Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1132)Периодические издания (5815)Библиотечные издания (161)Краеведение (66)Редкие издания (58)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=ДОСЛІДЖЕННЯ<.>)
Общее количество найденных документов : 82
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-82 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Щудло С., Курбатов С.
Заглавие : Як виміряти освіту? (І Міжнародна наукова конференція Української асоціації дослідників освіти (УАДО) “Емпіричні дослідження для реформування освіти в Україні”)
Место публикации : Вища освіта України. - 2017. - № 1. - С. 84-85 (Шифр 23823/2017/1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Захарова О., Гончарова Ж.
Заглавие : Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання
Параллельн. заглавия :Temporarily displaced Universities: the main problems and priority directions for their solution
Место публикации : Вища освіта України. - 2017. - № 3. - С. 13-22 (Шифр 23823/2017/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): студент--державне--регулювання--аналіз--дослідження--публікації--вищий--навчальний--заклад
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шинкарук В., Раковський Х., Метешкін К.
Заглавие : Системний підхід до дослідження інтеграційних процесів у вищій освіті України
Место публикации : Вища школа. - 2008. - № 9. - С. 12-28 (Шифр 21876/2008/9)
Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бебко С.
Заглавие : Система вищої освіти як об’єкт наукового дослідження
Параллельн. заглавия :The System of Higher Education as the Object of Scientific Research
Место публикации : Вища школа. - 2017. - № 4. - С. 83-89 (Шифр 21876/2017/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мороз В. М., Гумінський Ю. Й., Полеся Т. Л., Полеся Т. Л., Фоміна Л. В., Заїка С. В.
Заглавие : Реалізація Європейських стандартів вищої освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 55-60 (Шифр МУ7/2018/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): симуляційний центр--тренінговий центр--наукові дослідження--альтернативна клінічна практика--клінічна практика
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савченко В., Стойка В.
Заглавие : Реалії національної економіки та її перспективи: зміни у навчальному процесі
Параллельн. заглавия :Stoika. Realities of the National Economy and Its Prospects: Changes in the Educational Process
Место публикации : Вища школа. - 2020. - № 4. - С. 81-94 (Шифр 21876/2020/4)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): класична теорія--ринок--дослідження--освітня система--професійна підготовка--економіка--соціальна
Найти похожие

7.


    (Свободных экземпляров нет)
Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 61:378/П 78
Заглавие : Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.
Выходные данные : Вінниця, 2015
Колич.характеристики :255 с
Коллективы : "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р.", навч.-метод. конф. (2015;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова
Цена : 120.00 р.
УДК : 61:378 + 610.207
Предметные рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
Освіта медична -- Образование медицинское
Содержание : Проблеми та перспективи вищої медичної освіти у реалізації Національної стратегії реформування системи охорони здоров’я України/ В. М. Мороз [и др.]. Національна стратегія побудови внутрішньої медицини на період 2015-2025 роках/ О. І. Афанасюк, В. І. Денесюк. Використання принципу АВС В.Парето для підвищення ефективності підготовки лікарів-інтернів в умовах Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ А. І. Барціховський [и др.]. Проблеми та особливості викладання економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів №1 та №2 вищих навчальних закладів медичного профілю/ В. С. Бахнівський. Міждисциплінарний взаємозв’язок у викладанні організації охорони здоров’я та внутрішньої медицини як компонент реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. С. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Деякі питання організації роботи теоретичних та клінічних кафедр в розбудові системи охорони здоров’я України на період 2015-2025 років/ Г. П. Башинський, О. І. Башинська. Сучасні принципи викладання дисципліни «Ресурсознавство лікарських рослин» для студентів фармацевтичного факультету/ О. В. Білик, Н. С. Недорезанюк, Т. І. Ющенко. Вивчення лікарями-інтернами за фахом «Дерматовенерологія» питань щодо надання дерматовенерологічної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій/ С. А. Бондар [и др.]. Особливості викладання акушерства та гінекології в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. В. Булавенко, С. В. Балабуєва. Досвід проведення і-го та іі-го турів олімпіади з акушерства і гінекології/ О. В. Булавенко [и др.]. Особливості формування профілактичного мислення у майбутніх лікарів-стоматологів/ Л. М. Ваколюк. Вивчення професійних ціннісних орієнтацій студентів-медиків як механізм формування професійного відбору абітурієнтів/ В. С. Василик. Проблемні питання викладання патоморфології та секційно-біопсійного курсу в рамках реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я/ С. В. Вернигородський, П. С. Жученко. Реформа вищої медичної освіти - шлях до вдосконалення ринку медичних послуг/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Методичні підходи до лекцій з мікробіології на медичних факультетах/ І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Роль патологічної анатомії в системі медичної освіти та формуванні професійних навичок майбутніх лікарів/ А. О. Гаврилюк, Г. М. Галунко, Т. М. Король. Біопсійний метод дослідження в медицині, значення, проблеми і перспективи/ А. О. Гаврилюк, В. Т. Рауцкієне, М. Р. Борейко. Перспективні напрямки покращення вищої стоматологічної освіти у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ Н. Г. Гаджула. Культура спілкування лікаря з пацієнтом/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Управління якістю фармацевтичного товару згідно принципів GMP/ О. Д. Гайдай, І. О. Псюк, А. С. Псюк. Патріотичне виховання студентів/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Підвищення ефективності засвоєнні знань з фармакології студентами фармацевтичного факультету/ Т. А. Германюк, Т. І. Івко. До питання застосування сучасних комп’ютерних технологій при вивченні промислової технології лікарських засобів/ Н. А. Гордзієвська, В. В. Гуцол, Я. В. Іщенко. Вдосконалення обліку та звітності в галузі охорони здоров’я в умовах реформування/ Л. О. Грабович, Н. І. Венцківська, Н. В. Коробчинська. Труднощі у викладанні української мови як іноземної студентам медичних спеціальностей/ А. М. Гулевич. Ситуаційні задачі, як ефективний інструмент у підготовці майбутніх лікарів- стоматологів/ А. А. Глушак, Е. В. Беляєв, О. О. Коцюра. Особливості викладання абдомінальної хірургії в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ А. І. Годлевський, С. І. Саволюк, В. В. Балабуєва. Шляхи удосконалення якості освіти майбутніх лікарів - стоматологів в контексті розвитку нової системи охорони здоров’я/ М. А. Горай. Формування клінічного мислення - пріоритетне завдання у вихованні майбутніх лікарів в Україні/ А. Ф. Гуменюк, І. В. Баранова. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров'я в Україні на період 2015-2025 р.р/ І. П. Гуменюк. Аналіз та порівняльна характеристика написання МЛІ Крок 2 іноземними студентами (російськомовною та англомовною формами навчання) ВНМУ імені М.І. Пирогова/ П. Т. Дацишин [и др.]. Проблематика номенклатурних найменувань у сучасних латинській та українській терміносистемах/ М. Т. Денека. Самостійна позааудиторна робота англомовних студентів - важлива складова сучасного освітнього процесу у вищому навчальному закладі/ О. В. Дзекан. Переваги методу багатосторонньої комунікації над традиційною формою навчання у вищому медичному навчальному закладі/ О. В. Дзекан. Перспективи вищої медичної школи на терені побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ Н. В. Дідик. Тенденції врегулювання охорони здоров’я на обласному рівні/ С. В. Дмитренко. Стратегії розвитку охорони здоров’я України/ С. В. Дмитренко, Л. Л. Гармаш, С. А. Бондар. Підготовка майбутніх лікарів в умовах побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ А. П. Дністрянська. Використання електронних симуляторів в процесі підготовки студентів до занять з медичної та біологічної фізики/ К. В. Добровольська, В. М. Дідич. Європейський досвід. Чи дають можливість його реалізувати?/ А. Б. Дудник. Навчання фаховому мовленню, розвиток навичок наукового стилю спілкування студентів-іноземців І курсу медичного факультету/ О. М. Дудник. Удосконалення практичної підготовки студентів 6 курсу до державної підсумкової атестації/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Організація самостійної роботи студентів 6 курсу медичних факультетів/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Практична підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в навчальному симуляційному центрі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/ В. М. Дудник, В. П. Попов, О. О. Зборовська. Перспективи викладання медичної генетики в розрізі розробки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Задачі підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в світі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / В. М. Дудник [и др.]. Реалізація національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. М. Дудник [и др.]. Програмна підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в розрізі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров'я в Україні/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, Л. А. Шангутова. Питання надання медичної допомоги дітям з гематологічною та онкогематологічною патологією у вищій медичній школі/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Особливості викладання курсу мікробіології іноземним студентам/ О. І. Жорняк, П. В. Жорняк. Використання тестового контролю для вивчення дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія"/ П. В. Жорняк. Досвід і перспективи навчання провізорів з питань доказової фармації для рослинних препаратів/ О. М. Заліська, І. Г. Мудрак. Організаційний стрес-менеджмент та основи крос-культурної психології у варіативній частині навчальних програм з профілактичної медицини для майбутніх лікарів в умовах міграції біженців з зони проведення АТО та необхідності реабілітації учасників бойових дій на території України/ К. А. Зайцева, В. С. Василик. Напрями оптимізації післядипломної і неперервної освіти провізорів на основі наукових досліджень/ О. М. Заліська [и др.]. Обґрунтування необхідності робіт по професійній орієнтації молоді на медичні спеціальності/ Т. М. Зелінська. Впровадження основ GDP у підготовку провізора за допомогою інтерактивних методів навчання/ Т. І. Івко, Т. А. Германюк. Досвід викладання менеджменту в охороні здоров'я на етапах післядипломної освіти/ О. В. Ігнащук. Патріотичне виховання студентів-медиків як одна зі складових роботи куратора академічної групи/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Організація самостійної роботи студентів фармацевтичного факультету на кафедрі нормальної фізіології/ М. В. Йолтухівський, Т. І. Борейко, Н. В. Белік. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. Альтернативне бачення перспектив побудови медичної системи нового зразку / О. Є. Каніковський [и др.]. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. Роль керівника клініки в реалізації стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик, С. В. Сандер. Впровадження критичного мислення орієнтованого на забезпечення якості засвоєння навчального матеріалу у студентів під час вивчення ортодонтії/ Д. М. Касьяненко, П. С. Фліс, О. І. Попова. Значення експериментальних досліджень у викладанні «Біологічної та біоорганічної хімії» за сучасних умов/ С. О. Качула, С. В. Ладутько, Г. З. Личик. Критерії складання іншомовного лексичного мінімуму для студентів медичних ВНЗ/ Л. М. Кім, І. І. Макодай. Основні методичні принципи вивчення іноземної мови у вищій медичній школі / Л. М. Кім, В. О. Мороз. Шляхи удосконалення навчання лікарів-інтернів з оториноларингології та загальної практики - сімейної медицини у світлі реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ В. В. Кіщук [и др.]. Дослідження навчальних мотивів діяльності студентів ВНМУ імені М.І. Пирогова/ І. М. Коваленко, Н. С. Фоміна. Важливість вивчення іноземної мови у реалізації побудови нової системи охорони здоров’я України/ Н. В. Козак, С. Г. Пойда. Багаторівнева медична реабілітація як складова частина системи охорони здоров’я/ П. Ф. Колісник [и др.]. Невирішені питання медичної реабілітації: понятійний апарат, нормативно- оранізаційна база, кваліфікаційна підготовка, стандартизація допомоги/ П. Ф. Колісник, О. В. Марчук, С. П. Колісник. Досвід викладання біологічної хімії студентам, що навчаються за спеціальністю медична психологія та перспективи на 2015-2025 р.р/ О. М. Колошко. Питання вдосконалення післядипломної підготовки організаторів охорони здоров‘я на сучасному етапі розробки і реалізації «Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров‘я в Україні на період 2015-2025 р.р.»/ Н. Т. Комарницька, Т. А. Малик. Зворотний зв'язок в управлінні медичним закладом/ Н. Т. Комарницька, В. М. Цебрик. Проблеми та перспективи вищої медичної школи щодо удосконалення підготовки лікарів у контексті Національної стратегії побудови нової системи/ А. І. Кондратюк [и др.]. Дослідження проблеми психоемоційного вигорання та роль вищої медичної школи у профілактиці та запобіганні професійної деформації серед викладачів та/ А. І. Кондратюк [и др.]. Удосконалення ефективності перевірки знань студентів за допомогою тестового контролю/ Ю. В. Кордон, О. І. Жорняк, С. А. Колодій. Методи морального впливу на особистість майбутнього лікаря/ О. Ю. Корж, В. О. Мороз. Родовід моєї родини як творча робота в межах курсів «Історія України» та «Історія української культури»/ О. В. Корзун. Шляхи удосконалення навчального процесу на клінічній кафедрі/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, Т. В. Степанюк. Роль дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» у формуванні професійного мовлення студента-медика/ Г. П. Краєвська. Викладання питань біоетики та біобезпеки для студентів медичного факультету/ Л. І. Краснова [и др.]. Організаційні підходи з оптимізації засвоєння студентами тестових завдань з аптечної технології лікарських засобів в рамках підготовки до складання/ О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська. Аналіз результатів навчання студентів коледжного потоку з мікробіології та шляхи його вдосконалення/ А. В. Крижановська, Є. Ф. Макац. Особливості проведення лекцій та практичних занять з мікробіології англомовним слухачам/ А. В. Крижановська, С. А. Іванова, І. М. Вовк. Застосування нових методів викладання фтизіатрії в умовах реорганізації фтизіатричної служби в Україні/ Л. Г. Кулик. Передача в приватні руки ПМСД - це реформування охорони здоров’я чи подальше поглиблення кризи в галузі?/ С. М. Кулєшова, Т. О. Слєпова, О. В. Ткаченко. Тематика знеболення, як складова частина викладання предмету хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії/ А. О. Кушта, С. С. Поліщук, С. М. Шувалов. Значення викладання біохімії у формуванні фахового менталітету у студентів вищих медичних закладів/ С. В. Ладутько, С. О. Качула. Сучасне бачення історії України/ В. П. Лациба, Н. В. Іванова. Самостійна робота - як формування пізнавальної діяльності студентів-медиків / Н. В. Леонова, І. А. Руцька, І. А. Марчук. Проблеми адаптації навчання студентів медичних ВУЗів до вимог нової системи медицини/ Д. А. Лисенко. Професійні жаргонізми в медичному дискурсі/ О. М. Лисенко. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії розбудови системи охорони здоров’я в Україні/ О. В. Лисунець. Використання ситуаційних задач під час викладання біологічної хімії в ВНМУ імені Пирогова М. І./ Г. З. Личик, К. М. Тубулкан. Мотивація навчальної діяльності студентів-медиків на заняттях з формування культури професійного мовлення/ М. І. Лісовий. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Оптимізації навчального процесу на клінічній кафедрі через алгоритмізацію побудови діагнозу у відповідності до виявлених ознак захворювання/ І. Л. Лук'янович. Особливості викладання органічної хімії для англомовних студентів фармацевтичного факультету/ О. І. Мазур, О. В. Полонець. Роль іноземної мови у професійній підготовці студентів вищих медичних навчальних закладів/ А. С. Марлова, А. Л. Яценко. Економічні проблеми та перспективи в системі медичної освіти/ І. А. Марчук. Актуальні проблеми створення сучасних підручників з медицини/ О. В. Марчук, В. В. Георгієв, С. І. Мазур. Форми оптимізації практичної підготовки студентів на кафедрі внутрішньої медицини/ Н. П. Масік. Створення сучасних фахових комп’ютерних словників з латинської мови як складова якісної підготовки студентів вищої медичної школи/ Г. Т. Михайлюк, М. В. Плотницька. Комунікативний підхід при вивченні англійської мови у вищих медичних навчальних закладах/ В. В. Мікаєлян. Особливості засвоєння практичних навичок студентами 4 та 5 курсів медичного факультету під час літньої виробничої практики/ Г. О. Мовчан [и др.]. Проблеми викладання нормальної фізіології іноземним студентам, що навчаються англійською мовою та шляхи їх вирішення/ В. М. Мороз [и др.]. Лекційна складова навчального процесу: зміна парадигми?/ С. П. Московко, Л. М. Желіба, Г. С. Московко. Паліативна допомога у викладенні питань сестринської практики/ Ю. М. Мостовой, Л. В. Распутіна, Д. В. Діденко. Вивчення сучасних методів індикації збудників інфекційних хвороб/ В. М. Мруг. Оптимізація підходу до вивчення психіатрії, наркології та психотерапії з використанням інтерактивної педагогіки/ О. Ф. Мруг. Тренінгові центри медичних університетів та їх роль в реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ Л. М. Мунтян [и др.]. Що могло б стати найефективнішим вкладом медичних вишів у реалізацію Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні? / О. І. Наливайко. Застосування тестового контролю при вивченні фармацевтичної хімії студентами Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/ Н. С. Недорезанюк, О. В. Білик. Використання навчальних мультимедійних технологій у роботі з студентами- медиками при вивченні «Медичної хімії»/ В. М. Нечипорук. Проблеми викладання на теоретичних кафедрах як складова проблем медичної освіти в Україні/ О. Д. Омельченко, І. В. Гусакова, О. В. Богомаз. Методичне забезпечення англомовної форми викладання фармакогнозії та фітотерапії на кафедрі фармацевтичної хімії/ А. О. Очеретнюк. Особливості післядипломного навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015- 2025 р.р/ І. В. Павлик. Метод пошуково-дослідницьких проектів у міждисциплінарному аспекті/ А. В. Паламарчук, М. В. Власенко. Сучасні підходи до оптимізації навчання іноземних студентів у медичному вузі / І. Г. Палій. Роль викладання клінічної мікробіології на етапі післядипломної підготовки у формуванні лікаря/ Г. К. Палій, В. П. Ковальчук, С. А. Іванова. Організація виробничої практики студентів Вінницького національного медичного університету імені М.І.Пирогова за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк [и др.]. Ресурси та резерви національної системи охорони здоров’я для забезпечення нових потреб у медичній допомозі/ В. Л. Пилипчук. Про врахування впливу пізнавальної мотивації на формування особистості студента-іноземця/ В. П. Півошенко. Про культурологічний аспект загальноосвітньої підготовки фахівців для зарубіжних країн/ В. П. Півошенко, Н. В. Іванова. Роль та значимість лекції у викладанні клінічної фармакології в процесі реалізації освітньо-професійної програми підготовки висококваліфікованого спеціаліста/ К. В. Півторак, Л. А. Вознюк, О. О. Яковлева. Професійна компетентність викладача як важливий фактор підготовки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я / Н. А. Півторак, І. В. Феджага. Проблеми та перспективи викладання медичної біології в підготовці висококваліфікованих лікарів/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, С. С. Хлєстова. Основні принципи особистісно-орієнтованого навчання при викладанні медичної біології/ Р. П. Піскун [и др.]. Удосконалення викладання курсу фтизіатрії у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Інтерактивні технології у процесі удосконалення викладання латинської мови у вищих навчальних медичних закладах/ М. В. Плотницька, Г. Т. Михайлюк. Проблеми та перспективи підготовки сучасного лікаря дитячого-хірурга у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, О. Г. Якименко. Концепція викладання дитячої хірургії для студентів-педіатрів/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, В. А. Навроцький. Обґрунтування потреби вивчення англійської мови у ВНЗ/ С. Г. Пойда, Н. В. Козак. Особистісний підхід в освіті студентів-стоматологів/ О. І. Попова, Д. М. Касьяненко, М. В. Попов. Перспективи використання мультимедійних засобів у викладанні дисципліни «медична реабілітація» на етапі післядипломної освіти в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров'я України/ К. П. Постовітенко. Особливості створення навчальних програм на кафедрах стоматологічного факультету/ Т. Т. Постоловська [и др.]. Сучасні актуальні питання педагогічного процесу вищих медичних навчальних/ Т. Л. Процюк, Т. В. Капітан, О. В. Герасимова. Умови формування комунікативної культури студентів у процесі професійної підготовки в медичному вузі/ І. І. Ратушняк. Оптимізація підготовки майбутніх лікарів з питань організації санітарно- гігієнічних заходів в осередку надзвичайних ситуацій/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина, О. Є. Александрова. Підвищення якості підготовки студентів стоматологічного факультету на кафедрі патофізіології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. А. Рикало, В. В. Пилипонова. Використання інновацій в галузі мікробіології для підготовки майбутніх лікарів/ О. В. Римша, О. А. Назарчук. Формування фахового менталітету лікаря як основа підготовки у ВНЗ/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Викладання дисциплін біологічного циклу у вищих навчальних закладах медичного профілю для студентів англомовної форми навчання на прикладі досвіду кафедри фармації/ В. В. Родінкова [и др.]. З досвіду здійснення моніторингу знань у англомовних студентів стоматологічного факультету на кафедрі ортопедичної стоматології/ О. А. Ромашкіна. Післядипломна підготовка лікарів-неонатологів - забезпечення якості та ефективності/ О. С. Рубіна, О. А. Биковська, Т. І. Саврун. Проблемні питання сучасної психогігієни у контексті їх інтеграції у процес навчальної підготовки студентів/ І. В. Сергета [и др.]. Особливості викладання військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій у структурі навчальної дисципліни “Гігієна та екологія”/ І. В. Сергета. Роль когнітивних спотворень у професійній діяльності провізора/ С. В. Сергєєв. Шляхи формування світогляду майбутнього лікаря на клінічній кафедрі/ В. К. Сєркова, О. О. Савицька, Г. О. Мовчан. Актуальність викладання медичного права в вищих навчальних медичних закладах України/ І. Я. Сенюта, А. О. Гаврилюк. Необхідність нових орієнтирів для лікарів в освіті і в суспільстві/ В. П. Сливка, О. Я. Сливка. Роль та значення практик з технології ліків в професійній підготовці провізорів/ О. А. Слюсар, Н. А. Гордзієвська, Т. І. Ющенко. Роль фундаментальних наук у підготовці лікарів/ О. В. Смірнова. Знання - це воля до навчання та розумова праця/ С. О. Сокур. Шляхи оптимізації вивчення фармакології: точка зору студента/ Г. І. Степанюк [и др.]. До питання покращення якості навчання студентів з мікробіології/ О. К. Стукан. Впровадження новітніх інформаційних технологій у структуру освіти вищої медичної школи/ О. Г. Сулім. Проблеми та перспективи викладання клінічних дисциплін у англомовних студентів для підвищення якості навчання/ О. К. Тарасюк. Метод муляжування в системі вивчення екстреної медичної допомоги на кафедрі медицини катастроф та безпеки життєдіяльності/ В. С. Тарасюк [и др.]. Втілення в життя Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні викладачами курсу латинської мови та основ медичної термінології/ С. І. Тихолаз. Основні напрямки методики викладання української мови як іноземної/ Л. А. Ткаченко. Особливості навчання та підвищення кваліфікації працівників охорони здоров’я в умовах реформування галузі/ О. В. Ткаченко, О. О. Вільцанюк. Компетентнісний підхід у фаховій підготовці кваліфікованого провізора/ О. Ю. Тозюк. Питання викладання невідкладних станів для студентів IV курсу - напрямок Національної стратегії охорони здоров’я в Україні/ Н. І. Токарчук [и др.]. Методологія викладання: попередній діагноз - синдром чи нозологія/ Г. І. Томашкевич. Актуальність викладання курсу « Основи гомеопатії» у вітчизняних студентів з позицій Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров'я в Україні на період 2015-2025р.р/ І. В. Феджага. Актуальні напрямки модернізації вищої медичної школи у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / Т. В. Федик. Про необхідність удосконалення диференційованого навчання з охорони праці в галузі/ А. Н. Фещук [и др.]. Міждисциплінарна інтеграція щодо вивчення запальних стоматологічних захворювань у дітей при ортодонтичному лікуванні/ Ю. В. Філімонов, А. В. Пачевська. Міждисциплінарна інтеграція при навчанні лікарів-інтернів наданню медичної 216 допомоги при полі травмі/ В. О. Фіщенко, В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук. Використання «кейс» методу навчання в учбовому процесі на кафедрі ендокринології/ О. О. Фіщук. Викладач - головна фігура навчального процесу/ Л. В. Фоміна, Д. О. Меркулова. Інформаційні комп'ютерні технології у підготовці лікарів/ О. О. Фомін, О. О. Фомін. Стратегії формування фахової компетентності майбутніх лікарів при вивченні медичної біології/ С. С. Хлєстова [и др.]. Використання уніфікованих клінічних протоколів як стандартів надання медичної допомоги при викладанні внутрішньої медицини/ В. М. Хоменко, Г. О. Мовчан, О. І. Остапчук. Реформування системи охорони здоров’я України: реалії, стратегічні можливості та перспективи/ І. Ф. Хурані. Проблеми та перспективи в системі підготовки викладачів вищих медичних закладів України/ Г. В. Чайка, Б. Ф. Мазорчук, А. Л. Костюк. Шляхи удосконалення якості практичної підготовки у вищій медичній школі, як одного з перспективних напрямків розвитку системи охорони здоров’я України/ Г. В. Чайка, Л. В. Яремчук, В. В. Буран. Погляд фахівців щодо реформування системи охорони здоров'я на первинному рівні/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Вдосконалення навчального процесу у вищому навчальному закладі - сучасні підходи та шляхи реалізації/ В. М. Чернобровий, І. Г. Палій. Шляхи вдосконалення засвоєння практичних навичок студентами 6 курсу на циклі «Загальна практика-сімейна медицина»/ І. В. Чернова. Особливості викладання спеціальних розділів хірургії студентам медичного факультету/ В. О. Шапринський [и др.]. Реформа вищої медичної школи: ідеї та реалії/ Л. В. Швець. Досвід особливостей викладання курсу мікробіології студентам фармацевтичного факультету/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Проблеми викладання внутрішніх хвороб у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров'я в Україні на період 2015-2025 р.р/ Ю. Ю. Шушковська, В. С. Бахнівський. Особливості викладання предмету «Дитячі хвороби» для студентів стоматологічного факультету/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова, Т. В. Чугу. Самостійна робота студентів як елемент формування професійних навиків провізора/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Роль і місце педіатрії у системі охорони здоров’я, яка реформується/ О. С. Яблонь, Я. М. Кулик, Н. М. Пахнюща. Орієнтація провізорів за спеціальністю «загальна фармація» на сучасні вимоги/ О. О. Яковлева, Л. А. Вознюк. Інтернатура з медицини невідкладних станів - сьогодні та завтра (яке це завтра?)/ О. О. Яковлева [и др.].
Аннотация: Вища медична освіта повинна забезпечити високоякісну підготовку студентів і є важливою складовою реформування галузі охорони здоров'я та реалізації соціальних пріоритетів держави, оскільки від рівня підготовки майбутніх лікарів залежить якість надання медичної допомоги населенню країни. Сучасний розвиток медичної науки і практики зумовлюють необхідність вносити корективи в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому, якість освіти у вищих навчальних закладах необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Экземпляры :ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2016г.,N 1
Интересные статьи :
Малахов В. О. Фізична та реабілітаційна медицина в Україні: проблеми та перспективи/ В. О. Малахов, Г. М. Кошелєва, В. О. Родін (стр.6-12)
Матюха Л. Ф. Цукровий діабет 1 типу в молодих осіб та дорослих, стан імплементації уніфікованих стандартів медичної допомоги/ Л. Ф. Матюха [и др.] (стр.13-17)
Гриднев А. Е. Обмен оксида азота у пациентов с гипертонической болезнью и при ее коморбидности с гастроэзофагеальной рефлюксной болезнью/ А. Е. Гриднев (стр.18-22)
Титкова А. В. Состояние цитокиновой системы и уровень грелина у больных хронической обструктивной болезнью легких, ассоциированной с гастроэзофагеальной рефлюксной болезнью/ А. В. Титкова, И. Ю. Багмут, Е. А. Литвинова (стр.23-27)
Корнієнко Д. О. Роль ультразвукових методів дослідження в діагностиці гастроезофагеальної рефлюксної хвороби із супутнім ожирінням в осіб молодого віку/ Д. О. Корнієнко, І. О. Хоменко (стр.28-32)
Кошля В. І. Особливості змін внутрішньосерцевої гемодинаміки і функціонального стану міокарда під впливом телмісартану у хворих на гіпертонічну хворобу/ В. І. Кошля, М. Бен-Абід (стр.33-36)
Коломыцева И. Н. Прогностически значимые клинико-гемодинамические показатели при медикаментозной поддержке пациентов с имплантированными электрокардиостимуляторами/ И. Н. Коломыцева, Н. И. Яблучанский (стр.37-40)
Гарюк Г. І. Питання діагностики та лікування гострих абсцедуючих епіглотитів на основі аналізу архівного матеріалу за 2008-2014 pp./ Г. І. Гарюк [и др.] (стр.41-47)
Стариков В. И. Результаты комбинированного лечения местнораспространенного рака легкого/ В. И. Стариков [и др.] (стр.48-51)
Сухина Е. Н. Результаты лечения опухолей головы и шеи с применением конформной хрономодулированной лучевой терапии в режиме гипофракционирования/ Е. Н. Сухина [и др.] (стр.52-55)
Рябоконь Е. Н. Изучение концентрации ионизированного фтора в источниках водоснабжения чугуевского района Харьковской области/ Е. Н. Рябоконь [и др.] (стр.56-58)
Дьомін Ю. А. Вплив чинників довкілля на орган зору/ Ю. А. Дьомін, О. В. Кузенко, Є. В. Кузенко (стр.59-66)
Дорофеева Е. Е. Оптимизация методов лечебной физической культуры при гастроэзофагеальной рефлюксной болезни, обусловленной вегетативной дисфункцией/ Е. Е. Дорофеева, О. Б. Неханевич, Г. С. Урдина (стр.67-72)
Лисенко В. Й. Корекція дизпдріїта гепато-інтестинальної дисфункції у пацієнтів із діабетичним кетоацидозом/ В. Й. Лисенко, Р. П. Брик, Є. О. Карпенко (стр.73-77)
Кричка Н. В. Критерії функціональних проб під час моделювання протезів у пацієнтів із повною адентією: нормативні тести-ознаки/ Н. В. Кричка (стр.78-81)
Асоян І. М. Значення рівнів маркерів запалення у хворих на хронічну серцеву недостатність, цукровий діабет 2 типу та дисинхронію міокарда/ І. М. Асоян (стр.82-85)
Твердохлеб Т. А. Иммунологическая характеристика течения реактивных артритов у детей/ Т. А. Твердохлеб (стр.86-89)
Чернацька О. М. Особливості та корекція дисліпідеміі у разі поєднання цукрового діабету 2 типу й артеріальної гіпертензії III стадії/ О. М. Чернацька (стр.90-94)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2018г.,N 3
Интересные статьи :
Хвисюк О. М. Шляхи реалізації нових освітянських стандартів у системі безперервного професійного розвитку лікарів загальної практики – сімейної медицини/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.5-9)
Яковцов І. З. Використання технічних засобів та інтерактивне навчання в системі підготовки лікарів/ І. З. Яковцов [та ін.] (стр.10-15)
Крупеня В. І. Дослідження впливу особистісних якостей викладача на засвоєння матеріалу майбутніми лікарями/ В. І. Крупеня [та ін.] (стр.16-20)
Попова Т. М. Майстер-клас як інноваційний метод у викладанні гігієни харчування/ Т. М. Попова [та ін.] (стр.21-25)
Цодікова О. А. Підвищення мотивації лікарів до інформатизації навчання – завдання сучасної безперервної медичної освіти/ О. А. Цодікова [та ін.] (стр.26-30)
Елоева З. В. Лекция как форма обучения в системе последипломного образования врачей/ З. В. Елоева, Т. А. Филонова, М. Г. Щеголева (стр.31-35)
Клименко Т. М. Компетентності викладачів і слухачів за рівнями європейської рамки кваліфікацій/ Т. М. Клименко [та ін.] (стр.36-42)
Гарюк Г. И. Интеграция риноманометрического исследования в учебный процесс на аэродинамическом симуляторе полости носа человека/ Г. И. Гарюк, О. Г. Гарюк, А. Е. Светличный (стр.43-47)
Андреєва Я. О. Ефективність скринінгової діагностики порушень дихання уві сні за допомогою опитувальників у пацієнтів із серцевою недостатністю/ Я. О. Андреєва (стр.48-51)
Воротинцев С. І. Застосування ультразвуку під час виконання епідуральної блокади в пацієнтів з ожирінням/ С. І. Воротинцев, М. М. Софілканич, О. В. Захарчук (стр.52-57)
Стауде В. А. Динамика провокативных тестов и боли у пациентов с дисфункцией крестцово-подвздошного сустава при консервативном лечении/ В. А. Стауде, Е. Б. Радзишевская (стр.58-66)
Кандиба Л. І. Можливості консервативного лікування ендометріозу/ Л. І. Кандиба [та ін.] (стр.67-72)
Дубенко О. Е. Неврология в практике семейного врача/ О. Е. Дубенко (стр.73-77)
Остафійчук Д. І. Лазерна нефелометрія тканин органів людини/ Д. І. Остафійчук, Т. В. Бірюкова, С. І. Бойцанюк (стр.78-83)
Яковцов І. З. Перевірка практикою рекомендацій постанов з діагностики та лікування травматичних ушкоджень міокарда/ І. З. Яковцов, О. В. Білецький, С. В. Курсов (стр.84-89)
Расторгуев А. Л. Цигун-терапия в лечении расстройств мужской половой сферы/ А. Л. Расторгуев (стр.90-96)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2017г.,N 2
Интересные статьи :
Хвисюк О. М. Актуальні питання розвитку системи громадського здоров’я в Україні/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.6-10)
Поліщук І. В. Сучасні підходи до організації індивідуальної роботи лікарів-інтернів на кафедрі акушерства і гінекології інституту післядипломної освіти/ І. В. Поліщук (стр.11-14)
Лоскутов А. Е. Применение интерактивных методов обучения при преподавании травматологии и ортопедии иностранным студентам/ А. Е. Лоскутов, Д. А. Синегубов, А. Е. Олейник (стр.15-18)
Гирка В. Д. Опыт использования студенческих конференций в педагогическом процессе/ В. Д. Гирка [та ін.] (стр.19-21)
Хомченко Е. В. Проблеми освітянського процесу та розвиток перцептивної культури студентів у сучасних умовах/ Е. В. Хомченко [та ін.] (стр.22-25)
Гирка В. Д. Вебинар как средство повышения мотивации к изучаемым дисциплинам/ В. Д. Гирка [та ін.] (стр.26-29)
Кузнецова А. В. Организация учебного процесса для студентов с ограниченными возможностями/ А. В. Кузнецова [та ін.] (стр.30-32)
Цодікова О. А. Стан мукозального імунітету в дітей із рекурентною патологією лімфоїдного кільця глотки та методи його корекції/ О. А. Цодікова, Г. С. Середа, О. О. Рожнов (стр.33-38)
Чернуский В. Г. Применение индуктора интерферона (циклоферона) в протоколе терапии бронхиальной астмы у детей/ В. Г. Чернуский [та ін.] (стр.39-48)
Хвисюк А. Н. Роль маркеров воспаления при нарушениях костного ремоделирования/ А. Н. Хвисюк [та ін.] (стр.49-53)
Любченко О. В. Морфологічне дослідження направленої регенерації кісткової тканини з використанням ксеногенного остеопластичного матеріалу «Біопласт-дент»/ О. В. Любченко, В. М. Черненко (стр.54-57)
Божко К. В. Современная комплексная терапия больных стомалгией/ К. В. Божко, И. И. Кутько (стр.58-62)
Кричка Н. В. Застосування лабіометрії в методиці вимірювання довжини верхньої губи в разі визначення оклюзійної площини протезів у хворих із повною відсутністю зубів/ Н. В. Кричка (стр.63-65)
Лукьянцева О. Ю. Наиболее важные электроэнцефалографические показатели у детей с неврозоподобным энурезом/ О. Ю. Лукьянцева (стр.66-69)
Волошин С. П. Безпосередні результати лікування некрозу низведеної кишки після сфінктерозберігаючих операцій у хворих на колоректальний рак/ С. П. Волошин (стр.70-75)
Черепова В. I. Сучасні погляди на знеболювання пологів/ В. I. Черепова [та ін.] (стр.76-80)
Хвисюк М. А. Сравнительный анализ новых биомаркеров воспаления галектин-3, р-селектин и HS-СРБ у пациентов со стабильной ИБС/ М. А. Хвисюк (стр.81-84)
Корж А. В. Роль емоційно-афективних порушень і особистісних рис у формуванні різних ступенів прихильності до терапії хворих на параноїдну шизофренію/ А. В. Корж (стр.85-90)
Куцевляк В. Ф. Кафедре стоматологии, терапевтической стоматологии Харьковской медицинской академии последипломного образования 50 лет/ В. Ф. Куцевляк (стр.91-94)
Із нагоди ювілейного дня народження професора Ромаєва Сергія Миколайовича (стр.95-96)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Заглавие журнала :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2012г.,N 4
Интересные статьи :
Коренев Н.М. Показатели детской инвалидности в Украине/ Н. М. Коренев [и др.] (стр.5-10)
Коваленко Ю.В. К вопросам об особенностях проведения циклов тематического усовершенствования для врачей-офтальмологов/ Ю. В. Коваленко (стр.11-13)
Соболева И.А. Характер изменений микроциркуляции сосудов бульбарной конъюнктивы у детей с реактивными артропатиями/ И. А. Соболева, В. М. Савво, А. В. Кривошей (стр.14-20)
Пархоменко Л.К. Сироваткові маркери фіброгенезу при неалкогольній жировій хворобі печінки у підлітків з ожирінням/ Л. К. Пархоменко [и др.] (стр.21-24)
Потейко П. И. Лечение больных с рецидивом туберкулеза в условиях дневного стационара/ П. И. Потейко [и др.] (стр.25-27)
Демихова Н.В. Влияние комбинированной терапии на суточный профиль артериального давления у больных с артериальной гипертензией при хронической болезни почек / Н. В. Демихова (стр.28-32)
Яворська В.О. Стан церебральної гемодинаміки у пацієнтів з віддаленими наслідками бойової черепно-мозкової травми/ В. О. Яворська [и др.] (стр.33-37)
Любченко О.В. Клиническая оценка композиционных материалов для пломбирования корневых каналов при лечении различных форм пульпита/ О. В. Любченко (стр.38-41)
Борисенко В.Б. Диагностика печеночной дисфункции у больных механической желтухой/ В. Б. Борисенко (стр.42-45)
Парфьонова І.І. Сучасний стан та потреба у реформуванні системи охорони здоров'я України/ І. І. Парфьонова, Ю. В. Фомін (стр.46-49)
Калмиков С.А. Особливості методик лікувальної фізкультури при цукровому діабеті 2 типу/ С. А. Калмиков (стр.50-54)
Гарюк Г.І. Місцеве використання імуномодулятора ербісол у комплексному лікуванні хронічного ларингіту у хворих із персистенцією герпесвірусної інфекції (вірус простого герпесу людини)/ Г. І. Гарюк [и др.] (стр.55-59)
Гризодуб Д.В. Результати прівняльного дослідження цитотоксичності альгінатних матеріалів/ Д. В. Гризодуб, В. Г. Шутурмінський (стр.60-62)
Пелехова О.Л. Современные представления о синдроме Миллера Фишера (пример из клинической практики)/ О. Л. Пелехова (стр.63-68)
Зінченко О.К. Індивідуальна діагностика сироваткових цитотоксичних чинників у хворих на артеріальну гіпотонію із використанням біосенсорної індикації/ О. К. Зінченко (стр.69-74)
Бухмин А.В. Эффективность медикаментозного лечения фимоза/ А. В. Бухмин [и др.] (стр.75-78)
Леонтьева Ф.С. Інтегральні показники лейкограми в оцінці імунного статусу хворих на остеоартроз великих суглобів/ Ф. С. Леонтьева [и др.] (стр.79-83)
Михаелян Т.Х. Сравнительная клиническая характеристика дисциркуляторной энцефалопатии в зависимости от перенесенного ишемического инсульта и без инсульта в анамнезе/ Т. Х. Михаелян (стр.84-89)
Карташова М.А. Бесплодие как фактор риска развития и прогрессии гиперпластических процессов в эндометрии/ М. А. Карташова (стр.90-93)
Памяти профессора Юрия Владимировича Белоусова (стр.94-95)
Памяти профессора Василия Дмитриевича Деменко (стр.96)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Заглавие журнала :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2017г.,N 4
Интересные статьи :
Водолажський М. Л. Стан і тенденції розвитку наукових досліджень за актуальними проблемами охорони здоров’я дітей шкільного віку та підлітків/ М. Л. Водолажський, М. М. Коренєв (стр.5-10)
Бойцанюк С. І. Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога/ С. І. Бойцанюк, Н. В. Чорній, М. С. Залізняк (стр.11-14)
Іваніщено Л. О. Сучасний погляд на викладання ортопедичної стоматології в післядипломній освіті/ Л. О. Іваніщено (стр.15-20)
Манащук Н. В. Досвід проведення лекційних занять із пародонтології в умовах переходу на кредитно-трансферну систему навчання/ Н. В. Манащук [та ін.] (стр.21-23)
Фуштей И. М. Связь маркеров системного воспалительного ответа и некроза миокарда у больных с острым инфарктом миокарда, осложненного желудочковой экстрасистолией/ И. М. Фуштей, Феди Мохамед, Е. В. Сидь (стр.24-29)
Лозова Т. А. Вплив еплеренону на динаміку мозкового натрійуретичного пептиду та віддалений прогноз хворих на інфаркт міокарда правого шлуночка/ Т. А. Лозова (стр.30-36)
Єлоєва З. В. Функціональний стан гепатобіліарної системи в дітей у разі ожиріння/ З. В. Єлоєва [та ін.] (стр.37-41)
Любченко О. В. Вплив карієсогенного раціону на стан мінералізації тканин ротової порожнини в експерименті на тваринах/ О. В. Любченко, Л. В. Северин (стр.42-46)
Куцевляк В. Ф. Вміст свинцю у твердих тканинах зубів у робітників, зайнятих в умовах професійного ризику/ В. Ф. Куцевляк [та ін.] (стр.47-50)
Любченко О. В. Морфологічне дослідження направленої регенерації кісткової тканини з використанням ксеногенного остеопластичного матеріалу «Cerabone»/ О. В. Любченко, В. М. Черненко (стр.51-55)
Гарюк Г. І. Виявлення серологічних маркерів вірусу Епштейна–Барр у дітей із гіпертрофією глоткового мигдалика і секреторним середнім отитом/ Г. І. Гарюк [та ін.] (стр.56-59)
Лядова Т. И. Генотипы вируса Эпштейна–Барр у пациентов с различными формами инфекции/ Т. И. Лядова (стр.60-65)
Мирошниченко М. С. Местные иммунные реакции в почках, мочеточниках, мочевом пузыре плодов и новорожденных от матерей с физиологической беременностью/ М. С. Мирошниченко (стр.66-70)
Елоева З. В. Лихорадка неясного генеза и аутовоспалительные синдромы/ З. В. Елоева [та ін.] (стр.71-78)
Сухін В. С. Особливості морфології сарком матки/ В. С. Сухін, О. М. Долгая (стр.79-87)
Шармазанова О. П. Історичний нарис до 90-річчя заснування кафедри променевої діагностики та з нагоди 95-річного ювілею Харківської медичної академії післядипломної освіти/ О. П. Шармазанова, М. О. Бортний, В. В. Шаповалова (стр.88-96)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бобров В.
Заглавие : Основні тенденції розвитку економіки вищої освіти в Україні(Про деякі підсумки дослідження)
Место публикации : Вища освіта України. - 2005. - №4. - С. 35-39 (Шифр 23823/2005/4)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сорокман Т. В., Сокольник С. В., Гінгуляк М. Г., Попелюк Н. О.
Заглавие : Наукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 1. - С. 107-109 (Шифр МУ7/2014/1)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дмитришин Т. М.
Заглавие : На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє
Параллельн. заглавия :On the way of dentists-interns professional development: trends, challenges and perspectives for the future
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 18-25 (Шифр МУ7/2017/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Система повышения квалификации
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): анкетування--дослідження--моніторинг
Аннотация: Мета роботи – встановити у лікарів-стоматологів, які щойно стали спеціалістами, рівень працевлаштованості, сформованості знань про майбутні місце та режим роботи, рівень практичної підготовки на кафедрі стоматології післядипломної освіти та види безперервної стоматологічної освітиОсновна частина. За результатами педагогічного моніторингу (анонімне анкетування) 141 лікаря-інтерна, який у 2017 р. закінчив навчання в інтернатурі на базі ННІПО ІФНМУ, встановлено, що переважна більшість має бажання працювати за своєю професією – 88,65 % осіб. Від 90,07 до 93,62 % лікарів володіють знаннями щодо облаштування робочого місця, обов’язків та організації робочого дня лікаря-стоматолога. Відмітили низький рівень працевлаштування лікарів-інтернів на момент закінчення навчання в інтернатурі – 59,57 % не мали місця роботи та продовжували шукати. Навчаючись на очному циклі інтернатури, 87,94 % осіб самостійно та з допомогою викладача здійснювали клінічний прийом пацієнтів. Лікарі-стоматологи-інтерни усвідомлюють, що навчання для професіоналів у галузі стоматології не може зупинитися після закінчення програми інтернатуриВисновок. Проведене нами анкетування лікарів-стоматологів, які щойно закінчили навчання в інтернатурі, дозволяє сформувати уявлення про деякі аспекти функціонування стоматологічної післядипломної освіти на сьогоднішньому етапі та допоможе виділити ті ланки, які необхідно реформувати: працевлаштування, ефективні доступні форми післядипломного безперервного навчання
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Булах І. Є., Войтенко Л. П., Антоненко Ю. П.
Заглавие : Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 5-12 (Шифр МУ7/2018/3)
Предметные рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Географич. рубрики: Велика Британія
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): дослідження--опитування--медична освіта--акредитація
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гриньків А.
Заглавие : Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій
Параллельн. заглавия :Metacognitive researches in the context of educational i nnovations
Место публикации : Вища освіта України. - 2016. - № 2. - С. 37-43 (Шифр 23823/2016/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Аннотация: Аналізується ряд метакогнітивних досліджень, висновки яких уможливлюють якісно нові освітні технології. Автор розглядає взаємозв’язок навчальних здібностей з метакогнітивними процесами, проблеми метакогнітивного моніторингу, вплив метакогнітивних здібностей на розуміння тексту. Метакогнітивна теорія розглядається як потенціал для викладачів, а новітні дослідження метакогнітивних процесів передумовою освітніх інновацій
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Паласюк Г. Б., Паласюк Б. М.
Заглавие : Медсестринські наукові дослідження в Австрії
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 178-183 (Шифр МУ7/2019/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Географич. рубрики: Австрія
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): освіта--магістратура--докторантура
Найти похожие

19.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2019г.,N 2
Интересные статьи :
Абрамов А. С. . Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах/ А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко (стр.6-10)
Беденюк А. Д. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко (стр.11-14)
Бурмас Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії/ Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко (стр.15-18)
Крицький І. О. Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу/ І. О. Крицький (стр.19-23)
Лопіна Н. А. Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри вищого медичного навчального закладу/ Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова (стр.24-30)
Мосула Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів/ Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер (стр.31-35)
Спіріна І. Д. Симуляційна освіта в психіатрії/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі (стр.36-41)
Шостак Л. Й. Принципи підготовки співробітників національної поліції з домедичної допомоги/ Л. Й. Шостак (стр.42-46)
Штрімайтіс О. В. Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу/ О. В. Штрімайтіс [та ін.] (стр.47-50)
Антоненко А. М. Досвід впровадження результатів науково-дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни «Гігієна та екологія» / А. М. Антоненко [та ін.] (стр.51-54)
Баранова І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти/ І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко (стр.55-60)
Вихрущ А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті/ А. В. Вихрущ (стр.61-66)
Галіяш Н. Б. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря/ Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко (стр.67-74)
Герелюк В. І. Застосування тренажера для відпрацювання практичних навичок роботи в дзеркалі студентами стоматологічного факультету/ В. І. Герелюк, Т. І. Матвійків, Н. В. Нейко (стр.75-78)
Єгудіна Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків/ Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.79-85)
Ждан В. М. Впровадження Європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.85-89)
Лимар Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні/ Л. В. Лимар (стр.90-95)
Лопіна Н. А. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова (стр.96-102)
Льовкін О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті/ О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька (стр.103-106)
Савицька Н. І. Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти/ Н. І. Савицька, О. М. Мочульська (стр.107-113)
Федчишин Н. О. Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища/ Н. О. Федчишин [та ін.] (стр.114-121)
Яковцова І. І. Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії/ І. І. Яковцова, А. Є. Олійник, О. В. Долгая (стр.122-125)
Колодницька О. Д. Використання проектного навчання при вивченні медичної термінології латинського і грецького походження/ О. Д. Колодницька, І. І. Ворона (стр.126-130)
Логойда Л. С. Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам/ Л. С. Логойда, Н. О. Зарівна (стр.131-136)
Данильчук Г. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти/ Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода (стр.137-142)
Доля О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів/ О. С. Доля, Н. О. Ярешко (стр.143-147)
Лазарчук Т. Б. Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки/ Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька (стр.148-151)
Бабінець Л. С. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря/ Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.152-155)
Горпініч Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст/ Т. І. Горпініч (стр.156-161)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.162-170)
Мінцер О. П. Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів/ О. П. Мінцер, М. А. Попова (стр.171-177)
Паласюк Г. Б. Медсестринські наукові дослідження в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.178-183)
Прокоп І. А. Становлення та розвиток медичної освіти і науки на теренах західної України (XVIII –XIX століття)/ І. А. Прокоп, Т. В. Саварин (стр.184-190)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2015г.,N 1
Интересные статьи :
Авдеев О. В. Використання дистанщйної сисгеми MOODLE для оптимізації навчального процесу у вищій школі/ О. В. Авдеев (стр.6-8)
Бондаренко С. В. До проблеми управління навчально-виховним процесом у закладах освіти на засадах здоров'язберігаючих технологій/ С. В. Бондаренко (стр.9-13)
Верещако Р. І. Сучасний стан студентської науки, її перспективи та проблеми: досвід студентського наукового гуртка кафедри онкологи НМУ їм. О. О. Богомольця/ Р. І. Верещако, О. С. Зотов, О. В. Поступаленко (стр.14-21)
Виноградова О. М. Модернізація вищої украінської освіти шляхом впровадження положень Болонського процесу огляд літератури/ О. М. Виноградова, Р. М. Гнідь, Т. І. Пупін (стр.22-25)
Воскобойнік О. Ю. Проблеми викладання дисципліни "Органічна хімія" для студентів фармацевтичного факультету, що навчаються за напрямком "Технологія парфумерно-косметичних засобів"/ О. Ю. Воскобойнік (стр.26-28)
Гантімуров А. В. Організація навчального процесу студентів-іноземців на кафедрі анатоми людини ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України" на сучасному етапі розвитку медичної освіти/ А. В. Гантімуров, О. Я. Галицька-Хархаліс, Н. В. Флекей (стр.29-30)
Головчак І. С. . Оптимізація навчального процесу на заочному циклі інтернатури/ І. С. Головчак (стр.31-32)
Горпініч Т. І. Когнітивний дисонанс як психолого-педагогічна проблема/ Т. І. Горпініч (стр.33-35)
Грицан Л. Д. Роль розрахунково-графічних завдань при викладанні розділу "Фазові рівноваги" у курсі фізичної та колоїдної хімії/ Л. Д. Грицан (стр.36-39)
Довганич Н. В. Перспективи впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи для студентів заочної форми навчання на кафедрі медичної біології і медичної генетики/ Н. В. Довганич (стр.40-42)
Єлагіна Н. І. Сутнісна характеристика комунікативного аспекту у вивченні іноземної мови студентами-медиками/ Н. І. Єлагіна (стр.43-48)
Камишний О. М. Формування науково-дослідницької компетентності студентів у сучасному навчальному процесі/ О. М. Камишний (стр.49-51)
Ковальська Н. П. Деякі аспекти використання міждисциплінарної інтеграції в лекції для студентів фармацевтичного факультету/ Н. П. Ковальська (стр.52-54)
Ковальчук О. Л. Проблемно орієнтована лекція-конференція з елементами випереджаючого навчання та візуалізації за темою "Синдром абдомінального болю у дітей" у додипломній підготовці лікарів/ О. Л. Ковальчук (стр.55-59)
Кульчицький В. Й. Філософія здоров'я як ціннісна категорія у контексті патріотичного виховання молоді в Україні/ B. Й. Кульчицький (стр.60-65)
Кушнір Р. Я. Дисциплінарна ділова гра у вивченні проблем вчення про кров/ Р. Я. Кушнір (стр.66-68)
Меленко С. Р. Мотиващя-рушійний фактор навчального процесу/ С. Р. Меленко (стр.69-70)
Михалюк О. Б. Теоретичні основи формування педагогічної майстерності молодих викладачів медичних університетів/ О. Б. Михалюк (стр.71-74)
Молодовець О. Б. Роль вивчення дисципліни "Сестринська практика" на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в процессі формування лікаря-спеціаліста/ О. Б. Молодовець (стр.75-77)
Моргунцова С. А. Нові технології формування професійних компетенційї з дисципліни "Фармакологія'': можливості кейс-методу/ С. А. Моргунцова (стр.78-80)
Муратова Т. М. Особливості використання бесіди, як форми активного навчання, під час виховного та навчального процесу на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.81-83)
Орел Ю. М. Навчальний протокол патологоанатомічного дослідження як узагальнюючий критерій якості зсвоєння матеріалу секційного курсу/ Ю. М. Орел (стр.84-86)
Пахольчук О. П. Актуальні проблеми оволодіння практичними навичками з педіатрії на засадах Болонського процесу/ О. П. Пахольчук (стр.87-89)
Різничок С. В. Інформаційні технологи в освіті студентів-медиків у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ С. В. Різничок (стр.90-95)
Романова Ю. Г. Дистанційне навчання у вищій медичній освіті/ Ю. Г. Романова, В. В. Бабієнко (стр.96-98)
Семенець А. В. Про підхід до організації інформаційного середовища підрозділу медичного внз у соціальних мережах/ А. В. Семенець, В. Ю. Ковалок (стр.99-113)
Табалюк Т. А. Особливості викладання офтальмології студентам-іноземцям стоматологічного факультету за кредитно-модульною системою навчання/ Т. А. Табалюк (стр.114-116)
Тихоновський О. В. Адаптація студентів-іноземців до навчання в Україні/ О. В. Тихоновський (стр.117-119)
Толокова Т. I. Ситуаційні задачі у викладанні біоетики як міждисциплінарної науки в медичній освіті/ Т. I. Толокова (стр.120-122)
Фрич Н. І. Особливості проведення лекційних занять з дисципліни "Медична біологія'' у студентів, що навчаються англійською мовою/ Н. І. Фрич (стр.123-124)
Чайковський Ю. Б. Додипломна вища медична освіта в Україні: що можна змінити вже сьогодні?/ Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова (стр.125-128)
Чорненький М. В. Організація дистанційного навчання студентів на кафедрі Медичного права/ М. В. Чорненький, К. М. Махобей, М. О. Сопіга (стр.129-131)
Чугін С. В. Робота з іноземними студентами: основні труднощі та шляхи їх подолання/ С. В. Чугін (стр.132-134)
Шевцова Т. І. Сучасні підходи до вивчення фототерапії у новонарджених/ Т. І. Шевцова (стр.135-140)
Шлімкевич І. В. Професійні якості студентів в умовах кредитно-модульної системи/ І. В. Шлімкевич (стр.141-143)
Штробля А. Л. Вивчення дисципліни "Організація та економіка фармації" студентами спеціальності "Фармація"/ А. Л. Штробля (стр.144-147)
Шухтін В. В. Викладання курсу дерматології та венерології в ОНМедУ на сучасному етапі розвитку вищої медичної освіти/ В. В. Шухтін, О. О. Шандра, А. І. Гоженко (стр.148-149)
Якимець М. М. Особливість викладання розділу "Захворювання слизової оболонки порожнини рота при гастроентерологічних та ендокринних патологіях у дітей"/ М. М. Якимець (стр.150-152)
Палійчук І. В. Андрагогічні підходи до післядипломної освіти лікарів-стоматологів/ І. В. Палійчук (стр.153-157)
До 75-річчя видатного науковця (стр.158-160)
Машталір А. І. Михайло Михайлович Корда-відомий науковець-біохімік (до 50-річчя від дня народження)/ А. І. Машталір, М. Я. Фурдела (стр.161-164)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-40   41-60   61-80   81-82 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)