Поисковый запрос: (<.>K=ДИСТАНЦІЙНА<.>) |
Общее количество найденных документов : 29
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Платонова О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу/О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.52-56
|
>2.
| Посоленик Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину/Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.80-84
|
>3.
| Осецький В. Проблеми фінансового утримання університетів світу в умовах пандемії коронавірусу/В. Осецький, І. Татомир // Вища школа, 2021,N № 9.-С.7-14
|
>4.
| Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/О. В. Павленко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.13-16
|
>5.
| Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи/О. Є. Січкоріз [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.125-130
|
>6.
| Дистанційна вища технічна освіта в умовах карантину/Г. Козлакова [та ін.] // Вища освіта України, 2020,N № 2.-С.67-74
|
>7.
| Kotsyuba R. В. Formation of foreign language communication competence of future medical specialists through information and communication technologies (foreign experience)/R. В. Kotsyuba, I. A. Prokop // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.80-86
|
>8.
| Козлакова Г. Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій/Г. Козлакова // Вища освіта України, 2022,N № 1/2.-С.57-62
|
>9.
| Міщенко В. Наслідки пандемії COVID-19 та необхідність цифрової трансформації вищої освіти/В. Міщенко, С. Науменкова, С. Міщенко // Вища школа, 2022,N № 3/4.-С.7-34
|
>10.
| Павлов В. Методологічні засади дистанційного навчання/В. Павлов // Вища школа, 2021,N № 12.-С.36-42
|
>11.
| Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів/О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.74-80
|
>12.
| Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців/О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.5-10
|
>13.
| Дралова О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти/О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.17-22
|
>14.
| Іванченко О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень/О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.25-31
|
>15.
| Топол І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології/І. О. Топол // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.58-61
|
>16.
| Козлова І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини/І. О. Козлова, С. В. Федоров // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.19-23
|
>17.
| Досвід впровадження онлайн-технологій у систему підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я”/Ю. М. Колесник [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.69-73
|
>18.
| Рижов О. Інфраструктура ВНЗУ- базис дистанційної освіти/О. Рижов, Ю. Колеснік // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №2.-С.89-92
|
>19.
| Лядова Т. И. Дистанційна форма навчання у вищій школі, теоретичне обґрунтування і практичні аспекти використання/Т. И. Лядова, О. В. Волобуева, Р. А. Маланчук // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2015,N № 1.-С.13-15
|
>20.
| Сидоров Д.Ю. Упровадження елементів дистанційної освіти в роботу кафедр післядипломної освіти лікарів/Д. Ю. Сидоров, В. І. Смирнова, І. В. Шоп // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2011,N № 3.-С.20-22
|
|
|