Поисковый запрос: (<.>K=ІМЕНІ<.>) |
Общее количество найденных документов : 145
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Черкасов В.Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О.О. Богомольця/В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.87-89
|
>2.
| Чекман І. С. Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О.О. Богомольця/І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Т. Ю. Небесна // Медична освіта (Тернопіль), 2009,N № 2.-С.65-67.
|
>3.
| Стеченко О. В. Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/О. В. Стеченко // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.93-98
|
>4.
| Скляров О.Я. Досвід і перспективи взаємозв`язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського/О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 2.-С.95-97
|
>5.
| Розвиток практично-орієнтованого та симуляційного навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/М. М. Корда [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2016,N № 2.-С.54-57
|
>6.
| Рикало Н. А. Підвищення якості підготовки студентів стоматологічного факультету на кафедрі патофізіології ВНМУ імені М.І. Пирогова/Н. А. Рикало, В. В. Пилипонова // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.181
|
>7.
| Різничок С. В. Інформаційні технологи в освіті студентів-медиків у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/С. В. Різничок // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.90-95
|
>8.
| "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р.", навч.-метод. конф.(2015;Вінниця). Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р./ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - 2015
|
>9.
| Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/І. Р. Мисула, Г. Я. Загричук, Л. Б. Унольт // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 2.-С.123-127
|
>10.
| Про шляхи удосконалення якості освіти в НМУ імені О.О. Богомольця відповідно до міжнародних стандартів якості/В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк // Медична освіта (Тернопіль), 2009,N № 2.-С.50-53.
|
>11.
| Посоленик Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину/Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.80-84
|
>12.
| Положення про самостійну роботу студентів економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка // Вища школа, 2005,N №6.-С.92-96
|
>13.
| Положення про оцінювання знань студентів економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка // Вища школа, 2005,N №6.-С.87-91
|
>14.
| Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.32-37
|
>15.
| Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/Г. Я. Лой [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.35-38
|
>16.
| Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни “Хірургія” на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.89-94
|
>17.
| Організація симуляційного навчання у ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” /М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.22-26
|
>18.
| Організація освітнього процесу у Вінницькому національному медичному університеті імені М. І. Пирогова у світлі реформування вищої медичної освіти/В. М. Мороз [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.36-39
|
>19.
| Організація виробничої практики студентів Вінницького національного медичного університету імені М.І.Пирогова за кредитно-модульною системою навчання/В. П. Пархонюк [и др.] // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.156
|
>20.
| Недорезанюк Н. С. Застосування тестового контролю при вивченні фармацевтичної хімії студентами Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/Н. С. Недорезанюк, О. В. Білик // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.146
|
|
|