Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (23)Периодические издания (200)Библиотечные издания (71)Краеведение (12)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=МІЖНАРОДНА<.>)
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 18
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Щудло С., Курбатов С.
Заглавие : Як виміряти освіту? (І Міжнародна наукова конференція Української асоціації дослідників освіти (УАДО) “Емпіричні дослідження для реформування освіти в Україні”)
Место публикации : Вища освіта України. - 2017. - № 1. - С. 84-85 (Шифр 23823/2017/1)
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2009г.,N 2
Интересные статьи :
Лазоришинець В.В. Стан підготовки та підвищення кваліфікації медичних працівників і завдання вищої медичної школи щодо її інтеграції до світового освітнього простору/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.5-10.)
Ковальчук Л.Я. Впровадження новітніх методик і систем навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.10-14.)
Банчук М.В. Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів/ М. В. Банчук [и др.] (стр.14-22.)
Вітенко І.С. Стан та проблеми забезпечення студентів-медиків сучасною навчальною книгою/ І. С. Вітенко (стр.23-31.)
Ждан В.М. Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан [и др.] (стр.32-33.)
Запорожан В.М. Міжнародне науково-освітнє співтовариство як каталізатор реформування/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.34-36.)
Зіменковський Б.С. Досвід і проблеми запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.37-39.)
Івченко В.К. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов (стр.39-40.)
Казаков В.М. Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.40-44.)
Колесник Ю.М. на шляху до європейського освітнього простору/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.44-46.)
Лісовий В.М. Про розвиток міжнародних зв'язків, інтеграцію в міжнародну систему освіти та підготовку фахівців для зарубіжних країн в Харківському національному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. Д. Марковський (стр.47-49.)
Москаленко В.Ф. Про шляхи удосконалення якості освіти в НМУ імені О.О. Богомольця відповідно до міжнародних стандартів якості/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.50-53.)
Нейко Є.М. Ефективність партнерської співпраці Івано-Франківського Національного медичного університету та зарубіжних навчальних закладів/ Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, С. В. Федоров (стр.54-55.)
Никоненко О.С. Нові організаційні форми післядипломної підготовки лікарів: досвід впровадження та проблемні питання/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.56-57.)
Пішак В.П. Роль педагогічного спілкування в системі медичної освіти згідно з контекстом болонського процесу/ В. П. Пішак [и др.] (стр.58-60.)
Хвисюк О.М. Роль та місце закладів післядипломної освіти в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін (стр.61-63.)
Черних В.П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.63-65.)
Чекман І. С. Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О.О. Богомольця/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Т. Ю. Небесна (стр.65-67.)
Галникіна С.О. Сучасна концепція підготовки лікарів-інтернів з дерматовенерології з урахуванням досвіду Американської академії дерматології/ С. О. Галникіна (стр.67-68.)
Горбатюк С.М. Досвід проведення підсумкового контролю на кафедрі медичної біології в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ С. М. Горбатюк [и др.] (стр.69-71.)
Господарський І.Я. Сучасні моделі міжпредметної інтеграції/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.72-74.)
Грошовий Т.А. Методичне забезпечення навчального процесу при вивченні фармацевтичних дисциплін управлінсько-економічного напрямку в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Т. А. Грошовий [и др.] (стр.75-77.)
Гудима А.А. Міжнародна співпраця - ефективний напрямок якісної підготовки студентів з екстренної медичної допомоги і медицини катастроф/ А. А. Гудима [и др.] (стр.78-80.)
Гуменюк О.М. Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір/ О. М. Гуменюк, В. В. Гуменюк (стр.81-83.)
Дрижак В.І. Перший досвід застосування кредитно-модульної системи у підготовці студентів за програмою "Онкологія"/ В. І. Дрижак [и др.] (стр.83-85.)
Дубініна В.Г. Клінічні розбори хворих: варіанти супроводу і методичні передумови/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.86-87.)
Дубініна В.Г. Шляхи оптимізації викладання клінічних дисциплін (онкології) у медичному університеті/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.88-89.)
Козинець Г.П. Підготовка лікарів-інтернів хірургів за програмою "Опіки, їх наслідки та реабілітація хворих"/ Г. П. Козинець, Ю. М. Васильчук (стр.90-92.)
Костильов О.В. Удосконалення методів навчання студентів у вищих медичних закладах освіти шляхом створення критеріально орієнтованих тестових завдань/ О. В. Костильов, О. Ю. Руда, О. В. Романенко (стр.92-94.)
Лохматова Н.М. Формування комунікативної компетентності у студентів при вивченні стоматології дитячого віку/ Н. М. Лохматова, О. В. Шешукова (стр.94-96.)
Павлишин Г.А. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на їх успішність при вивченні педіатрії/ Г. А. Павлишин [и др.] (стр.97-99.)
Пашко К.О. Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології/ К. О. Пашко [и др.] (стр.100-101.)
Пашко К.О. Про створення спільної бази тестових завдань для всіх медичних навчальних закладів України/ К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. В. Максимова (стр.102-104.)
Педанов Ю.Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.105-106.)
Січкоріз О.Є. Виконання навчально-виробничого плану навчання лікарів (провізорів) на післядипломному етапі в сучасних умовах недостатнього фінансування бюджетної сфери практичної охорони здоров'я західного регіону України (2007-2009 рр.)/ О. Є. Січкоріз [и др.] (стр.107-109.)
Федорців О.Є. Деякі аспекти викладання пропедевтики педіатрії студентам в умовах кредитно-модульної системи/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.109-111.)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Горун Ю.
Заглавие : Міжнародна співпраця у розвитку медіа- та інформаційної грамотності й інтеркультурного діалогу
Место публикации : Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 103-108 (Шифр 23823/2014/3)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гудима А.А., Дем'яненко В.В., Герасимів І.М.
Заглавие : Міжнародна співпраця - ефективний напрямок якісної підготовки студентів з екстренної медичної допомоги і медицини катастроф
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2009. - № 2. - С. 78-80. (Шифр МУ7/2009/2)
Предметные рубрики: Связь учебного заведения с общественностью
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Півник Г.
Заглавие : Міжнародна діяльність-один із пріоритетних напрямів розвитку гірничого університету
Место публикации : Вища школа. - 2014. - № 8. - С. 42-46 (Шифр 21876/2014/8)
Предметные рубрики: Связь учебного заведения с общественностью
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Возняк О.
Заглавие : Дефініція поняття “ятрогенія” для обґрунтування неналежного виконання медиками професійних обов’язків
Параллельн. заглавия :The De-Fination Term “Iatrogenia” to Substantiate the Improper Performance of Professional Medical Duties
Место публикации : Вища школа. - 2020. - № 10. - С. 68-92 (Шифр 21876/2020/10)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): міжнародна класифікація хвороб--компетентність
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам
Параллельн. заглавия :Where Professors Live Well: How much do professors pay
Место публикации : Вища школа. - 2017. - № 8. - С. 7-56 (Шифр 21876/2017/8)
Предметные рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): конкуренція--контракт--заробітна плата--міжнародна конкуренція--вища освіта--кваліфікації
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам
Параллельн. заглавия :How much do professors pay
Место публикации : Вища школа. - 2017. - № 9. - С. 7-75 (Шифр 21876/2017/9)
Предметные рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Система повышения квалификации
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): конкуренція--контракт--заробітна плата--вища--освіта--міжнародна конкуренція--кваліфікації
Аннотация: Завдяки інтернет-революції змінилися традиційні форми організації інтелектуальної праці у промисловості, в державному й муніципальному управлінні: фірми й організації надають креативним працівникам більшу самостійність у виконанні обов’язків, присутність на робочому місці стала необов’язковою. Університети зберегли серед своїх унікальних переваг не так багато “чинників нематеріальної винагороди”: а) висока самооцінка, постійне підтвердження свого авторитету і суспільної корисності своєї роботи і б) висока захищеність працівника, низький ризик втратити роботу через не залежні від нього обставини. Таким чином, якщо кілька десятиліть тому “академіки” були задоволені своїм становищем і “від’ємна грошова премія” за перебування в університетІ не була проблемою, то нині виші відчувають серйозну конкуренцію за найсильніших молодих професіоналів. Тож економічно стійким університетам необхідно пропонувати такий рівень грошової винагороди, щоб на рівних конкурувати із загальним ринком праці креативних професіоналів.
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Вища школа -2019г.,N 2
Интересные статьи :
Україна та Німеччина домовилися про створення спільних центрів передових досліджень (стр.3-4)
На базі Житомирського національного агроекологічного університету відтепер діятеме інформаційний центр ЄС (стр.4)
Ужгородський вчений винайшов спосіб жити без їжі (стр.5)
У Сумському державному університеті готуватимуть бакалаврів за напрямом "Історія та археологія" (стр.6)
Загірняк М. До обговорення проекту Постанови КМУ “Про затвердження формули розподілу обсягу видатків загального фонду державного бюджету між ЗВО/ М. Загірняк, В. Усатюк, Д. Загірняк (стр.7-15)
Левківський І. Регіональні аспекти диверсифікації джерел фінансування вищої освіти України/ І. Левківський (стр.16-30)
Корсак К. Нооглосарій-2 - ноонауки для майбутнього без колапсів/ К. Корсак, Ю. Корсак (стр.31-53)
Сидорук І. Формування соціальної компетентності майбутніх соціальних працівників у процесі волонтерської діяльності/ І. Сидорук (стр.54-66)
Кофанова О. Сучасні аспекти фундаментальної підготовки молоді та проблеми навчання у вищому технічному закладі освіти/ О. Кофанова, Ю. Киричков (стр.67-80)
Кашуб’як І. Метод “Фішбоун” на уроках математики у початковій школі/ І. Кашуб’як (стр.81-90)
Безручко О. Педагогічна діяльність Олександра Довженка: спроби розпочати підготовку кінорежисерів при Київському державному театральному інституті/ О. Безручко (стр.91-99)
Возняк О. Компетентності з судово-фармакологічних ризиків (у розслідуванні злочинів, пов’язаних з неналежним виконанням професійних обов’язків медичними або фармацевтичними працівниками)/ О. Возняк (стр.100-121)
Виткалов С. XIV Міжнародна науково-практична конференція в Рівному: до результатів проведення/ С. Виткалов (стр.122-124)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Вища школа -2014г.,N 8
Интересные статьи :
Ніколаєнко С. Дослідницькі університети у системі освіти та науки України/ С. Ніколаєнко (стр.7-15)
Козирський В. Особливості підготовки фахівців у навчально-науковому інституті енергетики і автоматики НУБіП України/ В. Козирський, І. Радько (стр.16-26)
Кліх Л. Орієнтація підготовки магістрів на сферу працевлаштування/ Л. Кліх (стр.27-34)
Мельничук Т. Особливості культурно-просвітницької діяльності Національного університету біоресурсів та природокористування України/ Т. Мельничук, І. Майданюк (стр.35-41)
Півник Г. Міжнародна діяльність-один із пріоритетних напрямів розвитку гірничого університету/ Г. Півник (стр.42-46)
Пригодій М. Запровадження рефлексивно-контекстного навчання як способу вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців у НУБіП України/ М. Пригодій (стр.47-53)
Войналович О. Працеохоронні засади в навчально-виховному процесі НУБіП України/ О. Войналович (стр.54-61)
Мисник О. Науково-методичні основи викладання біохімії амінокислот/ О. Мисник (стр.62-69)
Коробенко О. Пруссько-радянський спадок у сучасній українській економічній освіті / О. Коробенко, К. Степанкевич (стр.70-85)
Глазунова О. Стан і перспективи підготовки ІТ-фахівців для аграрної та природоохоронної галузей економіки/ О. Глазунова (стр.86-93)
Амеліна С. Особливості інформаційно-технологічної підготовки майбутніх перекладачів у вищих навчальних закладах Німеччини/ С. Амеліна, Р. Тарасенко (стр.94-100)
Зварич І. Застосування засобів паралінгвістики для оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США/ І. Зварич (стр.101-109)
Виткалов С. Дитячий фестиваль як феномен культури/ С. Виткалов (стр.110-112)
Гогунський В. Scopus: знайдемо свої публікації/ В. Гогунський, Д. Буй (стр.113-115)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Заглавие журнала :Вища школа -2021г.,N 11
Интересные статьи :
Нестуля О. Варіативні моделі змішаного навчання (blended learning) у вищій школі: досвід ПУЕТ/ О. Нестуля, С. Нестуля, Н. Кононец (стр.7-20)
Бідасюк Н. Підготовка, до співбесіди з роботодавцем та професійно орієнтованих випробувань англійською мовою/ Н. Бідасюк (стр.21-30)
Губарець В. Вища освіта, здобута за межами рідного краю (1921-2000 pp.)/ В. Губарець (стр.31-39)
Швець В. Свобода особистості у країнах Європи з позицій математики/ В. Швець (стр.40-44)
Вітренко Ю. Організаційно-правові статуси закладів вищої освіти України в умовах сучасної економіки/ Ю. Вітренко, В. Ворона (стр.45-58)
Сікорський П. Проблеми реформування освітньої системи, що є необхідною умовою високої якості освіти/ П. Сікорський (стр.59-68)
Масляк П. Військова освіта в умовах переходу до контрактної армії/ П. Масляк, Б. Шуліка (стр.69-74)
Кадлубович Т. Філософія в інформаційному суспільстві/ Т. Кадлубович, Д. Черняк (стр.75-84)
Борисенко А. Підручник “Терапевтична стоматологія”: особливості підготовки та використання у навчальному процесі/ А. Борисенко (стр.85-94)
XVII Міжнародна науково-практична конференція в Рівному “Стратегія розвитку світової і української культури: сучасні акпенти та перспективи” (стр.95-98)
Рижко В. Теоретичне переосмислення феноменів космополітизму та космополітизації в сучасному соціогуманітарному знанні/ В. Рижко (стр.99-101)
Виткалов В. Трансформація культурологічної освіти в регіоні/ В. Виткалов, М. Сорока (стр.102-106)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Заглавие журнала :Вища школа -2020г.,N 11/12
Интересные статьи :
Програма спільної діяльності МОН та НАПН на 2021-2023 роки (стр.3)
Рекомендації для розвитку інноваційної діяльності країни результат дослідження Innovation Policy Outlook 2020 (стр.4-5)
Лабораторія робототехніки та мікроелектроніки “Smart REX” у КНУ імені Тараса Шевченка (стр.5-6)
Коломієць Л. Дистанційне навчання та якість освіти: парадигмальна криза людиноцентризму освітньої політики, або Про роль особистості педагога/ Л. Коломієць, А. Семенова (стр.7-29)
Захарчин Г. Трансформація індивідуальних ознак конкурентоспроможності особистості у колективні на основі знань/ Г. Захарчин (стр.30-39)
Загородній А. Особливості реалізації дуальної освіти у рамках підготовки фахівців з обліку та оподаткування/ А. Загородній, Л. Пилипенко (стр.40-50)
Чирчик С. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх дизайнерів (огляд)/ С. Чирчик (стр.51-62)
Руденченко А. Синтез мистецтв як одна з методологічних засад наукового обґрунтування навчання етнодизайну у мистецьких закладах вищої освіти/ А. Руденченко (стр.63-71)
Медвідь Л. Українська родина: витоки та сьогодення/ Л. Медвідь (стр.72-83)
Шморгун Є. Трава незабуття/ Є. Шморгун (стр.84-90)
Виткалов С. Україна першого 20-ліття XXI століття: культурно-мистецький вимір: XVI міжнародна науково-практична конференція у м. Рівне (роздуми напередодні)/ С. Виткалов, В. Виткалов (стр.91-95)
Омельяненко С. Навчально-методичний комплекс з педагогіки/ С. Омельяненко (стр.96-102)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2021г.,N 4
Интересные статьи :
Андрущенко В. Соціально-просвітницька злиденність марксистського матеріалізму/ В. Андрущенко (стр.5-12)
Євтух В. Мультикультурна/міжкультурна освіта: зарубіжний досвід та перспективи для України/ В. Євтух (стр.13-33)
Курбатов С. У пошуках сови Мінерви: оцінка освітніх програм із філософії у провідних міжнародних університетських рейтингах/ С. Курбатов (стр.34-38)
Рубанець О. Мережевий освітній простір/ О. Рубанець (стр.39-46)
Корсак К. Ноостратегія планування розвитку вищої освіти та економіки України у XXI столітті/ К. Корсак, А. Похресник (стр.47-56)
Козобродова Д. Творчість крізь призму концепту «brain-psyche-(mind/consiousness)»/ Д. Козобродова (стр.57-63)
Свириденко Д. Відповідальне громадянство через наукову освіту: соціокультурні механізми реалізації в Україні/ Д. Свириденко (стр.64-70)
Тріпак М. Соціально-економічні механізми соціалізації інклюзивного коледжу в умовах євроіитеграційних тенденцій та цінностей/ М. Тріпак, Н. Жиляк (стр.71-76)
Любарець В. Мовленнєва адаптація іноземних здобувачів освіти через онлайн підготовчі факультети та онлайн краєзнавчі студії/ В. Любарець, Н. Скибун (стр.77-84)
Тріпак М. III Міжнародна наукова студентська конференція «Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства»/ М. Тріпак, І. Гуменюк (стр.85-86)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2019г.,N 4
Интересные статьи :
Андрущенко В. Екологічна парадигма української освіти/ В. Андрущенко (стр.5-12)
Півняк Г. Дніпровська політехніка - 120 років міжнародного визнання/ Г. Півняк, О. Шашенко (стр.13-16)
Бешта О. Наукові традиції Дніпровської політехніки/ О. Бешта, І. Нікітенко (стр.17-24)
Шабанова Ю. Дніпровська політехніка: гуманітарний розвиток як виклик часу/ Ю. Шабанова (стр.25-31)
Кочергін І. Заснування Катеринославського вищого гірничого училища (за матеріалами катеринославської преси)/ І. Кочергін (стр.32-39)
Курбатов С. Якість вищої освіти в контексті інтернаціоналізації діяльності сучасного університету/ С. Курбатов (стр.40-44)
Корсак К. Основи ноофутурології для захисту і порятунку людства/ К. Корсак, Є. Суліма (стр.45-52)
Нестерова М. Соціальна згуртованість та спільні європейські цінності в системі вищої педагогічної освіти України/ М. Нестерова, А. Цимбал (стр.53-58)
Рябека Є. Історичні особливості позиціювання демократії/ Є. Рябека (стр.59-67)
Любарець В. Профілізація художньо-естетичного циклу в закладах середньої освіти/ В. Любарець, Ж. Верьовкіна (стр.68-74)
Віденко Є. Європейський вимір системи освітніх цінностей/ Є. Віденко (стр.75-81)
Антонова О. Міжнародна науково-практична конференція в Житомирському державному університеті імені Івана Франка/ О. Антонова (стр.82)
Харьков С. Зоозалучення: можливості та ризики/ С. Харьков (стр.83)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2015г.,N 3
Интересные статьи :
Андрущенко В. Ціннісна невизначеність особистості та її подолання засобами освіти/ В. Андрущенко (стр.5-13)
Астахова В. Приватна вища освіта України напередодні свого чвертьвікового ювілею/ В. Астахова (стр.14-18)
Терепищий С. Проблема універсальної картини світу в структурі розуміння сучасної людини/ С. Терепищий (стр.19-25)
Шовш К. Основні суперечності технологізації інформаційної культури вчителя/ К. Шовш (стр.26-34)
Нестерова М. Когнітивістика в системі вищої освіти: інформаційно-комунікативний контекст/ М. Нестерова (стр.35-39)
Сацик В. У пошуку ефективної стратегії розвитку вищої освіти в Україні (аналіз можливостей та обмежувальних факторів)/ В. Сацик (стр.40-52)
Корінець З. Професійна культура як чинник самоорганізації педагогічної діяльності/ З. Корінець (стр.53-58)
Кульбашна Я. Інтернаціоналізація вищої медичної освіти: проблеми і перспективи/ Я. Кульбашна (стр.59-64)
Богданова Н. Естетичний чинник у структурі студентського самоврядування/ Н. Богданова (стр.65-70)
Завальнюк О. Значення фізичної культури і спорту у вихованні патріотичних почуттів особистості/ О. Завальнюк (стр.71-76)
Дебич М. Імплементація програм спільних / подвійних ступенів: досвід вищої школи Ірландії/ М. Дебич (стр.77-84)
І міжнародна конференція «Реформа вищої освіти в Україні: критичні питання у сфері законодавчих та інституційних трансформацій»85 (стр.85)
Реферативный обзор статей номера (стр.86-89)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2014г.,N 3
Интересные статьи :
Андрущенко В. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритеті/ В. Андрущенко (стр.5-11)
Калашнікова С. Ідентифікація сучасних орієнтирів розвитку вищої освіти/ С. Калашнікова (стр.12-23)
Козьменко С. Виклики на шляху інтеграції у міжнародний науковий простір/ С. Козьменко (стр.24-29)
Клепко С. Основні поняття закону України «Про вищу освіту»/ С. Клепко (стр.30-37)
Крилова С. Дійсне соціальне партнерство як передумова та різновид краси відносин в освітньому процесі/ С. Крилова (стр.38-43)
Курбатов С. Корпоративний університет як продукт взаємодії бізнесового та освітнього середовища в сучасних умовах/ С. Курбатов (стр.44-49)
Бак М. Неперервність інформаційного супроводу освіти/ М. Бак (стр.50-57)
Семеніхіна О. Дослідження відкритих освітніх ресурсів з математики/ О. Семеніхіна (стр.58-63)
Шелюк Л. Зміст і проблеми впровадження демократичної вищої освіти/ Л. Шелюк (стр.64-68)
Яременко Л. Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема/ Л. Яременко (стр.69-74)
Губенко Г. Інтегративна педагогічна біоетика як новий напрям підготовки фахівців/ Г. Губенко (стр.75-81)
Орлова О. Художнє сприйняття як основа медіакопметентності студентів-філологів/ О. Орлова (стр.82-88)
Щербакова О. Риторикознавча компонента в новітніх дослідженнях вищої освіти/ О. Щербакова (стр.89-96)
Федоренко С. Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США/ С. Федоренко (стр.97-102)
Горун Ю. Міжнародна співпраця у розвитку медіа- та інформаційної грамотності й інтеркультурного діалогу/ Ю. Горун (стр.103-108)
Воронкін О. Періодизація розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання/ О. Воронкін (стр.109-116)
Реферативный обзор статей номера (стр.117-121)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2017г.,N 1
Интересные статьи :
Андрущенко В. «Школа майбутнього» для України і європейського простору/ В. Андрущенко (стр.5-16)
Андрущенко В. Освітні вимірювання: наука і практична діяльність/ В. Андрущенко, В. Сергієнко, І. Войтович (стр.17-24)
Возняк О. Олександра Дубасенюк - видатний учений-педагог, засновник науково-педагогічної школи «Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів»/ О. Возняк, Г. Козлакова (стр.25-29)
Кірик Т. Філософія освіти про ноолексикон для вищої школи XXI ст./ Т. Кірик (стр.30-36)
Опанасюк Ю. Філософія інформаційної освіти/ Ю. Опанасюк (стр.37-41)
Луговий В. Наука в університетах, університети в науці у світовому дослідницькому просторі/ В. Луговий, Ж. Таланова (стр.42-50)
Щедрін А. Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри/ А. Щедрін (стр.51-58)
Силадій І. Нові тенденції в розвитку вітчизняної освіти/ І. Силадій (стр.59-64)
Шовш К. Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації/ К. Шовш (стр.65-71)
Пасько К. Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога/ К. Пасько (стр.72-76)
Nesterova M. European cognitive practices of social cohesion development in the Ukranian educational dimension/ M. Nesterova (стр.77-83)
Щудло С. Як виміряти освіту? (І Міжнародна наукова конференція Української асоціації дослідників освіти (УАДО) “Емпіричні дослідження для реформування освіти в Україні”)/ С. Щудло, С. Курбатов (стр.84-85)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : І міжнародна конференція «Реформа вищої освіти в Україні: критичні питання у сфері законодавчих та інституційних трансформацій»85
Место публикации : Вища освіта України. - 2015. - № 3. - С. 85 (Шифр 23823/2015/3)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)