Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (7)Периодические издания (109)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Ковальчук, О. Л.$<.>)
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-15 
1.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2022г.,N 1
Интересные статьи :
Вихрущ А. В. Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми/ А. В. Вихрущ, О. М. Христенко (стр.5-13)
Волосовець А. О. Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.14-17)
Дубина С. О. Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання/ С. О. Дубина [та ін.] (стр.18-22)
Іванченко О. З. Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету/ О. З. Іванченко, О. З. Міхіна І. І. Мельнікова, І. І. Міхіна (стр.23-29)
Кучин Ю. Л. Основні принципи організації дистанційного навчання медиків/ Ю. Л. Кучин, Л. В. Лимар (стр.30-37)
Маврутенков В. В. Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання/ В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко (стр.38-42)
Волосовець О. П. Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.43-47)
Олійник Н. Я. Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування/ Н. Я. Олійник (стр.48-55)
Тишковець М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти/ М. П. Тишковець (стр.56-60)
Kotsyuba R. B. Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals/ R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna (стр.61-67)
Бойчук А. В. Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності/ А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська (стр.68-73)
Волосовець О. П. Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.74-80)
Марущак М. І. Оцінка ефективності підготовки докторів філософії з медсестринства: результати анкетування стейкхолдерів/ М. І. Марущак, М. Ю. Синенко (стр.81-87)
Проніна О. М. Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів/ О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк (стр.88-92)
Bilavych І. V. Development of informal ukrainian public medical education in Galicia/ І. V. Bilavych [та ін.] (стр.93-97)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Волосовець О. П., Уліщенко В. В., Каруліна Ю. В., Ємець О. В., Волосовець Т. М., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Дікова І. Г., Грищенко Н. В., Хоменко В. Є., Дзюба О. Л., Ковальчук О. Л., Салтанова С. Д.
Заглавие : Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів
Параллельн. заглавия :Problem issues of introduction of qualitative lifelong professional development of doctors
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 74-80 (Шифр МУ7/2022/1)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): асоціації--лікарські
Аннотация: У статті представлені дані щодо теперішнього стану та перспектив розвитку безперервного професійного розвитку лікарів в Україні та світі в умовах пандемічного сьогодення. Метою цієї роботи є вдосконалення запроваджуваної системи безперервного професійного розвитку лікарів, що має відповідати потребам галузі, запитам лікарів та сучасним викликам системі охорони здоров’яНаявна система безперервного професійного розвитку лікарів потребує подальшого вдосконалення, ефективність якого залежить, по-перше, від рівня професіоналізму залучених до роботи з медичними працівниками фахівців, а по-друге, від того, наскільки ця система відповідає викликам сьогодення, потребам і можливостям лікарівThe article presents data on the current state and prospects of continuous professional development of doctors in Ukraine and the world in the conditions of the pandemic present. The aim of this work was to improve the system of continuing professional development of physicians to bring it in line with the needs of the industry, the demands of physicians and modern challenges to the health care systemThe existing system of continuous professional development of doctors needs to be unconditionally improved with the participation of the professional medical community in order to respond to the challenges of today and get closer to the needs and opportunities of doctors
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2020г.,N 3
Интересные статьи :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв під час карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Η. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохімії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Волосовець О. П., Виговська О. В., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Черній О. Ф., Мозирська О. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Дзюба О. Л., Грищенко Н. В., Острополець М. С., Скварська О. О., Салтанова С. Д., Ковтун О. В.
Заглавие : Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів
Параллельн. заглавия :Distance learning as an information and communicative technology of the undergraduate training of pediatricians in the contemporary challenge
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 9-12 (Шифр МУ7/2020/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Методи навчання -- Методы обучения
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): освіта
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2018г.,N 2
Интересные статьи :
Матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)17-18 травня 2018 року, м. Тернопіль (стр.5-130)
Булах І. Є. Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга (стр.6-13)
Булах І. Є. Поспішаємо розумно/ І. Є. Булах (стр.14-17)
Мельник І. В. Навчально-методичне забезпечення навчального процесу - обов’язкова вимога провадження освітньої діяльності у закладах вищої освіти/ І. В. Мельник, М. О. Поліщук, Т. І. Фаріон (стр.18-35)
Олексіна Н. О. Медична освіта: відповіді на виклики сучасності/ Н. О. Олексіна, О. П. Волосовець, Ю. С. П’ятницький (стр.36-39)
Корда Μ. Μ. Філософія симуляційного навчання в медицині/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.41-46)
Вороненко Ю. В. Забезпечення якості у системі безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я/ Ю. В. Вороненко, О. К. Толстанов, В. В. Краснов (стр.47-49)
Бойчук Т. М. Ефективність симуляційних сценаріїв в оптимізації практичної підготовки студентів у закладі вищої медичної освіти України/ Т. М. Бойчук [та ін.] (стр.50-54)
Мороз В. М. Реалізація Європейських стандартів вищої освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [та ін.] (стр.55-60)
Зіменковський Б. С. Сучасні особливості парадигми медичної освіти в Україні/ Б. С. Зіменковський [та ін.] (стр.61-64)
Рожко М. М. Сучасні підходи до формування високопрофесійного викладача в Івано-Франківському національному медичному університеті/ М. М. Рожко [та ін.] (стр.65-68)
Колесник Ю. М. Досвід впровадження онлайн-технологій у систему підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я”/ Ю. М. Колесник [та ін.] (стр.69-73)
Ждан В. М. Результати самоаналізу організаційно-правового, кадрового і навчально-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” у ВДНЗУ “Умса” за 2017 рік/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.74-81)
Перцева Т. О. Досвід організації комплексного практично-орієнтованого іспиту зі спеціальності “Стоматологія” за принципами OSCE/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.82-85)
Іоффе І. В. Особливості процесу організації підготовки офіцерів медичної служби запасу у державному закладі “Луганський державний медичний університет”/ І. В. Іоффе [та ін.] (стр.86-88)
Запорожан В. М. Європейські стандарти освіти в симуляційній медицині. Досвід Одеського національного медичного університету/ В. М. Запорожан [та ін.] (стр.89-91)
Никоненко О. С. Сучасні форми організації післядипломного навчання та безперервного професійного розвитку медичних працівників/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитріева (стр.92-95)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в післядипломному навчанні лікарів: психолого-педагогічні аспекти/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.96-101)
Поканевич О. В. Особливості методики викладання дисципліни "Анатомія людини” студентам англомовної форми навчання/ О. В. Поканевич [та ін.] (стр.102-104)
Волосовець О. П. Перспективи запровадження лікарської резидентури у педіатрії/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.105-107)
Волосовець Т. М. Сучасні виклики та вимоги щодо неперервного професійного розвитку лікарів-стоматологів/ Т. М. Волосовець, О. М. Дорошенко, М. В. Дорошенко (стр.108-111)
Грузєва Т. С. Питання комунікативних компетенцій у підготовці фахівців громадського здоров’я/ Т. С. Грузєва [та ін.] (стр.112-117)
Зозуля І. С. Сучасні аспекти викладання курсу неврології лікарям-інтернам на кафедрі медицини невідкладних станів/ І. С. Зозуля [та ін.] (стр.118-120)
Кліщ І. М. Досвід підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами у державному вищому навчальному закладі “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства Охорони Здоров’я України”/ І. М. Кліщ, Н. Я. Потіха, О. С. Ковалик (стр.121-124)
Січкоріз О. Є. Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи/ О. Є. Січкоріз [та ін.] (стр.125-130)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Волосовець О. П., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Мозирська О. В., Ємець О. В.
Заглавие : Перспективи запровадження лікарської резидентури у педіатрії : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 105-107 (Шифр МУ7/2018/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): педіатр--навчальна програма
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Беденюк А. Д., Ковальчук О. Л., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Заглавие : Матрикул практичних навичок як складова частина практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені професора Л. Я. Ковальчука
Параллельн. заглавия :Matrikular of practical skills as a part of the practical training of students at L. YA. Kovalchuk department of surgery №1 with urology and minimally invasive surgery
Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 5-7 (Шифр МУ7/2017/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Мета дослідження – акцентувати увагу на важливості оволодіння практичними навичками в процесі навчання студентів-медиків. Матеріали та методи дослідження. Аналіз літературних джерел та власного досвіду роботи за методикою “єдиного дня” з використанням матрикула практичних навичок. Результати й обговорення. Методика “єдиного дня” значно розширила можливості навчального процесу в клініках та дозволила пристосовувати його до роботи спеціалізованих хірургічних відділень. На кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені професора Л. Я. Ковальчука ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” практичні заняття включають оволодіння студентами спеціальними навичками обстеження, постановки діагнозу та визначення лікувальної тактики у хворих з різною хірургічною патологією. Студенти беруть участь в інструментальних і апаратних методах обстеження одного із пацієнтів відділення за темою заняття, а також у діагностично-лікувальних процедурах. Протягом заняття викладач приймає практичні навички, які включені у матрикули практичних навичок та є складовою частиною комплексної підготовки студентів. Висновки. Десятирічний досвід застосування даної методики проведення занять дозволив підвищити ефективність навчального процесу. Студенти мають змогу отримати не лише теоретичну підготовку, а й в обов’язковому порядку оволодіти практичними навичками, що сприяє поліпшенню розуміння та засвоєння матеріалу, розвитку клінічного мислення
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2017г.,N 1
Интересные статьи :
Беденюк А. Д. Матрикул практичних навичок як складова частина практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.5-7)
Вишневська Н. Ю. Сучасні методики навчання й оцінювання знань студентів у клініці інфекційних хвороб/ Н. Ю. Вишневська [та ін.] (стр.8-13)
Геряк С. М. Симптомокомплекс синдрому емоційного вигорання при викладанні клінічних дисциплін іноземним студентам та шляхи його усунення/ С. М. Геряк [та ін.] (стр.14-18)
Ждан В. М. Впровадження дистанційної освіти на кафедрі сімейної медицини і терапії/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.19-22)
Машейко І. В. Роль інформаційних технологій у викладанні дисциплін студентам вищих медичних навчальних закладів/ І. В. Машейко, Г. Б. Пелешенко, А. М. Машейко (стр.23-26)
Перцов В. І. Використання симуляційних технологій при навчанні студентів надання екстреної медичної допомоги/ В. І. Перцов, О. А. Льовкін, Я. В. Тєлушко (стр.27-29)
Петрина В. О. Роль інтерактивних методів навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян із дисципліни “Внутрішня медицина”/ В. О. Петрина (стр.30-33)
Потапов В. О. Застосування інноваційних технологій для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів з дисципліни “Акушерство і гінекологія”/ В. О. Потапов [та ін.] (стр.34-37)
Родинський О. Г. Особливості методологічного підходу до викладання курсу фізіології з використанням комп’ютерної симуляції в системі сучасної медичної освіти в Україні/ О. Г. Родинський [та ін.] (стр.38-42)
Федорук О. С. Перспективи викладання урології в Буковинському державному медичному університеті/ О. С. Федорук [та ін.] (стр.43-46)
Човпан Г. О. Засоби поліпшення роботи зі студентами з англійською мовою навчання у медичних вузах України залежно від вхідного рівня знань та країни-донора/ Г. О. Човпан [та ін.] (стр.47-51)
Doroshenko О. М. Assessment of academic performance with learning monitoring system for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry/ О. М. Doroshenko, О. F. Sirenko (стр.52-55)
Абрамов С. В. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини Дніпровського медичного інституту традиційної і нетрадиційної медицини/ С. В. Абрамов [та ін.] (стр.56-60)
Антоненко А. М. Досвід викладання окремих питань кліматотерапії студентам 6 курсу англомовної форми навчання на кафедрі гігієни та екологи національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ А. М. Антоненко [та ін.] (стр.61-64)
Іванченко О. З. Використання проблемного підходу при викладанні медичної і біологічної фізики/ О. З. Іванченко, О. З. Мельникова (стр.65-68)
Кавин В. О. Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія”/ В. О. Кавин [та ін.] (стр.69-72)
Кузенко P. Т. Застосування медичного навчального тренажера при засвоєнні практичних навичок із дисципліни “Хірургія”/ P. Т. Кузенко (стр.73-76)
Курята О. В. Роль комп’ютерних технологій у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/ О. В. Курята, К. Г. Карапетян, О. С. Митрохіна (стр.77-81)
Лембрик І. С. Формування клінічного мислення у студента-іноземця при вивченні дисципліни “Педіатрія”/ І. С. Лембрик, З. Р. Кочерга (стр.82-85)
Лобань Г. А. Щодо дієвості інформаційних методичних матеріалів у навчальному процесі на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [та ін.] (стр.86-89)
Маслак Г. С. Самостійна робота студентів - основа високого професійного рівня фахівця (лікаря). Досвід роботи кафедри біохімії і медичної хімії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”/ Г. С. Маслак [та ін.] (стр.90-95)
Мосейчук А. Р. Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін/ А. Р. Мосейчук (стр.96-102)
Попова Т. М. Педагогічні підходи викладання комунальної гігієни в системі післядипломної освіти/ Т. М. Попова [та ін.] (стр.103-107)
Рогачевський О. П. Інноваційні технології активного навчання акушерів-гінекологів/ О. П. Рогачевський [та ін.] (стр.108-111)
Семенець А. В. Про налагодження СДО MOODLE для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика”/ А. В. Семенець (стр.112-117)
Славопас В. А. Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду підготовки медичних сестер/ В. А. Славопас (стр.118-120)
Спіріна І. Д. Використання навчальних відеофільмів у якості відеокейсів при підготовці іноземних студентів із дисципліни “Психіатрія. Наркологія”/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев (стр.121-124)
Lezhenko G. О. The didactic approaches то teaching of pediatrics in the conditions of the credit-transfer system in the studying of english-speaking foreign students of medicine/ G. О. Lezhenko [та ін.] (стр.125-129)
До ювілею доцента Наталії Cтепанівни Гутор (стр.130-131)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2015г.,N 1
Интересные статьи :
Авдеев О. В. Використання дистанщйної сисгеми MOODLE для оптимізації навчального процесу у вищій школі/ О. В. Авдеев (стр.6-8)
Бондаренко С. В. До проблеми управління навчально-виховним процесом у закладах освіти на засадах здоров'язберігаючих технологій/ С. В. Бондаренко (стр.9-13)
Верещако Р. І. Сучасний стан студентської науки, її перспективи та проблеми: досвід студентського наукового гуртка кафедри онкологи НМУ їм. О. О. Богомольця/ Р. І. Верещако, О. С. Зотов, О. В. Поступаленко (стр.14-21)
Виноградова О. М. Модернізація вищої украінської освіти шляхом впровадження положень Болонського процесу огляд літератури/ О. М. Виноградова, Р. М. Гнідь, Т. І. Пупін (стр.22-25)
Воскобойнік О. Ю. Проблеми викладання дисципліни "Органічна хімія" для студентів фармацевтичного факультету, що навчаються за напрямком "Технологія парфумерно-косметичних засобів"/ О. Ю. Воскобойнік (стр.26-28)
Гантімуров А. В. Організація навчального процесу студентів-іноземців на кафедрі анатоми людини ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України" на сучасному етапі розвитку медичної освіти/ А. В. Гантімуров, О. Я. Галицька-Хархаліс, Н. В. Флекей (стр.29-30)
Головчак І. С. . Оптимізація навчального процесу на заочному циклі інтернатури/ І. С. Головчак (стр.31-32)
Горпініч Т. І. Когнітивний дисонанс як психолого-педагогічна проблема/ Т. І. Горпініч (стр.33-35)
Грицан Л. Д. Роль розрахунково-графічних завдань при викладанні розділу "Фазові рівноваги" у курсі фізичної та колоїдної хімії/ Л. Д. Грицан (стр.36-39)
Довганич Н. В. Перспективи впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи для студентів заочної форми навчання на кафедрі медичної біології і медичної генетики/ Н. В. Довганич (стр.40-42)
Єлагіна Н. І. Сутнісна характеристика комунікативного аспекту у вивченні іноземної мови студентами-медиками/ Н. І. Єлагіна (стр.43-48)
Камишний О. М. Формування науково-дослідницької компетентності студентів у сучасному навчальному процесі/ О. М. Камишний (стр.49-51)
Ковальська Н. П. Деякі аспекти використання міждисциплінарної інтеграції в лекції для студентів фармацевтичного факультету/ Н. П. Ковальська (стр.52-54)
Ковальчук О. Л. Проблемно орієнтована лекція-конференція з елементами випереджаючого навчання та візуалізації за темою "Синдром абдомінального болю у дітей" у додипломній підготовці лікарів/ О. Л. Ковальчук (стр.55-59)
Кульчицький В. Й. Філософія здоров'я як ціннісна категорія у контексті патріотичного виховання молоді в Україні/ B. Й. Кульчицький (стр.60-65)
Кушнір Р. Я. Дисциплінарна ділова гра у вивченні проблем вчення про кров/ Р. Я. Кушнір (стр.66-68)
Меленко С. Р. Мотиващя-рушійний фактор навчального процесу/ С. Р. Меленко (стр.69-70)
Михалюк О. Б. Теоретичні основи формування педагогічної майстерності молодих викладачів медичних університетів/ О. Б. Михалюк (стр.71-74)
Молодовець О. Б. Роль вивчення дисципліни "Сестринська практика" на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в процессі формування лікаря-спеціаліста/ О. Б. Молодовець (стр.75-77)
Моргунцова С. А. Нові технології формування професійних компетенційї з дисципліни "Фармакологія'': можливості кейс-методу/ С. А. Моргунцова (стр.78-80)
Муратова Т. М. Особливості використання бесіди, як форми активного навчання, під час виховного та навчального процесу на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.81-83)
Орел Ю. М. Навчальний протокол патологоанатомічного дослідження як узагальнюючий критерій якості зсвоєння матеріалу секційного курсу/ Ю. М. Орел (стр.84-86)
Пахольчук О. П. Актуальні проблеми оволодіння практичними навичками з педіатрії на засадах Болонського процесу/ О. П. Пахольчук (стр.87-89)
Різничок С. В. Інформаційні технологи в освіті студентів-медиків у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ С. В. Різничок (стр.90-95)
Романова Ю. Г. Дистанційне навчання у вищій медичній освіті/ Ю. Г. Романова, В. В. Бабієнко (стр.96-98)
Семенець А. В. Про підхід до організації інформаційного середовища підрозділу медичного внз у соціальних мережах/ А. В. Семенець, В. Ю. Ковалок (стр.99-113)
Табалюк Т. А. Особливості викладання офтальмології студентам-іноземцям стоматологічного факультету за кредитно-модульною системою навчання/ Т. А. Табалюк (стр.114-116)
Тихоновський О. В. Адаптація студентів-іноземців до навчання в Україні/ О. В. Тихоновський (стр.117-119)
Толокова Т. I. Ситуаційні задачі у викладанні біоетики як міждисциплінарної науки в медичній освіті/ Т. I. Толокова (стр.120-122)
Фрич Н. І. Особливості проведення лекційних занять з дисципліни "Медична біологія'' у студентів, що навчаються англійською мовою/ Н. І. Фрич (стр.123-124)
Чайковський Ю. Б. Додипломна вища медична освіта в Україні: що можна змінити вже сьогодні?/ Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова (стр.125-128)
Чорненький М. В. Організація дистанційного навчання студентів на кафедрі Медичного права/ М. В. Чорненький, К. М. Махобей, М. О. Сопіга (стр.129-131)
Чугін С. В. Робота з іноземними студентами: основні труднощі та шляхи їх подолання/ С. В. Чугін (стр.132-134)
Шевцова Т. І. Сучасні підходи до вивчення фототерапії у новонарджених/ Т. І. Шевцова (стр.135-140)
Шлімкевич І. В. Професійні якості студентів в умовах кредитно-модульної системи/ І. В. Шлімкевич (стр.141-143)
Штробля А. Л. Вивчення дисципліни "Організація та економіка фармації" студентами спеціальності "Фармація"/ А. Л. Штробля (стр.144-147)
Шухтін В. В. Викладання курсу дерматології та венерології в ОНМедУ на сучасному етапі розвитку вищої медичної освіти/ В. В. Шухтін, О. О. Шандра, А. І. Гоженко (стр.148-149)
Якимець М. М. Особливість викладання розділу "Захворювання слизової оболонки порожнини рота при гастроентерологічних та ендокринних патологіях у дітей"/ М. М. Якимець (стр.150-152)
Палійчук І. В. Андрагогічні підходи до післядипломної освіти лікарів-стоматологів/ І. В. Палійчук (стр.153-157)
До 75-річчя видатного науковця (стр.158-160)
Машталір А. І. Михайло Михайлович Корда-відомий науковець-біохімік (до 50-річчя від дня народження)/ А. І. Машталір, М. Я. Фурдела (стр.161-164)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2011г.,N 1
Интересные статьи :
Мисула І.Р. Методичні конференції як засіб удосконалення навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула, В. В. Файфура, А. І. Паламарчук (стр.5-10.)
Чулак Л.Д. Використання сучасних інформаційних технологій для удосконалення самостійної роботи студентів/ Л. Д. Чулак [и др.] (стр.11-14)
Гривенко С.Г. Перспективи використання сучасних комп'ютерних технологій при кредитно-модульній системі навчання/ С. Г. Гривенко, Ю. Г. Барановський (стр.15-17)
Юкало В.Я. Вивчення культури писемної ділової мови в курсі української мови (за професійним спрямуванням) у вищих медичних навчальних закладах/ В. Я. Юкало (стр.17-19)
Шальнова-Козаченко О.В. Історія медицини як наука та предмет викладання у світі, в Україні та ВОНМедУ: вступна лекція з курсу "Історія медицини"/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.20-28)
Ковальчук О.Л. Поетапність навчання лікарів-хірургів на курсах ендоскопічної хірургії в Тернопільському державному медичному університеті/ О. Л. Ковальчук [и др.] (стр.29-31)
Сон А.С. Опанування студентами практичних навичок як складова частина покращення якості навчального процесу на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.32-34)
Вовк К.В. Особливості викладання дисципліни "Медицина катастроф" для студентів медичних ВНЗ у сучасних умовах/ К. В. Вовк, О. В. Сокруто, О. О. Ніколенко (стр.35-36)
Шевчук Т.І. Методологічні аспекти викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" у вищій медичній школі/ Т. І. Шевчук [и др.] (стр.37-39)
Бобак М.І. Самосвідомість як складник мовної компетенції особистості/ М. І. Бобак [и др.] (стр.40-43)
Шостакович-Корецька Л.Р. Самонавчання як мотиваційна складова якісної освіти/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.43-46)
Дикий Б.М. Міждисциплінарний проблемний семінар як інтерактивний метод навчання слухачів циклу тематичного удосконалення/ Б. М. Дикий [и др.] (стр.46-49)
Педанов Ю.Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в українській й чеській республіці/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.50-51)
Білай І.М. Про підготовку провізорів та провізорів-організаторів на курсах підвищення кваліфікації на базі факультету післядипломної освіти/ І. М. Білай [и др.] (стр.52-54)
Бойків А.Б. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з пропедевтики ортопедичної стоматології/ А. Б. Бойків (стр.55-57)
Кліщ Г.І. Реформування медичної освіти в австрії: зразок успішного проведення і приклад для наслідування/ Г. І. Кліщ (стр.58-66)
Ляховський В.І. Майбутньому лікарю досконалі знання української мови/ В. І. Ляховський [и др.] (стр.66-68)
Олійник О.В. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі хірургії з анестезіологією № 2/ О. В. Олійник [и др.] (стр.69-70)
Сон А.С. Деякі аспекти консультативної роботи, яка проводиться на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету/ А. С. Сон, В. В. Добровольський (стр.71-74)
Тюріна В.Ф. Організація виробничої практики з клінічної фармації/ В. Ф. Тюріна, І. М. Кліщ, І. М. Марків (стр.74-77)
Ткачук О.Л. Шляхи оптимізації післядипломної освіти лікарів-інтернів за фахом "Хірургія"/ О. Л. Ткачук, В. Д. Скрипко, П. І. Шев'як (стр.77-79)
Степанов Ю.М. Взаємовідносини лікаря та пацієнта - основа ефективного лікування/ Ю. М. Степанов [и др.] (стр.80-81)
Степанов Ю.М. Комунікативні аспекти між лікарями та пацієнтами гастроентерологічного профілю/ Ю. М. Степанов, І. Я. Будзак, О. М. Власова (стр.82-83)
Клішевич Б.А. Історія становлення медичної освіти в Україні як державного нормативного компонента військово-медичної освіти/ Б. А. Клішевич, Ю. В. Рум'янцев, І. Ф. Гончаренко (стр.84-90)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-15 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)