Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (2)Периодические издания (39)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Кінаш, М. І.$<.>)
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.
Шифр: МУ7/2009/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2009г. № 2
Содержание:
Лазоришинець, В. В. Стан підготовки та підвищення кваліфікації медичних працівників і завдання вищої медичної школи щодо її інтеграції до світового освітнього простору / В. В. Лазоришинець [и др.] . - С.5-10.
Другие авторы: Банчук М.В., Волосовець О.П., Фещенко І.І., П'ятницький Ю.С.
Ковальчук, Л. Я. Впровадження новітніх методик і систем навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.10-14.
Банчук, М. В. Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів / М. В. Банчук [и др.] . - С.14-22.
Другие авторы: Булах І. Є., Волосовець О.П., Мруга М.Р.
Вітенко, І. С. Стан та проблеми забезпечення студентів-медиків сучасною навчальною книгою / І. С. Вітенко. - С.23-31.
Ждан, В. М. Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи / В. М. Ждан [и др.] . - С.32-33.
Другие авторы: Бобирьов В.М., Скрипніков А.М., Старченко І.І.
Запорожан, В. М. Міжнародне науково-освітнє співтовариство як каталізатор реформування / В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька. - С.34-36.
Зіменковський, Б. С. Досвід і проблеми запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.37-39.
Івченко, В. К. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою в Луганському державному медичному університеті / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов. - С.39-40.
Казаков, В. М. Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти / В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак. - С.40-44.
Колесник, Ю. М. на шляху до європейського освітнього простору / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов. - С.44-46.
Лісовий, В. М. Про розвиток міжнародних зв'язків, інтеграцію в міжнародну систему освіти та підготовку фахівців для зарубіжних країн в Харківському національному медичному університеті / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. Д. Марковський. - С.47-49.
Москаленко, В. Ф. Про шляхи удосконалення якості освіти в НМУ імені О.О. Богомольця відповідно до міжнародних стандартів якості / В. Ф. Москаленко [и др.] . - С.50-53.
Другие авторы: Яворовський О.П., Остапюк Л.І., Чубатий А.І.
Нейко, Є. М. Ефективність партнерської співпраці Івано-Франківського Національного медичного університету та зарубіжних навчальних закладів / Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, С. В. Федоров. - С.54-55.
Никоненко, О. С. Нові організаційні форми післядипломної підготовки лікарів: досвід впровадження та проблемні питання / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.56-57.
Пішак, В. П. Роль педагогічного спілкування в системі медичної освіти згідно з контекстом болонського процесу / В. П. Пішак [и др.] . - С.58-60.
Другие авторы: Зорій Н.І., Польовий В.П., Польова С.П.
Хвисюк, О. М. Роль та місце закладів післядипломної освіти в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін. - С.61-63.
Черних, В. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті / В. П. Черних [и др.] . - С.63-65.
Другие авторы: Гриценко І.С., Огарь С.В., Віннік Л.М.
Чекман, І. С. Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О.О. Богомольця / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Т. Ю. Небесна. - С.65-67.
Галникіна, С. О. Сучасна концепція підготовки лікарів-інтернів з дерматовенерології з урахуванням досвіду Американської академії дерматології / С. О. Галникіна. - С.67-68.
Горбатюк, С. М. Досвід проведення підсумкового контролю на кафедрі медичної біології в умовах впровадження кредитно-модульної системи / С. М. Горбатюк [и др.] . - С.69-71.
Другие авторы: Піскун Р.П., Шевчук Т.І., Родінкова В.В.
Господарський, І. Я. Сучасні моделі міжпредметної інтеграції / І. Я. Господарський [и др.] . - С.72-74.
Другие авторы: Ястремська С.О., Галіяш Н.Б., Корда І.В., Усинська О.С., Рега Н.І., Городецький В.Є., Яворська І.В.
Грошовий, Т. А. Методичне забезпечення навчального процесу при вивченні фармацевтичних дисциплін управлінсько-економічного напрямку в умовах запровадження кредитно-модульної системи / Т. А. Грошовий [и др.] . - С.75-77.
Другие авторы: Демчук М.Б., Калушка О.Б., Тригубчак О.В., Лелека М.В., Гончарук Н.В., Онишків О.І., Денис А.І.
Гудима, А. А. Міжнародна співпраця - ефективний напрямок якісної підготовки студентів з екстренної медичної допомоги і медицини катастроф / А. А. Гудима [и др.] . - С.78-80.
Другие авторы: Дем'яненко В.В., Герасимів І.М., Левицький П.Р., Сван О.Б., Лотоцький В.В.
Гуменюк, О. М. Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір / О. М. Гуменюк, В. В. Гуменюк. - С.81-83.
Дрижак, В. І. Перший досвід застосування кредитно-модульної системи у підготовці студентів за програмою "Онкологія" / В. І. Дрижак [и др.] . - С.83-85.
Другие авторы: Галайчук І.Й., Жулкевич І.В., Домбрович М.І., Угляр Ю.В., Шкробот Л.В., Загурська Н.О., Леськів І.М.
Дубініна, В. Г. Клінічні розбори хворих: варіанти супроводу і методичні передумови / В. Г. Дубініна, А. І. Рибін. - С.86-87.
Дубініна, В. Г. Шляхи оптимізації викладання клінічних дисциплін (онкології) у медичному університеті / В. Г. Дубініна, А. І. Рибін. - С.88-89.
Козинець, Г. П. Підготовка лікарів-інтернів хірургів за програмою "Опіки, їх наслідки та реабілітація хворих" / Г. П. Козинець, Ю. М. Васильчук. - С.90-92.
Костильов, О. В. Удосконалення методів навчання студентів у вищих медичних закладах освіти шляхом створення критеріально орієнтованих тестових завдань / О. В. Костильов, О. Ю. Руда, О. В. Романенко. - С.92-94.
Лохматова, Н. М. Формування комунікативної компетентності у студентів при вивченні стоматології дитячого віку / Н. М. Лохматова, О. В. Шешукова. - С.94-96.
Павлишин, Г. А. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на їх успішність при вивченні педіатрії / Г. А. Павлишин [и др.] . - С.97-99.
Другие авторы: Гнатюк Р.М., Стеценко В.В., Волянська Л.А., Кубей І.В., Левенець С.С.
Пашко, К. О. Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології / К. О. Пашко [и др.] . - С.100-101.
Другие авторы: Кашуба М.О., Кондратюк В.А., Крицька Г.А., Козак Д.В., Лотоцька О.В., Сопель О.М., Смачило О.М., Зятковська О.Я., Флекей Н.В.
Пашко, К. О. Про створення спільної бази тестових завдань для всіх медичних навчальних закладів України / К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. В. Максимова. - С.102-104.
Педанов, Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.105-106.
Січкоріз, О. Є. Виконання навчально-виробничого плану навчання лікарів (провізорів) на післядипломному етапі в сучасних умовах недостатнього фінансування бюджетної сфери практичної охорони здоров'я західного регіону України (2007-2009 рр.) / О. Є. Січкоріз [и др.] . - С.107-109.
Другие авторы: Грицко Р.Ю., Колач Т.С., Стець Н.Є.
Федорців, О. Є. Деякі аспекти викладання пропедевтики педіатрії студентам в умовах кредитно-модульної системи / О. Є. Федорців [и др.] . - С.109-111.
Другие авторы: Кінаш М.І., Лобода В.Ф., Шульгай О.М., Сахарова І.Є.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


   
    Деякі аспекти викладання пропедевтики педіатрії студентам в умовах кредитно-модульної системи [Текст] / О. Є. Федорців, М. І. Кінаш, В. Ф. Лобода // Медична освіта (Тернопіль). - 2009. - № 2. - С. 109-111.

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Доп.точки доступа:
Федорців, О.Є.
Кінаш, М.І.
Лобода, В.Ф.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

3.
Шифр: МУ7/2010/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2010г. № 3 . - Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ України: результати, проблеми та перспективи" 20-21 травня 2010 року
Содержание:
Андрющенко, В. П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри / В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко. - С.7-9
Бєленічев, І. Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті / І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов. - С.9-10
Бірюков, В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора / В. С. Бірюков. - С.11-13
Бондар, Я. Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи / Я. Я. Бондар [и др.] . - С.14-15
Другие авторы: Сельський П.Р., Волошин В.Д., Дацко Т.В., Франчук В.В., Головата Т.К., Фурдела М.Я., Орел Ю.М., Андрійчук О.В.
Горчакова, Н. О. Взаємозв'язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри / Н. О. Горчакова [и др.] . - С.16-17
Другие авторы: Голота Л.Г., Небесна Т.Ю., Різниченко А.О.
Єршова-Бабенко, І. В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах / І. В. Єршова-Бабенко [и др.] . - С.18-22
Другие авторы: Куцебо О.М., Медянова О.В., Чуєва І.О.
Ковальчук, Л. Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.22-23
Другие авторы: Максимлюк В.І., Венгер І.К., Беденюк А.Д., Твердохліб В.В., Гусак О.М., Доброродній В.Б., Мальований В.В., Чонка І.І., Смачило І.І., Мисак А.І., Футуйма Ю.М., Смачило І.В., Нестерук С.О., Доброродній А.В., Крицький І.О.,
Колоскова, О. К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки / О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак. - С.24-26
Крицький, І. О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України / І. О. Крицький [и др.] . - С.27-29
Другие авторы: Бліхар В.Є., Гощинський П.В., Воронцова Т.О., Кінаш М.І., Кубей І.В., Шульгай Л.М., Крицька Г.А., Доброродній В.Б., Смачило І.І.
Лимар, Л. В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів / Л. В. Лимар. - С.29-31
Лісовий, В. М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів / В. М. Лісовий [и др.] . - С.31-32
Другие авторы: Капустник В.А., В'юн В.В., Марущенко О.А., Перцев Д.П., Сіда Ю.С.
Лісовий, В. М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань / В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк. - С.33-36
Лупальцов, В. І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія" / В. І. Лупальцов [и др.] . - С.36-38
Другие авторы: Ворощук Р.С., Ягнюк А.І., Сокол К.М., Дехтярук І.А.
Марченко, В. Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів / В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова. - С.39-40
Мойсеєнко, В. О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах / В. О. Мойсеєнко [и др.] . - С.41-43
Другие авторы: Никула Т.Д., Шевчук С.Г., Осташевська Т.Г., Хамазюк В.А.
Москаленко, Л. К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ / Л. К. Москаленко. - С.44-47
Нарійчук, М. Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах / М. Д. Нарійчук. - С.48-52
Нерянов, Ю. М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ / Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко. - С.52-54
Пашко, К. О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України / К. О. Пашко [и др.] . - С.54-56
Другие авторы: Кашуба М.О., Кондратюк В.А., Крицька Г.А., Козак Д.В., Сопель О.М., Смачило О.М., Флекей Н.В., Вахтарчук В.І.
Свінціцький, А. С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі / А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза. - С.57-61
Сергета, І. В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів / І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова. - С.62-65
Сологор, І. М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою / І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська. - С.66-68
Тащук, В. К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання / В. К. Тащук [и др.] . - С.68-70
Другие авторы: Іванчук П.Р., Поліщук О.Ю., Ілащук Т.О., Гречко С.І.
Фомін, П. Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О.О. Богомольця / П. Д. Фомін [и др.] . - С.70-72
Другие авторы: Шепетько Є.М., Повч О.А., Бельський О.Б.
Хара, М. Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря / М. Р. Хара [и др.] . - С.73-76
Другие авторы: Файфура В.В., Бондаренко Ю.І., Сатурська Г.С., Дзига С.В., Сас Л.М., Бакалець О.В.
Хвисюк, О. М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан. - С.77-78
Холодкова, О. Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах / О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна. - С.79-81
Чекман, І. С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології / І. С. Чекман [и др.] . - С.82-84
Другие авторы: Горчакова Н.О., Казак Л.І., Небесна Т.Ю., Борзенко І.О.
Чекман, І. С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти / І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко. - С.84-86
Черкасов, В. Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О.О. Богомольця / В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук. - С.87-89
Чорна, І. О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу / І. О. Чорна [и др.] . - С.90-93
Другие авторы: Лігоненко О.В., Зубаха А.Б., Шумейко І.А., Стороженко О.В., Діхтяр І.І., Кравців М.І.
Шальнова-Козаченко, О. В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров'я": значення для формування майбутніх спеціалістів / О. В. Шальнова-Козаченко. - С.94-98
Швед, М. І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи / М. І. Швед [и др.] . - С.98-100
Другие авторы: Пасєчко Н.В., Мартинюк Л.П., Гаврилюк М.І., Паламар Т.О., Лихацька Т.В., Грималюк Н.В., Лихацька Г.В., Якубишина І.Г., Савченко І.П.
Шевчук, С. Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта / С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська. - С.100-101
Багрій, М. М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему / М. М. Багрій [и др.] . - С.102-105
Другие авторы: Воронич-Семченко Н.М., Попадинець О.Г., Грибінчак Н.М., Дмитренко А.С., Ковальчук Р.Є.
Котляренко, Л. Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях / Л. Т. Котляренко [и др.] . - С.105-108
Другие авторы: Кліщ І.М., Господарський І.Я., Вронська Л.В., Привроцька І.Б.
Господарський, І. Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.109-111
Другие авторы: Ястремська С.О., Коноваленко С.О., Рега Н.І., Максимова В.В., Локай Б.А., Галіяш Н.Б., Креховська-Лепявко О.М., Яворська І.В., Петренко Н.В., Городецький В.Є., Зарудна О.І.
Пришляк, А. М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам / А. М. Пришляк, І. В. Пришляк. - С.112-114
Господарський, І. Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах / І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко. - С.114-119
Ткаченко, П. І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі / П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна. - С.119-121
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.122-125
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


   
    Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України [Текст] / І. О. Крицький [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 27-29

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Доп.точки доступа:
Крицький, І.О.
Бліхар, В.Є.
Гощинський, П.В.
Воронцова, Т. О.
Кінаш, М. І.
Кубей, І. В.
Шульгай, Л. М.
Крицька, Г. А.
Доброродній, В. Б.
Смачило, І. І.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

5.
Шифр: МУ7/2016/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2016г. № 4 . - 96.11, р.
Содержание:
Вепрюк, Ю. М. Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології / Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Латинська О. С., Іваниця А. О., Таран I. В.
Дубінін, С. І. Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі / С. І. Дубінін [та ін.]. - С.12-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ваценко А. В., Пілюгін В. О., Улановська-Циба Н. А., Передерій Н. О., Рябушко О. Б., Овчаренко О. В.
Дуда, К. М. Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти / К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь. - С.15-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шульгай А. Г., Запорожан С. Й., Кріцак М. Ю.
Маланчук, Л. М. Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології / Л. М. Маланчук [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Романчук Л. І., Маланчин І. М., Мартинюк В. М.
Андрейчин, С. М. Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру / С. М. Андрейчин [та ін.]. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бількевич Н. А., Чернець Т. Ю., Бугай Б. Г., Лихацька В. О., Верещагіна Н. Я., Кавецька Н. А., Кузів П. П., Руда М. М., Ярема Н. З., Ганьбергер І. І., Кучер С. В.
Боярчук, О. Р. Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін / О. Р. Боярчук [та ін.]. - С.28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Чорномидз І. Б., Воронцова Т. О., Кінаш М. І.
Бурмас, Н. І. Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / Н. І. Бурмас [та ін.]. - С.31-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бойко Л. А., Бекус І. Р., Кирилів М. В.
Вацеба, М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини / М. О. Вацеба. - С.34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гребеник, М. В. Досвід організації навчання в інтернатурі / М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дмитрук, О. М. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету / О. М. Дмитрук. - С.41-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зозуляк, Н. В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика” / Н. В. Зозуляк. - С.45-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Карпець, М. В. Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи / М. В. Карпець. - С.47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Куровська, В. О. Критерії сучасності лекції з фізіології / В. О. Куровська. - С.50-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвинова, О. Н. Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я / О. Н. Литвинова [та ін.]. - С.53-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Романюк Л. М., Теренда Н. О., Панчишин Н. Я.
Савка, І. Г. Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання / І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Славопас, В. А. Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій / В. А. Славопас. - С.59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Цвях, А. І. Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії / А. І. Цвях [та ін.]. - С.62-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кулянда І. С., Копатчак І. Р., Грубар Ю. О., Сморщок Ю. С., Марченкова Н. О., Лимар Є. А.
Швед, М. І. Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни / М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Швець, Л. С. Досвід викладання медичної біології англомовним студентам / Л. С. Швець. - С.68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кадобний, Т. Б. Ліквідація громадсько-культурних організацій на Тернопільщині напередодні другої світової війни / Т. Б. Кадобний, Н. В. Гуменна, К. М. Мельникова. - С.71-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


   
    Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін [Текст] = Peculiarities of simulation teaching of pediatric disciplines / О. Р. Боярчук [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: У статті викладено досвід проведення занять з педіатрії у симуляційному центрі Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського. Проаналізовано основні переваги симуляційного навчання, та висвітлено методики викладання занять з педіатрії, а зокрема пропедевтичної педіатрії, догляду за хворими та сестринської практики, використовуючи технічні можливості симуляційного центру університету
Доп.точки доступа:
Боярчук, О. Р.
Чорномидз, І. Б.
Воронцова, Т. О.
Кінаш, М. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
Шифр: МУ7/2019/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2019г. № 1 . - 149.64, р.
Содержание:
Боярчук, О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії / О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Буряк, О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань / О. Г. Буряк [та ін.]. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Павлюкович Н. Д., Павлюкович О. В., Чимпой К. А.
Козлова, Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія” / Ю. В. Козлова [та ін.]. - С.13-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Корніленко М. О., Хмель С. І., Довгаль М. А., Колдунов В. В., Трясак Н. С., Клопоцький Г. А., Худяков О. Є., Ляліна А. Ю., Хмель-Дунай Г. М.
Лабій, Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів / Ю. А. Лабій. - С.18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування / Т. М. Муратова [та ін.]. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Лебідь О. М., Храмцов Д. М., Олійник С. М., Ворохта Ю. М., Чемересюк І. Г., Варбанець О. І.
Посоленик, Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Римарчук, М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу / М. І. Римарчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рудник, В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів / В. Т. Рудник. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хламанова, Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті / Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students / N. I. Yelahina [та ін.]. - С.48-54. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Fedchyshyn N. O., Klishch H. I., Horpinich T. I.
Sokol, M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process / M. O. Sokol, Y. Szempruch. - С.55-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Zayikina, Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them / Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova. - С.61-63. - Bibliogr. at the end of the art.
Вацеба, Т. С. Досвід проведення І туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті / Т. С. Вацеба. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дубина, С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни / С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко. - С.68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам / Н. О. Зарівна [та ін.]. - С.71-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Поляк О. Б., Логойда Л. С., Горлачук Н. В., Паласюк Б. О.
Кліщ, І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України” / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Потіха Н. Я., Сатурська Г. С., Ковалик О. С.
Кондратюк, В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.79-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шевчук С. Г., Хомазюк В. А., Бичков О. А., Осташевська Т. Г.
Кульбашна, Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти / Я. А. Кульбашна [та ін.]. - С.82-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Маланчук В. О., Нагірний Я. П., Литовченко Н. М.
Мацькевич, В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу / В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак. - С.88-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова. - С.92-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська. - С.96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Павляк, А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників / А. Я. Павляк. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посохова, К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
П’ятночка, І. Т. Сутність лікарської діяльності / І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага. - С.111-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Радченко, В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря / В. В. Радченко. - С.116-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі. - С.121-123
Ханюков, О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід) / О. О. Ханюков [та ін.]. - С.124-130
Другие авторы: Єгудіна Є. Д., Гетман М. Г., Калашникова О. С.
Ханюков, О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина” / О. О. Ханюков, О. В. Смольянова. - С.131-134
Хасхачих, Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів / Д. А. Хасхачих. - С.135-139
Lukash, Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors / Y. M. Lukash. - С.140-147
Sokol, M. O. Basic writing strategies in foreign languages / M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina. - С.148-153
Vykhrushch, A. V. Occupational prestige among high school students / A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla. - С.154-160
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.161-168
Другие авторы: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В.
Кушинська, М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970) / М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець. - С.169-171
Урбанович, А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення / А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар. - С.172-175
Федонюк, Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу / Л. Я. Федонюк [та ін.]. - С.176-180
Другие авторы: Паламарчук А. І., Файфура В. В., Лотоцька О. В., Бондаренко Ю. І., Паласюк Б. О.
Федчишин, Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід / Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова. - С.181-186
Білавич, Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с. / Г. В. Білавич. - С.187-188
Матешук-Вацеба, Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с. / Л. Р. Матешук-Вацеба. - С.189-1902
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


    Боярчук, О. Р.
    Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії [Текст] = Medical ethics issues of pediatrics propaedeutics / О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормированные):
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС -- студенти -- лікарське мислення -- викладання
Доп.точки доступа:
Шульгай, О. М.
Кінаш, М. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)