Поисковый запрос: (<.>K=ВИЩА ОСВІТА<.>) |
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9 |
>1.
|
Коваленко, О. Правові основи та реалізація закону України "Про вищу освіту" у вітчизняних університетах [Текст] = The legal framework and the implementation of the law of Ukraine "On higher education" in the universities of ukraine / О. Коваленко> // Вища освіта України. - 2016. - № 4. - С. 21-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Кл.слова (ненормированные): нормативні документи -- ВИЩА ОСВІТА -- УНІВЕРСИТЕТИ Свободных экз. нет Найти похожие
|
>2.
|
Похресник, А. Критичний філософський аналіз тенденції створення рейтингів ВНЗ світу [Текст] = The critical philosophical analysis of trend creating world university rankings / А. Похресник> // Вища освіта України. - 2016. - № 4. - С. 76-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Кл.слова (ненормированные): ВИЩА ОСВІТА -- РЕЙТИНГ Свободных экз. нет Найти похожие
|
>3.
|
Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам [Текст] = Where Professors Live Well: How much do professors pay> // Вища школа. - 2017. - № 8. - С. 7-56
Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ
Кл.слова (ненормированные): КОНКУРЕНЦІЯ -- КОНТРАКТ -- ЗАРОБІТНА ПЛАТА -- МІЖНАРОДНА КОНКУРЕНЦІЯ -- ВИЩА ОСВІТА -- КВАЛІФІКАЦІЇ Свободных экз. нет Найти похожие
|
>4.
|
Зіньковський, Ю. Мотивація до навчання у професійній школі [Текст] = Motivation to Learn in Educational School / Ю. Зіньковський, Ю. Адаменко> // Вища школа. - 2017. - № 12. - С. 25-37
Рубрики: Отдельные направления воспитания студентов
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Кл.слова (ненормированные): ВИЩА ОСВІТА -- СТУДЕНТ -- БАГАТОСТУПЕНЕВА -- СИСТЕМА -- КВАЛІФІКАЦІЯ Доп.точки доступа: Адаменко, Ю.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>5.
|
Матвієнко, О. Гуманістична концепція IT-освіти як засіб формування соціального виміру діяльності майбутнього фахівця [Текст] = Gumanistic concept of IT-Education as a Means of Forming a Social Dimension of the Future Specialist’s Activity / О. Матвієнко, М. Цивін> // Вища школа. - 2017. - № 12. - С. 56-65
Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Кл.слова (ненормированные): ВИЩА ОСВІТА -- ІНФОРМАЦІЙНІ -- ТЕХНОЛОГІЇ Доп.точки доступа: Цивін, М.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>6.
|
Верьовкін, В. Особливості реалізації освітньої політики щодо переміщених університетів України [Текст] = Peculiarities of the implementation of educational policy regarding the displaced universities of Ukraine / В. Верьовкін> // Вища освіта України. - 2017. - № 4. - С. 35-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Кл.слова (ненормированные): КОНФЛІКТ -- ВИЩА ОСВІТА Свободных экз. нет Найти похожие
|
>7.
|
Степаненко, І. Навчання іноземних студентів в Україні: стан проблеми, перспективи [Текст] = Foreign students’ study in Ukraine: state, challenges, prospects / І. Степаненко, М. Дебич> // Вища освіта України. - 2017. - № 4. - С. 48-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Кл.слова (ненормированные): МІЖНАРОДНІ -- ВИЩА ОСВІТА Доп.точки доступа: Дебич, М.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>8.
|
Коваль, Л. Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи [Текст] = Theoretical and Methodological Aspects of the Productive Learning Idea Implementation: from Comprehensive to High School / Л. Коваль, В. Церклевич> // Вища школа. - 2017. - № 11. - С. 21-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Кл.слова (ненормированные): ВИЩА ОСВІТА -- освітні технології -- особистість Аннотация: Статтю присвячено обґрунтуванню меж і можливостей упровадження продуктивного навчання як альтернативи традиційним освітнім технологіям у вищій школі або доповнення їх. Методика представленого дослідження включає філософські концепції єдності та взаємозумовленості культурно-освітніх явищ і процесів, теорію наукового пізнання, провідні ідеї методологічних підходів до підготовки фахівців у XXI ст. (діяльнісного, компетентнісного, системного). Лаконічно представлені напрацювання світового досвіду у сфері діяльності продуктивних шкіл (О. Домброу, Ф. Курі та Р. Сафран, І. Бем, Й. Шнайдер). Охарактеризовано принцип “навчання через діяльність” та висвітлено складові продуктивної освіти. Змістово розмежовано сутність репродуктивних і продуктивних технологій навчання; з’ясовано принципові відмінності в організації освітнього процесу у традиційному форматі та за технологією продуктивного навчання Доп.точки доступа: Церклевич, В.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>9.
|
Липов, В. Комплементарна зумовленість інституціональних систем [Текст] = Reformation of Higher Education is in Ukraine: Factor of Institutional / В. Липов> // Вища школа. - 2018. - № 4. - С. 23-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Кл.слова (ненормированные): ВИЩА ОСВІТА Свободных экз. нет Найти похожие
|
|