Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1132)Периодические издания (5815)Библиотечные издания (161)Краеведение (66)Редкие издания (58)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=ДОСЛІДЖЕННЯ<.>)
Общее количество найденных документов : 82
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-82 
1.
Шифр: 21876/2021/3/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2021г. № 3/4
Содержание:
Сенченко, М. Від Гутенберга до ери комп’ютерів / М. Сенченко. - С.7-27
Кобржицька, Т. Леся Українка в духовному просторі Білорусі / Т. Кобржицька. - С.28-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вітченко, А. Національна стратегія управління якістю вищої освіти в Україні: наслідування чи змагальність? / А. Вітченко, А. Вітченко. - С.51-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рагойша, В. Педагог і вчений Іван Денисюк у системі українсько-білоруської національної контактології / В. Рагойша. - С.65-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Аналіз новітніх спроб сформувати стратегію прогресу України / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.79-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Варга, Н. Мобільність студентів ЗВО прикордоння (за результатами соціологічного дослідження) / Н. Варга, Б. Гвоздецька. - С.94-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Demianchuk, M. R.
    Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges [Текст] = Термінологічний аналіз основних дефініцій дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах / M. R. Demianchuk // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 102-105. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормированные):
студенти -- медичні сестри
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: МУ7/2020/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2020г. № 1 . - 165.20, р.
Содержание:
Derevianko, Т. V. Formation of the personality of a future doctor through extracurricular activities atthe department of microbiology, virology and immunology: experience and perspectives / Т. V. Derevianko, I. M. Zviagolska. - С.5-10. - Bibliogr. at the end of the art.
Fedchyshyn, N. O. Peculiarities of future pe teachers’ training at the higher educational establishment / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelcthina. - С.11-15. - Bibliogr. at the end of the art.
Potapova, Т. М. The results of implementation of the unified state qualification examination of pharmacy students at Dnipropetrovsk medical academy / Т. М. Potapova [et al.]. - С.16-20. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Sliesarchuk V. Yu., Podpletnia O. A., Lohvynenko N. V.
Savaryn, T. V. The use of game elements in the study of medical terminology in higher medical educational establishments / T. V. Savaryn, I. A. Prokop. - С.21-26. - Bibliogr. at the end of the art.
Volyanska, L. A. Problem-oriented teaching of childhood infectious diseases for medical students graduate courses / L. A. Volyanska [et al.]. - С.27-30. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Vorontsova Т. O., Burbela E. I., Rohalska Y. V.
Bauer, T. Bilingualism and interference as tendencies of linguistic development of modern educ ationalspace in conditions ofeducational internationalization / T. Bauer, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina. - С.31-35. - Bibliogr. at the end of the art.
Khaniukov, O. O. Research competency at the undergraduate level of higher education / O. O. Khaniukov, L. V. Sapozhnychenko, О. V. Smolyanova. - С.36-40. - Bibliogr. at the end of the art.
Kolodnytska, O. D. Latin phraseological fund as a source of developing future p hysicians’ lexic al competence / O. D. Kolodnytska, Η. B. Palasiuk, I. I. Vorona. - С.41-44. - Bibliogr. at the end of the art.
Kulbashna, Ya. A. A modern model of masters’ in dentistry professional training / Ya. A. Kulbashna [et al.]. - С.45-49. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Malanchuk V. O., Nahirnyj Ya. P., Skrypnyk I. L., Zakharova V. O.
Lomakina, Yu. V. A technology of communicative competence development of future doctors in the process of professional training / Yu. V. Lomakina [et al.]. - С.50-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Bulyk R. Ye., Tymofiieva M. P., Fedoniuk L. Ya., Muzyka N. Ya.
Nazarevych, L. Т. Theoretical and practical approaches to teaching Ukrainian as a foreign language at TNTU / L. Т. Nazarevych, N. R. Denysiuk, N. I. Havdyda. - С.56-61. - Bibliogr. at the end of the art.
Nazaruk, О. V. Development of the foreign students’ cognitive activity at the practicals of Ukrainian / О. V. Nazaruk. - С.62-66. - Bibliogr. at the end of the art.
Protsyk, Η. M. Project method: past and future / Η. M. Protsyk. - С.67-71. - Bibliogr. at the end of the art.
Rodionova, V. V. The role of a scientific circle in students’ professional training / V. V. Rodionova [et al.]. - С.72-76. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Hlyniana L. A., Hashynova K. Yu., Razumnyi R. V.
Synyshyna, V. M. Methodological approaches to professional training of future practical psychologists / V. M. Synyshyna. - С.77-81. - Bibliogr. at the end of the art.
Stefanyshyn, K. L. Apracticalasthemajnformoftheeducational process on the discipline "Ukrainian as a foreign language” at the higher school / K. L. Stefanyshyn. - С.82-86. - Bibliogr. at the end of the art.
Yelahina, N. I. Games as a means of learning a foreign language by medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.87-92. - Bibliogr. at the end of the art.
Zencaka, Andra. The role of adult vocational education in business environment in Latvia / Andra Zencaka. - С.93-101. - Bibliogr. at the end of the art.
Demianchuk, M. R. Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges / M. R. Demianchuk. - С.102-105. - Bibliogr. at the end of the art.
Kichula, M. Ya. Pedagogical approaches in the process of training medical students / M. Ya. Kichula. - С.106-111. - Bibliogr. at the end of the art.
Sheremeta, L. P. Formation of orphoepic students’ skills atthe lasses of the ukrainian language as foreign / L. P. Sheremeta. - С.112-116. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Professional culture in the context of future doctor training / I. I. Vorona, I. A. Prokop. - С.117-121. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : (1)
Свободны: (1)
Заказаны экз-ры для отделов: Учбовий відділ

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
Шифр: 21876/2020/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2020г. № 4
Содержание:
Корсак, К. Про настання антиколаптичної стадії оцінювання якості науково-освітньої діяльності у сфері вищої освіти / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.7-23
Татомир, І. Закордонний досвід академічних ініціатив з використання “зелених технологій” у кампусах світу / І. Татомир. - С.24-38
Байдулін, В. Підвищення рівня фінансової грамотності громадян у розвинених країнах / В. Байдулін. - С.39-48
Бернадська, Н. Сучасний український роман: карта прочитань / Н. Бернадська. - С.49-57
Дубовик, Л. Архітектурно-предметне середовище вищого навчального закладу як фактор естетичного виховання студентів / Л. Дубовик. - С.58-65
Шелковая, Н. Римський клуб у пошуках нової парадигми людства / Н. Шелковая. - С.66-71
Масляк, П. Фундаментальні дослідження гуманітарних, ресурсних та природничих проблем національної безпеки України / П. Масляк. - С.72-80
Савченко, В. Реалії національної економіки та її перспективи: зміни у навчальному процесі / В. Савченко, В. Стойка. - С.81-94
Гриценок, І. Розвиток підприємницького таланту майбутніх кваліфікованих кадрів у процесі проектної дальності / І. Гриценок. - С.95-103
Дробітько, А. “М’яка” компетентність особистості як сенс навчання / А. Дробітько. - С.104-110
Наказ МОН України про Зміни до Умов прийому на навчання до закладів вищої освіти України в 2020 році. - С.111-126
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
Шифр: 23823/2020/1
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2020г. № 1
Содержание:
Андрущенко, В. Ювілейні роздуми про перспективу / В. Андрущенко. - С.5-12
Лавриненко, В. Роль міжнародного співробітництва в інтеграції університету в глобальний освітній і науково-дослідний простір / В. Лавриненко. - С.13-17
Андрусишин, Б. Правничо-політологічні виміри освіти і науки драгоманівців / Б. Андрусишин. - С.18-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мозгова, Н. Філософія в системі освіти: теоретична реконструкція дискусії київських філософів кінця XIX - початку XX ст. / Н. Мозгова. - С.28-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Синьов, В. Тенденції професійної підготовки фахівців спеціальної освіти в системі вищої школи / В. Синьов, Д. Супрун, М. Шеремет. - С.34-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Макаренко, Л. Соціально-історичне значення пісенного фольклору для розвитку українського суспільства (на основі аналізу пісні-реквієму «Пливе кача по Тисині») / Л. Макаренко. - С.43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nesterova, M. Researches of eu values study in education: inclusion and social cohesion development / M. Nesterova. - С.49-54. - Bibliogr. at the end of the art.
Svyrydenko, D. UNESCO chair on science education at the National Pedagogical Dragomanov University: mission, aims and perspectives / D. Svyrydenko. - С.55-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Олефіренко, Т. Концептуальні засади розвитку STEM-освіти в Україні / Т. Олефіренко, Г. Цвєткова. - С.61-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сергієнко, В. Використання засобів ІКТ у системі післядипломної освіти вчителів / В. Сергієнко, Л. Кухар, Ю. Чичкан. - С.68-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мелещенко, Т. Громадянська освіта в педагогічних закладах вищої освіти / Т. Мелещенко. - С.78-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Nesterova, M.
    Researches of eu values study in education: inclusion and social cohesion development [Текст] = Дослідження європейських цінностей в освіті: різноманіття та інклюзія для розвитку соціальної згуртованості / M. Nesterova // Вища освіта України. - 2020. - № 1. - С. 49-54. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Synyshyna, V. M.
    Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists [Текст] = Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх практичних психологів / V. M. Synyshyna // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 137-141. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Методи навчання -- Методы обучения


Кл.слова (ненормированные):
студенти -- аналіз -- дослідження
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.
Шифр: 21876/2020/11/12
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2020г. № 11/12
Содержание:
Програма спільної діяльності МОН та НАПН на 2021-2023 роки. - С.3
Рекомендації для розвитку інноваційної діяльності країни результат дослідження Innovation Policy Outlook 2020. - С.4-5
Лабораторія робототехніки та мікроелектроніки “Smart REX” у КНУ імені Тараса Шевченка. - С.5-6
Коломієць, Л. Дистанційне навчання та якість освіти: парадигмальна криза людиноцентризму освітньої політики, або Про роль особистості педагога / Л. Коломієць, А. Семенова. - С.7-29
Захарчин, Г. Трансформація індивідуальних ознак конкурентоспроможності особистості у колективні на основі знань / Г. Захарчин. - С.30-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Загородній, А. Особливості реалізації дуальної освіти у рамках підготовки фахівців з обліку та оподаткування / А. Загородній, Л. Пилипенко. - С.40-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чирчик, С. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх дизайнерів (огляд) / С. Чирчик. - С.51-62
Руденченко, А. Синтез мистецтв як одна з методологічних засад наукового обґрунтування навчання етнодизайну у мистецьких закладах вищої освіти / А. Руденченко. - С.63-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Медвідь, Л. Українська родина: витоки та сьогодення / Л. Медвідь. - С.72-83
Шморгун, Є. Трава незабуття / Є. Шморгун. - С.84-90
Виткалов, С. Україна першого 20-ліття XXI століття: культурно-мистецький вимір: XVI міжнародна науково-практична конференція у м. Рівне (роздуми напередодні) / С. Виткалов, В. Виткалов. - С.91-95
Омельяненко, С. Навчально-методичний комплекс з педагогіки / С. Омельяненко. - С.96-102
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.


    Demianchuk, M. R.
    Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges [Текст] = Аналіз результатів дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах / M. R. Demianchuk // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 20-24. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормированные):
медична сестра -- експеримент -- студенти
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.
Шифр: МУ7/2020/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2020г. № 2 . - 165.20, р.
Содержание:
Beck, G. Teaching and assessment strategies in online foreign languages distance learning / G. Beck, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina. - С.6-12. - Bibliogr. at the end of the art.
Bilavych, Η. V. The contribution of doctors, members of the Shevchenko scientific society in Lviv to the development of ukrainian education, science and literature (late XIx - early XX century) / Η. V. Bilavych [та ін.]. - С.14-18. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Bahriy M. A., Bilavych I. V., Savchuk B. R., Fedchyshyn N. O.
Demianchuk, M. R. Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges / M. R. Demianchuk. - С.20-24. - Bibliogr. at the end of the art.
Fedchyshyn, N. O. Herbart and Herbartianism in european pedagogy: history and modernity / N. O. Fedchyshyn, E. Protner. - С.25-31. - Bibliogr. at the end of the art.
Fedchyshyn, N. O. Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina, О. H. Permyakova. - С.32-39. - Bibliogr. at the end of the art.
Hantimurova, N. I. Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results / N. I. Hantimurova. - С.40-45. - Bibliogr. at the end of the art.
Hnatiuk, M. S. Mastering endoscopic surgery skills by surgeons / M. S. Hnatiuk [та ін.]. - С.46-49. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Slabyi О. B., Tatarchuk L. V., Pokhodun K. A.
Humeniuk, V. V. Methodological principles of formation of readiness of future masters of medicine for pedagogical activities / V. V. Humeniuk. - С.50-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Humenna, I. R. The moral principles formation of future doctors during the educational process / I. R. Humenna, Ya. M. Nakhaieva. - С.56-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Khrystenko, О. M. The ideological foundations of the professional training of modern doctors: phelisophicaland bioethicalaspects / О. M. Khrystenko. - С.61-64. - Bibliogr. at the end of the art.
Kichula, M. Ya. Medic al students’ foreign language communi cative competence as a component of professional training / M. Ya. Kichula, Jolanta Shemprukh. - С.65-70. - Bibliogr. at the end of the art.
Kolesnyk, M. Yu. The first experience of using the body interact simulation interactive training platform as a part of interns3 attestation / M. Yu. Kolesnyk. - С.71-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Koshil, N. Ye. Linguistic features of the student abstract as a specific part of the educational process / N. Ye. Koshil, N. V. Rybina, O. S. Hyryla. - С.75-79. - Bibliogr. at the end of the art.
Kotsyuba, R. В. Formation of foreign language communication competence of future medical specialists through information and communication technologies (foreign experience) / R. В. Kotsyuba, I. A. Prokop. - С.80-86. - Bibliogr. at the end of the art.
Melnychuk, I. M. Peculiarities of creating interactive educational environment in vocational training of future medical specialists / I. M. Melnychuk. - С.87-91. - Bibliogr. at the end of the art.
Nakhaieva, Ya. М. The formation of terminological competence of future doctors during studying humanities / Ya. М. Nakhaieva, I. R. Humenna. - С.92-95. - Bibliogr. at the end of the art.
Oliynyk, N. М. The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle / N. М. Oliynyk [та ін.]. - С.96-102. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Kravets N. Ya., Pokryshko О. V., Yelahina N. I.
Palasiuk, H. B. Etymological aspects of developing future physicians’ terminological competence as a pedagogical problem / H. B. Palasiuk, O. D. Kolodnytska. - С.103-107. - Bibliogr. at the end of the art.
Prokop, I. A. Latin sayings as an educational aspect for medical students / I. A. Prokop, Т. V. Savaryn, Η. I. Navolska. - С.108-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Protsyk, Η. M. Development of students’ cognitive activity / Η. M. Protsyk. - С.113-121. - Bibliogr. at the end of the art.
Rebukha, L. Z. The importance of training technologies in the formation of intercultural competence of future socio-humanitarian professions / L. Z. Rebukha, Nicolae Rambu. - С.122-126. - Bibliogr. at the end of the art.
Rozlutska, G. М. Education traditions of public schools children healthy lifestyle in transc arpathia (1919-1939) / G. М. Rozlutska, М. O. Sokol, Omer Mert Denizci. - С.127-132. - Bibliogr. at the end of the art.
Sopiha, М. O. Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors / М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn. - С.133-136. - Bibliogr. at the end of the art.
Synyshyna, V. M. Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists / V. M. Synyshyna. - С.137-141. - Bibliogr. at the end of the art.
Ulishchenko, V. V. Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school / V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev. - С.142-147. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Latin as a component of future nursers’ professional education / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska. - С.148-152. - Bibliogr. at the end of the art.
Vykhrushch, A. V. Methodology and methods: current issues of theory and practice / A. V. Vykhrushch. - С.153-160. - Bibliogr. at the end of the art.
Zalipska, I. Ya. Distance learning of “Ukrainian language (by professional direction)” of students of medical spec ialtees / I. Ya. Zalipska. - С.161-166. - Bibliogr. at the end of the art.
Beck, G. “Indication - qualification - frustration?”: teaching “German for healthcare professions” / G. Beck. - С.167-172. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.


    Савченко, В.
    Реалії національної економіки та її перспективи: зміни у навчальному процесі [Текст] = Stoika. Realities of the National Economy and Its Prospects: Changes in the Educational Process / В. Савченко, В. Стойка // Вища школа. - 2020. - № 4. - С. 81-94

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормированные):
класична теорія -- ринок -- дослідження -- освітня система -- професійна підготовка -- економіка -- соціальна
Доп.точки доступа:
Стойка, В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Паласюк, Г. Б.
    Медсестринські наукові дослідження в Австрії [Текст] / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 178-183. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   Австрія
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- магістратура -- докторантура
Доп.точки доступа:
Паласюк, Б. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.
Шифр: МУ7/2019/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2019г. № 2 . - 149.64, р.
Содержание:
Абрамов, А. С. Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах / А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко. - С.6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Беденюк, А. Д. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко. - С.11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бурмас, Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії / Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко. - С.15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Крицький, І. О. Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу / І. О. Крицький. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лопіна, Н. А. Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри вищого медичного навчального закладу / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова. - С.24-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мосула, Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів / Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Симуляційна освіта в психіатрії / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі. - С.36-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шостак, Л. Й. Принципи підготовки співробітників національної поліції з домедичної допомоги / Л. Й. Шостак. - С.42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Штрімайтіс, О. В. Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу / О. В. Штрімайтіс [та ін.]. - С.47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Филипюк О. М., Нестерук Т. М., Мялюк О. П., Садовник О. В.
Антоненко, А. М. Досвід впровадження результатів науково-дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни «Гігієна та екологія» / А. М. Антоненко [та ін.]. - С.51-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Вавріневич О. П., Омельчук С. Т., Бардов В. Г.
Баранова, І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти / І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко. - С.55-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті / А. В. Вихрущ. - С.61-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Галіяш, Н. Б. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря / Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко. - С.67-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Герелюк, В. І. Застосування тренажера для відпрацювання практичних навичок роботи в дзеркалі студентами стоматологічного факультету / В. І. Герелюк, Т. І. Матвійків, Н. В. Нейко. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Єгудіна, Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків / Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова. - С.79-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ждан, В. М. Впровадження Європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії / В. М. Ждан [та ін.]. - С.85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бабаніна М. Ю., Кітура Є. М., Ткаченко М. В.
Лимар, Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні / Л. В. Лимар. - С.90-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лопіна, Н. А. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Льовкін, О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті / О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька. - С.103-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савицька, Н. І. Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти / Н. І. Савицька, О. М. Мочульська. - С.107-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Федчишин, Н. О. Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища / Н. О. Федчишин [та ін.]. - С.114-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кліщ Г. І., Єлагіна Н. І., Горпініч Т. І.
Яковцова, І. І. Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії / І. І. Яковцова, А. Є. Олійник, О. В. Долгая. - С.122-125. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колодницька, О. Д. Використання проектного навчання при вивченні медичної термінології латинського і грецького походження / О. Д. Колодницька, І. І. Ворона. - С.126-130. - Бібліогр.: в кінці ст.
Логойда, Л. С. Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам / Л. С. Логойда, Н. О. Зарівна. - С.131-136. - Бібліогр.: в кінці ст.
Данильчук, Г. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти / Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода. - С.137-142. - Бібліогр.: в кінці ст.
Доля, О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів / О. С. Доля, Н. О. Ярешко. - С.143-147. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лазарчук, Т. Б. Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки / Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька. - С.148-151. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бабінець, Л. С. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря / Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик. - С.152-155. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горпініч, Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст / Т. І. Горпініч. - С.156-161. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.162-170. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П.
Мінцер, О. П. Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів / О. П. Мінцер, М. А. Попова. - С.171-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Г. Б. Медсестринські наукові дослідження в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.178-183. - Бібліогр.: в кінці ст.
Прокоп, І. А. Становлення та розвиток медичної освіти і науки на теренах західної України (XVIII –XIX століття) / І. А. Прокоп, Т. В. Саварин. - С.184-190. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : (1)
Свободны: (1)
Заказаны экз-ры для отделов: Учбовий відділ

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.
Шифр: 23823/2019/3
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2019г. № 3
Содержание:
Андрущенко, В. Глобальні тренди розвитку освіти XXI століття / В. Андрущенко. - С.5-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Барановська, Н. Життя, сповнене наукового пошуку : (творча діяльність професора В. І. Онопрієнка) / Н. Барановська, Г. Січкаренко. - С.15-20
Похресник, А. Стратегія реформування вищої освіти України в контексті нових інформаційних викликів / А. Похресник. - С.21-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Магера, С. Європейський вектор розвитку української культури / С. Магера. - С.27-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Подолякіна, О. Світові гуманістичні кризи та перспективи суспільного прогресу в умовах глобалізації / О. Подолякіна. - С.35-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестерова, М. Соціальна згуртованість університетської спільноти / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський. - С.42-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сікорський, П. Якість середньої освіти - основний чинник якісної вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.51-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пирогова, Т. Формування естетичних смаків та естетичних оцінок учнівської та студентської молоді / Т. Пирогова. - С.61-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козлакова, Г. Вища технічна освіта у Словаччині: гуманітарна складова і дослідження / Г. Козлакова. - С.69-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дебич, М. Якість вищої освіти в умовах інтернаціоналізації / М. Дебич. - С.76-83
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.
Шифр: 21876/2019/12
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2019г. № 12
Содержание:
Титаренко, О. Наукова школа академіка Василя Мадзігона / О. Титаренко, А. Цина. - С.7-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кравченко, Л. Структура загальнопедагогічної культури майбутніх офіцерів / Л. Кравченко, В. Васищев. - С.19-25
Гриценко, Л. Моніторинг якості освіти: компетентнісно-діагностична наукова позиція / Л. Гриценко, Л. Лисенко. - С.26-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Титаренко, В. Діагностувальні педагогічні умови підготовки майбутніх учителів технологій до реалізації завдань здоров’язбереження учнів / В. Титаренко. - С.37-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Близнюк, М. Основи вивчення інформаційних технологій: теоретичні і методичні засади / М. Близнюк. - С.47-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савенко, І. Організаційно-педагогічні умови дизайнерської підготовки майбутніх учителів технологій / І. Савенко. - С.58-66
Чернявська, О. Мистецький аспект підготовки фахівців культури у навчальних закладах України (90-ті роки XX ст. — початок XXI ст.) / О. Чернявська. - С.67-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Титаренко, В. Використання інтерактивних технологій навчання в освітньому процесі гурткової роботи з технічного моделювання / В. Титаренко, О. Козирод. - С.76-84
Кулик, Є. Шляхи формування екологічної компетентності старшокласників у професійному навчанні / Є. Кулик, А. Туник. - С.85-91
Борисова, Т. Дослідження особливостей художнього проектування навчального середовища під час вивчення основ ергодизайну / Т. Борисова, Н. Орлова. - С.92-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кузьменко, П. Використання систем автоматизованого проектування у підготовці фахівців професійної освіти / П. Кузьменко. - С.103-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Винничук, Р. Технології розвитку комплексу цінностей магістрів гуманітарної галузі у процесі професійної підготовки / Р. Винничук. - С.112-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.
Шифр: 21876/2019/9
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Выходит ежемесячно
2019г. № 9
Содержание:
Близнюк, М. Аналіз тематичних напрямів Міжнародної Карпатської школи у контексті освіти для сталого розвитку / М. Близнюк, В. Михайленко. - С.7-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Юхименко, П. Інтелектуальна безпека держави та її внутрішні й зовнішні загрози / П. Юхименко, Т. Сокольська, С. Лобанова. - С.20-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бідасюк, Н. Заголовок наукової статті англійською мовою без помилок / Н. Бідасюк. - С.32-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Корисність сучасних знань про норми й аномалії поведінки підлітків для успішного освітнього законодавства / К. Корсак [та ін.]. - С.46-62. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Корсак Ю., Антонюк Л., Благініна С.
Якубовська, М. Модель сучасної професійної освіти: зв’язок цілей та задач формування культурологічного світогляду студентів / М. Якубовська. - С.63-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чирчик, С. Оптимізаційна модель діагностики якості вищої освіти / С. Чирчик. - С.71-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Голембовська, Л. Про кафедру живопису Київської державної академії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука / Л. Голембовська. - С.78-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кобржицька, Т. Про Дмитра Павличка, карпатського легеня, що піднявся до вершин світової поезії / Т. Кобржицька. - С.86-91
Антонюк, В. Зайнятість у сучасному світі: актуальне дослідження / В. Антонюк. - С.92-95
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.


   
    Реалізація Європейських стандартів вищої освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / В. М. Мороз [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 55-60. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА

   ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА


   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормированные):
СИМУЛЯЦІЙНИЙ ЦЕНТР -- тренінговий центр -- наукові дослідження -- альтернативна клінічна практика -- клінічна практика
Доп.точки доступа:
Мороз, В. М.
Гумінський, Ю. Й.
Полеся, Т. Л.
Фоміна, Л. В.
Заїка, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.
Шифр: МУ7/2018/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2018г. № 3
Содержание:
Булах, І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ільницька, О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення) / О. М. Ільницька [та ін.]. - С.13-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д.
Каланжова, О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода / О. М. Каланжова. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кічула, М. Я. Структурний аналіз поняття “якість життя” крізь призму якості освіти / М. Я. Кічула. - С.24-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименко, Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Конопкіна, Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря / Л. І. Конопкіна [та ін.]. - С.36-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Березовський В. М., Кірєєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Крайдашенко, O. В. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації / O. В. Крайдашенко [та ін.]. - С.39-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Свинтозельський O. O., Саржевська A. В., Долінна M. O.
Крицький, І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ / І. О. Крицький [та ін.]. - С.44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гощинський П. В., Крицький Т. І., Горішній І. М., Мочульська О. М., Крицька Г. А.
Леженко, Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії / Г. О. Леженко [та ін.]. - С.48-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Пашкова О. Є., Лебединець О. М., Сидорова І. В., Крайня Г. В.
Наконечний, А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності / А. Й. Наконечний [та ін.]. - С.55-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Вергун А. Р., Негрич Т. І., Ягело С. П., Макагонов І. О., Вергун О. М., Кіт З. М., Шалько І. В.
Петулько, А. П. Метод сase-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства / А. П. Петулько [та ін.]. - С.64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Медведєв М. В., Лоскутова Т. О., Донська Ю. В., Сімонова Н. В., Демченко Т. В., Гарагуля І. С.
Сапожниченко, Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу “Внутрішня медицина” на 6 курсі / Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова. - С.67-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Січкоріз, О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми “Коми при цукровому діабеті” лікарям-інтернам зі спеціальності “Анестезіологія” / О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Федорченко, В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ “Українська медична стоматологічна академія” / В. І. Федорченко [та ін.]. - С.74-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ганчо О. В., Боброва Н. О., Кириченко Т. С., Лобань Г. А.
Шевчик, Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець. - С.78-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Юр’єва, Л. М. Післядипломна підготовка з фаху “Психіатрія” у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів / Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко. - С.82-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Dzetsiukh, T. І. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties / T. І. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk. - С.85-88. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни “Хірургія” на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.89-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Доброродній В. Б., Боднар Т. В., Боднар П. Я., Шандрук Т. В.
Золотарьова, Ж. М. Обґрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків / Ж. М. Золотарьова. - С.95-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колісник, Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу / Н. С. Колісник [та ін.]. - С.99-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Фрейвальд В. А., Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Чеботар Н. Ю.
Макєєва, Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам / Н. І. Макєєва [та ін.]. - С.103-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ярова К. К., Алєксєєва Н. П., Головачова В. О., Піддубна І. М.
Ніколішина, Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ “УМСА” / Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко. - С.106-108. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олексій, К. Б. Особливості суб’єктної позиції студента при вивченні іноземної лексики / К. Б. Олексій. - С.109-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Попко, С. С. Методичні принципи викладання теми “Дихальна система” на практичних заняттях з гістології / С. С. Попко, В. М. Євтушенко. - С.114-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савельєв, В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів / В. Г. Савельєв [та ін.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рябоконь Ю. Ю., Фурик О. О., Оніщенко Т. Є., Задирака Д. А., Рябоконь О. В.
Спіріна, І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою рольових ігор / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С.
Шулятнікова, Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті / Т. В. Шулятнікова. - С.124-127. - Бібліогр.: в кінці ст.
Яворський, А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області / А. М. Яворський. - С.128-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Prokop, I. A. Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain / I. A. Prokop, T. V. Savaryn. - С.132-137. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.138-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Наумова Л. В.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.


   
    Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни “Психіатрія. Наркологія” [Текст] / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 115-117. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   Отдельные направления воспитания студентов


Кл.слова (ненормированные):
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- дослідження
Доп.точки доступа:
Спіріна, І. Д.
Шорніков, А. В.
Тимофеев, Р. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.
Шифр: 23823/2018/1
   Журнал

Вища освіта України . - Выходит ежеквартально
2018г. № 1
Содержание:
Андрущенко, В. Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях / В. Андрущенко, І. Силадій. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Богданов, І. Ідея провідництва в управлінні вищою освітою / І. Богданов [та ін.]. - С.11-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Лисаков С., Немченко С., Крижко В.
Мороз, І. Реінжиніринг у системі освіти / І. Мороз, О. Стадник. - С.21-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nesterova, M. European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development (Європейські студії соціальних інновацій у вищій освіті: когнітивні принципи розвитку соціальної згуртованості) / M. Nesterova. - С.28-33. - Bibliogr. at the end of the art.
Коваленко, В. Дидактологістика у сфері політології як науки і дисципліни у вищій школі: влада розуму над політичними ідеями / В. Коваленко. - С.34-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лукашук, М. Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційних процесів у системі освіти / М. Лукашук. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Захаренко, К. Категорія інформаційної безпеки у вітчизняному філософсько-політологічному дискурсі / К. Захаренко. - С.48-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Опанасюк, Ю. Інноваційний тип прогресу як об’єкт дослідження філософії і науки / Ю. Опанасюк. - С.55-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ляшенко, Л. Роль оволодіння англійською мовою у підвищенні якості освіти в Україні / Л. Ляшенко. - С.59-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іваній, І. Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти / І. Іваній. - С.67-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Федів, В. Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі / В. Федів, А. Єгоренков, Л. Шинкура. - С.72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Оніщук, І. Особливості навчання іноземної мови студентів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах України / І. Оніщук. - С.77-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Астахова, В. Головна наукова подія навчального року / В. Астахова. - С.83-84
Панченко, Л. Ціннісний дискурс в освіті та суспільстві / Л. Панченко, Д. Свириденко. - С.85
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-82 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)