедрі акушерства й гінекології в умовах кредитно-модульної системи / Ю. О. Талаєнко [и др.] . - С.136-137
Другие авторы: Міронович Є.Д., Дбіжа Л.П, Князева Н.В.
Фомін, П. Д. Сучасний погляд на систему підготовки інтернів із хірургії на хірургічній кафедрі / П. Д. Фомін [и др.] . - С.138-139
Другие авторы: Шепетько Є.М., Повч О.А., Бельський О.Б.
Хвисюк, О. М. Нова форма післядипломної освіти лікарів - дистанційна освіта на сторінках журналу / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. Й. Целуйко. - С.140-142
Швед, М. І. Нові технології удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини №1 / М. І. Швед [и др.] . - С.143-145
Другие авторы: Бондар Л.П., Мазур Л.П., Боб А.О., Наумова Л.В., Радецька Л.В., Василюк В.М., Смачило І.В., Гриценко С.Й., Бондар Р.Я.
Гребеник, М. В. Нове положення про атестацію лікарів: перший досвід запровадження та міркування з удосконалення / М. В. Гребеник [и др.] . - С.146-148
Другие авторы: Масик О.М., Самогальська О.Є., Лазарчук Т.Б., Бузько Є.Ф.
Шумко, Б. І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті / Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк. - С.148-150
Семеренко, А. О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів / А. О. Семеренко. - С.150-151
Стубайло, Т. С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі) / Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний. - С.152-153
Ходорчук, А. Я. Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі / А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло. - С.154-156
Ходорчук, А. Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ / А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло. - С.157-159
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.
Шифр: МУ7/2015/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2015г. № 2 . - 68.32, р.
Содержание:
Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої пам'яті ректора члена-кореспондента НАМН України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука, "Реалізація закону України"про вищу освіту" у вищій медичній та фармацевтичній освіті України" 21-22 травня 2015 року м. Тернопіль. - С.6-98
Дзюбановський, І. Я. Леонід Ковальчук - видатний реформатор медичної освіти та охорони здоров'я України / І. Я. Дзюбановський. - С.6-8
Старча, Т. М. Сучасні завдання вищої медичної освіти та кадрового забезпечення реформування / Т. М. Старча [и др.]. - С.9-13
Другие авторы: Волосовець О. П., Клоченко І. В., П’ятницький Ю. С., Петрова К. І., Соколова Л. В., Булах І. Є., Чернишенко Т. I., Фисун Ю. I.
Старча, Т. М. Удосконалення системи ліцензійних іспитів "Крок з" в умовах режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації / Т. М. Старча [и др.]. - С.14-19
Другие авторы: Волосовець О. П., Булах І. Є., П’ятницький Ю. С.
Волосовець, О. П. Особливості підготовки навчальної літератури в сучасних умовах / О. П. Волосовець [и др.]. - С.20-29
Другие авторы: П'ятницький Ю. С., Соколова Л. В., Мельник І. В., Фаріон Т. І., Поліщук М. О.
Волосовець, О. П. Особливості атестації випускників вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів у 2015 році / О. П. Волосовець [и др.]. - С.30-33
Другие авторы: П'ятницький Ю. С., Соколова Л. В., Мельник І. В., Поліщук М. О., Малецька З. В., Варнавська Л. Г., Стецюк Р. А.
Корда, Μ. Μ. Шляхи імплементації закону України "Про вищу освіту в Тернопільському державному медичному університеті / Μ. Μ. Корда, А. Г. Шульгай, І. М. Кліщ. - С.34-38
Амосова, К. М. Удосконалення методики проведення підсумкового модульного контролю / К. М. Амосова, Г. В. Мостбауер, С. Ю. Калініна. - С.39-40
Вороненко, Ю. В. Тенденції інтеграції систем підготовки та атестації медичних кадрів у світі та Україні / Ю. В. Вороненко [и др.]. - С.41-45
Другие авторы: Вдовиченко Ю. П., Толстанов О. К., Мінцер О. П., Краснов В. В.
Мороз, В. М. Імплементація закону України "Про вищу освіту у Вінницькому національному медичному університеті їм. М. І. Пирогова: реалії та перспективи / В. М. Мороз [и др.]. - С.46-49
Другие авторы: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л.
Лісовий, В. М. Особливості соціально-психологічної адаптації студентів першого курсу ХНМУ - мешканців Луганської та Донецької областей / В. М. Лісовий [и др.]. - С.50--52
Другие авторы: Капустник В. А., Марковський В. Д., Хаустов М. М., Дмитрієнко К. В., Сінайко В. М., Завгородній І. В.
Запорожан, В. М. Оптимізація освітньої діяльності університету відповідно до законуУкраїни "Про вищу освіту" / В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька. - С.53-54
Черних, В. П. Сучасний стан створення стандартів вищої фармацевтичної освіти на основі компетентнісного підходу / В. П. Черних [и др.]. - С.55-56
Другие авторы: Котвіцька А. А., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Ждан, В. М. Освітня діяльність ВДНЗ України "Українська медична стоматологічна академія" за умов реалізації закону України «Про вищу освіту" / В. М. Ждан [и др.]. - С.57-60
Другие авторы: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Лохматова Н. М.
Никоненко, О. С. Актуальні питання імплементації закону України "Про вищу освіту" в післядипломній підготовці медичних спеціалістів / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.61-63
Дзяк, Г. В. Шляхи підвищення якості навчання на підставі моніторингу анкетування випускників академії / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.66-67
Другие авторы: Перцева Т. О., Захаров С. В., Горбунова Г. В.
Бойчук, Т. М. Перший досвід впровадження електронного журналу обліку успішності в Буковинському державному медичному університеті / Т. М. Бойчук [и др.]. - С.67-72
Другие авторы: Геруш І. В., Ходоровський В. М., Барбе А. М.
Зіменковський, Б. С. Підготовка іноземних студентів за спеціальністю "Стоматологія" у контексті євроінтеграції української вищої освіти / Б. С. Зіменковський [и др.]. - С.73-79
Другие авторы: Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Чухрай Н. Л., Солонинко І. І.
Рожко, М. М. З досвіду реалізації міжнародних освітніх проектів у ДВНЗ "Івано-франківський національний медичний університет" / М. М. Рожко [и др.]. - С.80-81
Другие авторы: Ерстенюк Г. М., Децик О. З., Бурак О. Л., Струтинський Г. М., Дзвонковська В. В., Капечук В. В., Іванців М. О.
Колесник, Ю. М. Деякі питання імплементації закону України "Про вищу освіту" у діяльність вищих навчальних закладів / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.82-85
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Візір В. А., Туманський В. О., Авраменко М. О., Круть Ю. Я.
Вороненко, Ю. В. Єдиний медичний (фармацевтичний) освітній простір - стратегія, регіональні та локальні рішення / Ю. В. Вороненко ; Ю. В. Вороненка, О. П. Мінцер. - С.86-88
Хвисюк, О. М. Удосконалення післядипломноі підготовки лікарів - шлях до забезпечення ефективної кадрової політики системи охорони здоров'я / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.89-89
Другие авторы: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Бортний М. О., Цодікова О. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Соболева І. А., Сергієнко О. І., Коломійченко Ю. А.
Чекман, І. С. Нанофармакологія: науково-методичні основи викладання студентам / І. С. Чекман. - С.92-93
Шатило, Д. Й. Забезпечення якості освітньої діяльності як шлях реалізації закону України "Про вищу освіту" / Д. Й. Шатило, С. В. Гордійчук. - С.94-98
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: МУ7/2018/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2018г. № 3
Содержание:
Булах, І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ільницька, О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення) / О. М. Ільницька [та ін.]. - С.13-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д.
Каланжова, О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода / О. М. Каланжова. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кічула, М. Я. Структурний аналіз поняття “якість життя” крізь призму якості освіти / М. Я. Кічула. - С.24-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименко, Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Конопкіна, Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря / Л. І. Конопкіна [та ін.]. - С.36-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Березовський В. М., Кірєєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Крайдашенко, O. В. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації / O. В. Крайдашенко [та ін.]. - С.39-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Свинтозельський O. O., Саржевська A. В., Долінна M. O.
Крицький, І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ / І. О. Крицький [та ін.]. - С.44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гощинський П. В., Крицький Т. І., Горішній І. М., Мочульська О. М., Крицька Г. А.
Леженко, Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії / Г. О. Леженко [та ін.]. - С.48-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Пашкова О. Є., Лебединець О. М., Сидорова І. В., Крайня Г. В.
Наконечний, А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності / А. Й. Наконечний [та ін.]. - С.55-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Вергун А. Р., Негрич Т. І., Ягело С. П., Макагонов І. О., Вергун О. М., Кіт З. М., Шалько І. В.
Петулько, А. П. Метод сase-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства / А. П. Петулько [та ін.]. - С.64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Медведєв М. В., Лоскутова Т. О., Донська Ю. В., Сімонова Н. В., Демченко Т. В., Гарагуля І. С.
Сапожниченко, Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу “Внутрішня медицина” на 6 курсі / Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова. - С.67-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Січкоріз, О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми “Коми при цукровому діабеті” лікарям-інтернам зі спеціальності “Анестезіологія” / О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Федорченко, В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ “Українська медична стоматологічна академія” / В. І. Федорченко [та ін.]. - С.74-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ганчо О. В., Боброва Н. О., Кириченко Т. С., Лобань Г. А.
Шевчик, Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець. - С.78-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Юр’єва, Л. М. Післядипломна підготовка з фаху “Психіатрія” у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів / Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко. - С.82-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Dzetsiukh, T. І. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties / T. І. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk. - С.85-88. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни “Хірургія” на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.89-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Доброродній В. Б., Боднар Т. В., Боднар П. Я., Шандрук Т. В.
Золотарьова, Ж. М. Обґрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків / Ж. М. Золотарьова. - С.95-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колісник, Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу / Н. С. Колісник [та ін.]. - С.99-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Фрейвальд В. А., Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Чеботар Н. Ю.
Макєєва, Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам / Н. І. Макєєва [та ін.]. - С.103-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ярова К. К., Алєксєєва Н. П., Головачова В. О., Піддубна І. М.
Ніколішина, Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ “УМСА” / Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко. - С.106-108. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олексій, К. Б. Особливості суб’єктної позиції студента при вивченні іноземної лексики / К. Б. Олексій. - С.109-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Попко, С. С. Методичні принципи викладання теми “Дихальна система” на практичних заняттях з гістології / С. С. Попко, В. М. Євтушенко. - С.114-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савельєв, В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів / В. Г. Савельєв [та ін.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рябоконь Ю. Ю., Фурик О. О., Оніщенко Т. Є., Задирака Д. А., Рябоконь О. В.
Спіріна, І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою рольових ігор / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С.
Шулятнікова, Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті / Т. В. Шулятнікова. - С.124-127. - Бібліогр.: в кінці ст.
Яворський, А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області / А. М. Яворський. - С.128-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Prokop, I. A. Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain / I. A. Prokop, T. V. Savaryn. - С.132-137. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.138-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Наумова Л. В.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
Шифр: МУ7/2018/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2018г. № 4
Содержание:
Булах, І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація” / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай. - С.6-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Андрейчин, М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання / М. А. Андрейчин [та ін.]. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Івахів О. Л., Вишневська Н. Ю., Качор В. О., Іщук І. С., Йосик Я. І., Васильєва Н. А., Копча В. С., Ничик Н. А., Завіднюк Н. Г.
Бєленічев, І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Самура І. Б.
Білий, А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження / А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко. - С.26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Венгер, О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків / О. П. Венгер [та ін.]. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гусєва Т. П., Мисула Ю. І., Сас Л. М., Смашна О. Є., Білоус В. С., Люта О. О., Несторович Я. М.
Волощук, Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.36-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Денисюк О. М., Ходаківська О. В., Галютіна О. Ю.
Дроненко, В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів / В. Г. Дроненко. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліщ, І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Марущак М. І., Криницька І. Я., Габор Г. Г.
Колодницька, О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання / О. Д. Колодницька. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності / М. М. Корда [та ін.]. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Лихацький П. Г.
Кривов’яз, О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів / О. В. Кривов’яз [та ін.]. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Томашевська Ю. О., Кривов’яз С. О., Щерба І. К.
Мартинюк, В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології / В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук. - С.64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Малиновський, А. В. Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти / А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мокія-Сербіна, С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель. - С.71-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перцева, Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Конопкіна Л. І. , Кіреєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Подплєтня, О. А. Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження / О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Поліщук, І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення / І. П. Поліщук. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разнатовська, О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання / О. М. Разнатовська [та ін.]. - С.85-88 . - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мурзіна О. А., Потоцька О. І., Алексєєва Г. М.
Рогальська, Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики / Я. В. Рогальська [та ін.]. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кубей І. В., Воронцова Т. О., Волянська Л. А., Мудрик У. М., Ярема Н. М., Глушко К. Т.
Сандуляк, Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. В. Сандуляк [та ін.]. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Клименко Т. М., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М., Сандуляк М. Т.
Степанов, Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія” / Ю. М. Степанов [та ін.]. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кононов І. М., Саленко А. В., Власова О. М., Шендрик Л. М., Косинська С. В., Будзак І. Я.
Швед, М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.102-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Ляхович Р. М., Левицька Л. В., Сидоренко О. Л., Кіцак Я. М., Мартинюк Л. П., Прокопович О. А., Гурський В. Т.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.108-112. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Литвин К. Ю., Суременко М. С., Гайдук Т. А., Якуніна О. М., Дядик В. П.
Шульгай, А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Федонюк Л. Я., Мудра А. Є., Олещук О. М.
Яременко, О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління / О. Б. Яременко [та ін.]. - С.117-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Федьков Д. Л., Добрянський Д. В., Дудка П. Ф., Ільницький Р. І., Тарченко І. П., Меліксетян А. В.
Kozyolkin, О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases / О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova. - С.121-123. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.124-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мальований В. В., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Болух, В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів / В. А. Болух. - С.127-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Калашченко, С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії / С. І. Калашченко [та ін.]. - С.132-135. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гринзовський А. М., Дема О. В., Загороднюк К. Ю.
Корнякова, В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю / В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.136-140. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коробчанський, В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету / В. О. Коробчанський [та ін.]. - С.141-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Резуненко Ю. К., Герасименко О. І., Кателевська Н. М., Богачова О. С.
Паласюк, Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.145-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Підгірний, В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти / В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка. - С.153-156. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разумний, Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення / Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт. - С.157-160. - Бібліогр.: в кінці ст.
Растворов, О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ / О. А. Растворов, І. О. Растворов. - С.161-165. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рублевська, Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.166-168. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Григоренко Л. В., Кулагін О. О., Зайцев В. В.
Сафонова, О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря / О. В. Сафонова, А. М. Урбанович. - С.169-171. - Бібліогр.: в кінці ст.
Семенець, А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування / А. В. Семенець [та ін.]. - С.172-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Вакуленко Д. В., Марценюк В. П., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М., Кутаковa О. В.
Спіріна, І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.178-181. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рокутов С. В., Феденко Є. С., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М.
Стойкевич, Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3” / Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда. - С.182-184. - Бібліогр.: в кінці ст.
Voloshyna, L. O. Development of empathic abilities in medical students / L. O. Voloshyna [та ін.]. - С.185-190. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Kushnir L. D., Perepichka M. P., Doholich O. I., Leko B. A.
Саварин, Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках) / Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль. - С.191-195. - Бібліогр.: в кінці ст.
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка. - С.196-197
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
Шифр: МУ7/2018/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2018г. № 2
Содержание:
Матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)17-18 травня 2018 року, м. Тернопіль. - С.5-130
Булах, І. Є. Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга. - С.6-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Булах, І. Є. Поспішаємо розумно / І. Є. Булах. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, І. В. Навчально-методичне забезпечення навчального процесу - обов’язкова вимога провадження освітньої діяльності у закладах вищої освіти / І. В. Мельник, М. О. Поліщук, Т. І. Фаріон. - С.18-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олексіна, Н. О. Медична освіта: відповіді на виклики сучасності / Н. О. Олексіна, О. П. Волосовець, Ю. С. П’ятницький. - С.36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Філософія симуляційного навчання в медицині / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.41-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гудима А. А., Шульгай А. Г., Запорожан С. Й.
Вороненко, Ю. В. Забезпечення якості у системі безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я / Ю. В. Вороненко, О. К. Толстанов, В. В. Краснов. - С.47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойчук, Т. М. Ефективність симуляційних сценаріїв в оптимізації практичної підготовки студентів у закладі вищої медичної освіти України / Т. М. Бойчук [та ін.]. - С.50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Геруш І. В., Ходоровський В. М., Колоскова О. К., Марусик У. І.
Мороз, В. М. Реалізація Європейських стандартів вищої освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова / В. М. Мороз [та ін.]. - С.55-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гумінський Ю. Й., Полеся Т. Л., Полеся Т. Л., Фоміна Л. В., Заїка С. В.
Зіменковський, Б. С. Сучасні особливості парадигми медичної освіти в Україні / Б. С. Зіменковський [та ін.]. - С.61-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гжегоцький М. Р., Солонинко І. І., Радченко О. М., Стрільчук Л. М.
Рожко, М. М. Сучасні підходи до формування високопрофесійного викладача в Івано-Франківському національному медичному університеті / М. М. Рожко [та ін.]. - С.65-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О., Луцак С. М., Дзвонковська В. В., Сенчій В. М.
Колесник, Ю. М. Досвід впровадження онлайн-технологій у систему підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” / Ю. М. Колесник [та ін.]. - С.69-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Авраменко М. О., Моргунцова С. А., Рижов О. А.
Ждан, В. М. Результати самоаналізу організаційно-правового, кадрового і навчально-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” у ВДНЗУ “Умса” за 2017 рік / В. М. Ждан [та ін.]. - С.74-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Дворник В. М., Білаш С. М., Беляева О. М.
Перцева, Т. О. Досвід організації комплексного практично-орієнтованого іспиту зі спеціальності “Стоматологія” за принципами OSCE / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.82-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шпонька І. С., Гудар’ян О. О., Фастовець О. О.
Іоффе, І. В. Особливості процесу організації підготовки офіцерів медичної служби запасу у державному закладі “Луганський державний медичний університет” / І. В. Іоффе [та ін.]. - С.86-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Смірнов С. М., Скляр С. І., Кузьміченко І. О., Асеева О. А.
Запорожан, В. М. Європейські стандарти освіти в симуляційній медицині. Досвід Одеського національного медичного університету / В. М. Запорожан [та ін.]. - С.89-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ульянов В. О., Тарабрін О. О., Суслов О. С., Сажин Д. С.
Никоненко, О. С. Сучасні форми організації післядипломного навчання та безперервного професійного розвитку медичних працівників / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитріева. - С.92-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Інноваційні освітні технології в післядипломному навчанні лікарів: психолого-педагогічні аспекти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Марченко В. Г., Цодікова О. А., Гиря М. П., Соболева І. А., Вороньжев І. О., Єлоєва З. В., Сергієнко О. І., Касьянова О. М., Жеребкін В. В.
Поканевич, О. В. Особливості методики викладання дисципліни "Анатомія людини” студентам англомовної форми навчання / О. В. Поканевич [та ін.]. - С.102-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Івнєв Б. Б., Середа П. І., Талько В. І., Оверченко І. А., Керечанин І. В., Ковальчук Н. В.
Волосовець, О. П. Перспективи запровадження лікарської резидентури у педіатрії / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.105-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Мозирська О. В., Ємець О. В.
Волосовець, Т. М. Сучасні виклики та вимоги щодо неперервного професійного розвитку лікарів-стоматологів / Т. М. Волосовець, О. М. Дорошенко, М. В. Дорошенко. - С.108-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Грузєва, Т. С. Питання комунікативних компетенцій у підготовці фахівців громадського здоров’я / Т. С. Грузєва [та ін.]. - С.112-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Литвинова Л. О., Гречишкіна Н. В., Донік О. М., Іншакова Г. В.
Зозуля, І. С. Сучасні аспекти викладання курсу неврології лікарям-інтернам на кафедрі медицини невідкладних станів / І. С. Зозуля [та ін.]. - С.118-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Волосовець А. О., Зозуля А. І. , Боброва В. І.
Кліщ, І. М. Досвід підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами у державному вищому навчальному закладі “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства Охорони Здоров’я України” / І. М. Кліщ, Н. Я. Потіха, О. С. Ковалик. - С.121-124. - Бібліогр.: в кінці ст.
Січкоріз, О. Є. Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи / О. Є. Січкоріз [та ін.]. - С.125-130. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Пупін Т. І. , Мінько Л. Ю., Колач Т. С.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-10    11-20   21-26 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)