Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (3)Периодические издания (28)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Качмар, О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2017г.,N 2
Интересные статьи :
Андрущенко В. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України/ В. Андрущенко, Н. Хамітов (стр.5-17)
Курбатов С. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів/ С. Курбатов (стр.18-22)
Вознюк О. Розвиток педагогічної дійсності/ О. Вознюк (стр.23-31)
Кірик Т. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ/ Т. Кірик (стр.32-38)
Силадій І. Основні напрями наукової активності педагога-новатора/ І. Силадій (стр.39-45)
Shvets V. The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE/ V. Shvets (стр.46-51)
Качмар О. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті/ О. Качмар (стр.52-57)
Коваленко О. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії/ О. Коваленко (стр.58-63)
Опанасюк Ю. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва/ Ю. Опанасюк (стр.64-70)
Хілько Ю. Функції головних агентів соціалізації обдарованих дітей в освітніх школах Канади/ Ю. Хілько (стр.71-77)
Подолякіна О. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти/ О. Подолякіна (стр.78-82)
Астахова В. Новий напрям у дослідженні проблем освіти/ В. Астахова (стр.83-85)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Заглавие журнала :Вища школа -2017г.,N 4
Интересные статьи :
Куцик П. Львівському торговельно-економічному університету — 200 років/ П. Куцик, С. Гелей (стр.7-23)
Барна М. Львівський торговельно-економічний університет — визнаний науковий центр з економіки та торгівлі/ М. Барна, Б. Семак (стр.24-33)
Яцунь О. Університетська освіта: шлях від ревізії до світоглядного переосмислення та визначення нових векторів розвитку/ О. Яцунь (стр.34-47)
Дараган Т. Інтернаціоналізація вищої освіти у XXI столітті: досвід університетів США і Європи/ Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк (стр.48-54)
Качмар О. Освіта як дієвий механізм профілактики й подолання агресивної поведінки особистості/ О. Качмар (стр.55-64)
Головенкін В. Ще раз про систему оцінок у вищій школі/ В. Головенкін (стр.65-72)
Корсак О. Світовий тренд з вимірювання якості середньої і вищої освіти: зарубіжний і національний досвід/ О. Корсак (стр.73-82)
Бебко С. Система вищої освіти як об’єкт наукового дослідження/ С. Бебко (стр.83-89)
Возняк О. Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі / О. Возняк (стр.90-97)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Качмар О.
Заглавие : Освіта як дієвий механізм профілактики й подолання агресивної поведінки особистості
Параллельн. заглавия :Education as an Effective Mechanism Prevention and Overcoming Aggressive Behavior of Personality
Место публикации : Вища школа. - 2017. - № 4. - С. 55-64 (Шифр 21876/2017/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Качмар О.
Заглавие : Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті
Параллельн. заглавия :Strategies to students’ aggressiveness overcome at contemporary higher education
Место публикации : Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 52-57 (Шифр 23823/2017/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Аннотация: У статті запропонована авторська концептуалізація стратегій вищої освіти, орієнтованих на упередження, подолання чи мінімізацію агресивності студентів. Дослідження стратегій здійснено довкола ключових викликів сучасній вищій освіті (інформаційні технології та глобалізаційні тенденції), що дозволило виявити ускладнений характер обґрунтування цілісної концепції подолання агресивності, адже зазначені виклики носять динамічний характер. Гідно зустріти виклики поширення ідей агресивності здатна університетська освіта, яка спирається на імператив діалогічної взаємодії, потреби розбудови гнучкості мислення та підтримку відкритості світоглядних орієнтацій, а не на конкретні механізми протидії наперед визначеним формам агресивності в освітньому просторі
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)