Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (5)Периодические издания (168)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Роговий, Ю. Є.$<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.


   
    Роль V Міжнародного конгресу патофізіологів (ISP 2006) у поліпшенні викладання та засвоєння провідної теоретичної дисципліни [Текст] / Ю. Є. Роговий, Л. О. Філіпова, Л. Г. Архіпова // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 4. - С. 22-24

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Доп.точки доступа:
Роговий, Ю.Є.
Філіпова, Л.О.
Архіпова, Л.Г.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

2.
Шифр: МУ7/2012/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2012г. № 3
Содержание:
Волосовець, О. П. Удосконалення засвоєння практичних навичок і методик студентами та лікарями-інтернами - важлива складова кадрової перебудови первинної ланки медичної допомого населенню України / О. П. Волосовець [и др.]. - С.5-6
Другие авторы: П'ятницький Ю. С, Вітенко І.С., Мельник І.В., Стецюк Р. А.
Москаленко, В. Ф. Методологія і структура 5-річного навчального плану підготовки лікарів за нормативним (6-річним) терміном навчання / В. Ф. Москаленко [и др.]. - С.7-9
Другие авторы: Волосовець О.П., Яворовський О.П., Остапюк Л.І., Булах І. Є., Мельник І.В.
Вітенко, І. С. Удосконалення програм з навчальних дисциплін - шлях до поліпшення організації практичної підготовки лікарів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, Б. В. Мельник. - С.10-12
Ахтемійчук, Ю. Т. Актуальність гармонізації "формальних" та "неформальних" методів навчання / Ю. Т. Ахтемійчук [и др.]. - С.13-15
Другие авторы: Слободян О.М., Проняєв Д.В., Товкач Ю.В.
Білик, С. М. Навчальний процес у рамках ТДМУ імені І.Я. Горбачевського: стратегія застосування мультимедійних засобів навчання в сучасних умовах / С. М. Білик. - С.16-19
Вісьтак, М. В. Особливості модульно-рейтингової системи при викладанні дисципліни "фізичні методи аналізу та метрологія" для студентів-фармацевтів / М. В. Вісьтак, Е. І. Личковський, Р. В. Фафула. - С.20-22
Волощук, Н. І. Актуальні питання викладання фармакології на медичному та стоматологічному факультетах: проблеми та перспективи / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, Е. В. Беляєв. - С.23-26
Грищук, М. І. Науково-методичні основи викладання фундаментальних дисциплін іноземним студентам-медикам / М. І. Грищук. - С.27-29
Жмудська, Г. В. Обгрунтування значення методики "семестрового тестового контролю" для оцінки теоретичної та практичної підготовки студентів-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням / Г. В. Жмудська. - С.30-32
Запорожан, С. Й. Аналіз складових навчальної інформації при вивченні предмета "загальна хірургія" / С. Й. Запорожан, П. О. Герасимчук. - С.33-34
Кравець, Н. О. Досвід викладання інформаційних технологій в галузі на кафедрі медичної інформатики з фізикою / Н. О. Кравець. - С.35-37
Криськів, О. І. Формування деонтологічних аспектів професійного спілкування у лікарів-інтернів і субординаторів / О. І. Криськів [и др.]. - С.38-39
Другие авторы: Бабінець Л.С., Ярема Н.І., Самогальська О.Є.
Кукурудз, Н. І. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу як основи підготовки висококваліфікованого спеціаліста-стоматолога / Н. І. Кукурудз. - С.40-42
Кушик, М. Л. Зміст освіти в медичних навчальних закладах України на початку ХХ ст. / М. Л. Кушик. - С.43-48
Левицький, П. Р. Особливості засвоєння практичних навичок студентами медичного факультету з медицини надзвичайних ситуацій / П. Р. Левицький. - С.49-51
Марценюк, В. П. Педагогічно-психологічні аспекти комп'ютерно-орієнтованого вивчення іноземних мов / В. П. Марценюк, Р. Б. Коцюба. - С.52-54
Мельничук, І. М. Філософсько-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій / І. М. Мельничук. - С.55-60
Мосула, Л. М. Особливості організації самостійної роботи іноземних студентів в контексті кредитно-модульної системи вивчення фармацевтичної хімії / Л. М. Мосула. - С.61-63
Ничик, Н. А. Яким навчально-методичним матеріалам для самопідготовки до практичних занять надають перевагу студенти? / Н. А. Ничик. - С.64-65
Ніженковська, І. В. Особливості викладання біологічної хімії на медико-психологічному факультеті національного медичного університету імені О.О. Богомольця / І. В. Ніженковська [и др.]. - С.66-68
Другие авторы: Яніцька Л.В., Стеченко О.О., Власенко М.С., Прадій Т.П.
Одинцова, В. М. Використання рейтингового оцінювання студентів при вивченні фармакогнозії за умов кредитно-модульної системи навчання / В. М. Одинцова, О. М. Денисенко. - С.69-71
Олійник, І. Ю. Роль нових технологій у самопідготовці студентів-стоматологів до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1. Стоматологія" за кредитно-модульної системи організації навчального процесу / І. Ю. Олійник. - С.72-75
Перцева, Т. О. Організація викладання гігієни дітей та підлітків студентам педіатричного і медико-профілактичного профілю / Т. О. Перцева [и др.]. - С.76-79
Другие авторы: Шевченко О.А., Рублевська Н.І., Штепа О.П., Євтушенко В.В., Главацька В.І., Григоренко Л.В., Крамарьова Ю.С.
Рега, Н. І. Дистанційна система навчання як ефективний засіб для здобуття освітньої кваліфікації магістра медсестринства в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / Н. І. Рега. - С.80-83
Роговий, Ю. Є. Роль центральної науково дослідної лабораторії у покращанні навчально-методичної роботи кафедри патологічної фізіології / Ю. Є. Роговий [и др.]. - С.84-85
Другие авторы: Філіпова Л.О., Дорошко В.А., Дікал М.В., Слободян К.В., Лєньков О.М.
Сон, А. С. Шляхи підвищення мотивації студентів для покращення якості навчання на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського національногомедичного університету / А. С. Сон [и др.]. - С.86-88
Другие авторы: Добровольський В.В., Горанський Ю.І., Перькова Г.В., Стоянов О.М., Лебідь О.П.
Федчишин, Н. О. Психологічні питання гербартіанської педагогіки / Н. О. Федчишин. - С.89-92
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.
Шифр: МУ7/2016/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2016г. № 4 . - 96.11, р.
Содержание:
Вепрюк, Ю. М. Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології / Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Латинська О. С., Іваниця А. О., Таран I. В.
Дубінін, С. І. Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі / С. І. Дубінін [та ін.]. - С.12-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ваценко А. В., Пілюгін В. О., Улановська-Циба Н. А., Передерій Н. О., Рябушко О. Б., Овчаренко О. В.
Дуда, К. М. Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти / К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь. - С.15-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шульгай А. Г., Запорожан С. Й., Кріцак М. Ю.
Маланчук, Л. М. Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології / Л. М. Маланчук [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Романчук Л. І., Маланчин І. М., Мартинюк В. М.
Андрейчин, С. М. Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру / С. М. Андрейчин [та ін.]. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бількевич Н. А., Чернець Т. Ю., Бугай Б. Г., Лихацька В. О., Верещагіна Н. Я., Кавецька Н. А., Кузів П. П., Руда М. М., Ярема Н. З., Ганьбергер І. І., Кучер С. В.
Боярчук, О. Р. Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін / О. Р. Боярчук [та ін.]. - С.28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Чорномидз І. Б., Воронцова Т. О., Кінаш М. І.
Бурмас, Н. І. Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / Н. І. Бурмас [та ін.]. - С.31-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бойко Л. А., Бекус І. Р., Кирилів М. В.
Вацеба, М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини / М. О. Вацеба. - С.34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гребеник, М. В. Досвід організації навчання в інтернатурі / М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дмитрук, О. М. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету / О. М. Дмитрук. - С.41-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зозуляк, Н. В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика” / Н. В. Зозуляк. - С.45-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Карпець, М. В. Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи / М. В. Карпець. - С.47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Куровська, В. О. Критерії сучасності лекції з фізіології / В. О. Куровська. - С.50-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвинова, О. Н. Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я / О. Н. Литвинова [та ін.]. - С.53-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Романюк Л. М., Теренда Н. О., Панчишин Н. Я.
Савка, І. Г. Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання / І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Славопас, В. А. Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій / В. А. Славопас. - С.59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Цвях, А. І. Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії / А. І. Цвях [та ін.]. - С.62-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кулянда І. С., Копатчак І. Р., Грубар Ю. О., Сморщок Ю. С., Марченкова Н. О., Лимар Є. А.
Швед, М. І. Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни / М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Швець, Л. С. Досвід викладання медичної біології англомовним студентам / Л. С. Швець. - С.68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кадобний, Т. Б. Ліквідація громадсько-культурних організацій на Тернопільщині напередодні другої світової війни / Т. Б. Кадобний, Н. В. Гуменна, К. М. Мельникова. - С.71-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Вепрюк, Ю. М.
    Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології [Текст] = The role of multimedia technologies in improving of learning and mastering pathophysiology / Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Аннотация: У представленій публікації пропонується впровадити у навчальний процес нові розробки мультимедійних технологій, у яких об’єднані текстова, графічна, відеоінформація та анімація складних патологічних процесів, станів і реакцій, що дасть можливість істотно поліпшити засвоєння провідної теоретичної дисципліни з домінуючим напруженням таких сфер людської свідомості, як мислення та інтелект, і забезпечити цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, що охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів
Доп.точки доступа:
Роговий, Ю. Є.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)