Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (88)Периодические издания (171)Библиотечные издания (15)Краеведение (12)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=КРОК<.>)
Общее количество найденных документов : 41
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
1.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2003г.,N 4
Интересные статьи :
Вітенко І. Методичне забезпечення навчального процесу в підготовці лікарів-стоматологів/ І. Вітенко, О. Шешукова (стр.4-9)
Дрижак В. Шляхи оптимізації викладання онкології у вищих медичних закладах/ В. Дрижак (стр.10-11)
Мисула І. Досвід з підготовки і проведення медичних ліцензійних іспитів "КРОК" в ТДМА/ І. Мисула, К. Пашко, Р. Свистун (стр.12-14)
Герасимець Ю. Контроль знань студентів на кафедрі загальної хірургії в підготовці до ліцензійного іспиту"КРОК-2"/ Ю. Герасимець, М. Ляпіс, І Лойко, Кушнір Р. (стр.14-15)
Бойчук А. 25-річний досвід навчального процесу з лікарями-інтернами та лікарями-курсантами на кафедрі акушерства та гінекології факультету післядипломної освіти/ А. Бойчук, А. Франчук, В. Шадріна, Коптюх В. (стр.16-18)
Литвинова О. Методологічні особливості формування гуманістичних поглядів у студентів-медиків / О. Литвинова, Н. Лісовська, Т. Андрієвська, Проскурня М. (стр.19-21)
Ясній О.Р. Алгоритм роботи по заповненню студентами первинної медичної документації на циклі " поліклінічна педіатрія"./ О.Р. Ясній, Л.С. Бабінець, Н.Є. Боцюк (стр.22-24)
Мисула І.Р. Форми і методи самостійної роботи студентів шостого курсу при вивченні внутршніх хвороб./ І.Р. Мисула, О.Й. Бакалюк, С.І. Сміян (стр.25-26)
Андрейчин С.М. Самостійна робота студентів як складова частина навчального процесу на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб./ С.М. Андрейчин, Н.А. Хабарова (стр.27-29)
Кузів П.П. Досвід організації самостійної роботи студентів на кафедрі шпитальної терапії./ П.П. Кузів, Н.З. Ярема, Л.П. Боднар (стр.30-32)
Олійник О.В. Ділові ігри в програмі підготовки лікарів інтернів-анестезіологів./ О.В. Олійник, В.В. Гнатів (стр.33-34)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мисула І., Пашко К., Свистун Р.
Заглавие : Досвід з підготовки і проведення медичних ліцензійних іспитів "КРОК" в ТДМА
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №4. - С. 12-14 (Шифр МУ7/2003/4)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Методи навчання -- Методы обучения
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Герасимець Ю., Ляпіс М., Лойко І, Кушнір Р.
Заглавие : Контроль знань студентів на кафедрі загальної хірургії в підготовці до ліцензійного іспиту"КРОК-2"
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №4. - С. 14-15 (Шифр МУ7/2003/4)
Предметные рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2003г.,N 3
Интересные статьи :
Москаленко В. Профілактика- як основа у підготовці фахівців системи охорони здоров"я/ В. Москаленко (стр.4-10)
Чабан Т. Аналіз об"єктивності тестового контролю знань студентів вищих медичних навчальних закладів./ Т. Чабан, Н. Ткачишина (стр.11-13)
Перцева Т. Ліцензійний медичний іспит" Крок 3.Лікувальна справа.Педіатрія": Перший досвід з підготовки та проведення пілотного тестування/ Т. Перцева, В. Лехан, М. Щербиніна (стр.14-17)
Сенаторова Г. Методичні особливості викладання педіатрії іноземним студентам англійською мовою/ Г. Сенаторова, Ю. Одинець, А. Ручко, Фьоклін (стр.18-19)
Гальченко В. Математичне моделювання захворювань та його місце в підготовці студентів-медиків./ В. Гальченко, В. Пінькас (стр.23-26)
Воронцов О. Застосування навчальних варіантів медичної документації в процесі підготовки сімейного лікаря на циклі акушерства та гінекології./ О. Воронцов, В. Гощинський, Н. Архипова (стр.26-28)
Перцева Т. Виробнича практика як важлива складова підготовки лікаря/ Т. Перцева, І. Тищенко, К. Богацька, Конопкіна Л. (стр.29-32)
Вітенко І. Позааудиторне навчання лікарів -інтернів за фахом "Психіатрія"/ І. Вітенко, В. Бітенський, Е. Мельник, Пахмурний В. (стр.41-44)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Перцева Т., Лехан В., Щербиніна М.
Заглавие : Ліцензійний медичний іспит" Крок 3.Лікувальна справа.Педіатрія": Перший досвід з підготовки та проведення пілотного тестування
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №3. - С. 14-17 (Шифр МУ7/2003/3)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2004г.,N 4
Интересные статьи :
Ковальчук Л. Запровадження положень Болонського процесу у Тернопільському медуніверситеті/ Л. Ковальчук, І.Р. Мисула, К. Пашко (стр.4-6)
Грубінко В. Нова парадигма вищої освіти в контексті Болонського процесу / В. Грубінко, І. Бабін (стр.7-14)
Масний З. Нові підходи до читання лекцій - один з шляхів вдосконалення навчального процесу/ З. Масний (стр.15-16)
Бугай Б. Нові аспекти викладання пропедевтики внутрішніх хвороб у контексті сучасних уявлень і знань стосовно HBV-I HCV-інфекцій/ Б. Бугай, С.М. Андрейчин, І. Кліщ (стр.20-24)
Чулак Л. Можливість використання програмного забезпечення FREE WARE для самостійної роботи студентів випускних курсів при підготовці до ліцензійного тестового іспиту " КРОК-2"/ Л. Чулак, В. Шутурмінський, А. Бас, Вальда В. (стр.29-32)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чулак Л., Шутурмінський В., Бас А., Вальда В.
Заглавие : Можливість використання програмного забезпечення FREE WARE для самостійної роботи студентів випускних курсів при підготовці до ліцензійного тестового іспиту " КРОК-2"
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2004. - №4. - С. 29-32 (Шифр МУ7/2004/4)
Предметные рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2006г.,N 3
Интересные статьи :
Ковальчук Л. До питання співпраці Тернопільського Державного медичного університету ім.І.Я.Горбачевського та штату Південна Кароліна,США в галузі медсестринської освіти/ Л. Ковальчук (стр.5-7)
Ковальчук Л. Сучасна концепція підручника для медсестер/ Л. Ковальчук, Н. Ліщенко, О. Усинська (стр.11-13)
Марценюк В. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни (США)/ В. Марценюк (стр.14-15)
Шкробот С. . Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні./ С. Шкробот, О. Бударна, З. Салій (стр.18-19)
Хабарова Н.А. Сучасні погляди на медсестринську освіту/ Н.А. Хабарова, С.М. Андрейчин, Н.А. Бількевич (стр.20-22)
Шевчук О. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника/ О. Шевчук (стр.22-24)
Діана С.Кулл. До питання нестачі медичних сестер/ С.Кулл. Діана (стр.24-28)
Ревчук Н. Система освіти медичних сестер у США/ Н. Ревчук (стр.28-29)
Усинська О. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи/ О. Усинська (стр.30-31)
Лепявко А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США/ А. Лепявко (стр.32-34)
Шманько О. Проблема нестачі медичних сестер у США/ О. Шманько (стр.35-36)
Прокопчук А. До питання реформування медсестринської освіти в Україні/ А. Прокопчук (стр.39-40)
Тарчинець М. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами,що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД./ М. Тарчинець, М. Воронцов, Д. Ставничий, Висоцька Т. (стр.41-42)
Мілевська Л. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США)/ Л. Мілевська (стр.42-44)
Прокопчук А. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі/ А. Прокопчук (стр.44-45)
Олещук О. . Особливості медсестринської освіти в Австрії/ О. Олещук, Г. Паласюк (стр.46-47)
Олійник О.В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету/ О.В. Олійник (стр.48-49)
Сахарова І. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти/ І. Сахарова, Н. Лісничук, О. Олещук (стр.49-52)
Качор В. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою/ В. Качор, С.М. Андрейчин, Н. Васильєва, Луцук О. (стр.53-54)
Арвідас Сескевічус. Розвиток медсестринства в Литві/ Сескевічус Арвідас (стр.57)
Банадига Н. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти/ Н. Банадига, Н. Ходорчук, І. Рогальський (стр.58-60)
Костенко І. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в україні/ І. Костенко (стр.64-65)
Кривенко В. організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою/ В. Кривенко, О. Федорова, С. Пахомова, Єремеєв В. (стр.66-67)
Локай Б. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" - крок вперед в реформування медсестринської освіти в Україні/ Б. Локай, Д. Козак (стр.72-73)
Сук Т. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у Вищих навчальних закладах України/ Т. Сук, О. Хомко, І. Пержул, Молдован П. (стр.82-83)
Шкільна І. Роль медсестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримання здорового способу життя/ І. Шкільна (стр.88-89)
Кайдашев І. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ І. Кайдашев, М. Расін, В. Васильєв, Дігтяр Н. (стр.90-92)
Деміховська О. Особливості викладання гігієни у Німеччині/ О. Деміховська (стр.96-98)
Чулак Л. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до практично-орієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології/ Л. Чулак, М. Кушнір, В. Шутурмінський (стр.99-100)
Саварин Т. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях з латинської мови/ Т. Саварин, В. Рахлецька (стр.103-106)
Роговий Ю. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+" у поліпшенні викладання патологічної фізіології/ Ю. Роговий, Л. Архіпова (стр.107-109)
Корильчук Н. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи/ Н. Корильчук, Т. Корильчук (стр.109-111)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Локай Б., Козак Д.
Заглавие : Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" - крок вперед в реформуванні медсестринської освіти в Україні
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №3. - С. 72-73 (Шифр МУ7/2006/3)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2007г.,N 2
Интересные статьи :
Банчук М.В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання забезпечення якісної підготовки лікарів і провізорів/ М. В. Банчук [и др.] (стр.5-13)
Волосовець О.П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.13-15)
Ковальчук Л.Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.16-20)
Вітенко І.С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.21-24)
Москаленко В.Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.24-26)
Мисула І.Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.27-30)
Мисула І.Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів)/ І. Р. Мисула, О. Є. Федорців (стр.30-32)
Пішак В.П. Болонський процес : крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи?/ В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора (стр.33-35)
Черних В. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном/ В. Черних [и др.] (стр.35-37)
Ждан В. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес/ В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова (стр.37-39)
Марценюк В.П. Впровадження в навчальний процес комп`ютерних технологій/ В. П. Марценюк (стр.40-42)
Запорожан В. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми/ В. Запорожан, В. Кресюн, Ю. Бажора (стр.42-45)
Запорожан В. Про підвищення кваліфікацїї викладачів у світлі євроінтеграційних процесів/ В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька (стр.46-48)
Колесник Ю. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу/ Ю. Колесник, О. Рижов, Ю. Нерянов (стр.49-51)
Колесник Ю. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу/ Ю. Колесник, Ю. Нерянов, В. Кривенко (стр.52-53)
Лісовий В. Біоетика та її значення в підготовці лікаря загальної практики/ В. Лісовий [и др.] (стр.54-55)
Нейко Є. Болонський процес і система організацїї практичної підготовки студентів/ Є. Нейко [и др.] (стр.56-58)
Коломоєць М. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в Європейський простір/ М. Коломоєць, В. П. Пішак, І. Геруш (стр.58-61)
Васюк В.Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та шведською клінікою Ангельхольм/ В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук (стр.62-64)
Полеся Т.П. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ЕСТS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання/ Т. П. Полеся, С. Жученко, В. Швець (стр.64-66)
Перцева Т. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні/ Т. Перцева, В. І. Снісарь (стр.66-68)
Яблучанський М. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи/ М. Яблучанський [и др.] (стр.69-70)
Краснов В.В. До питання про уніфікацію навчаьних планів підготовки медичних фахівців України і Європи/ В. В. Краснов (стр.71-72)
Шаповал С... технології зворотного зв`язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти/ С. . Шаповал [и др.] (стр.73-74)
Скородумова Н. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря/ Н. Скородумова [и др.] (стр.75-76)
Гуменюк О.М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю/ О. М. Гуменюк [и др.] (стр.77-78)
Волосовець О.П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.79-81)
Чекман І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до- та післядипломної освіти/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.82-84)
Цимбалюк В.І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В. І. Цимбалюк [и др.] (стр.84-86)
Лупальцов В.І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації : реалії, проблеми, перспективи/ В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк (стр.87-89)
Лоскутов О.Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками Німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник (стр.89-90)
Годлевський Л. . Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання : досвід та перспективи українсько-казахської співпраці/ Л. Годлевський [и др.] (стр.91-93)
Дзюбановський І.Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.93-95)
Скляров О.Я. Досвід і перспективи взаємозв`язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського/ О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко (стр.95-97)
Вадзюк С.Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.97-98)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)