Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (7)Периодические издания (112)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Ждан, В. М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 25
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-25 
1.


   
    Результати самоаналізу організаційно-правового, кадрового і навчально-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” у ВДНЗУ “Умса” за 2017 рік [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / В. М. Ждан [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 74-81. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Система повышения квалификации


Кл.слова (ненормированные):
освітня діяльність -- організаційно-правове забезпечення -- навчально-методичне забезпечення -- кадрове забезпечення -- підвищення кваліфікації
Доп.точки доступа:
Ждан, В. М.
Дворник, В. М.
Білаш, С. М.
Беляева, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Місце та роль самостійної роботи студента в кредитно-модульній системі організації навчального процесу [Текст] / В. М. Ждан [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 2. - С. 52-54

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Доп.точки доступа:
Ждан, В.М.
Бобирьов, В.М.
Шешукова, О.В.
Лохматова, Н. М.
Шарбенко, Т. В.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

3.


   
    Сучасні підходи до забезпечення якісної освіти лікарів-стоматологів [Текст] / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 2. - С. 65-68

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Доп.точки доступа:
Ждан, В. М.
Бобирьов, В. М.
Шешукова, О. В.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

4.


   
    Перспективи запровадження кредитно-модульної системи навчання за спеціальніст 7.110106 "Стоматологія" [Текст] / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, С. М. Білаш // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 2. - С. 75-78

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Доп.точки доступа:
Ждан, В.М.
Бобирьов, В.М.
Білаш, С.М.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

5.


   
    Впровадження Європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії [Текст] / В. М. Ждан [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Кл.слова (ненормированные):
віртуальний пацієнт -- симуляційні технології -- стандарти -- освіта
Доп.точки доступа:
Ждан, В. М.
Бабаніна, М. Ю.
Кітура, Є. М.
Ткаченко, М. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи [Текст] / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, А. М. Скрипніков // Медична освіта (Тернопіль). - 2009. - № 2. - С. 32-33.

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Доп.точки доступа:
Ждан, В.М.
Бобирьов, В.М.
Скрипніков, А.М.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

7.


   
    "Болонський процес" і Україна : реалії, міфи і перспективи [Текст] / В. М. Ждан [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 2. - С. 46-47

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Доп.точки доступа:
Ждан, В. М.
Бобирьов, В. М.
Білаш, С. М.
Салій, А. В.
Шешукова, О. В.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

8.


   
    Актуальність упровадження інноваційних комп'ютерних технологій у післядипломній освіті [Текст] / В. М. Ждан [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 19-21

Рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ


Доп.точки доступа:
Ждан, В. М.
Бабаніна, М. Ю.
Ткаченко, Μ. В.
Кітура, Є. М.
Шилкіна, Π. Μ.
Волченко, Г. В.
Лебідь, В. Г.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

9.


   
    Впровадження дистанційної освіти на кафедрі сімейної медицини і терапії [Текст] = Introduction of distance education in the department of family medicine and therapy / В. М. Ждан [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 19-22. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ

Аннотация: Мета дослідження – аналіз педагогічної ефективності курсів передатестаційного циклу для лікарів з фаху “Загальна практика – сімейна медицина”, що проводилися на базі кафедри сімейної медицини і терапії навчально-наукового інституту післядипломної освіти та на філії кафедри у м. Кременчук. Матеріали та методи дослідження. Оцінка ефективності використаних педагогічних технологій проводилася наприкінці циклу шляхом проведення тестування за допомогою ліцензованої комп’ютерної програми “Elex” (пропонувалося 150 питань 2-3 рівня складності з відповідного фаху) і шляхом перевірки опанування практичних навичок згідно зі стандартизованими картами практичних навичок та підведення підсумків з анонімним анкетуванням. Важливою особливістю навчального процесу в галузі післядипломної медичної освіти також є тісне поєднання теоретичної та практичної підготовки фахівців, тому велике значення має саме комплексність навчання: використання дистанційних форм на етапі теоретичної підготовки та відпрацювання практичних навичок на клінічних базах стажування. Це є переконливим поясненням наявності заочної частини навчання та пояснює перевагу дистанційної освіти, коли слухачі віддалені від бази навчального закладу. Дистанційні форми освіти не можуть існувати самостійно та використовуються у поєднанні з класичними формами навчання. Результати й обговорення. Показана ефективність використання дистанційних форм навчання за даними результатів тестування та опанування практичних навичок. Висновки. Дистанційна освіта на післядипломному етапі навчання лікарів-інтернів та лікарів-курсантів є самостійна цілеспрямована робота з використанням сучасних інформаційних технологій, ефективність якої залежить від методологічно структурованого викладачем процесу та інформаційно-комунікаційних можливостей вищого навчального закладу. Надані рекомендації щодо впровадження елементів дистанційного навчання в практику роботи Навчально-наукового інституту післядипломної освіти
Доп.точки доступа:
Ждан, В. М.
Бабаніна, М. Ю.
Ткаченко, М. В.
Волченко, Г. В.
Кітура, Є. М.
Шилкіна, Л. М.
Лебідь, В. Г.

Экземпляры всего: 1
БИНТ (1)
Свободны: БИНТ (1)

Найти похожие

10.


   
    Новітні інформаційні технології як запорука успішної підготовки майбутнього лікаря [Текст] / В. М. Ждан [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 28-29

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Методи навчання -- Методы обучения


Доп.точки доступа:
Ждан, В. М.
Шилкіна, Л. М.
Штемпель, В. Ю.
Бабаніна, М. Ю.
Іваницький, I. В.
Ткаченко, Μ. В.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-25 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)