Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (8)Периодические издания (325)Краеведение (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Гнатюк, М. С.$<.>)
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.


   
    Особливості засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії [Текст] / М. С. Гнатюк, Ю. О. Данилевич, Р. М. Гнатюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 1. - С. 40-42

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Доп.точки доступа:
Гнатюк, М.С.
Данилевич, Ю.О.
Гнатюк, Р.М.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

2.
Шифр: МУ7/2009/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2009г. № 1
Содержание:
Вороненко, Ю. В. Принципіальні питання створення нормативів дистанційного навчання в післядипломній медичній освіті / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов. - С.5-13.
Мисула, І. Р. Досвід запровадження практично-орієнтованого навчання для студентів медичного факультету / І. Р. Мисула [и др.] . - С.14-16.
Другие авторы: Шульгай А. Г., Загричук Г. Я., Корда М. М., Вадзюк С. Н., Шульгай О. М.
Ващенко, Н. М. Інформатизація медичної освіти - найважливіший стратегічний крок для сучасної України / Н. М. Ващенко. - С.17-18.
Хурані, І. Ф. Аспекти медичної етики та деонтології в сучасній онкологічній клініці / І. Ф. Хурані, А. П. Ковальчук, О. Я. Какарькін. - С.19-23.
Ковальчук, О. Л. Особливості навчання хірургів на курсах лапароскопічної хірургії в тернопільському державному медичному університеті / О. Л. Ковальчук [и др.] . - С.24-26.
Другие авторы: Гнатюк М. С., Шев’як П. І., Слабий О. Б., Ковальчук М. Ф., Данилевич Ю. О., Гаргула В. Д.
Голенко, І. О. Особливості роботи з іноземними студентами при вивченні госпітальної хірургії / І. О. Голенко [и др.] . - С.27-30.
Другие авторы: Демя’нюк Д. Г., Ляховський В. І., Крижановський О. А., Горлачов М. І., Сакевич П. П., Дудченко М. О., Шкурупій О. А., Діхтенко Т. Г.
Соколова, Л. В. Організація виробничої практики з фармацевтичної інформації і фармацевтичної опіки на кафедрі клінічної фармації / Л. В. Соколова [и др.] . - С.31-33.
Другие авторы: Кліщ І. М., Тюріна В. Ф., Марків І. М., Цяпа Ю. М., Мандзій З. П.
Поляков, А. Є. Концепція викладання положень доказової медицини з позиції безперервного професійного розвитку лікарів / А. Є. Поляков [и др.] . - С.34-35.
Другие авторы: Ковальчук Л. І., Муравська О. М., Прокопова Т. М.
Гжегоцький, М. Р. Досвід викладання фізіології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті / М. Р. Гжегоцький [и др.] . - С.36-38.
Другие авторы: Петришин Ю. С., Ковальчук С. М., Мисаковець О. Г., Терлецька О. І., Паніна Л. В., Чупашко О. І.
Ремінецький, Б. Я. Викладання анатомії людини за умов реформування вищої медичної освіти з врахуванням світового досвіду / Б. Я. Ремінецький [и др.] . - С.38-39.
Другие авторы: Герасимюк І. Є., Федонюк Я. І., Пришляк А. М., Бурий В. В.
Ємельяненко, І. В. Особливості викладання та засоби оцінки знань, умінь і навиків студентів з курсу нормальної фізіології на стоматологічному факультеті / І. В. Ємельяненко, Н. М. Воронич-Семченко. - С.40-42.
Воронцова, Л. Л. Досвід використання комп'ютерної техніки для діагностики та контролю знань курсантів кафедр клінічної лабораторної діагностики та променевої діагностики ЗМАПО / Л. Л. Воронцова, О. С. Семенцов. - С.43-44.
Паласюк, Г. Б. Формування соціокультурної компетенції у студентів медичних вищих навчальних закладів / Г. Б. Паласюк [и др.] . - С.44-46.
Другие авторы: Кліщ І. М., Бобак М. І., Прокоп І. А., Данилишина Н. І., Кліщ Г. І.
Попадинець, Г. О. Впровадження інноваційних технологій навчання в процес викладання гуманітарних дисциплін / Г. О. Попадинець. - С.47-51.
Шульгіна, В. В. Досвід і проблеми викладання дисципліни "променева діагностика та променева терапія" за кредитно-модульною системою студентам медичних факультетів / В. В. Шульгіна, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк. - С.52-54.
Шейко, В. Д. Усвідомлення національної ідеї - засіб стимулювання мотивів навчання студентів медичного вузу / В. Д. Шейко [и др.] . - С.54-56.
Другие авторы: Ляховський В. І., Дем’янюк Д. Г., Крижановський О. А., Сакевич П. П.
Панченко, М. С. Вплив інноваційних методів управління на педагогічну діяльність викладачів у харківському базовому медичному коледжі №1 / М. С. Панченко, Л. П. Ольховська, Т. Г. Парафейник. - С.57-60.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.
Шифр: МУ7/2010/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2010г. № 4
Содержание:
Огарь, С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі / С. В. Огарь, Л. В. Пляка. - С.5-7.
Чекман, І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.7-11.
Хомазюк, Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи / Т. А. Хомазюк [и др.] . - С.11-14.
Другие авторы: Борисова І.С., Березуцький В.І., Єгоров К.Ю., Караванська І.Л.
Ульянов, В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП / В. О. Ульянов, В. Є. Бреус. - С.14-17.
Сорокман, Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії / Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар. - С.17-18.
Сон, А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.19-21.
Другие авторы: Добровольський В.В., Горанський Ю.І., Перькова Г.В., Стоянов О.М., Лебідь О.П., Чемересюк І.Г., Хрущ О.В., Хубєтова І.В.
Грицан, Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі" / Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська. - С.21-24.
Бондаренко, Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології / Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва. - С.25-27.
Ільницька, Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз. - С.28-30.
Білай, І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування / І. М. Білай [и др.] . - С.30-33.
Другие авторы: Дарій В.І., Рижов О.А., Райкова Т.С., Бушуєва І.В., Демченко В.О., Зарічнп Т.П., Білоус М.В., Кандибей Н.В., Пругло Є.С.
Гребенник, М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю / М. В. Гребенник [и др.] . - С.33-35.
Другие авторы: Криськів О.І., Бабінець Л.С., Творко В.М.
Василюк, В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес / В. М. Василюк [и др.] . - С.36-40.
Другие авторы: Бондар Л.П., Мартинюк Л.П., Наумова Л.В., Радецька Л.В., Кравчук Н.В., Василюк В.В., Лихацька Т.В., Смачило І.В., Гаврилюк М. Є.
Іванець, Л. М. Розв'язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.40-42.
Воронич-Семченко, Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації / Н. М. Воронич-Семченко ; Семченко Н. М. Воронич-, М. М. Багрій. - С.42-45.
Бобирьов, В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології / В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича. - С.45-47.
Чечотіна, С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики / С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот. - С.48-50.
Кузякіна, Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів / Н. Є. Кузякіна. - С.51-52.
Новосьолова, Н. Ф. проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров'я та громадське медсестринство" / Н. Ф. Новосьолова. - С.53-55.
Андрейчин, С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи / С. М. Андрейчин [и др.] . - С.55-57.
Другие авторы: Руда М.М., Чернець Т.Ю., Ярема Н.З., Бількевич Н.А., Бугай Б.Г., Бутвін І.М., Василюк В.В., Верещагіна Н.Я., Хабарова Н.А.
Банадига, Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / Н. В. Банадига, І. О. Рогальський. - С.57-69.
Білик, Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа" / Л. С. Білик, Н. Є. Слободян. - С.60-61.
Гнатюк, М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії / М. С. Гнатюк [и др.] . - С.62-64.
Другие авторы: Слабий О.Б., Гнатюк Р.М., Ковальчук М.Ф., Данилевич Ю.О., Шев'як П.І., Гаргула Т.І.
Господарський, І. Я. Впровадження інноваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.65-67.
Другие авторы: Ястремська С.О., Коноваленко С.О., Рега Н.І., Криницька І.Я., Максимова В.В., Локай Б.А., Галіяш Н.Б., Креховська-Лепявко О.М., Яворська І.В., Петренко Н.В., Городецький В.Є.
Гощинський, В. Б. Комунікативні барєри у відносинах лікаря та пацієнта / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.68-69.
Другие авторы: Корильчук Н.І., Боцюк Н.Є., Боровик І.О., Корильчук Т.Б., Ляшенко І.І., Перейма В.Р., Бенца О.І.
Дзюбановський, І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.70-72.
Другие авторы: Бенедикт В.В., П’ятночка В.І., Герасимець Ю.М., Свистун Р.В., Луговий О.Б., Поляцко К.Г., Нагірний Я.П.
Климнюк, С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця / С. І. Климнюк [и др.] . - С.72-73.
Другие авторы: Ткачук Н.І., Романюк Л.Б., Творко М.С., Малярчук Г.Р., Борак В.П.
Мазур, П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників / П. Є. Мазур [и др.] . - С.74-75.
Другие авторы: Голуб Г.Р., Кралюк О.С., Криницька І.Я.
Мазур, П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою / П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець. - С.76-77.
Мазур, П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу / П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк. - С.77-79.
Мандзій, З. П. Модульний підхід / З. П. Мандзій [и др.] . - С.80-82.
Другие авторы: Кліщ І.М., Тюріна В.Ф., Марків І.М., Цяпа Ю.М., Мерецька І.В., Лихацька В.О., Гаріян М.П.
Марчишин, С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ / С. М. Марчишин [и др.] . - С.83-85.
Другие авторы: Шнайда М.І., Грималюк О.І., Кернична І.З., Демидяк О.Л., Бердей Т.С.
Олійник, О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року / О. В. Олійник [и др.] . - С.85-87.
Другие авторы: Лавра О.Г., Юзьків Л.Р., Щур М.І., Буцкин Л.В., Борак В.В.
Пайкуш, М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах / М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський. - С.87-89.
Сагаль, І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук. - С.89-91.
Сміян, С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу / С. І. Сміян [и др.] . - С.91-93.
Другие авторы: Слаба У.С., Мартинюк Л.П., Лепявко А.А., Коморовський Р.Р., Бондар Р.Я., Гусак С.Р.
Ткачук, О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи / О. В. Ткачук [и др.] . - С.94-95.
Другие авторы: Мислицький В.Ф., Ткачук С.С., Антохіна С.І., Лєньков О.М., Кузнєцова О.В., Ясінська О.В.
Швидкий, О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу / О. В. Швидкий, Н. В. Будь. - С.96-98.
Шегедин, М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського / М. Б. Шегедин, І. С. Смачило. - С.98-100
Шкробот, С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів / С. І. Шкробот [и др.] . - С.100-103.
Другие авторы: Венгер О.П., Смашна О.Є., Несторович Я.М., Сновида Л.Т., Мисула Ю.І.
Шкробот, С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків / С. І. Шкробот [та ін.]. - С.104-106.
Другие авторы: Мілевська-Вовчук Л.С., Салій З.В., Гара І.І., Бударна О.Ю., Сохор Н.Р. Мисула М.С.
Шпонька, І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини / І. С. Шпонька [и др.] . - С.106-108.
Другие авторы: Короленко Г.С., Козлов С.В., Гриценко П.О., Алексеєнко О.О., Сулоєв К.М., Федченко М.П., Мальцев І.О., Легеза О.А., Чекан С.М., Бондарева В.О.
Савула, М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу / М. М. Савула, Ю. І. Сливка. - С.108-111.
Свиридюк, В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу) / В. З. Свиридюк [и др.] . - С.112-116.
Другие авторы: Копетчук В.А., Яворський П.В., Гордійчук С.В., Горай О.В., Махновська І.Р.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
Шифр: МУ7/2011/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2011г. № 1
Содержание:
Мисула, І. Р. Методичні конференції як засіб удосконалення навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / І. Р. Мисула, В. В. Файфура, А. І. Паламарчук. - С.5-10.
Чулак, Л. Д. Використання сучасних інформаційних технологій для удосконалення самостійної роботи студентів / Л. Д. Чулак [и др.] . - С.11-14
Другие авторы: Бас А.О., Шутурмінський В.Г., Корчемний В.В.
Гривенко, С. Г. Перспективи використання сучасних комп'ютерних технологій при кредитно-модульній системі навчання / С. Г. Гривенко, Ю. Г. Барановський. - С.15-17
Юкало, В. Я. Вивчення культури писемної ділової мови в курсі української мови (за професійним спрямуванням) у вищих медичних навчальних закладах / В. Я. Юкало. - С.17-19
Шальнова-Козаченко, О. В. Історія медицини як наука та предмет викладання у світі, в Україні та ВОНМедУ: вступна лекція з курсу "Історія медицини" / О. В. Шальнова-Козаченко. - С.20-28
Ковальчук, О. Л. Поетапність навчання лікарів-хірургів на курсах ендоскопічної хірургії в Тернопільському державному медичному університеті / О. Л. Ковальчук [и др.] . - С.29-31
Другие авторы: Гнатюк М.С., Шев'як П.І., Сморщок Ю.С., Кулянда І.С.
Сон, А. С. Опанування студентами практичних навичок як складова частина покращення якості навчального процесу на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.32-34
Другие авторы: Добровольський В.В., Горанський Ю.І., Стоянов О.М., Добровольська Н.В.
Вовк, К. В. Особливості викладання дисципліни "Медицина катастроф" для студентів медичних ВНЗ у сучасних умовах / К. В. Вовк, О. В. Сокруто, О. О. Ніколенко. - С.35-36
Шевчук, Т. І. Методологічні аспекти викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" у вищій медичній школі / Т. І. Шевчук [и др.] . - С.37-39
Другие авторы: Піскун Р.П., Горбатюк С.М., Ніколаєнко О.О.
Бобак, М. І. Самосвідомість як складник мовної компетенції особистості / М. І. Бобак [и др.] . - С.40-43
Другие авторы: Бондаренко С.В., Кульчицький В.Й., Кушик М.Л., Паласюк Г.Б., Попадинець Г.О., Прокоп І.А., Пришляк А.М., Саварин Т.В., Юкало В.Я.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Самонавчання як мотиваційна складова якісної освіти / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] . - С.43-46
Другие авторы: Маврутенков В.В., Чергінець А.В., Будаєва І.В., Якуніна О.М., Шевельова О.В.
Дикий, Б. М. Міждисциплінарний проблемний семінар як інтерактивний метод навчання слухачів циклу тематичного удосконалення / Б. М. Дикий [и др.] . - С.46-49
Другие авторы: Матейко Г.Б., Пришляк О.Я., Кондрин О.Є.
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в українській й чеській республіці / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.50-51
Білай, І. М. Про підготовку провізорів та провізорів-організаторів на курсах підвищення кваліфікації на базі факультету післядипломної освіти / І. М. Білай [и др.] . - С.52-54
Другие авторы: Дарій В.І., Рижов О.А., Пругло Є.С., Райкова Т.С., Бушуєва І.В., Зарічна Т.П., Демченко В.О., Білоус М.В., Кандибей Н.В.
Бойків, А. Б. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з пропедевтики ортопедичної стоматології / А. Б. Бойків. - С.55-57
Кліщ, Г. І. Реформування медичної освіти в австрії: зразок успішного проведення і приклад для наслідування / Г. І. Кліщ. - С.58-66
Ляховський, В. І. Майбутньому лікарю досконалі знання української мови / В. І. Ляховський [и др.] . - С.66-68
Другие авторы: Дем'янюк Д.Г., Люлька О.М., Ковальов О.П., Нємченко І.І., Дудченко М.О., Дмитренко В.П.
Олійник, О. В. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі хірургії з анестезіологією № 2 / О. В. Олійник [и др.] . - С.69-70
Другие авторы: Вайда А.Р., Господарський А.Я., Костів С.Я., Чепіль І.В., Гнатів В.В., Костів О.І.
Сон, А. С. Деякі аспекти консультативної роботи, яка проводиться на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету / А. С. Сон, В. В. Добровольський. - С.71-74
Другие авторы: Добровольський В.В., Горанський Ю.І., Стоянов О.М., Добровольська Н.В.
Тюріна, В. Ф. Організація виробничої практики з клінічної фармації / В. Ф. Тюріна, І. М. Кліщ, І. М. Марків. - С.74-77
Ткачук, О. Л. Шляхи оптимізації післядипломної освіти лікарів-інтернів за фахом "Хірургія" / О. Л. Ткачук, В. Д. Скрипко, П. І. Шев'як. - С.77-79
Степанов, Ю. М. Взаємовідносини лікаря та пацієнта - основа ефективного лікування / Ю. М. Степанов [и др.] . - С.80-81
Другие авторы: Кононов І.М., Латфуліна А.В., Шендрик Л.М.
Степанов, Ю. М. Комунікативні аспекти між лікарями та пацієнтами гастроентерологічного профілю / Ю. М. Степанов, І. Я. Будзак, О. М. Власова. - С.82-83
Клішевич, Б. А. Історія становлення медичної освіти в Україні як державного нормативного компонента військово-медичної освіти / Б. А. Клішевич, Ю. В. Рум'янцев, І. Ф. Гончаренко. - С.84-90
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
Шифр: МУ7/2012/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2012г. № 1
Содержание:
Ковальчук, Л. Я. Основні здобутки та подальші перспективи розвитку кафедри хірургії №1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університит імені І.Я. Горбачевського МОЗ України" / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.6-7
Другие авторы: Беденюк А. Д., Венгер І. К., Максимлюк В. І., Гусак О. М., Доброродній В. Б., Мальований В. В., Чонка І. І., Смачило І. І., Футуйма Ю. М., Якимчук О. А., Бондар П. Я., Шандрук Т. В., Чорненький М. В., Герасимюк Н. І., Лойко І. І., Романюк Т. В.
Мельничук, І. М. Методологічний аналіз професіоналізації майбутнього медичного працівника у вищому навчальному закладі / І. М. Мельничук. - С.8-12
Беденюк, А. Д. Доктрина ведення навчального процесу у державних вищих медичних навчальних закладах згідно з кредитно-модульною системою / А. Д. Беденюк. - С.13-14
Саварин, Т. В. Використання тестового контролю та тестових завдань у навчанні іноземної мови студентів немовних вищих навчальних закладів / Т. В Саварин, І. Р. Бекус. - С.15-18
Гнатюк, М. С. Особливості взаємозв'язків між успішністю студентів та їх психофізіологічними станами / М. С. Гнатюк, Л. В. Татарчук, Р. М. Гнатюк. - С.19-22
Марценюк, В. П. Обгрунтування значення веб-порталу навчально-методичних матеріалів для теоретичної та практичної підготовки студентів-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням / В. П. Марценюк, Г. В. Жмудська. - С.23-26
Бондаренко, С. В. Застосування тестових технологій під час вивчення суспільних дисциплін студентами ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського / С. В. Бондаренко [и др.] . - С.27-29
Другие авторы: Кульчицький В. Й., Кравчук Л. В. , Христенко О. М., Луців О. Р., Пилипишин О. І.
Лисюк, Р. М. Актуальні питання викладання фармакогнозії студентам англомовного відділення в умовах кредитно-модульної системи освіти / Р. М. Лисюк, Р. Є. Дармограй. - С.30-31
Кочін, І. В. Організація та вдосконалення навчального процесу на кафедрі цивільного захисту та медицини катастроф системи післядипломної медичної освіти / І. В. Кочін [и др.] . - С.32-35
Другие авторы: Акулова О. М., Гайволя О. О., Трошин Д. О., Шило І. Ф.
Кульчицький, В. Й. Формування професіогенезу особистості студентів медичних вузів України / В. Й. Кульчицький. - С.36-39
Моцар, В. В. Особливості викладання курсу неонатології студентам англомовної форми навчання / В. В. Моцар, І. А. Трофімова. - С.40-44
Пахаренко, Л. В. Особливості викладання елективного курсу "Ендоскопічні технології і акушерстві та гінекології" для студентів VІ курсу факультету підготовки іноземних громадян / Л. В. Пахаренко. - С.45-47
Огарь, С. В. Сучасний стан виробничої практики у підготовці фахівців з вищою фармацевтичною освітою в Україні / С. В. Огарь, О. Я. Барковська. - С.48-50
Лелека, М. В. Історичні аспекти і перспективи використання міжнародних освітніх технологій з фармакоекономіки для спеціалістів охорони здоров'я в Україні / М. В. Лелека [и др.] . - С.51-54
Другие авторы: Заліська О. М., Качерай Ю. В., Толубаєв В. В.
Маланчук, С. Л. Використання засад доказової медицини при вивченні питань застосування оральних контрацептивів / С. Л. Маланчук [и др.] . - С.55-57
Другие авторы: Шманько В. В., Маланчук Л. М., Франчук О. А.
Вієвський, А. М. Необхідність удосконалення післядипломної освіти лікарів у світлі впровадження новітніх технологій профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків / А. М. Вієвський. - С.58-64
Скрипник, Н. В. Гуманітарний аспект підготовки лікарів у вищих медичних закладах освіти / Н. В. Скрипник, Н. В. Пасєчко. - С.65-67
Гуда, Н. В. Особливості викладання навчальної дисципліни "Основи косметичної хірургії" студентам V курсу фармацевтичного факультету зі спеціальності 7.112002 "Технологія парфумерно-косметичних засобів" на курсі комбустіології кафедри загальної та оперативної хірургії з топографічною анатомією ТДМУ імені І.Я. Горбачевського / Н. В. Гуда, В. В. Бігуняк. - С.68-72
Яшан, О. І. Досвід навчально-методичної роботи кафедри оториноларингології / О. І. Яшан [и др.] . - С.73-76
Другие авторы: Протасевич Г. С., Ковалик П. В., Андрейчин Ю. М.
Олійник, О. В. Досвід створення лікарні Вроцлавської медичної академії з огляду на проблеми реформування медичної галузі в Україні / О. В. Олійник. - С.77-78
Кліщ, Г. І. Післядипломна освіта лікарів в Австрії / Г. І. Кліщ. - С.79-84
Паласюк, Г. Б. Підготовка докторів наук з медсестринства в університетах Австрії / Г. Б. Паласюк. - С.85-89
Мартинюк, Л. П. Шляхи оптимізації практичних занять з внутрішньої медицини для студентів 5 та 6 курсів медичного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання / Л. П. Мартинюк, Н. В. Грималюк, О. А. Прокопович. - С.90-92
Маланчук, Л. М. Сучасні підходи до викладання окремих питань акушерства та гінекології / Л. М. Маланчук [и др.] . - С.93-95
Другие авторы: Кучма З. М., Маланчин І. М., Франчук О. А., Лимар Л. Є., Романчук Л. І., Флехнер В. М.
Творко, В. М. Досвід викладання елективного курсу "Медичні апарати і системи" для субординаторів медичного факультету / В. М. Творко, І. О. Боровик. - С.96-98
Дорофєєв, А. Е. Досвід організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах Польщі / А. Е. Дорофєєв, Т. В. Мягкова, Джоанна Хоростовська-Винімко. - С.99-101
Мисула, І. Р. Перспектива підготовки лікарів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / І. Р. Мисула [и др.] . - С.102-106
Другие авторы: Шульгай А. Г., Пашко К. О., Кліщ І. М.
Нагірний, Я. П. Перспективи розвитку стоматологічного факультету / Я. П. Нагірний. - С.107-108
Соколова, Л. В. Перспективи розвитку фармацевтичного факультету / Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, П. Г. Лихацький. - С.109-112
Корда, М. М. Навчання іноземних студентів в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського: історія і перспективи / М. М. Корда. - С.113-119
Гребеник, М. В. Атестація лікарів: акцент на безперервність самоосвіти / М. В. Гребеник, О. М. Масик, О. Р. Боярчук. - С.120-123
Бабінець, Л. С. Аналіз чинників розвитку наукового потенціалу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / Л. С. Бабінець, О. М. Сопель, К. О. Пашко. - С.124-126
Пашко, К. О. У майбутнє рухаємося з упевненістю. Перспективи розвитку навчально-наукового інституту фармакології, гігієни та медичної біохімії ім. М.П. Скакуна / К. О. Пашко, О. І. Острівка, С. І. Яворська. - С.127-130
Вадзюк, С. Н. Історія, сьогодення та перспективи розвитку інституту медико-біологічних проблем ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України" / С. Н. Вадзюк, І. Я. Папінко, І. Б. Паньків. - С.131-133
Волков, К. С. Становлення навчально-наукового інституту Морфології / К. С. Волков. - С.134-137
Бондаренко, Ю. І. Інформаційно-прикладне моделювання в навчальному процесі з поглядом у майбутнє / Ю. І. Бондаренко, С. В. Дзига. - С.138-141
Ястремська, С. О. Історія та перспективи розвитку ННІ Медсестринства Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського / С. О. Ястремська [и др.] . - С.142-145
Другие авторы: Господарський І. Я., Усинська О. С., Рега Н. І., Коноваленко С. О., Городецький В. Є.
Посохова, К. А. Викладання фармакології - деякі підсумки і перспективи / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.146-150
Корда, М. М. Досвід і перспективи навчання студентів, вдосконалення наукових пошуків і досліджень на кафедрі медичної біохімії в системі новітніх технології / М. М. Корда [и др.] . - С.151-154
Другие авторы: Шершун Г. Г., Підручна С. Р., Острівка О. І., Гонський Я. І., Яворська С. І., Мудра А. Є., Саюк Н. П., Рубіна Л. М., Кузьмак І. П., Куліцька М. І., Яремчук О. З., Матвіїв Н. Я., Палиця Л. М.
Бондар, Я. Я. Впровадження інноваційних технологій та перспективи розвитку кафедри патологічної анатомії в умовах модернізації і реформування вищої медичної освіти / Я. Я. Бондар [и др.] . - С.155-157
Другие авторы: Миколенко А. З., Волошин В. Д., Головата Т. К., Дацко Т. В., Франчук В. В., Фурдела М. Я., Орел Ю. М., Трач Росоловська С. В., Ваврух П. О., Андрійчук О. В.
Файфура, В. В. Сторінки історії студентського наукового гуртка кафедри патологічної фізіології / В. В. Файфура [и др.] . - С.158-161
Другие авторы: Бондаренко Ю. І., Дзиза С. В., Сатурська Г. С., Потіха Н. Я., Бакалець О. В., Пелих В. Є., Сас Л. М., Чарнош С. М., Волотовська Н. В.
Гребеник, М. В. Первинна спеціалізація (інтернатура) "Загальна практика - сімейна медицина": реалії сьогодення і перспективи розвитку / М. В. Гребеник [и др.] . - С.162-164
Другие авторы: Криськів О. І., Шостак С. Є., Масик О. М.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.
Шифр: МУ7/2013/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2013г. № 3
Содержание:
Аймедов, К. В. Синдром емоційного вигорання студентів-медиків / К. В. Аймедов, Ю. П. Жогно. - С.6-10
Варна, О. М. Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи / О. М. Варна. - С.11-13
Васенда, М. М. Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога / М. М. Васенда. - С.14-16
Гарматюк, Н. Д. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. Д. Гарматюк, В. П. Марценюк. - С.17-24
Гнатюк, М. С. Оперативна хірургія та топографічна анатомія-важлива навчальна дисципліна в освоєнні практичних навиків / М. С. Гнатюк, Ю. О. Данилевич, Л. В. Татарчук. - С.25-27
Гощинський, П. В. Деякі аспекти сучасного викладання дитячої хірурги на додипломному рівні у підготовці сімейних лікарів / П. В. Гощинський. - С.28-29
Грицан, Л. Д. Ключові питання викладання змістового модуля "фізико-хімія поверхневих явищ" у курсі фізичної та колоїдної хімії в національному фармацевтичному / Л. Д. Грицан. - С.30-34
Громовик, Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Б. П. Громовик, А. В. Горілик, G/ D/ Глуховський. - С.35-38
Гуцол, Л. П. Аналіз тематичної структури навчальної дисципліни "Основи гомеопатіі'' / Л. П. Гуцол, А. В. Горілик. - С.39-44
Денефіль, О. В. Інноваційні методи підходу до оптимізаціі читання лекцій з патологічної фізіології / О. В. Денефіль, Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха. - С.45-47
Кравчук, Л. В. Філософія Трипілля як фактор формування гармонії та духовності людини / Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. В. Чикита. - С.48-50
Ласитчук, О. М. Написання історії пологів як один із видів самостійної роботи студентів / О. М. Ласитчук. - С.51-54
Мандзій, З. П. Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації / З. П. Мандзій. - С.55-58
Марущак, М. І. Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ іменіі Я. Горбачевського / М. І. Марущак [и др.]. - С.59-60
Другие авторы: Дзиза С. В., Бакалець О. В., Бегош Н. Б.
Марценюк, В. П. Кафедрі медичної інформатики -15 років. Основні надбання та перспективи розвитку / В. П. Марценюк, Н. О. Кравець. - С.60-63
Матолич, У. Д. Формування науково-дослідної роботи студентів в умовах входження України в Європейський освітній простір на основі Болонської конвенії / У. Д. Матолич, В. В. Федько, Л. Є. Лаповець. - С.64-66
Налужна, Т. В. Психологічна підготовка викладачів як умова гуманізації відносин викладач-студент / Т. В. Налужна. - С.67-70
Олійник, О. В. Особливості організації служби швидкої медичної допомоги в Польщі / О. В. Олійник. - С.71-73
Педанов, Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко. - С.74-76
Попадюк, О. Я. Підвищення якості самостійної підготовки студентів до тестового контролю знань в умовах кредитно-модульної системи / О. Я. Попадюк. - С.77-79
Родинський, О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання при викладанні фізіології / О. Г. Родинський, О. М. Демченко. - С.80-82
Самойленко, А. В. Кредитно-модульна організація виробничої практики в системі вищої стоматологічної освіті / А. В. Самойленко [и др.]. - С.83-86
Другие авторы: Фастовець О. О., Орищенко В. Ю., Альберт Є. Л.
Сиротинська, І. Д. Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення / І. Д. Сиротинська. - С.87-90
Талалаєнко, О. М. Вплив кредитно-модульної системи викладання на показники успішності студентів з фармакології / О. М. Талалаєнко [и др.]. - С.91-94
Другие авторы: Абрамець І. І., Зайка Т. О., Зіньковська Л. Я., Донець В. Ф., Євдокимов Д. В., Образцова О. Г., Савустьяненко A. В., Самойлович І. М., Сидорова Ю. В., Тихонов В. М.
Унгурян, Л. М. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ / Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко. - С.95-97
Фастовець, О. О. Впровадження електронного обліку поточної успішності в контексті вимог Болонського процесу / О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський. - С.98-100
Федько, В. В. Викладач-студент: деспот чи друг? / В. В. Федько. - С.101-102
Федько, В. В. Застосування методу конкурентних або корпоративних груп при проведенні семінарського заняття на тему "Комплексне лікування генералізованого пародонтиту щелеп" / В. В. Федько [и др.]. - С.103-104
Другие авторы: Матолич У. Д., Нетлюх А. В., Гайдук Р. В.
Фітькало, О. С. Моніторинг поширеності розладів психіки та поведінки внаслідок вживання психоактивних речовин серед населення м. Львова та Львівської області / О. С. Фітькало. - С.105-108
Чулак, Л. Д. Застосування навчальних посібників з самостійної роботи студентів і портфоліо в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології ОНМедУ / Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Шутурмінський. - С.109-113
Чурпій, К. Л. Роль закладів освіти у вихованні здорового способу життя у молоді через розвиток духовності / К. Л. Чурпій. - С.114-116
Шатило, В. Й. Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів / В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова. - С.117-120
Шевчук, Τ. І. Організаційно-методичні аспекти викладання медичної генетики в умовах модернізації вищої медичної освіти / Τ. І. Шевчук. - С.121-124
Шустваль, М. Ф. Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу / М. Ф. Шустваль [и др.]. - С.125-128
Другие авторы: Шустваль С. Μ., Лядова Т. І., Волобуева О. В.
Савченко, І. П. Основні досягнення та концепція розвитку кафедри внутрішньої медицини № 1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" на 2013-2017 pp. / І. П. Савченко. - С.129-132
Іванець, Л. М. Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації? / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.133-134
До славного ювілею. - С.135-137
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.
Шифр: МУ7/2018/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2018г. № 1
Содержание:
Алєксєєнко, О. А. Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології / О. А. Алєксєєнко [та ін.]. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мальцев І. О., Чекан С. М., Бондаренко Н. С., Бондаренко О. О.
Бобрук, С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів / С. В. Бобрук. - С.8-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Боярчук, О. Р. Особливості викладання предмета “Основи раціонального харчування” на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією / О. Р. Боярчук [та ін.]. - С.11-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Чорномидз І. Б., Косовська Т. М., Бурбел а Е. І.
Гевкалюк, Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих / Н. О. Гевкалюк. - С.16-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гусєв, В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології / В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зеленюк, В. Г. Ефективність методу “Ділова гра” на заняттях з аптечної технології лікарських засобів / В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук. - С.22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ільницька, О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення) / О. М. Ільницька [та ін.]. - С.26-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д.
Корольова, Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря / Т. В. Корольова. - С.30-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Машейко, І. В. Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів / І. В. Машейко [та ін.]. - С.35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Герасимчук П. Г., Матвєєнко Р. Ю., Мамедов Р. В., Кривчук О. А.
Мисула, І. Р. Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах / І. Р. Мисула [та ін.]. - С.39-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Голяченко А. О., Бакалюк Т. Г., Зятковська О. Я., Завіднюк Ю. В., Сірант Г. О.
Пилипчук, В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу “Хірургія” студентів 6-го курсу медичного факультету / В. І. Пилипчук. - С.43-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рогальський, І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків / І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк. - С.46-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Скробач, Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти / Н. В. Скробач [та ін.]. - С.50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шаповал О. А., Петрина В. О. , Вишиванюк В. Ю.
Ткаченко, А. С. Чи варто використовувати наукометричний M-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів? / А. С. Ткаченко [та ін.]. - С.55-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ткаченко В. Л., Коваленко Н. І., Оніщенко А. І.
Топол, І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології / І. О. Топол. - С.58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kulbashna, Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process / Ya. A. Kulbashna, V. О. Zakharova. - С.62-67. - Bibliogr. at the end of the art.
Zhdan, V. M. Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist / V. M. Zhdan [та ін.]. - С.68-71. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Kitura Ye. M., Babanina M. Yu., Tkachenko М. V., Volchenko Η. V., Shylkina L. M., Lebid V. H.
Гнатюк, М. С. Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії / М. С. Гнатюк [та ін.]. - С.72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Походун К. А., Татарчук Л. В., Ясіновський О. Б.
Кастнерова, М. Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії) / М. Кастнерова [та ін.]. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бабінець Л. С., Боровик І. О., Боцюк Н. Є., Мігенько Б. О.
Колесник, Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини / Т. В. Колесник, О. В. Смольянова. - С.79-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ленчук, Т. Л. Реалізація дидактичних принципів у практиці наукової підготовки іноземних студентів до навчання в медичному університеті / Т. Л. Ленчук. - С.82-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лихацька, Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2 / Г. В. Лихацька. - С.87-90. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мясоєдова, В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря / В. А. Мясоєдова. - С.91-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мисула, І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою / І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк. - С.95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.98-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Павлюк, Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників / Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова. - С.103-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Петрушанко, Т. О. Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної / Т. О. Петрушанко [та ін.]. - С.108-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ніколішина Е. В., Іленко Н. М., Попович І. Ю., Литовченко І. Ю.
Посохова, К. А. Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології / К. А. Посохова [та ін.]. - С.112-114. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Спіріна, І. Д. Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни “Психіатрія. Наркологія” / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.115-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шорніков А. В., Тимофеев Р. М., Феденко Є. С.
Швед, М. І. Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.119-124. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Геряк С. М., Липовецька С. Й. , Левицька Л. В., Ляхович Р. М., Мартинюк Л. П., Кіцак Я. М.
Dudko, О. G. Managing “Traumatology and orthopedics” educational course for foreign students in bukovynian state medical university / О. G. Dudko. - С.125-128. - Bibliogr. at the end of the art.
Logoyda, L. S. Methodological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko. - С.129-133. - Bibliogr. at the end of the art.
Дідух, В. Д. До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.136-140. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рудяк Ю. А., Багрій-Заяць О. А., Наумова Л. В., Горкуненко А. Б.
Fedonyuk, L. Ya. Educational biological museum of medical biology department - valuable treasure and pride of the university / L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, О. M. Yarema. - С.141-145. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


   
    Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії [Текст] / М. С. Гнатюк, К. А. Походун, Л. В. Татарчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормированные):
ендоскопічна хірургія
Доп.точки доступа:
Гнатюк, М. С.
Походун, К. А.
Татарчук, Л. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.
Шифр: МУ7/2021/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2021г. № 4
Содержание:
Бакалюк, Т. Г. Важливість викладання дисципліни "Медична документація в реабілітаційних закладах" при підготовці фахівців з фізичної терапії / Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вадзюк, С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі / С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гевкалюк, Н. О. Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів / Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило. - С.16-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванченко, О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян. - С.25-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корильчук, Н. І. Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня / Н. І. Корильчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Луценко, О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок» / О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти / Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна. - С.42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Процайло, О. М. Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії / О. М. Процайло [та ін.]. - С.47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гнатюк М. С., Коноваленко С. О., Ясіновський О. Б.
Zalipska, I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties / I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk. - С.51-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Кваско, О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей / О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова. - С.56-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мазуренко, Ю. С. Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу / Ю. С. Мазуренко. - С.61-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посоленик, Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога / Л. Я. Посоленик. - С.68-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Bondarenko, S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration / S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha. - С.74-79. - Bibliogr. at the end of the art.
Nazaruk, V. L. Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy” / V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha. - С.80-84. - Bibliogr. at the end of the art.
Prokop, I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication / I. A. Prokop, H. Ya. Kitura. - С.85-89. - Bibliogr. at the end of the art.
Лимар, Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я» / Л. В. Лимар. - С.90-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лиха, Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі / Л. М. Лиха. - С.97-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Новіцька, О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача / О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Стефанишин, К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача / К. Л. Стефанишин. - С.107-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Khvalyboha, T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA / T. I. Khvalyboha. - С.117-122. - Bibliogr. at the end of the art.
Kosenko, V. M. The importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training / V. M. Kosenko. - С.123-127. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Criteria and levels of formation of professional communicative culture / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska. - С.128-135. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


   
    Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії [Текст] = Some aspects of optimization of study of surgical instruments at the department of operative surgery and clinical anatomy / О. М. Процайло [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормированные):
кольоровий -- маркування
Доп.точки доступа:
Процайло, О. М.
Гнатюк, М. С.
Коноваленко, С. О.
Ясіновський, О. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)