Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (7)Периодические издания (112)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Ждан, В. М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 25
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-25 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ждан В. М., Дворник В. М., Білаш С. М., Беляева О. М.
Заглавие : Результати самоаналізу організаційно-правового, кадрового і навчально-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” у ВДНЗУ “Умса” за 2017 рік : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 74-81 (Шифр МУ7/2018/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Система повышения квалификации
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): освітня діяльність--організаційно-правове забезпечення--навчально-методичне забезпечення--кадрове забезпечення--підвищення кваліфікації
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ждан В.М., Бобирьов В.М., Шешукова О.В., Лохматова Н. М. , Шарбенко Т. В.
Заглавие : Місце та роль самостійної роботи студента в кредитно-модульній системі організації навчального процесу
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 2. - С. 52-54 (Шифр МУ7/2011/2)
Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ждан В. М., Бобирьов В. М., Шешукова О. В.
Заглавие : Сучасні підходи до забезпечення якісної освіти лікарів-стоматологів
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 2. - С. 65-68 (Шифр МУ7/2013/2)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ждан В.М., Бобирьов В.М., Білаш С.М.
Заглавие : Перспективи запровадження кредитно-модульної системи навчання за спеціальніст 7.110106 "Стоматологія"
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 2. - С. 75-78 (Шифр МУ7/2010/2)
Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ждан В. М., Бабаніна М. Ю., Кітура Є. М., Ткаченко М. В.
Заглавие : Впровадження Європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 85-89 (Шифр МУ7/2019/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): віртуальний пацієнт--симуляційні технології--стандарти--освіта
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ждан В.М., Бобирьов В.М., Скрипніков А.М.
Заглавие : Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2009. - № 2. - С. 32-33. (Шифр МУ7/2009/2)
Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ждан В. М., Бобирьов В. М., Білаш С. М., Салій А. В., Шешукова О. В.
Заглавие : "Болонський процес" і Україна : реалії, міфи і перспективи
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 2. - С. 46-47 (Шифр МУ7/2014/2)
Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ждан В. М., Бабаніна М. Ю., Ткаченко Μ. В., Кітура Є. М., Шилкіна Π. Μ., Волченко Г. В., Лебідь В. Г.
Заглавие : Актуальність упровадження інноваційних комп'ютерних технологій у післядипломній освіті
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 19-21 (Шифр ПУ56/2013/3)
Предметные рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ждан В. М., Бабаніна М. Ю., Ткаченко М. В. , Волченко Г. В., Кітура Є. М., Шилкіна Л. М., Лебідь В. Г.
Заглавие : Впровадження дистанційної освіти на кафедрі сімейної медицини і терапії
Параллельн. заглавия :Introduction of distance education in the department of family medicine and therapy
Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 19-22 (Шифр МУ7/2017/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Аннотация: Мета дослідження – аналіз педагогічної ефективності курсів передатестаційного циклу для лікарів з фаху “Загальна практика – сімейна медицина”, що проводилися на базі кафедри сімейної медицини і терапії навчально-наукового інституту післядипломної освіти та на філії кафедри у м. Кременчук. Матеріали та методи дослідження. Оцінка ефективності використаних педагогічних технологій проводилася наприкінці циклу шляхом проведення тестування за допомогою ліцензованої комп’ютерної програми “Elex” (пропонувалося 150 питань 2-3 рівня складності з відповідного фаху) і шляхом перевірки опанування практичних навичок згідно зі стандартизованими картами практичних навичок та підведення підсумків з анонімним анкетуванням. Важливою особливістю навчального процесу в галузі післядипломної медичної освіти також є тісне поєднання теоретичної та практичної підготовки фахівців, тому велике значення має саме комплексність навчання: використання дистанційних форм на етапі теоретичної підготовки та відпрацювання практичних навичок на клінічних базах стажування. Це є переконливим поясненням наявності заочної частини навчання та пояснює перевагу дистанційної освіти, коли слухачі віддалені від бази навчального закладу. Дистанційні форми освіти не можуть існувати самостійно та використовуються у поєднанні з класичними формами навчання. Результати й обговорення. Показана ефективність використання дистанційних форм навчання за даними результатів тестування та опанування практичних навичок. Висновки. Дистанційна освіта на післядипломному етапі навчання лікарів-інтернів та лікарів-курсантів є самостійна цілеспрямована робота з використанням сучасних інформаційних технологій, ефективність якої залежить від методологічно структурованого викладачем процесу та інформаційно-комунікаційних можливостей вищого навчального закладу. Надані рекомендації щодо впровадження елементів дистанційного навчання в практику роботи Навчально-наукового інституту післядипломної освіти
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ждан В. М., Шилкіна Л. М., Штемпель В. Ю., Бабаніна М. Ю., Іваницький I. В., Ткаченко Μ. В.
Заглавие : Новітні інформаційні технології як запорука успішної підготовки майбутнього лікаря
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 28-29 (Шифр ПУ56/2013/3)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Методи навчання -- Методы обучения
Найти похожие

 1-10    11-20   21-25 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)