Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (32)Периодические издания (340)Краеведение (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Чекман, І. С.$<.>)
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-12 
1.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2015г.,N 2
Интересные статьи :
Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої пам'яті ректора члена-кореспондента НАМН України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука, "Реалізація закону України"про вищу освіту" у вищій медичній та фармацевтичній освіті України" 21-22 травня 2015 року м. Тернопіль (стр.6-98)
Дзюбановський І. Я. Леонід Ковальчук - видатний реформатор медичної освіти та охорони здоров'я України/ І. Я. Дзюбановський (стр.6-8)
Старча Т. М. . Сучасні завдання вищої медичної освіти та кадрового забезпечення реформування/ Т. М. Старча [и др.] (стр.9-13)
Старча Т. М. . Удосконалення системи ліцензійних іспитів "Крок з" в умовах режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації/ Т. М. Старча [и др.] (стр.14-19)
Волосовець О. П. Особливості підготовки навчальної літератури в сучасних умовах/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.20-29)
Волосовець О. П. Особливості атестації випускників вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів у 2015 році/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.30-33)
Корда Μ. Μ. Шляхи імплементації закону України "Про вищу освіту в Тернопільському державному медичному університеті/ Μ. Μ. Корда, А. Г. Шульгай, І. М. Кліщ (стр.34-38)
Амосова К. М. Удосконалення методики проведення підсумкового модульного контролю/ К. М. Амосова, Г. В. Мостбауер, С. Ю. Калініна (стр.39-40)
Вороненко Ю. В. Тенденції інтеграції систем підготовки та атестації медичних кадрів у світі та Україні/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.41-45)
Мороз В. М. Імплементація закону України "Про вищу освіту у Вінницькому національному медичному університеті їм. М. І. Пирогова: реалії та перспективи/ В. М. Мороз [и др.] (стр.46-49)
Лісовий В. М. Особливості соціально-психологічної адаптації студентів першого курсу ХНМУ - мешканців Луганської та Донецької областей/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.50--52)
Запорожан В. М. Оптимізація освітньої діяльності університету відповідно до законуУкраїни "Про вищу освіту"/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.53-54)
Черних В. П. Сучасний стан створення стандартів вищої фармацевтичної освіти на основі компетентнісного підходу/ В. П. Черних [и др.] (стр.55-56)
Ждан В. М. Освітня діяльність ВДНЗ України "Українська медична стоматологічна академія" за умов реалізації закону України «Про вищу освіту"/ В. М. Ждан [и др.] (стр.57-60)
Никоненко О. С. Актуальні питання імплементації закону України "Про вищу освіту" в післядипломній підготовці медичних спеціалістів/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.61-63)
Дзяк Г. В. Шляхи підвищення якості навчання на підставі моніторингу анкетування випускників академії/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.66-67)
Бойчук Т. М. Перший досвід впровадження електронного журналу обліку успішності в Буковинському державному медичному університеті/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.67-72)
Зіменковський Б. С. Підготовка іноземних студентів за спеціальністю "Стоматологія" у контексті євроінтеграції української вищої освіти/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.73-79)
Рожко М. М. З досвіду реалізації міжнародних освітніх проектів у ДВНЗ "Івано-франківський національний медичний університет"/ М. М. Рожко [и др.] (стр.80-81)
Колесник Ю. М. Деякі питання імплементації закону України "Про вищу освіту" у діяльність вищих навчальних закладів/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.82-85)
Вороненко Ю. В. Єдиний медичний (фармацевтичний) освітній простір - стратегія, регіональні та локальні рішення/ Ю. В. Вороненко ; Ю. В. Вороненка, О. П. Мінцер (стр.86-88)
Хвисюк О. М. Удосконалення післядипломноі підготовки лікарів - шлях до забезпечення ефективної кадрової політики системи охорони здоров'я/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.89-89)
Чекман І. С. Нанофармакологія: науково-методичні основи викладання студентам/ І. С. Чекман (стр.92-93)
Шатило Д. Й. Забезпечення якості освітньої діяльності як шлях реалізації закону України "Про вищу освіту"/ Д. Й. Шатило, С. В. Гордійчук (стр.94-98)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2012г.,N 2
Интересные статьи :
Моісеєнко Р. О. Інтеграція додипломної та післядипломної підготовки лікарів та провізорів - вимога успішної реалізації реформ у сфері охорони здоров'я/ Р. О. Моісеєнко [и др.] (стр.6-10)
Ковальчук Л. Я. Результати реалізації новітніх методик організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського та плани на майбутнє/ Л. Я. Ковальчук (стр.11-17)
Вороненко В. В. Попередні підсумки запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах та шляхи подальшого удосконалення його організації/ В. В. Вороненко [и др.] (стр.18-22)
Москаленко В. Ф. Ранжування діяльності університетів як ключовий інструмент підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.23-25)
Вітенко І. С. Основні проблеми покращання забезпечення студентів-медиків сучасною навчально-методичною літературою/ І. С. Вітенко [и др.] (стр.26-30)
Вороненко Ю. В. Концептуальні питання розробки стандартів вищої освіти для підготовки лікарів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.31-34)
Запорожан В. М. Узагальнення досвіду використання нових технологій для якісної підготовки майбутніх фахівців/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.35-38)
Думанський Ю. В. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів у Донецькому національному медичному університеті при кредитно-модульній системі навчання: проблеми та перспективи/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.39-41)
Мороз В. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті Болонської конвенції - ідея, мета та реалії/ В. М. Мороз [и др.] (стр.42-45)
Черних В. П. Сучасні підходи до оновлення стандартів вищої фармацевтичної освіти/ В. П. Черних [и др.] (стр.46-48)
Зіменковський Б. С. Рейтинг як складова системи управління якістю підготовки лікарів і провізорів/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.49-51)
Дзяк Г. В. Особистісні якості та соціальні пріоритети викладачів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.52-54)
Мінцер О. П. Безперервний медичний професійний розвиток - нові стратегії передавання знань/ О. П. Мінцер [и др.] (стр.55-56)
Лісовий В. М. Використання новітніх технологій для особистісної підготовки студентів у ХНМУ/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.57-58)
Ждан В. М. Особливості маркетингової політики вищого навчального закладу в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ В. М. Ждан [и др.] (стр.59-60)
Колесник Ю. М. Якість освіти - показник відповідальності перед суспільством/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць (стр.61-63)
Бойчук Т. М. Досвід впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.64-67)
Чекман І. С. Нанофармакологія: викладання на додипломному етапі студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.68)
Рожко М. М. З досвіду впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Івано-Франківському національному медичному університеті/ М. М. Рожко [и др.] (стр.69-71)
Хвисюк О. М. Підвищення якості навчання практичним навичкам у післядипломній медичній освіті з використанням муляжів та тренінгових класів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.72-74)
Івченко В. К. Інформаційно-комунікативні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет"/ В. К. Івченко [и др.] (стр.75-78)
Никоненко О. С. Сучасні навчальні технології у практиці післядипломної медичної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.79-80)
Іоффе О. Ю. Актуальні проблеми опанування практичних навичок на кафедрі загальної хірургії на засадах Болонської декларації/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.81-84)
Олійник Е. В. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з онкології на медичному факультеті/ Е. В. Олійник, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.85-86)
Федчишин Н. О. Модель підготовки майбутнього вчителя в педагогіці Гербартіанців/ Н. О. Федчишин (стр.87-91)
Пахаренко Л. В. Досвід викладання акушерства та гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Л. В. Пахаренко, С. Л. Стефанко (стр.92-93)
Скрипник Н. В. До проблеми духовного виховання студентів медичних вузів/ Н. В. Скрипник, П. Ф. Дубій, Н. В. Пасєчко (стр.94-97)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2011г.,N 2
Интересные статьи :
Копитов С.М. Актуалізація методичного забезпечення додипломної підготовки лікарів та провізорів як складова ефективної кадрової політики в галузі охорони здоров'я/ С. М. Копитов [и др.] (стр.7-11)
Ковальчук Л.Я. Результати реалізації концепції розвитку Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського на шляху його входження у світовий освітній простір/ Л. Я. Ковальчук (стр.12-20)
Булах І. Є. Проблеми оцінювання знань студентів у контексті вимог болонської декларації/ І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга (стр.20-22)
Волосовець О.П. Створення сучасного підручника - запорука підвищення ефективності навчального процесу/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.23-28)
Вітенко І.С. Вимоги до сучасного українського підручника/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.29-30)
Волосовець О.П. Про стан виховної роботи у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації МОЗ України/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.31-36)
Москаленко В.Ф. Про завдання з впровадження Європейських стандартів та директив із внутрішньої та зовнішньої гарантії якості в систему підготовки лікарів і провізорів у національному медичному університеті імені О.О. Богомольця/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.37-40)
Вороненко Ю.В. Безперервний професійний розвиток лікарів і провізорів - нові принципи побудови системи/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.41-44)
Запорожан В.М. Англомовне навчання як стимулятор якості освіти та міжнародних контактів/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.45-47)
Черних В.П. Підготовка студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання на випускових кафедрах спеціальності "Фармація"/ В. П. Черних [и др.] (стр.47-48)
Думанський Ю.В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення/ Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.49-51)
Ждан В.М. Місце та роль самостійної роботи студента в кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ В. М. Ждан [и др.] (стр.52-54)
Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання фармакології блокаторів кальцієвих каналів та В-адреноблокаторів згідно з кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, А. М. Пузиренко (стр.55-56)
Бойчук Т.М. Основні принципи та положення індивідуальної роботи студента при навчанні за кредитно-модульною системою з дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія"/ Т. М. Бойчук, Л. Я. Федонюк, А. А. Ходоровська (стр.57-58)
Ждан В.М. Впровадження бальної системи атестації лікарів на передатестаційних циклах: переваги і недоліки/ В. М. Ждан [и др.] (стр.58-59)
Запорожан В.М. Досвід післядипломного навчання з гінекологічної ендоскопії при Одеському національному медичному університеті/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.60-61)
Запорожан В.М. Досвід впровадження принципів доказової медицини в навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології №1 Одеського національного медичного університету/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.62-63)
Івченко В.К. Майбутнє післядипломної освіти: болонський процес чи кредитно-модульна система?/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Ю. І. Налапко (стр.64-65)
Івченко В.К. Інноваційні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет"/ В. К. Івченко [и др.] (стр.66-68)
Ковальчук Л.Я. Про подальше удосконалення семестрових комплексних тестових іспитів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.69-71)
Колесник Ю.М. Якість підготовки фахівців - головна складова Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць (стр.71-74)
Лісовий В.М. Проблема удосконалення фахової підготовки лікарів медико-профілактичного профілю на сучасному етапі в аспекті кредитно-модульної системи/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.74-77)
Лісовий В.М. Порушення адаптації студентів першого курсу до навчальної діяльності у вищому навчальному закладі/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.78-80)
Лісовий В.М. До питання формування медичної еліти у ВНЗ: проблеми, досвід та перспективи/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. В. М'ясоєдов (стр.80-82)
Мороз В.М. Результати впровадження нових технологій навчання за кредитно-модульною системою у Вінницькому національному медичному університеті/ В. М. Мороз [и др.] (стр.83-85)
Москаленко В.Ф. Формування професійної компетентності майбутнього фармацевта в умовах кредитно-модульної системи освіти/ В. Ф. Москаленко, І. В. Ніженковська, О. В. Вельчинська (стр.85-87)
Никоненко О.С. Впровадження сучасних форм організації навчання у практику післядипломної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, Дмитрієва (стр.87-88)
Педанов Ю.Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Швейцарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.89-91)
Туманов В.А. Практичне заняття з фармакології засобів із стимулюючим типом дії/ В. А. Туманов [и др.] (стр.91-93)
Хвисюк О.М. Впровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.93-94)
Хвистюк О.М. Сучасні підходи до підвищення якості освіти у системі післядипломної освіти/ О. М. Хвистюк [и др.] (стр.94-98)
Швидкий О.В. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою на клінічних дисциплінах у Донецькому базовому медичному коледжі/ О. В. Швидкий [и др.] (стр.98-101)
Кліщ Г.І. Політика Австрії в галузі охорони здоров'я і медичної освіти/ Г. І. Кліщ (стр.102-108)
Запорожан В.М. Взаємозв'язок мотивації досягнень та успіхів у навчанні у студентів медичного факультету/ В. М. Запорожан, Л. Р. Нікогосян, К. В. Аймедов (стр.108-113)
Чупрій К.Л. Окремі питання підготовки фахівців з медичної реабілітації/ К. Л. Чупрій, І. К. Чупрій (стр.113-114)
Заліська О.М. Досвід впровадження системи неперервної освіти провізорів з фармакоекономіки/ О. М. Заліська [и др.] (стр.115-118)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чекман І. С., Горчакова Н.О., Пузиренко А.М.
Заглавие : Науково-методичні основи викладання фармакології блокаторів кальцієвих каналів та В-адреноблокаторів згідно з кредитно-модульною системою організації навчального процесу
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 2. - С. 55-56 (Шифр МУ7/2011/2)
Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чекман І.С., Шумейко О.В., Савченко Н.В.
Заглавие : Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 84-86 (Шифр МУ7/2010/3)
Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2010г.,N 4
Интересные статьи :
Огарь С.В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі/ С. В. Огарь, Л. В. Пляка (стр.5-7.)
Чекман І.С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.7-11.)
Хомазюк Т.А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи/ Т. А. Хомазюк [и др.] (стр.11-14.)
Ульянов В.О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП/ В. О. Ульянов, В. Є. Бреус (стр.14-17.)
Сорокман Т.В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії/ Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар (стр.17-18.)
Сон А.С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.19-21.)
Грицан Л.Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/ Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська (стр.21-24.)
Бондаренко Н.М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології/ Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва (стр.25-27.)
Ільницька Л.А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз (стр.28-30.)
Білай І.М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування/ І. М. Білай [и др.] (стр.30-33.)
Гребенник М.В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю/ М. В. Гребенник [и др.] (стр.33-35.)
Василюк В.М. Основи клінічного мислення і Болонський процес/ В. М. Василюк [и др.] (стр.36-40.)
Іванець Л.М. Розв'язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.40-42.)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації/ Н. М. Воронич-Семченко ; Семченко Н. М. Воронич-, М. М. Багрій (стр.42-45.)
Бобирьов В.М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології/ В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича (стр.45-47.)
Чечотіна С.Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики/ С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот (стр.48-50.)
Кузякіна Н.Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів/ Н. Є. Кузякіна (стр.51-52.)
Новосьолова Н.Ф. проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров'я та громадське медсестринство"/ Н. Ф. Новосьолова (стр.53-55.)
Андрейчин С.М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/ С. М. Андрейчин [и др.] (стр.55-57.)
Банадига Н.В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.57-69.)
Білик Л.С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа"/ Л. С. Білик, Н. Є. Слободян (стр.60-61.)
Гнатюк М.С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.62-64.)
Господарський І.Я. Впровадження інноваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.65-67.)
Гощинський В.Б. Комунікативні барєри у відносинах лікаря та пацієнта/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.68-69.)
Дзюбановський І.Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72.)
Климнюк С.І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.72-73.)
Мазур П.Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників/ П. Є. Мазур [и др.] (стр.74-75.)
Мазур П.Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою/ П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець (стр.76-77.)
Мазур П.Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/ П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк (стр.77-79.)
Мандзій З.П. Модульний підхід/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.80-82.)
Марчишин С.М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ/ С. М. Марчишин [и др.] (стр.83-85.)
Олійник О.В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/ О. В. Олійник [и др.] (стр.85-87.)
Пайкуш М.А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.87-89.)
Сагаль І.Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук (стр.89-91.)
Сміян С.І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/ С. І. Сміян [и др.] (стр.91-93.)
Ткачук О.В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи/ О. В. Ткачук [и др.] (стр.94-95.)
Швидкий О.В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ О. В. Швидкий, Н. В. Будь (стр.96-98.)
Шегедин М.Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/ М. Б. Шегедин, І. С. Смачило (стр.98-100)
Шкробот С.І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.100-103.)
Шкробот С.І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків/ С. І. Шкробот [та ін.] (стр.104-106.)
Шпонька І.С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.106-108.)
Савула М.М. Кращі університети: результати світового рейтингу/ М. М. Савула, Ю. І. Сливка (стр.108-111.)
Свиридюк В.З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу)/ В. З. Свиридюк [и др.] (стр.112-116.)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2010г.,N 2
Интересные статьи :
Митник З.М. Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров'я/ З. М. Митник [и др.] (стр.7-10)
Лазоришенець В.В. Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України/ В. В. Лазоришенець [и др.] (стр.10-17)
Лазоришинець В.В. Стан та перспективи розвитку наукових досліджень у вищих медичних закладах післядипломної освіти, підпорядкованих міністерству охорони здоров'я України/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.18-20)
Лазоришинець В.В. Прийняття етичного кодексу лікаря україни та його значення для вищої медичної школи/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.21-22)
Лазоришинець В.В. Робота вищої медичної школи та науки під час епідемії пандемічного грипу/ В. В. Лазоришинець, Л. Г. Розенфельд, О. П. Волосовець (стр.23-27)
Ковальчук Л.Я. Новітні шляхи вдосконалення підготовки фахівців у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. горбачевського/ Л.Я Ковальчук (стр.27-30)
Ковальчук Р.Л. Ліцензування та акредитація: забезпечення якості освіти/ Р. Л. Ковальчук, М. М. Телеки (стр.31-33)
Банчук М. В. Кореляційний аналіз поточної та підсумкової успішності студентів-медиків і показників сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та атестатів про середню освіту/ М. В. Банчук, В. П. Марценюк, О. О. Стаханська (стр.34-42)
Волосовець О.П. Професійна підготовка дитячого лікаря: від "навчання на все життя" до "навчання через все життя"/ О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.43-46)
Вітенко І.С. Особливості та стан підготовки до навчальної літератури для вищих медичних навчальних закладів України/ І. С. Вітенко (стр.47-49)
Ковальчук Л.Я. Досвід впровадження семестрового комплексного тестового іспиту в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.50-59)
Москаленко В.Ф. Досвід навчання студентів за європейською кредитно-трансферною системою в національному медичному університеті імені О.О. Богомольця як основа підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.60-63)
Вороненко Ю.В. Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.63-65)
Казаков В.М. П'ятирічний досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на медичних факультетах Донецького національного медичного університету: проблеми та перспективи/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.65-68)
Черних В.П. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.69-72)
Чекман І. С. науково-методичні аспекти викладання основ нанофармакології студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.73-74)
Ждан В.М. Перспективи запровадження кредитно-модульної системи навчання за спеціальніст 7.110106 "Стоматологія"/ В. М. Ждан [и др.] (стр.75-78)
Андрейчин М.А. Організація навчання за кредитно-модульною системою на базі інфекційної клініки/ М. А. Андрейчин [и др.] (стр.79-82)
Біловол О.М. Концепція та методологічні принципи удосконалення підготовки лікарів медико-профілактичного профілю/ О. М. Біловол [и др.] (стр.82-85)
Бобирьов В.М. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні клінічної імунології та алергології/ В. М. Бобирьов [и др.] (стр.86-88)
Вакуленко І.П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи на кафедрі радіології/ І. П. Вакуленко [и др.] (стр.89-91)
Вітенко І.С. Впровадження кредитно-модульної системи навчання в процес викладання медичної психології у вищих медичних навчальних закладах IV рівня акредитації: переваги і проблеми/ І. С. Вітенко, Л. М. Гуменюк (стр.91-93)
Глушко Л.В. Способи вдосконалення індивідуальної роботи лікарів-інтернів/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.94-96)
Гуменюк О.М. Педагогічний аналіз впливу особистого досвіду майбутнього лікаря на розвиток суб'єктивних характеристик комунікативного простору "лікар-пацієнт"/ О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, В. В. Гуменюк (стр.96-99)
Дзяк Г.В. Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.100-101)
Запорожан В.М. Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.102-104)
Зіменковський Б.С. Дослідження ефективності запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.104-106)
Іваченко В.К. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання в інтернатурі/ В. К. Іваченко, Ю. І. Налапко (стр.107-109)
Іоффе І.В. Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти/ І. В. Іоффе [и др.] (стр.109-111)
Ковальчук Л.Я. Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.111-116)
Колесник Ю.М. Болонський процес та шляхи покращання рівня підготовки фахівців/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.117-119)
Лісовий В.М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник (стр.120-123)
Мисула І.Р. Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.123-127)
Мінцер О.П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти/ О. П. Мінцер (стр.128-130)
Нейко Є.М. Основні пріоритети міжнародної діяльності Івано-Франківського національного медичного університету: реалії та перспективи / Є. М. Нейко [и др.] (стр.130-132)
Никоненко О.С. Впровадження модульних технологій організації навчання у практику післядипломної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.132-133)
Притуло О.О. Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/ О. О. Притуло [и др.] (стр.134-135)
Талаєнко Ю.О. Особливості системи навчання студентів 4 і 5 курсів міжнародного факультету на кафедрі акушерства й гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. О. Талаєнко [и др.] (стр.136-137)
Фомін П.Д. Сучасний погляд на систему підготовки інтернів із хірургії на хірургічній кафедрі/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.138-139)
Хвисюк О.М. Нова форма післядипломної освіти лікарів - дистанційна освіта на сторінках журналу/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. Й. Целуйко (стр.140-142)
Швед М.І. Нові технології удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини №1/ М. І. Швед [и др.] (стр.143-145)
Гребеник М.В. Нове положення про атестацію лікарів: перший досвід запровадження та міркування з удосконалення/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.146-148)
Шумко Б.І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.148-150)
Семеренко А.О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів/ А. О. Семеренко (стр.150-151)
Стубайло Т.С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі)/ Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний (стр.152-153)
Ходорчук А.Я. Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.154-156)
Ходорчук А.Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.157-159)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2010г.,N 3
Интересные статьи :
Андрющенко В.П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри/ В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко (стр.7-9)
Бєленічев І.Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов (стр.9-10)
Бірюков В.С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора/ В. С. Бірюков (стр.11-13)
Бондар Я.Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.14-15)
Горчакова Н.О. Взаємозв'язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри/ Н. О. Горчакова [и др.] (стр.16-17)
Єршова-Бабенко І.В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах/ І. В. Єршова-Бабенко [и др.] (стр.18-22)
Ковальчук Л.Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.22-23)
Колоскова О.К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки/ О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак (стр.24-26)
Крицький І.О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України/ І. О. Крицький [и др.] (стр.27-29)
Лимар Л.В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів/ Л. В. Лимар (стр.29-31)
Лісовий В.М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.31-32)
Лісовий В.М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань/ В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк (стр.33-36)
Лупальцов В.І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія"/ В. І. Лупальцов [и др.] (стр.36-38)
Марченко В.Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів/ В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова (стр.39-40)
Мойсеєнко В.О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах/ В. О. Мойсеєнко [и др.] (стр.41-43)
Москаленко Л.К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ/ Л. К. Москаленко (стр.44-47)
Нарійчук М.Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах/ М. Д. Нарійчук (стр.48-52)
Нерянов Ю.М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ/ Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко (стр.52-54)
Пашко К.О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України/ К. О. Пашко [и др.] (стр.54-56)
Свінціцький А.С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі/ А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза (стр.57-61)
Сергета І.В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів/ І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова (стр.62-65)
Сологор І.М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою/ І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська (стр.66-68)
Тащук В.К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання/ В. К. Тащук [и др.] (стр.68-70)
Фомін П.Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О.О. Богомольця/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.70-72)
Хара М.Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря/ М. Р. Хара [и др.] (стр.73-76)
Хвисюк О.М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.77-78)
Холодкова О.Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна (стр.79-81)
Чекман І.С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології/ І. С. Чекман [и др.] (стр.82-84)
Чекман І.С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти/ І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко (стр.84-86)
Черкасов В.Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О.О. Богомольця/ В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук (стр.87-89)
Чорна І.О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу/ І. О. Чорна [и др.] (стр.90-93)
Шальнова-Козаченко О.В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров'я": значення для формування майбутніх спеціалістів/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.94-98)
Швед М.І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи/ М. І. Швед [и др.] (стр.98-100)
Шевчук С.Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта/ С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська (стр.100-101)
Багрій М.М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему/ М. М. Багрій [и др.] (стр.102-105)
Котляренко Л.Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях/ Л. Т. Котляренко [и др.] (стр.105-108)
Господарський І.Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.109-111)
Пришляк А.М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам/ А. М. Пришляк, І. В. Пришляк (стр.112-114)
Господарський І.Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах/ І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко (стр.114-119)
Ткаченко П.І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі/ П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна (стр.119-121)
Педанов Ю.Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.122-125)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2009г.,N 2
Интересные статьи :
Лазоришинець В.В. Стан підготовки та підвищення кваліфікації медичних працівників і завдання вищої медичної школи щодо її інтеграції до світового освітнього простору/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.5-10.)
Ковальчук Л.Я. Впровадження новітніх методик і систем навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.10-14.)
Банчук М.В. Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів/ М. В. Банчук [и др.] (стр.14-22.)
Вітенко І.С. Стан та проблеми забезпечення студентів-медиків сучасною навчальною книгою/ І. С. Вітенко (стр.23-31.)
Ждан В.М. Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан [и др.] (стр.32-33.)
Запорожан В.М. Міжнародне науково-освітнє співтовариство як каталізатор реформування/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.34-36.)
Зіменковський Б.С. Досвід і проблеми запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.37-39.)
Івченко В.К. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов (стр.39-40.)
Казаков В.М. Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.40-44.)
Колесник Ю.М. на шляху до європейського освітнього простору/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.44-46.)
Лісовий В.М. Про розвиток міжнародних зв'язків, інтеграцію в міжнародну систему освіти та підготовку фахівців для зарубіжних країн в Харківському національному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. Д. Марковський (стр.47-49.)
Москаленко В.Ф. Про шляхи удосконалення якості освіти в НМУ імені О.О. Богомольця відповідно до міжнародних стандартів якості/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.50-53.)
Нейко Є.М. Ефективність партнерської співпраці Івано-Франківського Національного медичного університету та зарубіжних навчальних закладів/ Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, С. В. Федоров (стр.54-55.)
Никоненко О.С. Нові організаційні форми післядипломної підготовки лікарів: досвід впровадження та проблемні питання/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.56-57.)
Пішак В.П. Роль педагогічного спілкування в системі медичної освіти згідно з контекстом болонського процесу/ В. П. Пішак [и др.] (стр.58-60.)
Хвисюк О.М. Роль та місце закладів післядипломної освіти в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін (стр.61-63.)
Черних В.П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.63-65.)
Чекман І. С. Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О.О. Богомольця/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Т. Ю. Небесна (стр.65-67.)
Галникіна С.О. Сучасна концепція підготовки лікарів-інтернів з дерматовенерології з урахуванням досвіду Американської академії дерматології/ С. О. Галникіна (стр.67-68.)
Горбатюк С.М. Досвід проведення підсумкового контролю на кафедрі медичної біології в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ С. М. Горбатюк [и др.] (стр.69-71.)
Господарський І.Я. Сучасні моделі міжпредметної інтеграції/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.72-74.)
Грошовий Т.А. Методичне забезпечення навчального процесу при вивченні фармацевтичних дисциплін управлінсько-економічного напрямку в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Т. А. Грошовий [и др.] (стр.75-77.)
Гудима А.А. Міжнародна співпраця - ефективний напрямок якісної підготовки студентів з екстренної медичної допомоги і медицини катастроф/ А. А. Гудима [и др.] (стр.78-80.)
Гуменюк О.М. Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір/ О. М. Гуменюк, В. В. Гуменюк (стр.81-83.)
Дрижак В.І. Перший досвід застосування кредитно-модульної системи у підготовці студентів за програмою "Онкологія"/ В. І. Дрижак [и др.] (стр.83-85.)
Дубініна В.Г. Клінічні розбори хворих: варіанти супроводу і методичні передумови/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.86-87.)
Дубініна В.Г. Шляхи оптимізації викладання клінічних дисциплін (онкології) у медичному університеті/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.88-89.)
Козинець Г.П. Підготовка лікарів-інтернів хірургів за програмою "Опіки, їх наслідки та реабілітація хворих"/ Г. П. Козинець, Ю. М. Васильчук (стр.90-92.)
Костильов О.В. Удосконалення методів навчання студентів у вищих медичних закладах освіти шляхом створення критеріально орієнтованих тестових завдань/ О. В. Костильов, О. Ю. Руда, О. В. Романенко (стр.92-94.)
Лохматова Н.М. Формування комунікативної компетентності у студентів при вивченні стоматології дитячого віку/ Н. М. Лохматова, О. В. Шешукова (стр.94-96.)
Павлишин Г.А. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на їх успішність при вивченні педіатрії/ Г. А. Павлишин [и др.] (стр.97-99.)
Пашко К.О. Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології/ К. О. Пашко [и др.] (стр.100-101.)
Пашко К.О. Про створення спільної бази тестових завдань для всіх медичних навчальних закладів України/ К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. В. Максимова (стр.102-104.)
Педанов Ю.Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.105-106.)
Січкоріз О.Є. Виконання навчально-виробничого плану навчання лікарів (провізорів) на післядипломному етапі в сучасних умовах недостатнього фінансування бюджетної сфери практичної охорони здоров'я західного регіону України (2007-2009 рр.)/ О. Є. Січкоріз [и др.] (стр.107-109.)
Федорців О.Є. Деякі аспекти викладання пропедевтики педіатрії студентам в умовах кредитно-модульної системи/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.109-111.)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чекман І. С., Горчакова Н.О., Небесна Т.Ю.
Заглавие : Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О.О. Богомольця
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2009. - № 2. - С. 65-67. (Шифр МУ7/2009/2)
Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Методи навчання -- Методы обучения
Найти похожие

 1-10    11-12 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)