Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Периодические издания (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Кірик, Т.$<.>)
Общее количество найденных документов : 24
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-24 
1.


    Кірик, Т.
    Актуальність завдання формування особистості студента в умовах європейських надій України [Текст] / Т. Кірик // Вища школа. - 2015. - № 7/8. - С. 100-108

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Кірик, Т.
    Вища освіта - XXI: трансгуманізм та інші загрози на ноогуманістичному шляху [Текст] / Т. Кірик // Вища школа. - 2018. - № 10. - С. 69-80

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормированные):
гуманізм -- трансгуманізм -- маніфест -- ноонауки -- ноогуманізм
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: 23823/2019/1
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2019г. № 1
Содержание:
Андрущенко, В. Невинна боротьба з далекосяжними наслідками / В. Андрущенко. - С.5-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хамітов, Н. Філософська публіцистика як мужність відкритості іншому: актуальність для академічної освіти і науки / Н. Хамітов, С. Крилова. - С.12-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Глушко, Т. Філософські засади випереджальної економічної освіти / Т. Глушко. - С.22-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Духовна безпека молоді України в умовах загроз двох глобальних колапсів і консцієнтальних війн: філософський погляд / К. Корсак [та ін.]. - С.29-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Корсак Ю., Антонюк Л., Бойчук О., Кірик Т., Ляшенко Л., Похресник А.
Коваленко, В. Універсальні критерії та стандарти змісту освітніх і наукових текстів / В. Коваленко. - С.39-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nesterova, M. Implementation of eu values in the Ukrainian educational dimension: intercultural dialog and social cohesion development (Імплементація європейських цінностей в український освітній простір: розвиток соціальної згуртованості та міжкультурного діалогу) / M. Nesterova. - С.44-52. - Bibliogr. at the end of the art.
Цвєткова, Г. Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю: критерії та показники / Г. Цвєткова, Е. Панасенко. - С.53-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Якимчук, О. Досягнення та суперечності реалізації «Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті» / О. Якимчук. - С.62-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Магера, С. Українська культура: єдність національних і загальнолюдських пріоритетів / С. Магера. - С.68-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пирогова, Т. Проблема виховання естетичної культури майбутніх педагогів / Т. Пирогова. - С.75-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Підлісний, Д. Smart-освіта у smart-суспільстві: можливі шляхи адаптації / Д. Підлісний, Г. Глушкова. - С.82-83
Хамітов, Н. Суспільство і держава для людини: єдність української мрії та дії (Рецензія на двотомник В. П. Андрущенка «Організоване суспільство». Книга перша «Від мрії до дії». Книга друга «Філософія новітнього державотворення») / Н. Хамітов. - С.84-85
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
Шифр: 23823/2016/3
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2016г. № 3
Содержание:
Сікорський, П. Реформування освіти і державних інститутів у контексті наукових праць І. Франка (до 160-річчя від дня народження) / П. Сікорський. - С.5-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондар, В. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук / В. Бондар. - С.18-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубанець, О. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи / О. Рубанець. - С.24-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. У пошуках нових освітніх парадигм для України XXI століття / Т. Кірик. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, В. Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи / В. Коваленко. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Книш, І. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа / І. Книш. - С.42-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Девтерова, Т. Управління мотивацією студентів при вивченні педагогіки вищої школи / Т. Девтерова. - С.50-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Любарець, В. Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти / В. Любарець. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Подольська, Є. Сучасний педагог: на перетині очікувань студентів і прагнень викладачів / Є. Подольська, Т. Подольська. - С.64-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Щербакова, О. Стан розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету: аналіз актуальної проблематики міждисциплінарних риторикознавчих заходів 2016 року в Литві, Канаді й Україні / О. Щербакова. - С.70-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чубарева, О. Освіта як чинник підвищення ролі естетичного в аксіологічному полі сучасних студентів / О. Чубарева. - С.79-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
Шифр: 23823/2017/1
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2017г. № 1
Содержание:
Андрущенко, В. «Школа майбутнього» для України і європейського простору / В. Андрущенко. - С.5-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Андрущенко, В. Освітні вимірювання: наука і практична діяльність / В. Андрущенко, В. Сергієнко, І. Войтович. - С.17-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Возняк, О. Олександра Дубасенюк - видатний учений-педагог, засновник науково-педагогічної школи «Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів» / О. Возняк, Г. Козлакова. - С.25-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Філософія освіти про ноолексикон для вищої школи XXI ст. / Т. Кірик. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Опанасюк, Ю. Філософія інформаційної освіти / Ю. Опанасюк. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Луговий, В. Наука в університетах, університети в науці у світовому дослідницькому просторі / В. Луговий, Ж. Таланова. - С.42-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Щедрін, А. Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри / А. Щедрін. - С.51-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Нові тенденції в розвитку вітчизняної освіти / І. Силадій. - С.59-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шовш, К. Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації / К. Шовш. - С.65-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пасько, К. Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога / К. Пасько. - С.72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nesterova, M. European cognitive practices of social cohesion development in the Ukranian educational dimension / M. Nesterova. - С.77-83. - Bibliogr. at the end of the art.
Щудло, С. Як виміряти освіту? (І Міжнародна наукова конференція Української асоціації дослідників освіти (УАДО) “Емпіричні дослідження для реформування освіти в Україні”) / С. Щудло, С. Курбатов. - С.84-85
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.
Шифр: 23823/2017/2
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2017г. № 2
Содержание:
Андрущенко, В. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України / В. Андрущенко, Н. Хамітов. - С.5-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.18-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вознюк, О. Розвиток педагогічної дійсності / О. Вознюк. - С.23-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ / Т. Кірик. - С.32-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Основні напрями наукової активності педагога-новатора / І. Силадій. - С.39-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Shvets, V. The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE / V. Shvets. - С.46-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Качмар, О. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті / О. Качмар. - С.52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, О. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії / О. Коваленко. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Опанасюк, Ю. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва / Ю. Опанасюк. - С.64-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хілько, Ю. Функції головних агентів соціалізації обдарованих дітей в освітніх школах Канади / Ю. Хілько. - С.71-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Подолякіна, О. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти / О. Подолякіна. - С.78-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Астахова, В. Новий напрям у дослідженні проблем освіти / В. Астахова. - С.83-85
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.
Шифр: 23823/2021/2
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2021г. № 2
Содержание:
Андрущенко, В. Епістократія освіти / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бакіров, В. Класика, що випереджає час / В. Бакіров. - С.13-18
Астахова, К. Ключові ризики сучасної освіти: пошуки адекватних відповідей / К. Астахова. - С.19-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козлакова, Г. Часопис «Вища освіта України» як основа формування науково-педагогічних шкіл / Г. Козлакова. - С.28-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Pieshev, O. Conceptual sphere of education and its linguistic-analytical dimension / O. Pieshev, O. Troizka. - С.36-43. - Bibliogr. at the end of the art.
Кочубей, Н. Освіта сучасної України в контексті сталого розвитку та ноотехнологій / Н. Кочубей, Т. Кірик. - С.44-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Терепищий, С. Наукові підходи до медіаграмотності освітян / С. Терепищий, А. Костенко, О. Богомаз. - С.53-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Sheremet, M. Academic mobility as internationalization guaranty of the field of special education / M. Sheremet, D. Suprun. - С.60-65. - Bibliogr. at the end of the art.
Сікорський, П. Закономірності освітнього процесу та їх урахування під час моделювання навчальних технологій / П. Сікорський, І. Колодій. - С.66-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Саєнко, Т. Поглиблення екологічної компетентності в структурі професійної підготовки майбутніх архітекторів у закладах вищої освіти / Т. Саєнко, О. Остапенко. - С.77-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Крилова, С. Інноваційна методологія набуття суб’єкт пост і Україною Рецензія на монографію С. І. Пирожкова, Н. В. Хамітова «Цпвілізаційпа суб’єктпість України: від потенцій / С. Крилова. - С.84-87
Нестерова, М. Ціннісно орієнтована освіта для сталого розвитку: досвід ЄС для України / М. Нестерова. - С.88-89
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: 23823/2015/2
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2015г. № 2
Содержание:
Андрущенко, В. Суперечності гуманітарної науки: до методології вирішення / В. Андрущенко. - С.5-8
Коваленко, В. Денотативна дидактологістика у вищій школі: зміна філософських пріоритетів / В. Коваленко. - С.9-11
Нестерова, М. Перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти / М. Нестерова. - С.16-20
Береза, В. Політична освіта як предмет сучасного політологічного дискурсу / В. Береза. - С.21-29
Кірик, Т. Філософсько-освітній аналіз первинної еволюції концепту "неогуманізм" / Т. Кірик. - С.30-36
Швець, В. Психолого-педагогічні аспекти управління навчальною діяльністю студентів з використанням дистанційних технологій навчання / В. Швець. - С.37-43
Опанасюк, Ю. Формування інформаційної філософії освіти в умовах глобалізації / Ю. Опанасюк. - С.44-48
Бак, М. Основні технології мультимедійної освіти / М. Бак. - С.49-57
Прибора, Н. Формування готовності майбутніх учителів до використання хімічного експерименту в навчанні учнів / Н. Прибора. - С.58-65
Сирота, Л. Навчальна дисципліна «Загальне книгознавство»: особливості викладання і засвоєння / Л. Сирота. - С.66-73
Кофанова, О. Посилення мотивації і творчої складової навчання майбутніх екологів за допомогою інноваційних засобів / О. Кофанова. - С.74-81
Чуйкова, О. Етика цінності життя в гуманітарній підготовці студента-медика (на прикладі діяльності св. Луки Войно-Ясенецького та А. Швейцера) / О. Чуйкова. - С.82-88
Попова, І. Формування екологічної свідомості студентів вищих навчальних закладів / І. Попова. - С.89-94
Воронкін, О. Класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання / О. Воронкін. - С.95-102
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
Шифр: 23823/2020/3
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2020г. № 3
Содержание:
Андрущенко, В. Ефективність європейського вчителя (проблема впровадження «Педагогічної конституції Європи») / В. Андрущенко. - С.5-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Якимчук, О. Компетентісний підхід в освіті: українські реалії / О. Якимчук. - С.19-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кіт, М. Трансформація освіти в контексті соціокультурної динаміки XXI століття: виклик-відповідь / М. Кіт. - С.26-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Саєнко, Т. Енергоінформаційний потенціал особистості у контексті ноосферогенезу / Т. Саєнко. - С.33-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Медична освіта України в контексті цінностей сталого розвитку / Т. Кірик. - С.41-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестерова, М. Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський. - С.50-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хоменко, Г. Фетишизаця патріотизму як проблема миробудівництва в дискурсі вищої освіти / Г. Хоменко. - С.56-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сікорський, П. Структурування навчального матеріалу - необхідна умова забезпечення високої якості вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.65-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Біденко, Є. Діалектика становлення аксіологічної платформи особистості / Є. Біденко. - С.72-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, О. Статути європейських та українських університетів: порівняльна характеристика / О. Коваленко. - С.79-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
Шифр: 23823/2016/2
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2016г. № 2
Содержание:
Андрущенко, В. Академічна мобільність в українському просторі вищої освіти: реалії, виклики та перспективи розвитку / В. Андрущенко, Д. Свириденко. - С.5-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Етос вищої медичної освіти в епохи стагнацій і суспільних змін / Т. Кірик. - С.12-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Книш, І. Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання / І. Книш. - С.18-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Подольська, Є. Децентралізація освіти: нові виклики, ризики й регіональні виміри / Є. Подольська, О. Назаркін. - С.25-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Похресник, А. Науки і вища освіта учора, сьогодні і завтра / А. Похресник. - С.31-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гриньків, А. Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій / А. Гриньків. - С.37-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сікорський, П. Принципи моделювання нових контрольно-оцінювальних систем і їх застосування у середніх і вищих навчальних закладах / П. Сікорський. - С.44-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Скиба, Ю. Класифікація методів педагогічних досліджень / Ю. Скиба. - С.51-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Баштовенко, О. Інноваційний підхід до фізичного виховання у формуванні здорового способу життя / О. Баштовенко, Г. Ярчук. - С.60-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Найдьонов, О. Реалізація української національної ідеї у вищий освіті в умовах інформаційного суспільства / О. Найдьонов. - С.66-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Терепищий, С. Класифікація освітніх ландшафтів Європи / С. Терепищий. - С.73-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nesterova, M. European studies of the Interactive Visual Communicative Technologies (IVCTs) in high education / M. Nesterova. - С.80-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-10    11-20   21-24 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)