Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (53)Периодические издания (409)Библиотечные издания (261)Краеведение (69)Редкие издания (26)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=ІМЕНІ<.>)
Общее количество найденных документов : 145
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни “Хірургія” на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.89-94
2.

Калашнікова С. Принципи професійної підготовки керівників навчальних закладів (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка)/С. Калашнікова // Вища школа, 2010,N № 9.-С.25-33
3.

Черкасов В.Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О.О. Богомольця/В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.87-89
4.

Білик С.М. Навчальний процес у рамках ТДМУ імені І.Я. Горбачевського: стратегія застосування мультимедійних засобів навчання в сучасних умовах/С. М. Білик // Медична освіта (Тернопіль), 2012,N № 3.-С.16-19
5.

Кліщ І. М. Досвід підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами у державному вищому навчальному закладі “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства Охорони Здоров’я України”/І. М. Кліщ, Н. Я. Потіха, О. С. Ковалик // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.121-124
6.

Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України”/І. М. Кліщ [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.74-78
7.

Беденюк А. Д. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.11-14
8.

Ковальчук Л. Я. Перспективи співпраці між Тернопільським державним медичним університетом імені І.Я. Горбачевського і університетом Клемсона (США) в галузі онкології/Л. Я. Ковальчук, М. М. Корда, І. Й. Галайчук // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 1.-С.5-16.
9.

Мельник Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.92-95
10.

Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/І. Р. Мисула, Г. Я. Загричук, Л. Б. Унольт // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 2.-С.123-127
11.

Москаленко В.Ф. Досвід навчання студентів за європейською кредитно-трансферною системою в національному медичному університеті імені О.О. Богомольця як основа підвищення якості медичної освіти/В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 2.-С.60-63
12.

Молодиченко В. До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького/В. Молодиченко // Вища освіта України, 2013,N № 3.-С.23-29
13.

Брифінг ректора Київського національного університету імені Тараса Шевченка академіка НАН України Леоніда Губерського // Вища школа, 2013,N № 8.-С.7-10
14.

Вороненко Ю. В. Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн/Ю. В. Вороненко, Є. Є. Латишев, В. М. Михальчук // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 2.-С.25-26
15.

Різничок С. В. Інформаційні технологи в освіті студентів-медиків у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/С. В. Різничок // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.90-95
16.

Дорошенко О. М. Системна оцінка рівня знань курсантів, що навчаються на кафедрах інституту стоматології нмапо імені П.Л. Шулика/О. М. Дорошенко, Т. М. Волосовець, М. В. Дорошенко // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 1.-С.33-34
17.

Каптур В. Одеська національна академія зв'язку імені О.С. Попова - єдиний ВНЗ в Україні, що є членом сектору розвитку Міжнародного союзу електрозв'язку/В. Каптур, І. Політова // Вища школа, 2013,N № 6.-С.109-112
18.

Науково-методичне спрямування організації та контролю самостійної роботи студентів у НМУ імені О. О. Богомольця/К. М. Амосова [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2016,N № 2.-С.60-63
19.

Михайлюк В. М. Організація самостійної роботи студентів при вивченні ортодонтії в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського/В. М. Михайлюк // Медична освіта (Тернопіль), 2016,N № 1.-С.87-89
20.

Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у КДМУ імені С.І. Георгієвського/А. А. Бабанін, О. О. Притуло, Н. Г. Дєдович // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 2.-С.87-88
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)