Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (4475)Периодические издания (20115)Библиотечные издания (3)Краеведение (1021)Редкие издания (793)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=МЕДИЦИНА<.>)
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-33 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Беденюк А. Д., Бурак А. Є., Гриценко С. Й.
Заглавие : Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 11-14 (Шифр МУ7/2019/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): екстрена--медицина
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Возняк О.
Заглавие : Стандарти якості надання медичної допомоги та їх правові особливості з позицій розкриття медичних злочинів : на прикладі занять з дисципліни "Криміналістична хімія" для курсантів ЗВО системи МВС України
Место публикации : Вища школа. - 2019. - № 8. - С. 50-71 (Шифр 21876/2019/8)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): стандартизація--доказова медицина--медичні
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Sopiha M. O., Mashtalir A. I.
Заглавие : The development of medicine and health care in Podillia in the XIX at the beginning of XX century
Параллельн. заглавия :Розвиток медицини та охорони здоров’я на Поділлі у XIX – на початку XX століття
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 150-157 (Шифр МУ7/2019/3)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы
Географич. рубрики: Поділля
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): медична--допомога--професыйна--медицина--законодавство--воэводство--фельдшер
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Колесник Т. В., Смольянова О. В.
Заглавие : Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 79-81 (Шифр МУ7/2018/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): інноваційні методи навчання--практичні навички--внутрішня медицина
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Zhdan V. M., Kitura Ye. M., Babanina M. Yu.
Заглавие : Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 68-71 (Шифр МУ7/2018/1)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): інтерактивність навчання--клінічне мислення--мозковий штурм--сімейна медицина
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Запорожан В. М., Ульянов В. О., Тарабрін О. О., Суслов О. С., Сажин Д. С.
Заглавие : Європейські стандарти освіти в симуляційній медицині. Досвід Одеського національного медичного університету : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 89-91 (Шифр МУ7/2018/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): симуляційна медицина--медична освіта--інтерни--лікарі
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Іоффе І. В., Смірнов С. М., Скляр С. І., Кузьміченко І. О., Асеева О. А.
Заглавие : Особливості процесу організації підготовки офіцерів медичної служби запасу у державному закладі “Луганський державний медичний університет” : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 86-88 (Шифр МУ7/2018/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): військова медицина--військово-медична служба
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2017г.,N 4
Интересные статьи :
Бабінець Л. С. Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання/ Л. С. Бабінець [та ін.] (стр.5-8)
Герасимюк І. Є. Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти/ І. Є. Герасимюк [та ін.] (стр.9-13)
Грицан Л. Д. Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/ Л. Д. Грицан (стр.14-17)
Дмитришин Т. М. На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє/ Т. М. Дмитришин (стр.18-25)
Заєць Т. А. Аспекти навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології/ Т. А. Заєць (стр.26-28)
Корда М. М. Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги/ М. М. Корда [та ін.] (стр.29-33)
Криницька І. Я. Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань/ І. Я. Криницька [та ін.] (стр.34-37)
Марущак М. І. Викладання в медичному університеті на засадах лідерства/ М. І. Марущак [та ін.] (стр.38-41)
Олеськова Г. Г. Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи/ Г. Г. Олеськова (стр.42-47)
Сабатовська І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю/ І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов (стр.48-52)
Тозюк О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів/ О. Ю. Тозюк (стр.53-57)
Фіра Д. Б. Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів/ Д. Б. Фіра (стр.58-61)
Ястремська С. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання/ С. О. Ястремська (стр.62-65)
Likhacheva N. V. Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system/ N. V. Likhacheva [та ін.] (стр.66-69)
Бойко Т. В. Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Т. В. Бойко (стр.70-73)
Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження/ О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька (стр.74-76)
Волошина О. Б. Опрацювання різних методик викладання диференційної діагностики есенціальної резистентної та псевдорезистентної артеріальної гіпертензії для лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика – сімейна медицина"/ О. Б. Волошина [та ін.] (стр.77-80)
Колісник Н. С. Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України"/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.81-84)
Кущ О. Г. Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ)/ О. Г. Кущ [та ін.] (стр.85-89)
Паласюк Г. Б. Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема (стр.90-94)
Радецька Л. В. Досвід організації самостійної роботи студентів IV курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини/ Л. В. Радецька [та ін.] (стр.95-97)
Стойкевич Г. В. Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету/ Г. В. Стойкевич [та ін.] (стр.98-100)
Prokop I. A. The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students/ I. A. Prokop (стр.101-106)
Воробець З. Д. Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ З. Д. Воробець, М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко (стр.107-111)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.112-118)
Саварин Т. В. Організація медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст./ Т. В. Саварин (стр.119-126)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2016г.,N 2
Интересные статьи :
Хвисюк О. М. Актуальні питання неінфекційної епідеміології/ О. М. Хвисюк (стр.8-13)
Марченко В. Г. Семінар-екскурсія як нова форма фахової підготовки та підвищення кваліфікації лікарів/ В. Г. Марченко [и др.] (стр.14-17)
Місяк С. А. . Особливості підготовки кадрів із реабілітації онкологічних хворих/ С. А. Місяк (стр.18-21)
Лахно О. В. Методика викладання дисципліни "внутрішня медицина" за допомогою застосування кейс-технологій/ О. В. Лахно (стр.22-25)
Хвисюк А. Н. Особенности метаболизма костной ткани при моделировании хронической почечной патологии/ А. Н. Хвисюк [и др.] (стр.26-29)
Демихова Н. В. Коррекция нарушений систолической функции с эксцентрическим ремоделированием левого желудочка у больных с артериальной гипертензией почечного генеза/ Н. В. Демихова (стр.30-34)
Фадеенко Г. Д. Экспрессия апелина и маркеров воспаления в слизистой оболочке пищевода при сочетании гастроэзофагеальной рефлюксной и гипертонической болезней/ Г. Д. Фадеенко, А. Е. Гриднев (стр.35-40)
Гончарь М. О. Коморбідні стани в педіатрії: розвиток підгострого тиреоїдиту в дитини з гострим пієлонефритом/ М. О. Гончарь [и др.] (стр.41-45)
Чернуский В. Г. Экспериментально - клиническое обоснование бронхоконстрикторных свойств провоспалительных цитокинов при бронхиальной астме у детей/ В. Г. Чернуский [и др.] (стр.46-51)
Савво В. М. Особливості взаємозв’язку неспецифічного чинника захисту та мікрофлори кишечнику в дітей з артропатіями/ В. М. Савво, Т. О. Твердохліб (стр.52-56)
Винник Ю. А. Таргетные препараты в терапии рака яичников/ Ю. А. Винник, В. В. Пряников, М. Ю. Неффа (стр.57-63)
Сафонова И. Н. Эхографические изображения и постнатальные результаты при антенатальном выявлении кардиальных аномалий плода/ И. Н. Сафонова (стр.64-71)
Герасименко Е. В. Диагностические аспекты непсихотических нарушений у детей, перенесших кризисные события, метод диагностической сказкотерапии/ Е. В. Герасименко (стр.72-78)
Чернацька О. М. Порівняльна ефективність органопротекторних властивостей телмісартану та лізиноприлу в пацієнтів із артеріальною гіпертензією і цукровим діабетом 2 типу/ О. М. Чернацька (стр.79-83)
Асоян И. Н. Влияние терапии коэнзимом q10 на показатели диссинхронии миокарда и уровни маркеров воспаления у больных с хронической сердечной недостаточностью в сочетании с сахарным диабетом 2 типа/ И. Н. Асоян (стр.84-88)
Ющенко П. Л. Вплив силіконових відбиткових матеріалів на температурні показники слизової оболонки порожнини рота/ П. Л. Ющенко (стр.89-92)
Юбилей профессора Куцевляк Валентины Федоровны (стр.93-94)
Ювілей кафедри поліклінічної педіатрії Харківської медичної академії післядипломної освіти (стр.95-96)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Малахов В. О., Кошелєва Г. М., Родін В. О.
Заглавие : Фізична та реабілітаційна медицина в Україні: проблеми та перспективи
Параллельн. заглавия :Physical and rehabilitation medicine in Ukraine: problems and possibilities
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 1. - С. 6-12 (Шифр ПУ56/2016/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие

11.

Заглавие журнала :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2016г.,N 1
Интересные статьи :
Малахов В. О. Фізична та реабілітаційна медицина в Україні: проблеми та перспективи/ В. О. Малахов, Г. М. Кошелєва, В. О. Родін (стр.6-12)
Матюха Л. Ф. Цукровий діабет 1 типу в молодих осіб та дорослих, стан імплементації уніфікованих стандартів медичної допомоги/ Л. Ф. Матюха [и др.] (стр.13-17)
Гриднев А. Е. Обмен оксида азота у пациентов с гипертонической болезнью и при ее коморбидности с гастроэзофагеальной рефлюксной болезнью/ А. Е. Гриднев (стр.18-22)
Титкова А. В. Состояние цитокиновой системы и уровень грелина у больных хронической обструктивной болезнью легких, ассоциированной с гастроэзофагеальной рефлюксной болезнью/ А. В. Титкова, И. Ю. Багмут, Е. А. Литвинова (стр.23-27)
Корнієнко Д. О. Роль ультразвукових методів дослідження в діагностиці гастроезофагеальної рефлюксної хвороби із супутнім ожирінням в осіб молодого віку/ Д. О. Корнієнко, І. О. Хоменко (стр.28-32)
Кошля В. І. Особливості змін внутрішньосерцевої гемодинаміки і функціонального стану міокарда під впливом телмісартану у хворих на гіпертонічну хворобу/ В. І. Кошля, М. Бен-Абід (стр.33-36)
Коломыцева И. Н. Прогностически значимые клинико-гемодинамические показатели при медикаментозной поддержке пациентов с имплантированными электрокардиостимуляторами/ И. Н. Коломыцева, Н. И. Яблучанский (стр.37-40)
Гарюк Г. І. Питання діагностики та лікування гострих абсцедуючих епіглотитів на основі аналізу архівного матеріалу за 2008-2014 pp./ Г. І. Гарюк [и др.] (стр.41-47)
Стариков В. И. Результаты комбинированного лечения местнораспространенного рака легкого/ В. И. Стариков [и др.] (стр.48-51)
Сухина Е. Н. Результаты лечения опухолей головы и шеи с применением конформной хрономодулированной лучевой терапии в режиме гипофракционирования/ Е. Н. Сухина [и др.] (стр.52-55)
Рябоконь Е. Н. Изучение концентрации ионизированного фтора в источниках водоснабжения чугуевского района Харьковской области/ Е. Н. Рябоконь [и др.] (стр.56-58)
Дьомін Ю. А. Вплив чинників довкілля на орган зору/ Ю. А. Дьомін, О. В. Кузенко, Є. В. Кузенко (стр.59-66)
Дорофеева Е. Е. Оптимизация методов лечебной физической культуры при гастроэзофагеальной рефлюксной болезни, обусловленной вегетативной дисфункцией/ Е. Е. Дорофеева, О. Б. Неханевич, Г. С. Урдина (стр.67-72)
Лисенко В. Й. Корекція дизпдріїта гепато-інтестинальної дисфункції у пацієнтів із діабетичним кетоацидозом/ В. Й. Лисенко, Р. П. Брик, Є. О. Карпенко (стр.73-77)
Кричка Н. В. Критерії функціональних проб під час моделювання протезів у пацієнтів із повною адентією: нормативні тести-ознаки/ Н. В. Кричка (стр.78-81)
Асоян І. М. Значення рівнів маркерів запалення у хворих на хронічну серцеву недостатність, цукровий діабет 2 типу та дисинхронію міокарда/ І. М. Асоян (стр.82-85)
Твердохлеб Т. А. Иммунологическая характеристика течения реактивных артритов у детей/ Т. А. Твердохлеб (стр.86-89)
Чернацька О. М. Особливості та корекція дисліпідеміі у разі поєднання цукрового діабету 2 типу й артеріальної гіпертензії III стадії/ О. М. Чернацька (стр.90-94)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Малахов В. О., Кошелєва Г. М., Голодько К. А., Ярошенко Є. І. , Яременко О. Д., Устименко Т. П., Вітер О. М., Симонова А. Г.
Заглавие : Ділова (рольова) гра як сучасна форма семінарського заняття в системі післядипломної підготовки лікарів за фахом "Лікувальна фізкультура та спортивна медицина"
Параллельн. заглавия :Business (role) game as a modern form of seminars in the system of postgraduate training on «Physical therapy and sports medicine»
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 4. - С. 17-22 (Шифр ПУ56/2016/4)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Аннотация: Стаття присвячена проблемам сучасних форм навчання в системі післядипломної освіти. Для розгляду обрано прийом семінарського заняття у формі ділової (рольової) гри. Обґрунтовано дидактичну й методичну мету ділової гри. Надано визначення поняття «ділової гри», її види, науково-методологічне підґрунтя, етапи її підготовки та проведення. Визначено характерні риси й особливості проведення ділової гри. Виділено переваги й вади цієї форми семінарського заняття. Подано особливості розподілу ролей між учасниками гри. Висвітлено досвід організації та проведення ділової гри для лікарів лікувальної фізкультури та спортивної медицини, які проходять навчання на кафедрі медичної реабілітації, спортивної медицини та лікувальної фізкультури
Найти похожие

13.

Заглавие журнала :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2016г.,N 4
Интересные статьи :
Маркова М. В. Інформаційно-психологічна війна: медико-психологічні наслідки та стратегії протидії/ М. В. Маркова (стр.6-10)
Ткачук І. М. Удосконалення педагогічного процесу задля підвищення якості профілактики серцево-судинних захворювань у військовослужбовців/ І. М. Ткачук (стр.11-16)
Малахов В. О. Ділова (рольова) гра як сучасна форма семінарського заняття в системі післядипломної підготовки лікарів за фахом "Лікувальна фізкультура та спортивна медицина"/ В. О. Малахов [та ін.] (стр.17-22)
Починська М. В. Класи пульсового артеріального тиску та функціональні показники кровообігу у пацієнтів після імплантації електрокардіостимулятора та медикаментозної терапії/ М. В. Починська [та ін.] (стр.23-28)
Кожем’яка Г. В. Вплив ожиріння на формування змін геометрії міокарда у хворих на гіпертонічну хворобу/ Г. В. Кожем’яка [та ін.] (стр.29-34)
Чегодайкина Н. С. Комплексная оценка паразитарной заболеваемости в районах Харьковской области с применением интегральных показателей/ Н. С. Чегодайкина [та ін.] (стр.35-43)
Юдін М. А. Особливості міжособистісної взаємодії у пацієнтів косметологічного профілю із дисгармонічним самосприйняттям/ М. А. Юдін (стр.44-47)
Савенков В. І. Аналіз ефективності ретроперитонеального та трансабдомінального лапароскопічних доступів у хворих із різним перебігом гідронефрозу/ В. І. Савенков [та ін.] (стр.48-53)
Савельева Н. Н. Влияние комплексной терапии с использованием иммуномодуляторов на системный гуморальный иммунитет больных хроническим генерализованным пародонтитом І–ІІ степени тяжести с энтеробиозом/ Н. Н. Савельева, С. А. Шнайдер, Е. И. Бодня (стр.54-59)
Калмиков С. А. Актуальні питання лікувальної фізичної культури у випадку наявності диссекреторного та астеновегетативного синдромів хронічного гастриту/ С. А. Калмиков, Ю. С. Калмикова, Г. С. Урдіна (стр.60-65)
Бодня Е. И. Эколого-эпидемиологическая характеристика маляриогенной ситуации основных территорий северо-востока левобережной Украины/ Е. И. Бодня, Л. Н. Потапова, Г. И. Наглова (стр.66-75)
Хвисюк М. А. Изучение влияния антитромбоцитарных препаратов на уровень p-селектина и галектина 3 у пациентов с ишемической болезнью сердца/ М. А. Хвисюк (стр.76-79)
Меликова Т. А. Оценка изменений уровня гомоцистеина у беременных с аутоиммунными заболеваниями щитовидной железы/ Т. А. Меликова (стр.80-84)
Науково-практична конференція, присвячена пам’яті проф. Ю. В. Бєлоусова, "Інновації в дитячій гастроентерології і нутриціології в практиці дитячого та сімейного лікаря" (стр.85-90)
Шармазанова Е. П. История развития рентгенологии в Харькове (1896–1899)/ Е. П. Шармазанова, Н. А. Бортный, В. В. Шаповалова (стр.91-96)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лахно О. В.
Заглавие : Методика викладання дисципліни "внутрішня медицина" за допомогою застосування кейс-технологій
Параллельн. заглавия :teaching discipline «internal medicine» with support of case- technology
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 2. - С. 22-25 (Шифр ПУ56/2016/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Аннотация: Мета дослідження — теоретично обгрунтувати, розробити і частково перевірити методику викладання дисципліни «Внутрішня медицина» за допомогою застосування кейс-технологій у ХНМУ. Об’єкт дослідження — процес навчання студентів вищих навчальних закладів. Предмет дослідження — методика викладання дисципліни «Внутрішня медицина» у ХНМУ за допомогою кейс-технологій. Було проаналізовано можливості застосування кейс-технологій навчання у процесі викладання дисципліни «Внутрішня медицина» і визначено педагогічні цілі, основні напрямки, принципи та форми їх застосування, методи навчання. Розроблено методику викладання дисципліни «Внутрішня медицина» за допомогою кейс-технологій. Експериментально підтверджено підвищення показників ефективності навчального процесу та обгрунтовано доцільність використання розробленої методики у викладанні дисципліни «Внутрішня медицина». Матеріали дослідження, а саме розроблена методика викладання дисципліни «Внутрішня медицина» за допомогою кейс-технологій, можуть бути використані викладачами вищих навчальних закладів у професійній підготовці майбутніх лікарів
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мізюк В. М.
Заглавие : Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина''
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 1. - С. 69-70 (Шифр МУ7/2014/1)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Місяченко М. М.
Заглавие : Актуальні питання методологічного покращення якості викладання предмета "Внутрішня медицина'' для студентів стоматологічного факультету
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 1. - С. 71-72 (Шифр МУ7/2014/1)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие

17.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2014г.,N 1
Интересные статьи :
Бойцанюк С. І. Організація лекційного процесу для студентів стоматологічного факультету в умовах навчання за кредитно-модульною системою/ С. І. Бойцанюк (стр.10-12)
Бурлака Б. С. Застосування комунікаційно-когнитивного підходу "Промислова технологія парфумерно-косметичних засобів" у студентів провізорів-косметологів/ Б. С. Бурлака (стр.13-14)
Вовченко М. Б. Вплив різноманітних методів навчання на успішність студентів 1 та 2 курсів при вивченні анатомії людини в ЗДМУ/ М. Б. Вовченко (стр.15-17)
Гарасимів І. М. Особливості викладання медицини катастроф в умовах реформування галузі охорони здоров'я України/ І. М. Гарасимів (стр.18-19)
Горчакова Н. О. Науково-методичні основи викладання фармакології антиангінальних лікарських засобів/ Н. О. Горчакова (стр.20-23)
Данилевич Ю. О. Застосування принципів ейдетики при викладанні дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія"/ Ю. О. Данилевич, М. Ф. Коврига (стр.24-25)
Дейкало І. М. Напрямки організації самостійної роботи студентів медичного ВУЗу в умовах кредитно-модульної системи/ І. М. Дейкало [и др.] (стр.26-28)
Демчук М. Б. Особливості викладання менеджменту та маркетингу у фармації в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. Б. Демчук (стр.29-32)
Дорошенко О. М. Системна оцінка рівня знань курсантів, що навчаються на кафедрах інституту стоматології нмапо імені П.Л. Шулика/ О. М. Дорошенко, Т. М. Волосовець, М. В. Дорошенко (стр.33-34)
Кліщ Г. І. Самостійна робота студента-медика як засіб формування іншомовних вмінь і навичок/ Г. І. Кліщ, Н. О. Федчишин, Н. І. Єлагіна (стр.35-40)
Кормило О. М. Психологічна профілактика синдрому емоційного вигорання у медичних працівників станції швидкої допомоги/ О. М. Кормило [и др.] (стр.41-43)
Кравець Н. Я. Застосування методу моделювання в процесі навчання мікробіологи/ Н. Я. Кравець, І. М. Грод, Л. О. Шевчик (стр.44-47)
Кривенький Т. П. Особливості інтеграції навчального процесу, які спрямовані на підвищення фахової підготовки студентів-стоматологів у ДВНЗ "Івано-Франківський національний медичний університет/ Т. П. Кривенький [и др.] (стр.48-50)
Кульчицький В. Й. Історико-педагоічні проблеми розвитку патріотичного виховання в Україні ІІ половини XX століття/ В. Й. Кульчицький (стр.51-55)
Куровська В. О. Проблема культури та виховання особистості під час викладання фізіології/ В. О. Куровська (стр.56-59)
Кущ О. Г. Кредитноо-модульна система організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусологи, імунології Запорізького державного медичного університету для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика''/ О. Г. Кущ (стр.60-63)
Леськів І. М. Новітні впровадження в педагогічний процес викладання радіології на третьому курсі медичного факультету/ І. М. Леськів [и др.] (стр.64-66)
Манащук Н. В. Организаація навчального процесу за кредитно-модульною системою для студентів стоматологічного факультету на курсі пародонтології/ Н. В. Манащук, Н. В. Чорній (стр.67-68)
Мізюк В. М. . Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина''/ В. М. Мізюк (стр.69-70)
Місяченко М. М. Актуальні питання методологічного покращення якості викладання предмета "Внутрішня медицина'' для студентів стоматологічного факультету/ М. М. Місяченко (стр.71-72)
Нікіфоров О. А. Особливості навчання та рейтингового оцінювання знань студентів-іноземців у вивченні основ клінічної генетики на медичному факультеті за умов кредитно-модульної системи освіти/ О. А. Нікіфоров (стр.73-76)
Омельчук С. Т. Актуальні питання нейропсихонутриціології у професійній підготовці студентів медико-психологічного фаху (частина 1)/ С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко (стр.77-82)
Перепелиця О. О. Особистісно-Орієнтований підхід в організації позааудиторної роботи учнів на підготовчому відділенні для громадян України Буковинського державного медичного університету/ О. О. Перепелиця (стр.83-85)
Пида В. П. Використання віртуальних програм для викладання фармакології у студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Пида (стр.88-88)
Пішак В. П. Студентське наукове товариство як перша сходинка до формування творчого потенціалу науковця/ В. П. Пішак, М. І. Кривчанська, М. О. Ризничук (стр.89-91)
П'ятночка І. Т. Роль сімейного лікаря в боротьбі з туберкульозом/ І. Т. П'ятночка, С. І. Корнага, В. І. П'ятночка (стр.92-94)
Рогальський І. О. . Особливості викладання медико-правових дисциплін на іноземному факультеті/ І. О. Рогальський [и др.] (стр.95-97)
Семенець А. В. Застосування хмарних технологій при побудові інформаційної інфраструктури медичного ВНЗ/ А. В. Семенець (стр.98-103)
Сон А. С. Педагогічний такт викладача вищого навчального закладу, напрямки рішення/ А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський (стр.104-106)
Сорокман Т. В. Наукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.107-109)
Сорокман Т. В. Шляхи удосконалення якості освіти у вищому медичному навчальному закладі/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.110-112)
Федчишин Н. О. Тестування як метод навчання і контролю знань студентів при вивченні німецької мови/ Н. О. Федчишин (стр.113-118)
Шовкова Н. І. Шляхи адаптації проведення виробничої лікарської практики з профілактики стоматологічних захворювань згідно з кредитно-модульною системою навчання на кафедрі дитячої стоматології ІФНМУ/ Н. І. Шовкова (стр.119-120)
Зятковська О. Я. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів фармацевтичного факультету з дисципліни "Лабораторна діагностика''/ О. Я. Зятковська (стр.121-123)
Кульбашна Я. А. Модель формування професійної компетентності майбутнього стоматолога/ Я. А. Кульбашна, Я. П. Нагірний (стр.124-128)
Тишковець М. П. Багатий доробок науковця/ М. П. Тишковець (стр.129-131)
Завальнюк А. Х. Деякі зауваження до змісту навчального посібника В. Т. Бачинського із співавторами "Первинний огляд трупа на місці виявлення" (Чернівці, 2010)/ А. Х. Завальнюк, І. О. Юхимець, О. Ф. Кравець (стр.132-134)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2012г.,N 1
Интересные статьи :
Ковальчук Л. Я. Основні здобутки та подальші перспективи розвитку кафедри хірургії №1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університит імені І.Я. Горбачевського МОЗ України"/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.6-7)
Мельничук І. М. Методологічний аналіз професіоналізації майбутнього медичного працівника у вищому навчальному закладі/ І. М. Мельничук (стр.8-12)
Беденюк А. Д. Доктрина ведення навчального процесу у державних вищих медичних навчальних закладах згідно з кредитно-модульною системою/ А. Д. Беденюк (стр.13-14)
Саварин Т. В. Використання тестового контролю та тестових завдань у навчанні іноземної мови студентів немовних вищих навчальних закладів/ Т. В Саварин, І. Р. Бекус (стр.15-18)
Гнатюк М. С. Особливості взаємозв'язків між успішністю студентів та їх психофізіологічними станами/ М. С. Гнатюк, Л. В. Татарчук, Р. М. Гнатюк (стр.19-22)
Марценюк В. П. Обгрунтування значення веб-порталу навчально-методичних матеріалів для теоретичної та практичної підготовки студентів-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням/ В. П. Марценюк, Г. В. Жмудська (стр.23-26)
Бондаренко С. В. Застосування тестових технологій під час вивчення суспільних дисциплін студентами ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського/ С. В. Бондаренко [и др.] (стр.27-29)
Лисюк Р. М. Актуальні питання викладання фармакогнозії студентам англомовного відділення в умовах кредитно-модульної системи освіти/ Р. М. Лисюк, Р. Є. Дармограй (стр.30-31)
Кочін І. В. Організація та вдосконалення навчального процесу на кафедрі цивільного захисту та медицини катастроф системи післядипломної медичної освіти/ І. В. Кочін [и др.] (стр.32-35)
Кульчицький В. Й. Формування професіогенезу особистості студентів медичних вузів України/ В. Й. Кульчицький (стр.36-39)
Моцар В. В. Особливості викладання курсу неонатології студентам англомовної форми навчання/ В. В. Моцар, І. А. Трофімова (стр.40-44)
Пахаренко Л. В. Особливості викладання елективного курсу "Ендоскопічні технології і акушерстві та гінекології" для студентів VІ курсу факультету підготовки іноземних громадян/ Л. В. Пахаренко (стр.45-47)
Огарь С. В. Сучасний стан виробничої практики у підготовці фахівців з вищою фармацевтичною освітою в Україні/ С. В. Огарь, О. Я. Барковська (стр.48-50)
Лелека М. В. Історичні аспекти і перспективи використання міжнародних освітніх технологій з фармакоекономіки для спеціалістів охорони здоров'я в Україні/ М. В. Лелека [и др.] (стр.51-54)
Маланчук С. Л. Використання засад доказової медицини при вивченні питань застосування оральних контрацептивів/ С. Л. Маланчук [и др.] (стр.55-57)
Вієвський А. М. Необхідність удосконалення післядипломної освіти лікарів у світлі впровадження новітніх технологій профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків/ А. М. Вієвський (стр.58-64)
Скрипник Н. В. Гуманітарний аспект підготовки лікарів у вищих медичних закладах освіти/ Н. В. Скрипник, Н. В. Пасєчко (стр.65-67)
Гуда Н. В. Особливості викладання навчальної дисципліни "Основи косметичної хірургії" студентам V курсу фармацевтичного факультету зі спеціальності 7.112002 "Технологія парфумерно-косметичних засобів" на курсі комбустіології кафедри загальної та оперативної хірургії з топографічною анатомією ТДМУ імені І.Я. Горбачевського/ Н. В. Гуда, В. В. Бігуняк (стр.68-72)
Яшан О. І. Досвід навчально-методичної роботи кафедри оториноларингології/ О. І. Яшан [и др.] (стр.73-76)
Олійник О. В. Досвід створення лікарні Вроцлавської медичної академії з огляду на проблеми реформування медичної галузі в Україні/ О. В. Олійник (стр.77-78)
Кліщ Г. І. Післядипломна освіта лікарів в Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.79-84)
Паласюк Г. Б. Підготовка докторів наук з медсестринства в університетах Австрії/ Г. Б. Паласюк (стр.85-89)
Мартинюк Л. П. Шляхи оптимізації практичних занять з внутрішньої медицини для студентів 5 та 6 курсів медичного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Л. П. Мартинюк, Н. В. Грималюк, О. А. Прокопович (стр.90-92)
Маланчук Л. М. Сучасні підходи до викладання окремих питань акушерства та гінекології/ Л. М. Маланчук [и др.] (стр.93-95)
Творко В. М. Досвід викладання елективного курсу "Медичні апарати і системи" для субординаторів медичного факультету/ В. М. Творко, І. О. Боровик (стр.96-98)
Дорофєєв А. Е. Досвід організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах Польщі/ А. Е. Дорофєєв, Т. В. Мягкова, Джоанна Хоростовська-Винімко (стр.99-101)
Мисула І. Р. Перспектива підготовки лікарів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.102-106)
Нагірний Я. П. Перспективи розвитку стоматологічного факультету/ Я. П. Нагірний (стр.107-108)
Соколова Л. В. Перспективи розвитку фармацевтичного факультету/ Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, П. Г. Лихацький (стр.109-112)
Корда М. М. Навчання іноземних студентів в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського: історія і перспективи/ М. М. Корда (стр.113-119)
Гребеник М. В. Атестація лікарів: акцент на безперервність самоосвіти/ М. В. Гребеник, О. М. Масик, О. Р. Боярчук (стр.120-123)
Бабінець Л. С. Аналіз чинників розвитку наукового потенціалу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ Л. С. Бабінець, О. М. Сопель, К. О. Пашко (стр.124-126)
Пашко К. О. У майбутнє рухаємося з упевненістю. Перспективи розвитку навчально-наукового інституту фармакології, гігієни та медичної біохімії ім. М.П. Скакуна/ К. О. Пашко, О. І. Острівка, С. І. Яворська (стр.127-130)
Вадзюк С. Н. Історія, сьогодення та перспективи розвитку інституту медико-біологічних проблем ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України"/ С. Н. Вадзюк, І. Я. Папінко, І. Б. Паньків (стр.131-133)
Волков К. С. Становлення навчально-наукового інституту Морфології/ К. С. Волков (стр.134-137)
Бондаренко Ю. І. Інформаційно-прикладне моделювання в навчальному процесі з поглядом у майбутнє/ Ю. І. Бондаренко, С. В. Дзига (стр.138-141)
Ястремська С. О. Історія та перспективи розвитку ННІ Медсестринства Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського/ С. О. Ястремська [и др.] (стр.142-145)
Посохова К. А. Викладання фармакології - деякі підсумки і перспективи/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.146-150)
Корда М. М. Досвід і перспективи навчання студентів, вдосконалення наукових пошуків і досліджень на кафедрі медичної біохімії в системі новітніх технології/ М. М. Корда [и др.] (стр.151-154)
Бондар Я. Я. Впровадження інноваційних технологій та перспективи розвитку кафедри патологічної анатомії в умовах модернізації і реформування вищої медичної освіти/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.155-157)
Файфура В. В. Сторінки історії студентського наукового гуртка кафедри патологічної фізіології/ В. В. Файфура [и др.] (стр.158-161)
Гребеник М. В. Первинна спеціалізація (інтернатура) "Загальна практика - сімейна медицина": реалії сьогодення і перспективи розвитку/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.162-164)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2012г.,N 4
Интересные статьи :
Вороненко Ю.В. Організація безперервного професійного розвитку викладачів у системі медичної освіти (аналітичний огляд та пропозиції)/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов (стр.6-17)
Крицький І.О. Запровадження кредитно-модульної системи у практику роботи медичного факультету ТДМУ/ І. О. Крицький, П. В. Гощинський, Г. А. Крицька (стр.18-19)
Аністратенко Т.І. Аліментарна профілактика дистресу, як розділ дисципліни "Гігієна та екологія", у системі підготовки медичного психолога/ Т. І. Аністратенко (стр.20-23)
Бардов В.Г. Методологічні основи використання тестових завдань та місце і роль тестового контролю у структурі викладання нормативної дисципліни "Гігієна та екологія"/ В. Г. Бардов, І. В. Сергета, А. М. Гринзовський (стр.24-28)
Бженар І.Л. Викладання судової медицини для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія"/ І. Л. Бженар (стр.29-31)
Бількевич Н.А. Деякі особливості засвоєння інфомації студентами з різним типом інформаційного метаболізму/ Н. А. Бількевич (стр.32-35)
Грицан Л.Д. Досвід викладання теми "Екстракція" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/ Л. Д. Грицан (стр.36-40)
Жаріков М.Ю. Порівняльний аналіз результатів тестового контролю з анатомії людини студентами медичних факультетів 2 та 3 курсів в аспекті підготовки до іспиту Крок-1/ М. Ю. Жаріков, С. Б. Крамар, Д. І. Назарова (стр.41-43)
Загричук Г.Я. Концептуальні підходи щодо покращення якості підготовки фахівців/ Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк (стр.44-47)
Зарудна О.І. Роль викладача в організації навчального процесу за кредитно-модульною системою/ О. І. Зарудна (стр.48-49)
Йолтухівський М.В. Кредитно-модульна система: досвід та перспективи впровадження/ М. В. Йолтухівський, С. В. Коновалов, І. В. Гусакова (стр.50-52)
Калашнікова К.А. Проблеми формування практичних навичок на кафедрі пропедевтики педіатрії в умовах використання кредитно-модульної системи/ К. А. Калашнікова, О. О. Старець, Н. О. Нікітіна (стр.53-55)
Кирилів М.В. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Медична хімія"/ М. В. Кирилів (стр.56-58)
Кліщ І.М. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів стоматологічного факультету з дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика"/ І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька (стр.59-61)
Коноваленко С.О. Взаємозв'язок між психофізіологічними особливостями студентів та їх успішністю при дистанційній формі навчання/ С. О. Коноваленко, Р. М. Гнатюк, Л. В. Татарчук (стр.62-65)
Корнійчук О.П. Освітня технологія "Метод проектів": стан розробки в науково-методичній літературі/ О. П. Корнійчук, Л. М. Бурова (стр.66-69)
Коробко Д.Б. Виробнича практика з фармацевтичної хімії - необхідна складова підготовки майбутнього спеціаліста в галузі фармації/ Д. Б. Коробко, О. Б. Поляк (стр.70-72)
Косовська Т.М. Дистанційне навчання - нові можливості для професійного розвитку/ Т. М. Косовська (стр.73-77)
Коцюба Р.Б. Обгрунтування значення методики "Єдиного дня" для теоретичної та практичної підготовки студентів у вивченні іноземної професійної лексики/ Р. Б. Коцюба (стр.78-81)
Кочін І. В. Ключові питання викладання предмета "Медицина катастроф" у системі післядипломної підготовки лікарів/ І. В. Кочін, О. М. Акулова, П. І. Сидоренко (стр.82-84)
Лебедюк М.М. Питання формування мотивації до навчання та основ клінічного мислення у англомовних студентів медичного університету/ М. М. Лебедюк, І. В. Ашаніна (стр.85-86)
Левенець С.С. Медична етика і деонтологія: реалії і перспективи в роботі лікаря/ С. С. Левенець (стр.87-90)
Максимчук Л.Т. Організація навчального процесу викладання неврології студентам стоматологічного факультету/ Л. Т. Максимчук, О. О. Дорошенко, В. А. Гриб (стр.91-93)
Маслій С.М. Післядипломна освіта лікарів: сучасні стратегії лікування фібриляції предсердь/ С. М. Маслій (стр.94-97)
Мельничук І. М. Сфери і функції професійної діяльності лікарів в австралії/ І. М. Мельничук (стр.98-104)
Мерецька І.В. Сучасні аспектиорганізації викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету/ І. В. Мерецька (стр.105-107)
Нечитайло Ю.М. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі пропедевтики дитячих хвороб/ Ю. М. Нечитайло, О. Г. Буряк, Д. Ю. Нечитайло (стр.108-110)
Олійник Е. В. Сучасні проблеми підготовки лікарів на етапі післядипломної освіти/ Е. В. Олійник (стр.111-112)
Омельчук С.Т. Профілізація розділу "Гігієна дітей і підлітків" у викладанні дисципліни "Гігієна та єкологія" на медико-психологічному факультеті/ С. Т. Омельчук, Т. І. Аністратенко, Н. В. Велика (стр.113-116)
Педанов Ю.Ф. Нові технології організації вивчення морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко (стр.117-119)
Потяженко М.М. Формування знань, умінь навичок з кардіології при підготовці лікарів-інтернів з фаху "Внутрішні хвороби"/ М. М. Потяженко [и др.] (стр.120-122)
Пришляк А. М. . Формування вмінь професійно -орієнтованого спілкування студентів-медиків/ А. М. Пришляк, В. І. Зевако, К. Л. Стефанишин (стр.123-125)
Рега Н.І. Проблеми та перспективи викладання паліативної допомоги на етапі підготовки магістрів медсестринства/ Н. І. Рега (стр.126-129)
Руда О.Ю. Оптимізація засобів навчання, контролю та самоконтролю рівня засвоєння знань студентів-медиків/ О. Ю. Руда, О. В. Костильов (стр.130-131)
Сидоренко О.Л. Особливості дистанційного викладання дисципліни "Невідкладні стани" для студентів-медсестер на кафедрі невідкладної та експериментальної медичної допомоги ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського/ О. Л. Сидоренко (стр.132-134)
Січкоріз О.Є. Впровадження основ преконцепційного здоров'я у систему післядипломної підготовки лікарів/ О. Є. Січкоріз (стр.135-137)
Табалюк Т.А. Досвід викладання офтальмології англомовним студентам за кредитно-модульною системою навчання/ Т. А. Табалюк (стр.138-140)
Хомазюк Т.А. Дистанційна додипломна медична освіта: міфи чи реальність? Завдання та перспективи/ Т. А. Хомазюк, В. І. Гриценко, Ю. П. Люлька (стр.141-143)
Швидкий О.В. Використання інформаційних технологій у навчальному процесі та створення електронного підручника/ О. В. Швидкий, О. А. Хадикіна, В. С. Малиновська (стр.144-147)
Шевченко О.А. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини/ О. А. Шевченко, Н. І. Рублевська, Ю. С. Краматьова (стр.148-150)
Шкробот С.І. Особливості педагогічного спілкування в умовах впровадження болонського процесу у вищому медичному закладі/ С. І. Шкробот, О. П. Венгер, Т. П. Гусєва (стр.151-153)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2011г.,N 1
Интересные статьи :
Мисула І.Р. Методичні конференції як засіб удосконалення навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула, В. В. Файфура, А. І. Паламарчук (стр.5-10.)
Чулак Л.Д. Використання сучасних інформаційних технологій для удосконалення самостійної роботи студентів/ Л. Д. Чулак [и др.] (стр.11-14)
Гривенко С.Г. Перспективи використання сучасних комп'ютерних технологій при кредитно-модульній системі навчання/ С. Г. Гривенко, Ю. Г. Барановський (стр.15-17)
Юкало В.Я. Вивчення культури писемної ділової мови в курсі української мови (за професійним спрямуванням) у вищих медичних навчальних закладах/ В. Я. Юкало (стр.17-19)
Шальнова-Козаченко О.В. Історія медицини як наука та предмет викладання у світі, в Україні та ВОНМедУ: вступна лекція з курсу "Історія медицини"/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.20-28)
Ковальчук О.Л. Поетапність навчання лікарів-хірургів на курсах ендоскопічної хірургії в Тернопільському державному медичному університеті/ О. Л. Ковальчук [и др.] (стр.29-31)
Сон А.С. Опанування студентами практичних навичок як складова частина покращення якості навчального процесу на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.32-34)
Вовк К.В. Особливості викладання дисципліни "Медицина катастроф" для студентів медичних ВНЗ у сучасних умовах/ К. В. Вовк, О. В. Сокруто, О. О. Ніколенко (стр.35-36)
Шевчук Т.І. Методологічні аспекти викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" у вищій медичній школі/ Т. І. Шевчук [и др.] (стр.37-39)
Бобак М.І. Самосвідомість як складник мовної компетенції особистості/ М. І. Бобак [и др.] (стр.40-43)
Шостакович-Корецька Л.Р. Самонавчання як мотиваційна складова якісної освіти/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.43-46)
Дикий Б.М. Міждисциплінарний проблемний семінар як інтерактивний метод навчання слухачів циклу тематичного удосконалення/ Б. М. Дикий [и др.] (стр.46-49)
Педанов Ю.Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в українській й чеській республіці/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.50-51)
Білай І.М. Про підготовку провізорів та провізорів-організаторів на курсах підвищення кваліфікації на базі факультету післядипломної освіти/ І. М. Білай [и др.] (стр.52-54)
Бойків А.Б. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з пропедевтики ортопедичної стоматології/ А. Б. Бойків (стр.55-57)
Кліщ Г.І. Реформування медичної освіти в австрії: зразок успішного проведення і приклад для наслідування/ Г. І. Кліщ (стр.58-66)
Ляховський В.І. Майбутньому лікарю досконалі знання української мови/ В. І. Ляховський [и др.] (стр.66-68)
Олійник О.В. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі хірургії з анестезіологією № 2/ О. В. Олійник [и др.] (стр.69-70)
Сон А.С. Деякі аспекти консультативної роботи, яка проводиться на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету/ А. С. Сон, В. В. Добровольський (стр.71-74)
Тюріна В.Ф. Організація виробничої практики з клінічної фармації/ В. Ф. Тюріна, І. М. Кліщ, І. М. Марків (стр.74-77)
Ткачук О.Л. Шляхи оптимізації післядипломної освіти лікарів-інтернів за фахом "Хірургія"/ О. Л. Ткачук, В. Д. Скрипко, П. І. Шев'як (стр.77-79)
Степанов Ю.М. Взаємовідносини лікаря та пацієнта - основа ефективного лікування/ Ю. М. Степанов [и др.] (стр.80-81)
Степанов Ю.М. Комунікативні аспекти між лікарями та пацієнтами гастроентерологічного профілю/ Ю. М. Степанов, І. Я. Будзак, О. М. Власова (стр.82-83)
Клішевич Б.А. Історія становлення медичної освіти в Україні як державного нормативного компонента військово-медичної освіти/ Б. А. Клішевич, Ю. В. Рум'янцев, І. Ф. Гончаренко (стр.84-90)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-33 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)