Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (39)Периодические издания (102)Краеведение (4)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Вороненко, Ю.$<.>)
Общее количество найденных документов : 32
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю., Мінцер О.
Заглавие : До питання кредитно-рейтингової системи підвищення кваліфікації лікарів і провізорів
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2004. - №2. - С. 4-7 (Шифр МУ7/2004/2)
Предметные рубрики: СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю.В., Сердюк А.М., Мінцер О.П.
Заглавие : Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів на основі концепції кредитів
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 3. - С. 11-15 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметные рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю., Вдовиченко Ю., Мінцер О., Гойда Н.
Заглавие : Рейтинг складових процесу навчання на інституціональному рівні як елемент державної системи забезпечення якості післядипломної медичної освіти.
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №3. - С. 8-12 (Шифр МУ7/2005/3)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю., Мінцер О., М"ясніков В.
Заглавие : Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 32-35 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю., Булах І., Мруга М.
Заглавие : Аналіз академічних досягнень студентів вищих медичних навчальних закладів України (за даними медичного ліцензійного іспиту 2002 року)
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - № 4. - С. 8-14 (Шифр МУ7/2002/4)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю., Гирін В., Мінцер О.
Заглавие : Про необхідність створення інформаційної системи "Інтермедвуз"
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №1. - С. 3-9 (Шифр МУ7/2002/1)
Предметные рубрики: СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю. В., Толстанов О. К., Краснов В. В.
Заглавие : Забезпечення якості у системі безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 47-49 (Шифр МУ7/2018/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Освіта медична -- Образование медицинское
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): освітня діяльність--провайдери--освітні послуги
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю. В., Мінцер О. П.
Заглавие : Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядиплоомної медичної освіти – створення професійної спіралі знань
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 2. - С. 79-80 (Шифр МУ7/2014/2)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю. В., Латишев Є. Є., Михальчук В. М.
Заглавие : Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 2. - С. 25-26 (Шифр МУ7/2014/2)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю. В., Мінцер О. П., Палагін О. В.
Заглавие : Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи
Параллельн. заглавия :Post-graduate medical education – new horizons and perspectives
Место публикации : Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 12-16 (Шифр МУ7/2016/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Аннотация: Представлено нове розуміння проблем передавання знань, змісту освіти та управління нею. На часі поставлено питання післядипломного додаткового проблемно-орієнтованого навчання, особливо в медицині, що включає такі нові напрями, як полідисциплінарність, мультидисциплінарність та трансдисциплінарність. Виникає необхідність створення єдиного банку контрольно-вимірювальних методик для перевірки залишкових знань не тільки з дисциплін, а й з навчальних модулів. Не менш важливим стає й введення так званої “нелінійної” схеми організації навчального процесу. Розроблення суворої методології трансдисциплінарності наукових досліджень та освіти виявило особливу роль інформатики як елемента її системно-технологічної підтримки, враховуючи системоутворюючу роль сучасної інформатики та інтеграцію інформаційних технологій практично в усі галузі науки й освіти. Запропоновано розділити навчання лікарів і провізорів у стратегії безперервного професійного розвитку в післядипломній медичній освіті на дві частини - базисну та додаткову (трансдицисплінарну, проблемно-орієнтовану) з заданим рівнем компетентності
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)