Поисковый запрос: (<.>K=МЕДИЦИНА<.>) |
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Колесник Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/Т. В. Колесник, О. В. Смольянова // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.79-81
|
>2.
| Особливості процесу організації підготовки офіцерів медичної служби запасу у державному закладі “Луганський державний медичний університет”/І. В. Іоффе [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.86-88
|
>3.
| Доказова медицина та удосконалення охорони здоров'я в Україні // Медична освіта (Тернопіль), 2008,N № 3.-С.22-80
|
>4.
| Чекман І.С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти/І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.84-86
|
>5.
| Місяченко М. М. Актуальні питання методологічного покращення якості викладання предмета "Внутрішня медицина'' для студентів стоматологічного факультету/М. М. Місяченко // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 1.-С.71-72
|
>6.
| Мізюк В. М. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина''/В. М. Мізюк // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 1.-С.69-70
|
>7.
| Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist/V. M. Zhdan, Ye. M. Kitura, M. Yu. Babanina // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.68-71
|
>8.
| Європейські стандарти освіти в симуляційній медицині. Досвід Одеського національного медичного університету/В. М. Запорожан [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.89-91
|
>9.
| Деякі аспекти проведення практичних занять з циклу невідкладної допомоги на кафедрі "Поліклінічна та сімейна медицина"/В. Гощинський, Л. Бабінець, Н. Корильчук // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N № 4.-С.22-24
|
>10.
| Процек О. Досвід адаптації зарубіжних програм викладання предмету соціальна медицина в процесі навчання іноземних студентів/О. Процек, О. Очередько // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.271-272
|
>11.
| Sopiha M. O. The development of medicine and health care in Podillia in the XIX at the beginning of XX century/M. O. Sopiha, A. I. Mashtalir // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.150-157
|
>12.
| Возняк О. Стандарти якості надання медичної допомоги та їх правові особливості з позицій розкриття медичних злочинів/О. Возняк // Вища школа, 2019. т.№ 8.-С.50-71
|
>13.
| Беденюк А. Д. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.11-14
|
>14.
| Рудень В. Про шляхи вдосконалення процесу навчання майбутніх лікарів на кафедрі "Соціальна медицина та організація охорони здоров`я" у світлі вимог Болонської угоди/В. Рудень, Т. Гутор // Медична освіта (Тернопіль), 2005,N №3.-С.27-31
|
>15.
| Матеріали науково-практичної конференції-семінару Доказова медицина у спектрі наукової медичної інформації та інноваційної політики,12-13 травня 2005р./науково-практичної конференції-семінару Матеріали // Медична освіта (Тернопіль), 2005,N №2.-С.42-76
|
>16.
| Малахов В. О. Фізична та реабілітаційна медицина в Україні: проблеми та перспективи/В. О. Малахов, Г. М. Кошелєва, В. О. Родін // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2016,N № 1.-С.6-12
|
>17.
| Лахно О. В. Методика викладання дисципліни "внутрішня медицина" за допомогою застосування кейс-технологій/О. В. Лахно // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2016,N № 2.-С.22-25
|
>18.
| Ділова (рольова) гра як сучасна форма семінарського заняття в системі післядипломної підготовки лікарів за фахом "Лікувальна фізкультура та спортивна медицина"/В. О. Малахов [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2016,N № 4.-С.17-22
|
>19.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>20.
| Проблеми безперервної медичної освіти та науки - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
|
|
|