Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Периодические издания (17)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Крамарева, О. Г.$<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
Шифр: МУ7/2020/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2020г. № 3
Содержание:
Волосовець, А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів / А. О. Волосовець [та ін.]. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Слонецький Б. I., Зозуля I. С., Боброва В. І., Іващенко О. В., Вербицький I. В., Крамарева О. Г., Савченко Д. С.
Волосовець, О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.9-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Виговська О. В., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Черній О. Ф., Мозирська О. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Дзюба О. Л., Грищенко Н. В., Острополець М. С., Скварська О. О., Салтанова С. Д., Ковтун О. В.
Павленко, О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів / О. В. Павленко [та ін.]. - С.13-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Волосовець Т. М., Дорошенко О. М., Дорошенко М. В., Бакшутова Н. О.
Андрющенко, В. П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету / В. П. Андрющенко [та ін.]. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ващук В. В., Кирик Т. П., Кушнірчук М. І.
Беденюк, А. Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв під час карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гриценко С. Й., Доброродній В. Б. , Бурак А. Є.
Горлачук, Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам / Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула. - С.24-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк. - С.29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванькова, Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів / Н. А. Іванькова, О. А. Рижов. - С.34-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, Η. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку / Η. П. Коваленко [та ін.]. - С.43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Боброва Н. О., Ганчо О. В., Зачепило С. В.
Першко, І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохімії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії» / І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук. - С.49-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.56-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Загричук Г. Я., Михалків М. М., Івануса І. Б.
Pakholchuk, О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT / О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov. - С.65-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Savchuk, В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad / В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn. - С.69-73. - Bibliogr. at the end of the art.
Voloshchuk, N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying / N. I. Voloshchuk [та ін.]. - С.74-78. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Denysiuk О. М., Pashynska O. S., Marynych L. I.
Калинюк, Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі / Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський. - С.79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кінаш, І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки / І. О. Кінаш. - С.84-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кондратюк, В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шевчук С. Г., Бичков О. А., Палієнко І. А.
Мудрик, У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу / У. М. Мудрик [та ін.]. - С.94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Боярчук О.Р., Ватянська Л. А., Бурбела Е. I.
Тріщ, В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників / В. І. Тріщ. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гребеник, М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки / М. В. Гребеник [та ін.]. - С.105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Криськів О. І., Лазарчук Т. Б., Коцюба О. І.
Посохова, К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів / К. А. Посохова [та ін.]. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Скритиков, П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс» / П. М. Скритиков [та ін.]. - С.114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шинкевич В. І., Удальцова-Гродзинська К. О., Писаренко О. А.
Kulbashna, Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization / Ya. A. Kulbashna [та ін.]. - С.118-125. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Nahirnyj Ya. P., Skrypnyk I. L., Skibitska О. O., Zakharova V. O.
Bilovus, L. I. Cognitive features of pedagogical communication / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn. - С.126-130. - Bibliogr. at the end of the art.
Kim, L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects / L. A. Kim, O. O. Nefodov. - С.131-136. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


   
    Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів [Текст] = Peculiarities of distance learning within the framework of postgraduate training of doctors in emergency medicine / А. О. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормированные):
освіта -- навчання
Доп.точки доступа:
Волосовець, А. О.
Слонецький, Б. I.
Зозуля, I. С.
Боброва, В. І.
Іващенко, О. В.
Вербицький, I. В.
Крамарева, О. Г.
Савченко, Д. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: МУ7/2022/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2022г. № 1 . - 167.46, р.
Содержание:
Вихрущ, А. В. Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми / А. В. Вихрущ, О. М. Христенко. - С.5-13. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, А. О. Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів / А. О. Волосовець [та ін.]. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Зозуля І. С., Іващенко О. В., Вербицький І. В., Крамарева О. Г., Бойко А. В.
Дубина, С. О. Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання / С. О. Дубина [та ін.]. - С.18-22. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Хапченкова Д. С., Бондаренко С. В., Федорова І. О
Іванченко, О. З. Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету / О. З. Іванченко, О. З. Міхіна І. І. Мельнікова, І. І. Міхіна. - С.23-29. - Библиогр. в конце ст.
Кучин, Ю. Л. Основні принципи організації дистанційного навчання медиків / Ю. Л. Кучин, Л. В. Лимар. - С.30-37. - Библиогр. в конце ст.
Маврутенков, В. В. Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання / В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко. - С.38-42. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, О. П. Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.43-47. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Кривопустов С. П., Починок Т. В., Логінова І. О., Шевцова Т. І., Слюсар Н. А., Корх Л. М.
Олійник, Н. Я. Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування / Н. Я. Олійник. - С.48-55. - Библиогр. в конце ст.
Тишковець, М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти / М. П. Тишковець. - С.56-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Kotsyuba, R. B. Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals / R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna. - С.61-67. - Библиогр. в конце ст.
Бойчук, А. В. Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська. - С.68-73. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, О. П. Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.74-80. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Уліщенко В. В., Каруліна Ю. В., Ємець О. В., Волосовець Т. М., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Дікова І. Г., Грищенко Н. В., Хоменко В. Є., Дзюба О. Л., Ковальчук О. Л., Салтанова С. Д.
Марущак, М. І. Оцінка ефективності підготовки докторів філософії з медсестринства: результати анкетування стейкхолдерів / М. І. Марущак, М. Ю. Синенко. - С.81-87. - Библиогр. в конце ст.
Проніна, О. М. Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів / О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк. - С.88-92. - Библиогр. в конце ст.
Bilavych, І. V. Development of informal ukrainian public medical education in Galicia / І. V. Bilavych [та ін.]. - С.93-97. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Bilavych H. V., Savchuk B. P., Klishch H. I.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


   
    Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів [Текст] = Implementation of master-classes in the educational process of the department of emergency medicine / А. О. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 14-17. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Кл.слова (ненормированные):
викладання -- оптимізація
Аннотация: Розробка нових інформальних варіантів навчання із залученням сучасних цифрових, навчальних та симуляційних технологій є актуальним і важливим питанням у вищій медичній освіті. Метою даного дослідження було розробити та дослідити ефективність імплементації нових інформальних варіантів навчання медичних працівників та студентів у педагогічну практику на кафедрі медицини невідкладних станів. Кафедральні співробітники розробили нові навчальні програми, які включають цілий ряд майстер-класів із різних напрямків медицини невідкладних станів. Аналіз ефективності імплементації нової форми викладання показав, що слухачі надають перевагу майстер-класам у своїй навчальній діяльності, оскільки останні мають чітку практичну спрямованість і дають реальні знання для надання медичної допомоги у реальних умовах та невідкладних ситуаціях. Використання нових інформальних варіантів викладання навчального матеріалу із залученням сучасних інформаційних технологій, симуляційних елементів і манекенів та професіональних викладачів з реальним клінічним досвідом дозволить значно підвищити рівень підготовки студентів та слухачів у медичних закладах вищої освіти і забезпечити високу якість надання медичної допомоги населенню
Development of new informal educational methods with involvement of modern digital, educational and simulation technologies is a very important issue in higher medical education. The purpose of this study was to develop and investigate the effectiveness of the implementation of new informal educational methods for training of health professionals and students in the Department of Emergency Medicine. The staff of the department has developed a number of master classes in various areas of emergency medicine. Analysis of the effectiveness of the implementation of the new forms of education showed that students prefer master classes in their educational activities because they have a clear practical orientation and provide real knowledge about providing of medical care in case of real conditions and emergencies. The use of new informal educational options involving modern informational technology, simulations, mannequins and professional teachers with real clinical experience could significantly increase the level of training of students and trainees in medical universities and ensure the high qualityof medical care in future
Доп.точки доступа:
Волосовець, А. О.
Зозуля, І. С.
Іващенко, О. В.
Вербицький, І. В.
Крамарева, О. Г.
Бойко, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)