Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (10)Периодические издания (43)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Коломоєць, М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2004г.,N 1
Интересные статьи :
Волосовець О. Зміст і форми організації самостійної роботи студента у вищих медичних навчальних закладах ІV рівня акредитації/ О. Волосовець, І. Вітенко (стр.5-8)
Дзяк Г. Удосконалення самостійної роботи студентів - важлива складова в реалізації галузевого державного стандарту медичної освіти/ Г. Дзяк, Т. Перцева, Г. Горбунова, Ліхолетова Н. (стр.15-16)
Пішак В. Місце і значення медичної психології в оновленому суспільстві України/ В. Пішак, М. Коломоєць (стр.19-24)
Яблучанський М. Досвід використання сучасних інформаційних технологій в самостійній позааудиторній роботі студентів-медиків./ М. Яблучанський, С. Панчук, О. Бичкова, Лисенко Н. (стр.33-34)
Скакун М. Методичне забезпечення практичних занять з фармакології та основ лікарської рецептури в медичному ВНЗ/ М. Скакун, О. Олещук, І. Мосейчук, Мулярчук Н. (стр.39-42)
Андрейчин С. М. Деонтологічне виховання студентів/ С.М. Андрейчин, В. Лихацька, С. Маланчук (стр.43-44)
Матеріали науково-практичної конференції. Сучасні технології науково-інформаційного та патентного супроводження наукових досліджень у медицині. Шляхи інноваційної реалізації конкурентноспроможних технічних рішень у медичній галузі. 22-23 квітня 2004 року/ науково-практичної конференції Матеріали (стр.51-60)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Пішак В., Коломоєць М.
Заглавие : Місце і значення медичної психології в оновленому суспільстві України
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2004. - №1. - С. 19-24 (Шифр МУ7/2004/1)
Предметные рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2006г.,N 2
Интересные статьи :
Банчук М. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору/ М. Банчук [та ін.] (стр.6-14)
Вітенко І. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів- одна із найважливіших складових реалізації вимог Болонського процесу/ І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько (стр.15-17)
Ковальчук Л. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті/ Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко (стр.18-28)
Москаленко В. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Національному медичному університеті ім. Богомольця/ В. Москаленко, О. Яворовський, Л. Остапюк (стр.29-31)
Вороненко Ю. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті/ Ю. Вороненко, О. Мінцер, В. М"ясніков (стр.32-35)
Ждан В. Ддосвід впровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова (стр.36-38)
Запорожан В. Перший ддосвід запровадження КМСОНП в Одеському Державному медичному університеті/ В. Запорожан, Ю. Бажора, В. Кресюн (стр.39-41)
Пашко К. Організаційна структура Віденського медичного університету/ К. Пашко, О. Олійник, О. Яшан, Шкробот С. (стр.42-46)
Казаков В. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. (стр.48-51)
Ліщенко Н. Кредит-година в американській системі вищої освіти/ Н. Ліщенко (стр.52-54)
Ковальчук Л. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського при запровадженні КМСОНП/ Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко (стр.54-57)
Господарський І. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження ддосвіду в Україні/ І. Господарський, О. Яшан (стр.57-60)
Чайковський Ю. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. Чайковський, Л. Стеченко, В. Раскалей, Козак Г. (стр.60-63)
Никоненко О. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі/ О. Никоненко [та ін.] (стр.64-65)
Усинська О. NCLEX - ліцензійний іспит для медичних сестер у США/ О. Усинська (стр.66-67)
Федорців О. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у ТДМУ ім.Горбачевського та Віденському медичному університеті/ О. Федорців, В. Лобода, К. Пашко, Балацька Н. (стр.70-72)
Колесник Ю. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу/ Ю. Колесник, В. Кривенко, Ю. Нерянов (стр.72-74)
Ковальчук Л. Вищій медичній школі України - сучасний підручник/ Л. Ковальчук [та ін.] (стр.75-77)
Лісовий В. Реалізація КМСОНП в Харківському Державному медичному університеті/ В. Лісовий, В. Капустник, М. Міхалін (стр.78-79)
Пішак В. Запровадження КМСОНП у Буковинському Державному медичному університеті: перший ддосвід,проблеми і перспективи/ В. Пішак, М. Коломоєць, І. Геруш (стр.80-82)
Сахарова І. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті/ І. Сахарова (стр.82-84)
Івченко В. Ддосвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському Державному медичному університеті / В. Івченко, П. Лещинський, С. Смирнов (стр.85-87)
Мінцер О. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження Болонського процесу/ О. Мінцер (стр.89-92)
Лоскутов О. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів/ О. Лоскутов, М. Головаха (стр.93-94)
Крекотень О. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з Європейськими стандартами/ О. Крекотень, І. Олійник (стр.94)
Нерянов Ю. Ддосвід роботи Запорізького Державного медичного університету із розширення взаємовідносин із закордонними вищими навчальними закладами/ Ю. Нерянов, М. Авраменко, В. Туманський (стр.95-96)
Яшан О. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті/ О. Яшан [та ін.] (стр.97-102)
Качор В. Про кредитну систему медичної освіти у Словаччині/ В. Качор, С.М. Андрейчин (стр.103-104)
Лепявко А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату південна Кароліна, США/ А. Лепявко, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. (стр.105-107)
Олійник О. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті/ О. Олійник [та ін.] (стр.108-110)
Шкробот С. Про деякі особливості викладання неврології у Віденському медичному університеті/ С. Шкробот [та ін.] (стр.111-115)
Гнатюк Р. Особливості викладання психології,психотерапії та психіатрії/ Р. Гнатюк [та ін.] (стр.116-118)
Хміль С. Організація навчального процесу студентів на І курсі медичного факультету в університетах Бельгії/ С. Хміль [та ін.] (стр.118-121)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Пішак В., Коломоєць М., Геруш І.
Заглавие : Запровадження КМСОНП у Буковинському Державному медичному університеті: перший досвід,проблеми і перспективи
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 80-82 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2007г.,N 2
Интересные статьи :
Банчук М.В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання забезпечення якісної підготовки лікарів і провізорів/ М. В. Банчук [и др.] (стр.5-13)
Волосовець О.П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.13-15)
Ковальчук Л.Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.16-20)
Вітенко І.С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.21-24)
Москаленко В.Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.24-26)
Мисула І.Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.27-30)
Мисула І.Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів)/ І. Р. Мисула, О. Є. Федорців (стр.30-32)
Пішак В.П. Болонський процес : крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи?/ В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора (стр.33-35)
Черних В. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном/ В. Черних [и др.] (стр.35-37)
Ждан В. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес/ В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова (стр.37-39)
Марценюк В.П. Впровадження в навчальний процес комп`ютерних технологій/ В. П. Марценюк (стр.40-42)
Запорожан В. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми/ В. Запорожан, В. Кресюн, Ю. Бажора (стр.42-45)
Запорожан В. Про підвищення кваліфікацїї викладачів у світлі євроінтеграційних процесів/ В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька (стр.46-48)
Колесник Ю. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу/ Ю. Колесник, О. Рижов, Ю. Нерянов (стр.49-51)
Колесник Ю. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу/ Ю. Колесник, Ю. Нерянов, В. Кривенко (стр.52-53)
Лісовий В. Біоетика та її значення в підготовці лікаря загальної практики/ В. Лісовий [и др.] (стр.54-55)
Нейко Є. Болонський процес і система організацїї практичної підготовки студентів/ Є. Нейко [и др.] (стр.56-58)
Коломоєць М. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в Європейський простір/ М. Коломоєць, В. П. Пішак, І. Геруш (стр.58-61)
Васюк В.Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та шведською клінікою Ангельхольм/ В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук (стр.62-64)
Полеся Т.П. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ЕСТS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання/ Т. П. Полеся, С. Жученко, В. Швець (стр.64-66)
Перцева Т. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні/ Т. Перцева, В. І. Снісарь (стр.66-68)
Яблучанський М. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи/ М. Яблучанський [и др.] (стр.69-70)
Краснов В.В. До питання про уніфікацію навчаьних планів підготовки медичних фахівців України і Європи/ В. В. Краснов (стр.71-72)
Шаповал С... технології зворотного зв`язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти/ С. . Шаповал [и др.] (стр.73-74)
Скородумова Н. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря/ Н. Скородумова [и др.] (стр.75-76)
Гуменюк О.М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю/ О. М. Гуменюк [и др.] (стр.77-78)
Волосовець О.П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.79-81)
Чекман І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до- та післядипломної освіти/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.82-84)
Цимбалюк В.І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В. І. Цимбалюк [и др.] (стр.84-86)
Лупальцов В.І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації : реалії, проблеми, перспективи/ В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк (стр.87-89)
Лоскутов О.Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками Німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник (стр.89-90)
Годлевський Л. . Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання : досвід та перспективи українсько-казахської співпраці/ Л. Годлевський [и др.] (стр.91-93)
Дзюбановський І.Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.93-95)
Скляров О.Я. Досвід і перспективи взаємозв`язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського/ О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко (стр.95-97)
Вадзюк С.Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.97-98)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Коломоєць М., Пішак В.П., Геруш І.
Заглавие : Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в Європейський простір
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 58-61 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)