Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (39)Периодические издания (102)Краеведение (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Вороненко, Ю.$<.>)
Общее количество найденных документов : 32
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.


   
    Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів на основі концепції кредитів [Текст] / Ю. В. Вороненко, А. М. Сердюк, О. П. Мінцер // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 3. - С. 11-15

Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ


Доп.точки доступа:
Вороненко, Ю.В.
Сердюк, А.М.
Мінцер, О.П.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

2.


    Вороненко, Ю. В.
    Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн [Текст] / Ю. В. Вороненко, Є. Є. Латишев, В. М. Михальчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 2. - С. 25-26

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ


Доп.точки доступа:
Латишев, Є. Є.
Михальчук, В. М.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

3.


    Вороненко, Ю. В.
    Забезпечення якості у системі безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / Ю. В. Вороненко, О. К. Толстанов, В. В. Краснов // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормированные):
освітня діяльність -- провайдери -- освітні послуги
Доп.точки доступа:
Толстанов, О. К.
Краснов, В. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Вороненко, Ю. В.
    Напрями розвитку системи медичної освіти в Україні: погляд у майбутнє [Текст] = Directions of medical education system development in Ukraine: future outlook / Ю. В. Вороненко // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 32-35. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Метою даної роботи є концептуальне обґрунтування моделі підготовки медичних кадрів в Україні. Робота побудована на статистичних даних МОЗ України із застосуванням методів концептуального узагальнення та соціального моделювання. Визначено проблеми підготовки медичних кадрів, що існують у всьому світі і в Україні, наприклад: невідповідності між компетенціями, потребами і фінансами; географічні і професійні дисбаланси медиків на ринку праці; гендерна стратифікація по спеціальностях; кадрове домінування стаціонарної допомоги над первинною; професійний сепаратизм із великою кількістю спеціальностей тощо. Запропоновано низку концептуальних першочергових заходів, які стосуються змін у законодавстві та направлені на: улагодження взаємовідносин між ВНЗ та практичними закладами охорони здоров’я; введення ліцензування медичної практики; удосконалення системи кількісної оцінки безперервного професійного розвитку; введення резидентури; якісної підготовки управлінців та фахівців за спеціальністю “Громадське здоров’я”; оптимізації спеціальностей та підготовки лікарів в інтернатурі тощо. Соціальними наслідками втілення концептуальних складових моделі підготовки медичних кадрів в Україні прогнозується не тільки значне підвищення якості підготовки професійних медичних кадрів, а й забезпечення європейського вектора розвитку держави. Робота є оригінальною
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Вороненко, Ю. В.
    Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи [Текст] = Post-graduate medical education – new horizons and perspectives / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 12-16. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Аннотация: Представлено нове розуміння проблем передавання знань, змісту освіти та управління нею. На часі поставлено питання післядипломного додаткового проблемно-орієнтованого навчання, особливо в медицині, що включає такі нові напрями, як полідисциплінарність, мультидисциплінарність та трансдисциплінарність. Виникає необхідність створення єдиного банку контрольно-вимірювальних методик для перевірки залишкових знань не тільки з дисциплін, а й з навчальних модулів. Не менш важливим стає й введення так званої “нелінійної” схеми організації навчального процесу. Розроблення суворої методології трансдисциплінарності наукових досліджень та освіти виявило особливу роль інформатики як елемента її системно-технологічної підтримки, враховуючи системоутворюючу роль сучасної інформатики та інтеграцію інформаційних технологій практично в усі галузі науки й освіти. Запропоновано розділити навчання лікарів і провізорів у стратегії безперервного професійного розвитку в післядипломній медичній освіті на дві частини - базисну та додаткову (трансдицисплінарну, проблемно-орієнтовану) з заданим рівнем компетентності
Доп.точки доступа:
Мінцер, О. П.
Палагін, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Вороненко, Ю. В.
    Стратегія активізації навчального процесу в сучасних системах передавання знань [Текст] = Strategy for educational process activation in the modern systems of knowledge transfer / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 80-82. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: У статті розглянуто та обґрунтовано нову концепцію передавання знань у системі післядипломної медичної освіти, засновану на активізації та адаптації системи передавання знань, можливості розроблення та впровадження освітніх стандартів. Робота побудована на даних, отриманих при дослідженні підготовки 450 лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок-3», у процесі навчання яких використовувалася система управління навчанням «Ilias». Визначено можливість реалізації головного педагогічного принципу диференціації (індивідуалізації) в процесі навчання, зокрема дистанційного, при введенні в навчальні програмні середовища адаптивних та інтелектуальних технологій
Доп.точки доступа:
Мінцер, О. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Вороненко, Ю. В.
    Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядиплоомної медичної освіти – створення професійної спіралі знань [Текст] / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 2. - С. 79-80

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Доп.точки доступа:
Мінцер, О. П.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

8.


    Вороненко, Ю.
    Аналіз академічних досягнень студентів вищих медичних навчальних закладів України (за даними медичного ліцензійного іспиту 2002 року) [Текст] / Ю. Вороненко, І. Булах, М. Мруга // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - № 4. - С. 8-14

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Доп.точки доступа:
Булах, І.
Мруга, М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Вороненко, Ю.
    Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті [Текст] / Ю. Вороненко, О. Мінцер, В. М"ясніков // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 32-35

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Доп.точки доступа:
Мінцер, О.
М"ясніков, В.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

10.


    Вороненко, Ю.
    До питання кредитно-рейтингової системи підвищення кваліфікації лікарів і провізорів [Текст] / Ю. Вороненко, О. Мінцер // Медична освіта (Тернопіль). - 2004. - №2. - С. 4-7

Рубрики: СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ

Доп.точки доступа:
Мінцер, О.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)