Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Периодические издания (45)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Романюк, Т. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2012г.,N 1
Интересные статьи :
Ковальчук Л. Я. Основні здобутки та подальші перспективи розвитку кафедри хірургії №1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університит імені І.Я. Горбачевського МОЗ України"/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.6-7)
Мельничук І. М. Методологічний аналіз професіоналізації майбутнього медичного працівника у вищому навчальному закладі/ І. М. Мельничук (стр.8-12)
Беденюк А. Д. Доктрина ведення навчального процесу у державних вищих медичних навчальних закладах згідно з кредитно-модульною системою/ А. Д. Беденюк (стр.13-14)
Саварин Т. В. Використання тестового контролю та тестових завдань у навчанні іноземної мови студентів немовних вищих навчальних закладів/ Т. В Саварин, І. Р. Бекус (стр.15-18)
Гнатюк М. С. Особливості взаємозв'язків між успішністю студентів та їх психофізіологічними станами/ М. С. Гнатюк, Л. В. Татарчук, Р. М. Гнатюк (стр.19-22)
Марценюк В. П. Обгрунтування значення веб-порталу навчально-методичних матеріалів для теоретичної та практичної підготовки студентів-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням/ В. П. Марценюк, Г. В. Жмудська (стр.23-26)
Бондаренко С. В. Застосування тестових технологій під час вивчення суспільних дисциплін студентами ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського/ С. В. Бондаренко [и др.] (стр.27-29)
Лисюк Р. М. Актуальні питання викладання фармакогнозії студентам англомовного відділення в умовах кредитно-модульної системи освіти/ Р. М. Лисюк, Р. Є. Дармограй (стр.30-31)
Кочін І. В. Організація та вдосконалення навчального процесу на кафедрі цивільного захисту та медицини катастроф системи післядипломної медичної освіти/ І. В. Кочін [и др.] (стр.32-35)
Кульчицький В. Й. Формування професіогенезу особистості студентів медичних вузів України/ В. Й. Кульчицький (стр.36-39)
Моцар В. В. Особливості викладання курсу неонатології студентам англомовної форми навчання/ В. В. Моцар, І. А. Трофімова (стр.40-44)
Пахаренко Л. В. Особливості викладання елективного курсу "Ендоскопічні технології і акушерстві та гінекології" для студентів VІ курсу факультету підготовки іноземних громадян/ Л. В. Пахаренко (стр.45-47)
Огарь С. В. Сучасний стан виробничої практики у підготовці фахівців з вищою фармацевтичною освітою в Україні/ С. В. Огарь, О. Я. Барковська (стр.48-50)
Лелека М. В. Історичні аспекти і перспективи використання міжнародних освітніх технологій з фармакоекономіки для спеціалістів охорони здоров'я в Україні/ М. В. Лелека [и др.] (стр.51-54)
Маланчук С. Л. Використання засад доказової медицини при вивченні питань застосування оральних контрацептивів/ С. Л. Маланчук [и др.] (стр.55-57)
Вієвський А. М. Необхідність удосконалення післядипломної освіти лікарів у світлі впровадження новітніх технологій профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків/ А. М. Вієвський (стр.58-64)
Скрипник Н. В. Гуманітарний аспект підготовки лікарів у вищих медичних закладах освіти/ Н. В. Скрипник, Н. В. Пасєчко (стр.65-67)
Гуда Н. В. Особливості викладання навчальної дисципліни "Основи косметичної хірургії" студентам V курсу фармацевтичного факультету зі спеціальності 7.112002 "Технологія парфумерно-косметичних засобів" на курсі комбустіології кафедри загальної та оперативної хірургії з топографічною анатомією ТДМУ імені І.Я. Горбачевського/ Н. В. Гуда, В. В. Бігуняк (стр.68-72)
Яшан О. І. Досвід навчально-методичної роботи кафедри оториноларингології/ О. І. Яшан [и др.] (стр.73-76)
Олійник О. В. Досвід створення лікарні Вроцлавської медичної академії з огляду на проблеми реформування медичної галузі в Україні/ О. В. Олійник (стр.77-78)
Кліщ Г. І. Післядипломна освіта лікарів в Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.79-84)
Паласюк Г. Б. Підготовка докторів наук з медсестринства в університетах Австрії/ Г. Б. Паласюк (стр.85-89)
Мартинюк Л. П. Шляхи оптимізації практичних занять з внутрішньої медицини для студентів 5 та 6 курсів медичного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Л. П. Мартинюк, Н. В. Грималюк, О. А. Прокопович (стр.90-92)
Маланчук Л. М. Сучасні підходи до викладання окремих питань акушерства та гінекології/ Л. М. Маланчук [и др.] (стр.93-95)
Творко В. М. Досвід викладання елективного курсу "Медичні апарати і системи" для субординаторів медичного факультету/ В. М. Творко, І. О. Боровик (стр.96-98)
Дорофєєв А. Е. Досвід організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах Польщі/ А. Е. Дорофєєв, Т. В. Мягкова, Джоанна Хоростовська-Винімко (стр.99-101)
Мисула І. Р. Перспектива підготовки лікарів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.102-106)
Нагірний Я. П. Перспективи розвитку стоматологічного факультету/ Я. П. Нагірний (стр.107-108)
Соколова Л. В. Перспективи розвитку фармацевтичного факультету/ Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, П. Г. Лихацький (стр.109-112)
Корда М. М. Навчання іноземних студентів в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського: історія і перспективи/ М. М. Корда (стр.113-119)
Гребеник М. В. Атестація лікарів: акцент на безперервність самоосвіти/ М. В. Гребеник, О. М. Масик, О. Р. Боярчук (стр.120-123)
Бабінець Л. С. Аналіз чинників розвитку наукового потенціалу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ Л. С. Бабінець, О. М. Сопель, К. О. Пашко (стр.124-126)
Пашко К. О. У майбутнє рухаємося з упевненістю. Перспективи розвитку навчально-наукового інституту фармакології, гігієни та медичної біохімії ім. М.П. Скакуна/ К. О. Пашко, О. І. Острівка, С. І. Яворська (стр.127-130)
Вадзюк С. Н. Історія, сьогодення та перспективи розвитку інституту медико-біологічних проблем ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України"/ С. Н. Вадзюк, І. Я. Папінко, І. Б. Паньків (стр.131-133)
Волков К. С. Становлення навчально-наукового інституту Морфології/ К. С. Волков (стр.134-137)
Бондаренко Ю. І. Інформаційно-прикладне моделювання в навчальному процесі з поглядом у майбутнє/ Ю. І. Бондаренко, С. В. Дзига (стр.138-141)
Ястремська С. О. Історія та перспективи розвитку ННІ Медсестринства Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського/ С. О. Ястремська [и др.] (стр.142-145)
Посохова К. А. Викладання фармакології - деякі підсумки і перспективи/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.146-150)
Корда М. М. Досвід і перспективи навчання студентів, вдосконалення наукових пошуків і досліджень на кафедрі медичної біохімії в системі новітніх технології/ М. М. Корда [и др.] (стр.151-154)
Бондар Я. Я. Впровадження інноваційних технологій та перспективи розвитку кафедри патологічної анатомії в умовах модернізації і реформування вищої медичної освіти/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.155-157)
Файфура В. В. Сторінки історії студентського наукового гуртка кафедри патологічної фізіології/ В. В. Файфура [и др.] (стр.158-161)
Гребеник М. В. Первинна спеціалізація (інтернатура) "Загальна практика - сімейна медицина": реалії сьогодення і перспективи розвитку/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.162-164)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ковальчук Л.Я., Ковальчук О.Л., Беденюк А.Д., Максимлюк В. І., Венгер І. К., Гусак О. М., Доброродній В. Б., Мальований В. В., Чонка І. І., Смачило І. І., Футуйма Ю. М., Герасимюк Н. І., Лойко І. І., Романюк Т. В., Шандрук Т. В., Чорненький М. В.
Заглавие : Особливості викладання дисципліни "Хірургія" за кредитно-модульною системою
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 4. - С. 5-6 (Шифр МУ7/2011/4)
Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2011г.,N 4
Интересные статьи :
Ковальчук Л.Я. Особливості викладання дисципліни "Хірургія" за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-6)
Ковальчук Л.Я. Типова навчальна програма із дисципліни "Медичне право" для студентів вищих юридичних навчальних закладів/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.7-11)
Огарь С.В. Історичні витоки становлення розвитку фармацевтичної освіти/ С. В. Огарь, В. П. Черних (стр.12-16)
Князевич-Чорна Т.В. Особливості викладання теоретичних дисциплін студентам факультету підготовки іноземних громадян у вищих медичних навчальних закладах/ Т. В. Князевич-Чорна [и др.] (стр.17-19)
Омельчук С.Т. Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи у викладання дисципліни "Гігієна та екологія" на медико-психологічному факультеті/ С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко (стр.20-23)
Курята О.В. Впровадження у навчальний процес на кафедрах терапевтичного профілю матеріалів щодо сучасних технологій діагностики та лікування: практика, оцінка, перспективи/ О. В. Курята [и др.] (стр.24-27)
Півторак К.В. Формування особистості та мотивації до навчання у студентів медичного університету/ К. В. Півторак, І. В. Феджага (стр.28-31)
Кліщ Г.І. Професійна компетентність як мета підготовки сучасних лікарів у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.32-38)
Заволович А.Й. Особливості викладання навчального предмета "Медичне правознавство" студентам стоматологічних факультетів у вищих медичних навчальних закладах/ А. Й. Заволович, В. Т. Бачинський, О. Я. Ванчуляк (стр.39-40)
Унгурян Л.М. Студентська олімпіада як умова формування фахівця/ Л. М. Унгурян, О. А. Мельник, І. А. Науменко (стр.41-43)
Швед М.І. Шляхи оптимізації викладання лекцій з "Основ внутрішньої медицини" в світлі засад Болонської декларації/ М. І. Швед [и др.] (стр.44-46)
Глушко Л.В. Удосконалення якості підготовки лікарів в умовах Болонського процесу/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.47-49)
Смірнов С.М. Кредитно-модульна система - шлях до підвищення ефективності навчання/ С. М. Смірнов [и др.] (стр.50-52)
Ніженковська І.В. Особливості самостійної роботи майбутніх провізорів з дисципліни "Органічна хімія" в умовах Болонської системи/ І. В. Ніженковська, О. О. Глушаченко, О. І. Головченко (стр.53-57)
Лисенко В.Й. Формування інноваційної стратегії передатестаційної підготовки лікарів на основі сучасних HR-технологій/ В. Й. Лисенко, С. В. Лисенко (стр.58-59)
Лучко І.М. Самостійна робота студентів при вивченні дисципліни "Фізіологія" в умовах кредитно-модульної системи навчання/ І. М. Лучко [и др.] (стр.60-62)
Голуб І.І. Медичний дискурс як тип інституційного спілкування/ І. І. Голуб (стр.63-69)
Хрипаченко І.А. Проблемні питання щодо викладання невідкладних станів і необхідність створення кафедр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф/ І. А. Хрипаченко [и др.] (стр.70-73)
Бурда К.Л. Мовна компетенція студентів медичних ВНЗ як складник фахової культури майбутнього лікаря/ К. Л. Бурда [и др.] (стр.74-76)
Гулюк А.Г. До проблеми виховання і формування особи майбутнього фахівця на кафедрі хірургічної стоматології ОНМУ/ А. Г. Гулюк, В. В. Парасочкіна (стр.77-78)
Гулюк А.Г. Особливості навчання студентів стоматологічного факультету на модулі "Місцеве знеболення в стоматології"/ А. Г. Гулюк [и др.] (стр.79-80)
Унгурян Л.М. Кредитно-модульна організація навчального процесу/ Л. М. Унгурян, Н. С. Фізор, О. О. Черкашина (стр.81-83)
Бобак М.І. Аудитивна компетенція як один із видів комунікативної діяльності при вивченні англійської мови/ М. І. Бобак [и др.] (стр.84-86)
Славута О.П. Поліпшення якості викладання дисциплін "Медицина катастроф" та "Безпека життєдіяльності" у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ О. П. Славута, Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко (стр.87-89)
Шатило В.Й. Досвід Житомирського інституту медсестринства в міжнародному співробітництві/ В. Й. Шатило (стр.90-93)
Кукуруз Я.С. Особливості викладання для офіцерів запасу хірургічної тактики при вогнепальній та відкритій травмі кінцівок/ Я. С. Кукуруз, І. Й. Сличко, В. А. Яловенко (стр.94-96)
Вієвська А.М. Комплексна багаторівнева система медико-соціальної профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків як база сучасних медичних освітніх програм у цих напрямках/ А. М. Вієвська (стр.97-102)
Гасюк П.А. Сучасний стан науково обгрунтованої стоматологічної практики/ П. А. Гасюк, Н. О. Гевкалюк (стр.103-105)
Интересные статьи :
Найти похожие


 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)