Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (4)Периодические издания (45)Библиотечные издания (11)Краеведение (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=ДИСТАНЦІЙНА<.>)
Общее количество найденных документов : 29
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-29 
1.


    Сидоров, Д. Ю.
    Упровадження елементів дистанційної освіти в роботу кафедр післядипломної освіти лікарів [Текст] / Д. Ю. Сидоров, В. І. Смирнова, І. В. Шоп // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2011. - № 3. - С. 20-22

Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Доп.точки доступа:
Смирнова, В.І.
Шоп, І.В.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

2.


    Дралова, О. А.
    Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти [Текст] = Modern technologies in teaching the discipline “Pediatric infectious diseases” in institutions of higher education / О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Кл.слова (ненормированные):
COVID -- ПАНДЕМІЯ -- опитування -- КОРОНОВІРУС
Доп.точки доступа:
Усачова, О. В.
Конакова, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Колесник, М. Ю.
    Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі [Текст] = Role of social networks in doctors’ distant post-graduate education / М. Ю. Колесник, І. С. Качан // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ

   ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА


Аннотация: Стаття висвітлює досвід використання соціальних мереж як інтерактивної платформи для дистанційного навчання лікарів-інтернів та випускників кафедри сімейної медицини, терапії та кардіології факультету післядипломної освіти Запорізького державного медичного університету. Описано структуру та принципи функціонування створених сторінок у мережах “Facebook” і “ВКонтакте”, основні форми та засоби навчання, шляхи інтерактивної взаємодії, переваги цього варіанта дистанційної освіти за фахом “Загальна практика - сімейна медицина” і “Внутрішні хвороби” над іншими на післядипломному етапі
Доп.точки доступа:
Качан, І. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів [Текст] = Problem issues of introduction of qualitative lifelong professional development of doctors / О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 74-80. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА

   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Кл.слова (ненормированные):
асоціації -- лікарські
Аннотация: У статті представлені дані щодо теперішнього стану та перспектив розвитку безперервного професійного розвитку лікарів в Україні та світі в умовах пандемічного сьогодення. Метою цієї роботи є вдосконалення запроваджуваної системи безперервного професійного розвитку лікарів, що має відповідати потребам галузі, запитам лікарів та сучасним викликам системі охорони здоров’я
Наявна система безперервного професійного розвитку лікарів потребує подальшого вдосконалення, ефективність якого залежить, по-перше, від рівня професіоналізму залучених до роботи з медичними працівниками фахівців, а по-друге, від того, наскільки ця система відповідає викликам сьогодення, потребам і можливостям лікарів
The article presents data on the current state and prospects of continuous professional development of doctors in Ukraine and the world in the conditions of the pandemic present. The aim of this work was to improve the system of continuing professional development of physicians to bring it in line with the needs of the industry, the demands of physicians and modern challenges to the health care system
The existing system of continuous professional development of doctors needs to be unconditionally improved with the participation of the professional medical community in order to respond to the challenges of today and get closer to the needs and opportunities of doctors
Доп.точки доступа:
Волосовець, О. П.
Уліщенко, В. В.
Каруліна, Ю. В.
Ємець, О. В.
Волосовець, Т. М.
Кривопустов, С. П.
Кузьменко, А. Я.
Дікова, І. Г.
Грищенко, Н. В.
Хоменко, В. Є.
Дзюба, О. Л.
Ковальчук, О. Л.
Салтанова, С. Д.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Осецький, В.
    Проблеми фінансового утримання університетів світу в умовах пандемії коронавірусу [Текст] = Problems of Financial Support of Universities of the World in the Conditions of the Coronavirus Pandemic / В. Осецький, І. Татомир // Вища школа. - 2021. - № 9. - С. 7-14. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ

Кл.слова (ненормированные):
ендавмент-фонд -- онлайн -- освіта -- дезінвестиції -- COVID-19 -- CORONAVIRUS -- КОРОНОВІРУС -- пандемія
Доп.точки доступа:
Татомир, І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.
Шифр: ПУ56/2015/1
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Выходит ежеквартально
2015г. № 1 . - 39.62, р.
Содержание:
Хвисюк, О. М. Як зберегти та покращити амбулаторно-поліклінічну допомогу дітям у мегаполісі на етапі реформування галузі / О. М. Хвисюк, О. А. Цодікова, О. О. Рожнов. - С.6-12
Лядова, Т. И. Дистанційна форма навчання у вищій школі, теоретичне обґрунтування і практичні аспекти використання / Т. И. Лядова, О. В. Волобуева, Р. А. Маланчук. - С.13-15
Шульга, О. Д. Клініко-епідеміологічна характеристика розсіяного склерозу у Волинській області / О. Д. Шульга. - С.16-18
Калмыков, С. А. Оцінка ефективності методик лікувальної фізкультури в разі гіпертонічної хвороби / С. А. Калмыков, Ю. С. Калмыкова, Л. Г. Поруччикова. - С.19-24
Деміхова, Н. В. Механізми дисфункції міокарда в разі цукрового діабету 2 типу / Н. В. Деміхова. - С.25-28
Коломицева, І. М. Особливості перебігу хронічної серцевої недостатності та зміни гемодинамічних показників у пацієнтів у гострому післяопераційному періоді після серцевої ресинхронізуючої терапії / І. М. Коломицева [и др.]. - С.29-31
Другие авторы: Волков Д. Є., Кулік В. Л., Яблучанський Н. І.
Єлоєва, З. В. Найчастіші інфекційні чинники лихоманок неясного генезу в дітей та методи їх діагностики / З. В. Єлоєва, М. М. Акініна, І. В. Біловодська. - С.32-34
Кебкало, А. Б. Екологічна сукцесія в рані хворих на некротичний панкреатит / А. Б. Кебкало, В. А. Гордовський, В. В. Поточилова. - С.35-40
Борисенко, В. Б. Діагностика печінкової дисфункції у хворих на механічну жовтяницю, ускладнену гострим холангітом та біліарним сепсисом / В. Б. Борисенко. - С.41-44
Арутюнов, С. Е. Вибір біліодигестивного анастомозу в разі панкреатодуоденальної резекції / С. Е. Арутюнов. - С.45-47
Савенков, В. І. Критерії вибору доступу і оптимізація хірургічної тактики при нефректомії у хворих на термінальний гідронефроз / В. І. Савенков. - С.48-51
Хвисюк, О. М. Роль адипокінів у регуляції кісткового ремоделювання в разі моделювання порушень глюкокортикоїдами / О. М. Хвисюк, С. Б. Павлов, А. В. Гончарова. - С.52-54
Любченко, О. В. Клінічна оцінка результатів лікування хронічного верхівкового періодонтиту з використанням композиційних матеріалів у динаміці / О. В. Любченко. - С.55-59
Кричка, Н. В. Експериментальне вивчення відповідності базисів повних знімних протезів / Н. В. Кричка. - С.60-64
Цай, П. А. Квантова електродинаміка — ключ до розгадки феноменів гіпнозу / П. А. Цай. - С.65-69
Гелетка, А. А. Значення вивчення біохімічних, метаболічних та імунних показників у хворих, які перенесли ішемічний інсульт / А. А. Гелетка, И. А. Григорова, К. А. Лещенко. - С.70-72
Попов, М. М. Застосування кортексину в дітей, які перенесли перинатальне гіпоксично-ішемічне ураження центральної нервової системи / М. М. Попов, В. Б. Оленич, О. Ю. Сухоносова. - С.73-76
Акулина, Е. А. Діагностичні акценти доброякісної лейкоплакії шийки матки / Е. А. Акулина [и др.]. - С.77-82
Другие авторы: Трунова Т. В., Водолажская Л. П., Кулькина Л. В.
Сідь, Є. В. Прозапальні фактори як предиктори рецидиву аритмії у хворих на ішемічну хворобу серця в поєднанні з гіпертонічною хворобою та персистуючою формою фібриляції передсердь / Є. В. Сідь. - С.83-86
Сміянова, Ю. О. Корекція функціональних порушень лівого шлуночка у хворих на артеріальну гіпертензію / Ю. О. Сміянова. - С.87-89
Шаран, М. О. Особливості стоматологічного статусу і гомеостазу ротової порожнини в дітей зі сколіозом / М. О. Шаран. - С.90-92
Решетовская, Н. Е. Предиктори формування депресивних розладів у підлітків / Н. Е. Решетовская. - С.93-96
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.


    Іванченко, О. З.
    Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень [Текст] = Peculiarities of first-year students’ adaptation in the conditions of the mixed form of education in the period of quarantine limitations / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 25-31. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА

   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


   СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ


Кл.слова (ненормированные):
першокурсники -- психологічна
Доп.точки доступа:
Мельнікова, О. З.
Мікаєлян, Г. Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Козлакова, Г.
    Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій [Текст] = The organization of science and educational events in the conditions of distant communications / Г. Козлакова // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 57-62. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА


Кл.слова (ненормированные):
навчальні -- процес -- лекція -- ДИСТАНЦІЙНА -- МАТЕРІАЛИ -- ВИКЛАДАЧ -- студент -- УНІВЕРСИТЕТ -- засідання -- кафедра
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Міщенко, В.
    Наслідки пандемії COVID-19 та необхідність цифрової трансформації вищої освіти [Текст] / В. Міщенко, С. Науменкова, С. Міщенко // Вища школа. - 2022. - № 3/4. - С. 7-34

Рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ

   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


Кл.слова (ненормированные):
COVID -- КОВІД -- ПАНДЕМІЯ
Доп.точки доступа:
Науменкова, С.
Міщенко, С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Козлова, І. О.
    Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини [Текст] = The possibilities of distance form of education in postgraduate training for family medicine specialists / І. О. Козлова, С. В. Федоров // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Аннотация: У статті наведені основні проблеми впровадження дистанційної форми навчання для слухачів циклів після дипломного удосконалення за спеціальністю “Загальна практика – сімейна медицина”. Розглянуті технології дистанційного навчання, необхідні зміни організаційних принципів навчання та заходи, спрямовані на вдосконалення навчального процесу. Висновки. Впровадження дистанційного навчання вимагає вдосконалення та адаптації як до умов функціонування первинної ланки охорони здоров’я, так і до суб’єктивного сприйняття лікарями-спеціалістами. Основою дистанційного навчання на післядипломному етапі освіти лікаря є самостійна робота з використанням інформаційних технологій
Доп.точки доступа:
Федоров, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-29 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)