Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Периодические издания (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Кірик, Т.$<.>)
Общее количество найденных документов : 24
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-24 
1.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2015г.,N 2
Интересные статьи :
Андрущенко В. Суперечності гуманітарної науки: до методології вирішення/ В. Андрущенко (стр.5-8)
Коваленко В. Денотативна дидактологістика у вищій школі: зміна філософських пріоритетів/ В. Коваленко (стр.9-11)
Нестерова М. Перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти/ М. Нестерова (стр.16-20)
Береза В. Політична освіта як предмет сучасного політологічного дискурсу/ В. Береза (стр.21-29)
Кірик Т. Філософсько-освітній аналіз первинної еволюції концепту "неогуманізм"/ Т. Кірик (стр.30-36)
Швець В. Психолого-педагогічні аспекти управління навчальною діяльністю студентів з використанням дистанційних технологій навчання/ В. Швець (стр.37-43)
Опанасюк Ю. Формування інформаційної філософії освіти в умовах глобалізації/ Ю. Опанасюк (стр.44-48)
Бак М. Основні технології мультимедійної освіти/ М. Бак (стр.49-57)
Прибора Н. Формування готовності майбутніх учителів до використання хімічного експерименту в навчанні учнів/ Н. Прибора (стр.58-65)
Сирота Л. Навчальна дисципліна «Загальне книгознавство»: особливості викладання і засвоєння/ Л. Сирота (стр.66-73)
Кофанова О. Посилення мотивації і творчої складової навчання майбутніх екологів за допомогою інноваційних засобів/ О. Кофанова (стр.74-81)
Чуйкова О. Етика цінності життя в гуманітарній підготовці студента-медика (на прикладі діяльності св. Луки Войно-Ясенецького та А. Швейцера)/ О. Чуйкова (стр.82-88)
Попова І. Формування екологічної свідомості студентів вищих навчальних закладів/ І. Попова (стр.89-94)
Воронкін О. Класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання/ О. Воронкін (стр.95-102)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2016г.,N 2
Интересные статьи :
Андрущенко В. Академічна мобільність в українському просторі вищої освіти: реалії, виклики та перспективи розвитку/ В. Андрущенко, Д. Свириденко (стр.5-11)
Кірик Т. Етос вищої медичної освіти в епохи стагнацій і суспільних змін/ Т. Кірик (стр.12-17)
Книш І. Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання/ І. Книш (стр.18-24)
Подольська Є. Децентралізація освіти: нові виклики, ризики й регіональні виміри/ Є. Подольська, О. Назаркін (стр.25-30)
Похресник А. Науки і вища освіта учора, сьогодні і завтра/ А. Похресник (стр.31-36)
Гриньків А. Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій/ А. Гриньків (стр.37-43)
Сікорський П. Принципи моделювання нових контрольно-оцінювальних систем і їх застосування у середніх і вищих навчальних закладах/ П. Сікорський (стр.44-50)
Скиба Ю. Класифікація методів педагогічних досліджень/ Ю. Скиба (стр.51-59)
Баштовенко О. Інноваційний підхід до фізичного виховання у формуванні здорового способу життя/ О. Баштовенко, Г. Ярчук (стр.60-65)
Найдьонов О. Реалізація української національної ідеї у вищий освіті в умовах інформаційного суспільства/ О. Найдьонов (стр.66-72)
Терепищий С. Класифікація освітніх ландшафтів Європи/ С. Терепищий (стр.73-79)
Nesterova M. European studies of the Interactive Visual Communicative Technologies (IVCTs) in high education/ M. Nesterova (стр.80-85)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2016г.,N 3
Интересные статьи :
Сікорський П. Реформування освіти і державних інститутів у контексті наукових праць І. Франка (до 160-річчя від дня народження)/ П. Сікорський (стр.5-17)
Бондар В. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук/ В. Бондар (стр.18-23)
Рубанець О. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи/ О. Рубанець (стр.24-29)
Кірик Т. У пошуках нових освітніх парадигм для України XXI століття/ Т. Кірик (стр.30-36)
Коваленко В. Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи/ В. Коваленко (стр.37-41)
Книш І. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа/ І. Книш (стр.42-49)
Девтерова Т. Управління мотивацією студентів при вивченні педагогіки вищої школи/ Т. Девтерова (стр.50-57)
Любарець В. Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти/ В. Любарець (стр.58-63)
Подольська Є. Сучасний педагог: на перетині очікувань студентів і прагнень викладачів/ Є. Подольська, Т. Подольська (стр.64-69)
Щербакова О. Стан розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету: аналіз актуальної проблематики міждисциплінарних риторикознавчих заходів 2016 року в Литві, Канаді й Україні/ О. Щербакова (стр.70-78)
Чубарева О. Освіта як чинник підвищення ролі естетичного в аксіологічному полі сучасних студентів/ О. Чубарева (стр.79-84)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2017г.,N 1
Интересные статьи :
Андрущенко В. «Школа майбутнього» для України і європейського простору/ В. Андрущенко (стр.5-16)
Андрущенко В. Освітні вимірювання: наука і практична діяльність/ В. Андрущенко, В. Сергієнко, І. Войтович (стр.17-24)
Возняк О. Олександра Дубасенюк - видатний учений-педагог, засновник науково-педагогічної школи «Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів»/ О. Возняк, Г. Козлакова (стр.25-29)
Кірик Т. Філософія освіти про ноолексикон для вищої школи XXI ст./ Т. Кірик (стр.30-36)
Опанасюк Ю. Філософія інформаційної освіти/ Ю. Опанасюк (стр.37-41)
Луговий В. Наука в університетах, університети в науці у світовому дослідницькому просторі/ В. Луговий, Ж. Таланова (стр.42-50)
Щедрін А. Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри/ А. Щедрін (стр.51-58)
Силадій І. Нові тенденції в розвитку вітчизняної освіти/ І. Силадій (стр.59-64)
Шовш К. Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації/ К. Шовш (стр.65-71)
Пасько К. Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога/ К. Пасько (стр.72-76)
Nesterova M. European cognitive practices of social cohesion development in the Ukranian educational dimension/ M. Nesterova (стр.77-83)
Щудло С. Як виміряти освіту? (І Міжнародна наукова конференція Української асоціації дослідників освіти (УАДО) “Емпіричні дослідження для реформування освіти в Україні”)/ С. Щудло, С. Курбатов (стр.84-85)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2017г.,N 2
Интересные статьи :
Андрущенко В. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України/ В. Андрущенко, Н. Хамітов (стр.5-17)
Курбатов С. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів/ С. Курбатов (стр.18-22)
Вознюк О. Розвиток педагогічної дійсності/ О. Вознюк (стр.23-31)
Кірик Т. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ/ Т. Кірик (стр.32-38)
Силадій І. Основні напрями наукової активності педагога-новатора/ І. Силадій (стр.39-45)
Shvets V. The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE/ V. Shvets (стр.46-51)
Качмар О. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті/ О. Качмар (стр.52-57)
Коваленко О. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії/ О. Коваленко (стр.58-63)
Опанасюк Ю. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва/ Ю. Опанасюк (стр.64-70)
Хілько Ю. Функції головних агентів соціалізації обдарованих дітей в освітніх школах Канади/ Ю. Хілько (стр.71-77)
Подолякіна О. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти/ О. Подолякіна (стр.78-82)
Астахова В. Новий напрям у дослідженні проблем освіти/ В. Астахова (стр.83-85)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2019г.,N 1
Интересные статьи :
Андрущенко В. Невинна боротьба з далекосяжними наслідками/ В. Андрущенко (стр.5-11)
Хамітов Н. Філософська публіцистика як мужність відкритості іншому: актуальність для академічної освіти і науки/ Н. Хамітов, С. Крилова (стр.12-21)
Глушко Т. Філософські засади випереджальної економічної освіти/ Т. Глушко (стр.22-28)
Корсак К. Духовна безпека молоді України в умовах загроз двох глобальних колапсів і консцієнтальних війн: філософський погляд/ К. Корсак [та ін.] (стр.29-38)
Коваленко В. Універсальні критерії та стандарти змісту освітніх і наукових текстів/ В. Коваленко (стр.39-43)
Nesterova M. Implementation of eu values in the Ukrainian educational dimension: intercultural dialog and social cohesion development (Імплементація європейських цінностей в український освітній простір: розвиток соціальної згуртованості та міжкультурного діалогу)/ M. Nesterova (стр.44-52)
Цвєткова Г. Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю: критерії та показники/ Г. Цвєткова, Е. Панасенко (стр.53-61)
Якимчук О. Досягнення та суперечності реалізації «Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті»/ О. Якимчук (стр.62-67)
Магера С. Українська культура: єдність національних і загальнолюдських пріоритетів/ С. Магера (стр.68-74)
Пирогова Т. Проблема виховання естетичної культури майбутніх педагогів/ Т. Пирогова (стр.75-81)
Підлісний Д. Smart-освіта у smart-суспільстві: можливі шляхи адаптації/ Д. Підлісний, Г. Глушкова (стр.82-83)
Хамітов Н. Суспільство і держава для людини: єдність української мрії та дії (Рецензія на двотомник В. П. Андрущенка «Організоване суспільство». Книга перша «Від мрії до дії». Книга друга «Філософія новітнього державотворення»)/ Н. Хамітов (стр.84-85)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2020г.,N 3
Интересные статьи :
Андрущенко В. Ефективність європейського вчителя (проблема впровадження «Педагогічної конституції Європи»)/ В. Андрущенко (стр.5-18)
Якимчук О. Компетентісний підхід в освіті: українські реалії/ О. Якимчук (стр.19-25)
Кіт М. Трансформація освіти в контексті соціокультурної динаміки XXI століття: виклик-відповідь/ М. Кіт (стр.26-32)
Саєнко Т. Енергоінформаційний потенціал особистості у контексті ноосферогенезу/ Т. Саєнко (стр.33-40)
Кірик Т. Медична освіта України в контексті цінностей сталого розвитку/ Т. Кірик (стр.41-49)
Нестерова М. Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот/ М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський (стр.50-55)
Хоменко Г. Фетишизаця патріотизму як проблема миробудівництва в дискурсі вищої освіти / Г. Хоменко (стр.56-64)
Сікорський П. Структурування навчального матеріалу - необхідна умова забезпечення високої якості вищої освіти/ П. Сікорський, І. Колодій (стр.65-71)
Біденко Є. Діалектика становлення аксіологічної платформи особистості/ Є. Біденко (стр.72-78)
Коваленко О. Статути європейських та українських університетів: порівняльна характеристика/ О. Коваленко (стр.79-86)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2021г.,N 2
Интересные статьи :
Андрущенко В. Епістократія освіти/ В. Андрущенко (стр.5-12)
Бакіров В. Класика, що випереджає час/ В. Бакіров (стр.13-18)
Астахова К. Ключові ризики сучасної освіти: пошуки адекватних відповідей/ К. Астахова (стр.19-27)
Козлакова Г. Часопис «Вища освіта України» як основа формування науково-педагогічних шкіл/ Г. Козлакова (стр.28-35)
Pieshev O. Conceptual sphere of education and its linguistic-analytical dimension / O. Pieshev, O. Troizka (стр.36-43)
Кочубей Н. Освіта сучасної України в контексті сталого розвитку та ноотехнологій/ Н. Кочубей, Т. Кірик (стр.44-52)
Терепищий С. Наукові підходи до медіаграмотності освітян/ С. Терепищий, А. Костенко, О. Богомаз (стр.53-59)
Sheremet M. Academic mobility as internationalization guaranty of the field of special education/ M. Sheremet, D. Suprun (стр.60-65)
Сікорський П. Закономірності освітнього процесу та їх урахування під час моделювання навчальних технологій/ П. Сікорський, І. Колодій (стр.66-76)
Саєнко Т. Поглиблення екологічної компетентності в структурі професійної підготовки майбутніх архітекторів у закладах вищої освіти/ Т. Саєнко, О. Остапенко (стр.77-83)
Крилова С. Інноваційна методологія набуття суб’єкт пост і Україною Рецензія на монографію С. І. Пирожкова, Н. В. Хамітова «Цпвілізаційпа суб’єктпість України: від потенцій/ С. Крилова (стр.84-87)
Нестерова М. Ціннісно орієнтована освіта для сталого розвитку: досвід ЄС для України/ М. Нестерова (стр.88-89)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Вища школа -2015г.,N 7/8
Интересные статьи :
Просянчук В. Освітні парадигми сучасної вищої та професійної підготовки персоналу в морській галузі / В. Просянчук, Л. Герганов (стр.7-15)
Манько В. Особливості деонтологічної підготовки правоохоронців у вищих навчальних закладах зі специфічними умовами навчання/ В. Манько, В. Артемов (стр.16-27)
Чурсін М. Постсуспільства в контексті цілей освітньої діяльності/ М. Чурсін (стр.28-37)
Похресник А. Чи варто очікувати на переорієнтацію сучасної вищої освіти у напрямі техно- і нанотехнонаук?/ А. Похресник (стр.3846)
Корсак К. Про перспективи відвернення цивілізаційних колапсів/ К. Корсак (стр.47-57)
Мисник О. Біологічні особливості та роль гормонів щитоподібної залози в життєдіяльності людського організму/ О. Мисник (стр.58-65)
Швирка В. Потенціал дистанційного навчання у вищих навчальних закладах Сходу України (сучасні реалії)/ В. Швирка (стр.66-72)
Бутенко Л. Трансдисциплінарний характер підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації/ Л. Бутенко (стр.73-81)
Потапчук Т. Формування у студентів мотивації до вивчення фольклору у межах навчально-виховного процесу/ Т. Потапчук (стр.82-87)
Возняк О. Застосування опорно-логічних схем для вивчення теми "Еквівалент та еквівалентна маса"/ О. Возняк (стр.88-99)
Кірик Т. Актуальність завдання формування особистості студента в умовах європейських надій України/ Т. Кірик (стр.100-108)
Агаркова Н. Реформування початкової освіти у східноукраїнському регіоні (друга половина XIX — початок XX ст.)/ Н. Агаркова (стр.109-121)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Вища школа -2016г.,N 6
Интересные статьи :
Русаловський В. Одеська національна академія зв’язку: впровадження новітніх інформаційних технологій в освітній процес/ В. Русаловський (стр.7-12)
Воробієнко П. Компетентнісний підхід у вищій освіті — від теорії до практики/ П. Воробієнко, А. Ложковський (стр.13-20)
Греба Р. Децентралізація освіти та освітні фінанси/ Р. Греба (стр.21-29)
Хоружа Л. “Науки про освіту”: чи є в них місце педагогіці ?/ Л. Хоружа (стр.30-39)
Кірик Т. Реформи освіти в Україні у світлі західних інноваційних ідей/ Т. Кірик (стр.40-49)
Дударенко Л. Напрями подальшої екологізації середньої і вищої освіти/ Л. Дударенко (стр.50-59)
Пелітова О. З музою в серці: парадигма професійно-мистецької освіти Михайла Чембержі/ О. Пелітова (стр.60-68)
Лякішева А. Сутнісні особливості академічної групи як середовища соціальної взаємодії студентів/ А. Лякішева, Л. Грицюк (стр.69-78)
Артюх С. Професійні компетенції як базові орієнтири для викладання навчальних дисциплін у технічних внз на прикладі курсу “Психологія”/ С. Артюх, Т. Сапельнікова (стр.79-88)
Войціх І. Критерії та показники сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів/ І. Войціх (стр.89-96)
Кучер А. Формування вмінь професійного спілкування студентів агроекономічного профілю/ А. Кучер (стр.97-107)
Мисник О. Ензими — біохімічний фундамент життя на Землі/ О. Мисник (стр.108-117)
Клименко С. Педагогічне використання етимологічного підходу до мовного виховання майбутніх учителів-філологів/ С. Клименко (стр.118-126)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-20   21-24 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)