Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (358)Периодические издания (1005)Библиотечные издания (215)Краеведение (7)Редкие издания (22)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=МЕТОДИКА<.>)
Общее количество найденных документов : 41
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-41   41-41 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Vykhrushch A. V.
Заглавие : Methodology and methods: current issues of theory and practice
Параллельн. заглавия :Методологія і методика: актуальні питання теорії та практики
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 153-160 (Шифр МУ7/2020/2)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): дидактика--закономірність--методологія--поняття--методика
Найти похожие

2.


    (Свободных экземпляров нет)
Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:378/І-54
Заглавие : Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.
Выходные данные : Вінниця, 2016
Колич.характеристики :180 с
Коллективы : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Цена : 70.00 р.
ББК : 61:378 + 74.58
Предметные рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
Содержание : Реалії та перспективи академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова у світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Мороз [и др.]. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі внутрішньої медицини №3 ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. І. Афонасюк. Доцільність та обґрунтування необхідності імплементації економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів № 1 та № 2 у більш широкому спектрі навчальної програми при автономії ВИЗ/ B. C. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини/ О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у робочих завданнях та пропозиціях кафедри філософії та суспільних наук/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Удосконалення самостійної роботи майбутніх фахівців під час їх професійного становлення/ Я. С. Білик. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. В. Блажченко. Проблемні питання реазізації Закону України «Про вищу освіту» у світлі академічної автономії вищих навчатьних закладів/ А. Є. Богомолов. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» в галузі присвоєння вчених звань та наукових ступенів/ А. Є. Богомолов. Результати 30-річного досвіду реабілітації хворих на хронічні дерматози, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС/ С. А. Бондар [и др.]. Сучасні вимоги до викладання біопсійно-секційного курсу в умовах впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ М. Р. Борейко. Симуляційне навчання в медичному університеті - невід’ємна частина навчального процесу/ О. В. Булавенко [и др.]. Сучасні принципи ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників вищих навчальних закладів і здобувачів вищої освіти/ О. В. Булавенко, Д. Г. Коньков. Система тьюторів - індикатор академічної автономії вищого навчального закладу/ Н. Г. Буртяк, Г. В. Чайка, Д. Г. Коньков. Професійна спрямованість студентів-медиків у сучасних умовах навчання/ Д. М. Ваколюк [и др.]. Мовна підготовка аспірантів-іноземців медичного профілю як актуальна проблема сучасної української лінгводидактики/ Г. Л. Василенко, Л. Т. Тищенко. Проблеми та перспективи розвитку вищої освіти в Україні в контексті роботи медичних ВНЗ/ К. М. Вергелес. Вища школа в Україні: виклики сучасності в процесі/ К. М. Вергелес. Підготовка іноземних студентів з предмету пропедевтика внутрішньої медицини у контексті нових змін української вищої освіти/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Триєдність лікувальною процесу в медичній освіті в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту » як складової академічної автономії медичного ВНЗ/ М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. Роль фармацевта в наданні фармацевтичної допомоги/ Л. А. Вознюк. Роль креативних методів навчання в опану ванні фармакології/ Н. І. Волощук, Г. І. Степанюк. Запровадження нових навчаїьних планів для студентів ВНМУ як імплементація Закону України «Про вищу освіту» в системі забезпечення якості освіти/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Перспективи та недоліки імплементації Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. Г. Гаджула. Інноваційний характер Закону України «Про вищу освіту»/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Деякі аспекти викладання дисципліни дерматовенерологія/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Шляхи імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Гончаренко, Т. В. Форманчук. Інноваційні підходи до викладання хірургічної та терапевтичної стоматології/ О. В. Горленко, І. М. Горленко. Роль візуалізації у викладанні стоматології/ І. М. Горленко, О. В. Горленко. Нові освітні технології в практиці викладання у країнської мови як іноземної у вищій медичній школі/ A. M. Гулевич. Місце науково-дослідної роботи студентів у становленні майбутнього фахівця/ О. В. Дзекан. Важливість застосування електронного навчання та мультимедіа у педагогічній діяльності викладачів вищих навчальних закладів/ О. В. Дзекан. Автономія ВНЗ та академічні свободи/ С. В. Дмитренко [и др.]. Напрями модернізації програми з дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія» ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. П. Дудік, І. В. Руда, Н. В. Драчук. Навчальний процес в умовах академічної автономії студентів/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Підвищення якості вищої медичної освіти в умовах запровадження автономного самоврядування/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Особливості викладання предмету «педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах академічної автономії університету/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Значення наукометричних баз в розвитку сучасного викладача-науковця/ В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська. Автономія медичного у ніверситету - висока якість вищої освіти/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, В. Г. Фурман. Методичні підходи до удосконалення індивідуальної роботи студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Шляхи удосконалення викладання предмету «Оперативна хірургія та топографічна анатомія» іноземним студентам/ П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. Академічна автономність університетів, як складова реформи вищої освіти в Україні/ Н. В. Заічко, С. О. Качула, С. В. Ладутько. Викладання біологічної хімії на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання)/ Н. В. Заічко [та ін.]. Деякі аспекти академічної автономії на прикладі викладання медичної та біологічної хімії/ Т. М. Зелінська. Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров'я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Стратегічна концепція розвитку як необхідна передумова здобуття академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. В. Ільченко. Інтерактивна методика викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології/ Н. М. Ісакова. Наукова та інноваційна діяльність у роботі студентського наукового товариства/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Роль кафедри у становленні академічної автономії університету/ М. В. Йолтухівський [и др.]. Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні онкології в світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту »/ О. Я. Какарькін [и др.]. Уніфікація екзаменаційного контролю лікарів як складова інтеграції ВНМУ в європейський та світовий освітній простір/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик. Шляхи підвищення ефективності підготовки студентів в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту»/ В. В. Кіщук [и др.]. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти/ Ю. О. Кислова [и др.]. Підготовка спеціалістів реабілітаційного профілю у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, Р. А. Кравець. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії/ О. М. Колошко, А. В. Мельник. Нові підходи до покращення якості післядипломної підготовки керівників системи охорони здоров’я згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту»/ Н. Т. Комарницька, Л. B. Томашова. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова/ B. C. Конопліцький, В. В. Погорілий, О. Г. Яки.менко. Зміна парадигм післядипломної освіти на основі впровадження лікарської резидентури/ Д. Г. Коньков. Деонтологічні аспекти взаємин з пацієнтом як критерій якості освітньої діяльності та вищої освіти/ Д. Г. Коньков. Патріотичне виховання студентів на заняттях з історії України та історії української культури/ О. В. Корзун. Підвищення якості освіти - одне з основних завдань вищої школи/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, С. В. Нечинорук. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ М. І. Коспіюк. Реформування вищої освіти - шлях до світової інтеграції/ А. Д. Коспіюк, О. К. Тарасюк. Методологічні підходи до використання тестових завдань з медичної мікробіології/ А. В. Крижановська. Виконання закону України «Про вищу освіту» у роботі кафедри фтизіатрії з курсом клінічної алергології та імунології/ Д. Г. Кулик. Роль суміжних дисциплін у формуванні наукового світогляду у навчальному процесі післядипломної освіти/ С. В. Ладушько, С. О. Качула, А. В. Мельник. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова/ Н. В. Леонова. Проблема імплементації Закону України «Про вищу освіту» в розрізі післядипломної медичної освіти/ Д. А. Лисенко. Методи навчання як складова сучасного компетентнісного підходу при викладанні онкології студентам-медикам/ С. А. Лисенко [и др.]. Удосконалення усного професійного мовлення студентів-медиків/ М. І. Лісовий. Підручник як основний засіб навчання/ М. І. Лісовий, Л. Т. Тищенко. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров'я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Особистісно-орієнтований підхід до навчання у ВНЗ як запорука імплементації Закону «Про вищу освіту»/ І. О. Мазайкіна. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ/ І. І. Макодай. Напрями освітньої підготовки провізорів з питань раціонального використання ліків під час вагітності/ Н. М. Максимович [и др.]. Перспективи впровадження проблемно-орієнтованого навчання в педагогічний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І Пирогова/ Н. В. Малачкова, О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Розробка освітніх програм в руслі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ А. С. Марлова, Л. Ф. Лозинська, А. Л. Яценко. Щодо економічної компетентності студентів медичних вишів/ І. А. Марчук. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. О. Мацко, Л. М. Поліщук, Л. М. Писаренко. Питання викладання мікробіології, імунології та вірусології в медичному ВНЗ у світлі вимог сучасності/ В. М. Мруг. Напрями впровадження вивчення доказової фармації на прикладі рослинних засобів/ І. Г. Мудрак, О. М. Заліська. Упровадження комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Медична хімія» відповідно до Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Нечипорук. Актуальність використання інтерактивних методів навчання в рамках реалізації «Закону України про вищу освіту»/ Р. С. Остренюк. Деякі особливості організації самостійної та аудиторної роботи англомовних студентів під час вивчення предмету медична хімія/ В. А. Островський. Післядипломне навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання як складова частина інтеграції ВНМУ в Європейський та світовий простір/ І. В. Павлик. Методичні підходи з організації самостійної діяльності студентів по мікробіології, вірусології та імунології/ Г. К. Палій, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Застосу вання української термінології для визначення морфологічних елементів, що утворюються на шкірі при формуванні патологічних процесів (змін)/ І. Л. Пархоменко, С. А. Бондар, А. А. Наліжитий. Організація виробничої практики студентів університету за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, Л. В. Швець. Формування навички прийняття клінічних рішень у практиці викладання для студентів-випускників медичного факультету/ П. А. Півторак, І. В. Феджага. Напрями впровадження методології оцінки технологій здоров’я (НТА) у післядипломну підготовку провізорів/ О. Б. Піняжко [и др.]. Бесіда як невід’ємний елементу навчальному процесі студентів-іноземців/ Р. П. Піскун [и др.]. Роль біологічних знань в забезпеченні якісної вищої медичної освіти в Україні/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Роль соціальноетичних цінностей у майбутній професійній діяльності лікаря загальної практики/ Р. П. Піскун, С. С. Хлестова, І. М. Климчук. Дія чинного закону України «Про вищу освіту» на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Про цілі, завдання і заходи з навчально-виховної роботи у ВНМУ ім. М.І. Пирогова з нагоди святкування 70-ліття з дня заснування ЮНЕСКО/ Л. М. Пономарьова, A. M. Гулевич. Самоідентифікація особистості як актуальна проблема сучасної сфери охорони здоров’я, соціології, педагогіки та психології людини/ Л. М. Пономарьова, В. П. Пивошенко, П. В. Іванова. Шляхи вдосконалення професійної діяльності викладачів кафедри стоматології дитячого віку ВНМУ ім. М. І. Пирогова в умовах імплементації Закону «Про вищу освіту»/ О. І. Понова, Т. В. Чугу, М. В. Попов. Значення викладання дисциплін медико-психо-логічного спрямування студентам медичних факультетів в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ П. Г. Пшук, А. О. Камінська. Предиктори та механізми формування комплайєнсу в психіатричній практиці/ П. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. Особливості реалізації фахової освітньої діяльності медичного ВНЗ у відповідності до Закону України про вищу освіту/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша. До питання якості тестових завдань ліцензійного іспиту «Крок-2» з дисципліни «Гігієна та екологія»/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина. Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. В. Римша. Досвід кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО з виконання основних завдань ВНЗ відповідно до Закону України про вищу освіту/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії/ Т. І. Саврун, О. А. Биковська. Актуальні питання екологізації освіти у вищому медичному навчальному закладі/ І. В. Сергета. Проблеми та особливості підготовки студентів до Державного мрактично-оріентованого іспиту з дисциплін профілактичної медицини/ І. В. Сергета. Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів/ О. Я. Сливка. Основні завдання курсу загальної хімії у світлі Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Смірнова. Нові тренінгові технології у післядипломному навчанні лікарів-інтернів зі спеціатьності «Педіатрія»/ І. В. Сторожук, В. М. Дудник, М. О. Шаламай. Запровадження Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ О. Г. Сулім. Інновації у лекційному навчанні на факультеті післядипломної освіти/ А. І. Суходоля, В. М. Монастирський. Підходи до контролю якості викладання біохімії як поштовх до імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Тертииша, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук. Впроватження комп’ютерного оцінювання знань студентів у навчатьний процес кафедри анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.]. Академічна мобільність в контексті змін до Закону України «Про вищу освіту»/ В. О. Тихолаз, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. Особливості навчально-виховної роботи з іноземними студентами ВНМУ ім. М.І.Пирогова на сучасному етапі/ С. Л. Трухманова, В. П. Пивошенко, Л. П. Сисюк. Мультимедійна презентація як різновид самостійної роботи студентів під час вивчення біологічної хімії/ К. М. Тубулкан, Г. З. Личик. Патріотичне виховання у викладанні військово-польової хірургії студентам-медикам/ О. О. Фомін. Проблеми наступності підготовки майбутнього педіатра/ Н. М. Фещук [и др.]. Роль самостійної позааудиторної підготовки студентів у формуванні професійних якостей/ Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, І. М. Коваленко. Вербальність у роботі лікаря/ Л. В. Фоміна, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Університетська автономія як пріоритетний напрям у розвитку галузі освіти/ Г. В. Чайка, Л. В. Яренчук. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії в аспекті впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ Т. В. Чекотун, Н. І. Токарчук, А. П. Конопліцька. Особливості викладання біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв'як. Оптимізація навчального процесу у викладанні біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв'як, Д. О. Фільчуков. Роль самостійної роботи у вивченні біохімії англомовними студентами/ М. М. Черв'як, О. І. Штатько. Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Впровадження сучасних підходів до організації навчального процесу як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Чернобровый, І. Г. Палій, І. В. Чернова. Застосування інтерактивних методів навчання студентами з дисципліни «Медична генетика»/ М. О. Шаламай, В. М. Дудник. Роль та місце мікробіології в підготовці стоматологів у медичному університеті/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Особливості навчальної роботи з обдарованими студентами-медиками на кафедрах теоретичного профілю/ Н. А. Шпакова, О. В. Шипіцина. Англомовне навчання, як один із перспективних напрямів підготовки студентів у рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ B. C. Шунков. Using copyright law/ N. Shust. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/ Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський. На шляху до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Оптимізація викладання неонатології за умов реалізації закону України «Про вищу освіту» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. С. Яблонь [и др.]. Прикладні концепції Закону України «Про вищу освіту» щодо міжнародного співробітництва в галузі педіатрії/ О. С. Яблонь, Н. М. Пахнюща, Я. М. Кулик. Наукова робота студентів як необхідна частина підготовки висококваліфікованих спеціалістів у медичному університеті/ О. О. Яковлева, К. В. Півторак.
Аннотация: Міністерство освіти та науки України оприлюднило закон України «Про вищу освіту» (Відомості Верховної Ради, 2014, № 37-38, ст. 2004). Цей закон є значним кроком вперед у реформуванні системи вищої освіти та системи освіти в Україні загалом. Він передбачає автономію вищого навчального закладу, академічну мобільність, тобто можливість навчатися, викладати та стажуватися в іншому навчальному закладі. При визначенні поняття автономії вищого навчального закладу (ВНЗ) слід розуміти, що це незалежність і відповідальність ВНЗ відповідно до Конституції України і міжнародних договорів у прийнятті рішень стосовно свободи розвитку наукової і технічної діяльності, організації наукових досліджень і навчально-виховного процесу, внутрішнього управління і фінансів без будь-якого зовнішнього тиску. Академічна автономія - комплекс прав і свобод, якими користується ВНЗ, здійснюючи свою статутну діяльність. Мобільність викладачів та студентів дає можливість виробляти загальну політику університетів із схожим статусом, проводити прозорий контроль знань. Автономія університетів - це наслідок потреб суспільства і розвитку наукових знань. При цьому, порівняння ступенів, додатків до дипломів в зоні Європейської вищої освіти, дає можливість кращого працевлаштування, визиває позитивну конкуренцією серед студентства. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Экземпляры :ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 61:378/І-54
Автор(ы) : Ісакова Н. М.
Заглавие : Інтерактивна методика викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.
Место публикации : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р./ ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця, 2016. - С. 62 (Шифр 61:378/І-54-845021)
ББК : 61:378 + 74.58
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сельський П. Р., Вольська А. С., Кліщ І. М., Сельський Б. П., Бурячківський Е. С., Курило Х. І.
Заглавие : Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів
Параллельн. заглавия :Information system of summary evaluation of knowledge of foreign citizens on undergraduate stage of training of doctors
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 46-50 (Шифр МУ7/2019/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Методи навчання -- Методы обучения
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): освітні--комп’ютерні--технології--методика--тестування--студенти
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вихрущ А. В.
Заглавие : Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 61-66 (Шифр МУ7/2019/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): закономірності--дидактика--принцип--поняття--методика
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вакуленко Д. В., Кравець Н. О., Добровольська А. М., Климук Н. Я.
Заглавие : Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузі медичної освіти України
Параллельн. заглавия :Use of modern information and communication technologies in the medical education industry of Ukraine
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 58-61 (Шифр МУ7/2019/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): вебпортал--єдиний--комплексний--тестовий--іспит--методика "єднання"
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Вища школа -2012г.,N 10
Интересные статьи :
Півняк Г. Інновації як визначальна складова сучасної вищої освіти/ Г. Півняк (стр.7-16)
Вороненко О. Інооваційна компетентність керівників вищих навчальних закладів України у сфері трансферу технологій/ О. Вороненко (стр.17-26)
Глуховская Н. Актуальні проблеми імплементації курсу ECDL в системі підготовки майбутніх фахівців/ Н. Глуховская (стр.27-32)
Лузік Е. Особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців автотранспортної галузі/ Е. Лузік, І. Борець (стр.33-38)
Троеглазова М. Методика викладання перекладу: соціокультурний аспект (на матеріалі юридичних текстів сучасної арабської літературної мови)/ М. Троеглазова (стр.39-50)
Ігнатенко Н. Модель системно організованого процесу самоосвіти вчителя/ Н. Ігнатенко, А. Ратушинська (стр.51-59)
Кміть І. Професійно-деонтологічний потенціал медичної сестри/ І. Кміть, Л. Головачук (стр.60-67)
Юрас І. Виховання майбутнього співробітництва Служби безпеки України як громадянина і патріота/ І. Юрас (стр.68-73)
Мікульонок І. Профілактика правопорушень у студентському середовищі - важлива складова навчально-виховної роботи у вищому навчальному закладі/ І. Мікульонок (стр.74-83)
Яковенко М. Соціокультурна актуальність екзистенціалізму/ М. Яковенко (стр.84-91)
Біліченко А. Постать Сильвестра Гогоцького у вітчизняних архівних документах і матеріалах/ А. Біліченко (стр.92-104)
Платаш Л. Омелян Попович - буковинський діяч кінця ХІХ початку ХХ століття/ Л. Платаш (стр.105-116)
Шабанова Ю. Інженерна педагогіка в Національному гірничому університеті: світовий виклик сучасній вищій освіті/ Ю. Шабанова (стр.117-120)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Вища школа -2020г.,N 2
Интересные статьи :
Українець А. Мистецтво аюрведи як складова системи освіти у Національному університеті харчових технологій/ А. Українець (стр.7-14)
Кононец Н. Вебтехнології при ресурсно-орієнтованому навчанні дисципліни “Управління навчально-виховним процесом”/ Н. Кононец (стр.15-26)
Гриценок І. Проектна діяльність як засіб формування підприємницької активності в учнівської молоді/ І. Гриценок (стр.27-36)
Дебре О. Метод проектів як засіб розвитку учнів старших класів/ О. Дебре (стр.37-44)
Огуй С. Методика проведення практичних занять під час підготовки фахівців сфери обслуговування/ С. Огуй (стр.45-59)
Корсак К. Основи сучасних знань про кохання і любов та їхнє значення для спроможності людства уникнути двох глобальних колапсів/ К. Корсак [та ін.] (стр.60-72)
Шелковая Н. Роздуми філософа про парадокси у сучасній вищій освіті в Україні/ Н. Шелковая (стр.73-83)
Андріенко О. Як віртуалізація змінює форми нашого буття: соціоформа, техноформа, етиформа/ О. Андріенко (стр.84-99)
Михайленко В. Освіта заради розвитку - стратегічний напрям Карпатської школи 2020/ В. Михайленко, М. Близнюк, В. Шаравара (стр.100-106)
Гладкий О. Економіко-географ, учений, педагог, патріот, громадянин України/ О. Гладкий [та ін.] (стр.107-111)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Вища школа -2014г.,N 9
Интересные статьи :
Андрющенко Н. Національний гірничий університет — сучасний європейський ВНЗ/ Н. Андрющенко (стр.7-10)
Гаращук О. Парадигмальний підхід до формування управлінської стратегії розвитку вищої освіти/ О. Гаращук, В. Куценко (стр.11-21)
Смолінська О. Становлення концепції українського університету/ О. Смолінська (стр.22-31)
Базилевич В. Олімпіада з економічної теорії як важливий напрям роботи з обдарованою молоддю/ В. Базилевич, Н. Гражевська, Н. Томчук-Пономаренко (стр.32-43)
Загірняк М. Наукометричні бази даних — наступний щабель розвитку чи якір для науковця/ М. Загірняк, С. Сергієчко, П. Костенко (стр.44-54)
Гогунський В. Створюємо свій аккаунт "Google Академія"/ В. Гогунський, О. Колесніков (стр.55-58)
Михайленко В. Математичні пакети прикладних програм для комп'ютерного аналізу напівпровідникових перетворювачів електроенергії з багаторозгалуженими структурами/ В. Михайленко, В. Піксотов, О. Скринник (стр.59-62)
Кліменко В. Світоглядно орієнтована методика викладання фахових дисциплін у технічному ВНЗ/ В. Кліменко (стр.63-70)
Головенкін В. Щодо якості підготовки абітурієнтів та зовнішнього незалежного оцінювання/ В. Головенкін (стр.71-84)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Вища школа -2010г.,N 11
Интересные статьи :
Суліма Є. Невідкладні завдання системи вищої освіти на новому етапі Болонського процесу/ Є. Суліма (стр.5-13.)
Хоружий Г. Інноваційність як принцип діяльності вищої школи/ Г. Хоружий (стр.14-25.)
Морозова Т. Про доцільність інтеграції освітніх ІТ-спеціальностей в єдине кваліфікаційне поле/ Т. Морозова (стр.26-36.)
Кириченко О. Методологічні основи економічної безпеки вищих навчальних закладів України/ О. Кириченко, С. Лаптєв (стр.37-46.)
Іщенко Т. Без права на помилку/ Т. Іщенко, М. Хоменко (стр.47-56.)
Чорноморець І. Стандарти фахової підготовки педагогічних працівників у системі багаторівневої вищої педагогічної освіти: напрями вдосконалення/ І. Чорноморець (стр.57-65.)
Шрайберг Я. Перше десятиріччя інформаційного століття: вплив інформаційно-електронного середовища на роль і позицію бібліотек у суспільстві, що розвивається/ Я. Шрайберг (стр.66-86.)
Чирчик С. Наука і дизайн-освіта (огляд)/ С. Чирчик (стр.87-93.)
Еш С. Методика викладання у вищому навчальному закладі/ С. Еш (стр.94-108.)
Хомазюк Т. Кредитно-модульна система: нові аспекти виробничої практики "Догляд за хворими"/ Т. Хомазюк [и др.] (стр.109-113.)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Заглавие журнала :Вища школа -2020г.,N 6
Интересные статьи :
Борисова Т. Методологія ергодизайнерської підготовки майбутніх педагогів/ Т. Борисова, В. Титаренко (стр.7-17)
Срібна Ю. Формування творчої особистості майбутнього вчителя технологій засобами декоративно-прикладної творчості/ Ю. Срібна (стр.18-25)
Чистякова Л. Формування екологічної культури майбутніх учителів трудового навчання та технологій: тенденції та перспективи/ Л. Чистякова (стр.26-34)
Хлопов А. Застосування знань із дисципліни “Вища математика” для підготовки студентів освітньої галузі “Технології”/ А. Хлопов (стр.35-40)
Сом-Сердюкова О. Основні засади художнього навчання у системі середньої освіти Норвегії/ О. Сом-Сердюкова (стр.41-50)
Козирод О. Вивчення досвіду позашкільної освіти зарубіжних країн у працях вітчизняних учених/ О. Козирод (стр.51-58)
Савченко А. Наукові засади підготовки вчителів трудового навчання та технологій у працях професора Віктора Сидоренка/ А. Савченко, А. Цина (стр.59-69)
Титаренко О. До питання поширення агрономічних знань студентів через дослідництво вчених Полтавщини/ О. Титаренко (стр.70-74)
Ляшенко С. Формування ключових понять шкільного предмета “Трудове навчання” в учнів засобами мислиннєвих та практичних дій/ С. Ляшенко, Л. Гриценко (стр.75-83)
Титаренко В. Методика навчання учнів ручній обробці різних конструкційних матеріалів/ В. Титаренко (стр.84-91)
Медвідь Л. Дерзни бути щасливим, сучасний освітянине/ Л. Медвідь (стр.92-98)
Концепція Державної програми відновлення та розбудови мережі гуртожитків для проживання студентів закладів вищої освіти на 2021-2025 роки (стр.99-104)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Заглавие журнала :Вища школа -2019г.,N 10
Интересные статьи :
Національному університету харчових технологій — 135 (стр.7-8)
Арсеньева Л. Робота Центру психологічної підтримки здобувачів вищої освіти Національного університету харчових технологій/ Л. Арсеньева, І. Нікітіна (стр.9-19)
Рагойша В. Дмитро Павличко: художній переклад у креативному дискурсі державотворення/ В. Рагойша (стр.20-37)
Жорнова Олена. Якість вищої освіти України та медіаграмотність науково-педагогічної спільноти: виклики без відгуків/ Олена Жорнова, Ольга Жорнова (стр.38-44)
Захарчин Г. Особливості викладання економічних дисциплін у сучасних реаліях/ Г. Захарчин (стр.45-54)
Гвоздецька Б. Чинники недоброчесної поведінки студентів у навчальному процесі/ Б. Гвоздецька (стр.55-65)
Возняк О. Аналіз змісту дефініцій “компетентність” та “компетенція” в аспекті компетентнішого підходу до навчання/ О. Возняк (стр.66-75)
Дяченко А. Структура наукової школи українського етнодизайну/ А. Дяченко (стр.76-88)
Шпак В. Теорія рисунка як методика в опануванні основ образотворчого мистецтва/ В. Шпак, О. Шпак (стр.89-95)
Виткалов В. Наукова діяльність у сучасній Україні: тенденції та проблемний ряд/ В. Виткалов, С. Виткалов (стр.96-103)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Заглавие журнала :Вища школа -2009г.,N 9
Интересные статьи :
Губерський Л. 175 років служіння Батьківщині під девізом Utilitas Honor et Gloria/ Л. Губерський (стр.7-15.)
Перестюк М. Наукові школи в галузі математики та механіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка/ М. Перестюк, І. Парасюк (стр.16-30.)
Базилевич В. Зміна базової парадигми економічної освіти - основа забезпечення сучасного рівня підготовки спеціалістів/ В. Базилевич (стр.31-35.)
Еш С. Адаптація програми дисципліни "Фінансовий ринок" до кредитно-модульної системи навчального процесу/ С. Еш (стр.36-49.)
Зайцев В. Інтеграція України у всесвітню наукову спільноту шляхом підвищення мобільності/ В. Зайцев (стр.50-58.)
Загірняк М. Перспективи ранжування вищих навчальних закладів України/ М. Загірняк, С. Сергієнко (стр.59-66.)
Чередниченко О. Мова та ідентичність у глобальному світі/ О. Чередниченко (стр.67-72.)
Куліш М. Наноструктури - матеріали ХХІ століття/ М. Куліш, Ю. Прилуцький (стр.73-75.)
Василюк А. Проблеми аналізу освітніх програм/ А. Василюк (стр.76-82)
Смирний М. Методика розрахунку ставок науково-педагогічних працівників кафедр/ М. Смирний (стр.83-89.)
Розенбаум М. Індивідуальна оцінка професіоналізму педагогічного персоналу в малих колективах навчальних закладів/ М. Розенбаум [и др.] (стр.90-101.)
Семенюк Г. Фольклористика - базова гуманітарна галузь національної освіти/ Г. Семенюк, О. Івановська (стр.102-109.)
Баранівський В. Філософія: від витоків до сьогодення - новий навчальний посібник/ В. Баранівський (стр.110-113.)
Проект положення про дослідницький університет України (стр.114-124.)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2016г.,N 4
Интересные статьи :
Вепрюк Ю. М. Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології/ Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий (стр.5-7)
Волощук Н. І. Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.8-11)
Дубінін С. І. Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі/ С. І. Дубінін [та ін.] (стр.12-14)
Дуда К. М. Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь (стр.15-16)
Корда Μ. Μ. Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.17-20)
Маланчук Л. М. Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології/ Л. М. Маланчук [та ін.] (стр.21-23)
Андрейчин С. М. Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру/ С. М. Андрейчин [та ін.] (стр.24-27)
Боярчук О. Р. Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.28-30)
Бурмас Н. І. Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / Н. І. Бурмас [та ін.] (стр.31-33)
Вацеба М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини/ М. О. Вацеба (стр.34-36)
Гребеник М. В. Досвід організації навчання в інтернатурі/ М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів (стр.37-40)
Дмитрук О. М. . Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету / О. М. Дмитрук (стр.41-44)
Зозуляк Н. В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика”/ Н. В. Зозуляк (стр.45-46)
Карпець М. В. Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи/ М. В. Карпець (стр.47-49)
Куровська В. О. Критерії сучасності лекції з фізіології/ В. О. Куровська (стр.50-52)
Литвинова О. Н. Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я/ О. Н. Литвинова [та ін.] (стр.53-55)
Савка І. Г. Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання/ І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк (стр.56-58)
Славопас В. А. Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій/ В. А. Славопас (стр.59-61)
Цвях А. І. Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії/ А. І. Цвях [та ін.] (стр.62-63)
Швед М. І. Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни/ М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак (стр.64-67)
Швець Л. С. Досвід викладання медичної біології англомовним студентам / Л. С. Швець (стр.68-70)
Кадобний Т. Б. Ліквідація громадсько-культурних організацій на Тернопільщині напередодні другої світової війни/ Т. Б. Кадобний, Н. В. Гуменна, К. М. Мельникова (стр.71-75)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2013г.,N 4
Интересные статьи :
Андрієвський І. Ю. Сучасні підходи до формування та розвитку знань через впровадження новітніх технологій/ І. Ю. Андрієвський (стр.5-8)
Вельчинська О. В. Схематизація як один з прийомів візуалізації теоретичних постулатів хімічної науки при вивченні "летких” отрут в курсі "Токсикологічна хімія”/ О. В. Вельчинська (стр.9-12)
Воскобойнік О. Ю. Оптимізація навчального процесу з органічної хімії у студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ О. Ю. Воскобойнік (стр.13-15)
Герасимець І. І. Досвід та перспектива викладання дисципліни "Медична хімія” у медсестер-бакалаврів дистанційної форми навчання/ І. І. Герасимець (стр.16-18)
Геряк С. М. Формування компетентності молодих лікарів шляхом створення реальних життєвих ситуацій для студентів/ С. М. Геряк (стр.19-20)
Горпініч Т. І. Методика навчання англомовного читання майбутніх фармацевтів з урахуванням індивідуально-когнітивних стилів/ Т. І. Горпініч (стр.21-26)
Гребеник М. В. Горизонти співпраці нмапо імені П. Л. Шупика та ТДМУ імені і. Я. Горбачевського/ М. В. Гребеник, О. Р. Боярчук (стр.27-29)
Гук О. М. Проблема зміцнення здоров’я шкільної молоді в системі підготовки вчителів фізичної культури в Україні у період 1917–1939 рр/ О. М. Гук (стр.30-33)
Донченко Н. В. Сучасні методи навчання при викладанні технології ліків на сучасному етапі розвитку вищої медичної школи/ Н. В. Донченко (стр.34-36)
Ільченко С. І. Особливості організації сестринської практики англомовних студентів в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Ільченко, О. С. Коренюк, Т. В. Ярошевська (стр.37-39)
Кирилів М. В. Організація навчальної діяльності у формі малих груп при вивченні хімічних дисциплін у вищій школі/ М. В. Кирилів, І. Р. Бекус, А. Є. Демид (стр.40-42)
Ковальчук А. П. Актуальні питання викладання онкології для студентів медичних вузів та формування клінічного мислення у майбутніх лікарів/ А. П. Ковальчук (стр.43-47)
Корнага С. І. Етика і деонтологія в навчальному процесі студента-медика/ С. І. Корнага, О. В. Денефіль, З. П. Мандзій (стр.48-50)
Краснов В. В. Проблеми формування соціально-особистісних компетенцій при підготовці лікарів/ В. В. Краснов (стр.51-53)
Кульчицький В. Й. Особистісно-орієнтований підхід до виховання у педагогічних ідеях В. Сухомлинського/ В. Й. Кульчицький (стр.54-57)
Матвійчук Б. О. Шляхи підвищення ефективності навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Хірургія” на очному циклі інтернатури/ Б. О. Матвійчук [и др.] (стр.58-60)
Михалків М. М. Реалізація міждисциплінарної інтеграції при вивченні хімічних дисциплін студентами фармацевтичного факультету/ М. М. Михалків [и др.] (стр.61-65)
Поляцко К. Г. Методика оцінки оволодіння практичними навичками інтернами-хірургами на кафедрі хірургії післядипломної освіти/ К. Г. Поляцко (стр.66-68)
Сон А. С. Особливості підвищення якості підготовки викладачів на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського Національного Медичного Університету/ А. С. Сон, В. В. Добровольський, Г. В. Перькова (стр.69-71)
Трач-Росоловська С. В. Особливості організації та проведення навчання англомовних іноземних студентів на курсі судової медицини ТДМУ імені І. Я. Горбачевського/ С. В. Трач-Росоловська (стр.72-74)
Унгурян Л. М. Мотивація студентів у процесі навчання, шляхи мотивації до навчання/ Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, М. С. Образенко (стр.75-77)
Федчишин Н. Є. Методичні аспекти навчального процесу з іноземними студентами на кафедрі соціальної медицини, організації та економіки охорони здоров’я з медичною статистикою/ Н. Є. Федчишин (стр.78-81)
Федчишин Н. О. Гербартіанство і соціальна педагогіка: забуті сторінки/ Н. О. Федчишин (стр.82-85)
Фурдела М. Я. Досвід організації підготовки студентів-іноземців до складання ліцензійних інтегрованих іспитів "КРОК”/ М. Я. Фурдела (стр.86-88)
Шатило В. Й. Інтеграція вищої медичної освіти до європейських стандартів/ В. Й. Шатило (стр.89-95)
Рецензія на підручник "Хірургія” авторського колективу за редакцією чл.-кор. НАМН України, д-ра мед. наук, проф. Л. Я. Ковальчука (стр.96-99)
Провідному закладу післядипломної освіти НМАПО імені П. Л. Шупика – 95 років (стр.100-102)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2019г.,N 3
Интересные статьи :
Бондарчук В. І. Особливості застосування технічних засобів у навчальному процесі студентів з дисциплін «Основи практичної діяльності у фізичній реабілітації (вступ до спеціальності)», «Терапевтичні вправи» і «Біомеханіка та клінічна кінезіологія» / В. І. Бондарчук [та ін.] (стр.6-13)
Ворона І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів/ І. І. Ворона, Т. В. Саварин (стр.14-18)
Демянчук М. Р. Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах/ М. Р. Демянчук (стр.19-23)
Заліпська І. Я. Ефективні методи навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей/ І. Я. Заліпська (стр.24-27)
Мисула І. Р. Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів/ І. Р. Мисула [та ін.] (стр.28-30)
Прокопченко О. Є. Методика організації самостійної роботи студентів на прикладі дисципліни «Медична та біологічна фізика» з огляду на можливості системи дистанційного навчання edx.org/ О. Є. Прокопченко [та ін.] (стр.31-34)
Щербатюк Н. Ю. Засвоєння студентами практичних навичок при вивченні педіатрії/ Н. Ю. Щербатюк, І. М. Горішний, І. Б. Чорномидз (стр.35-38)
Kolodnytska O. D. Latin aphorisms as a component of socio-cultural training of medical students/ O. D. Kolodnytska ; О. Д. Колодницька, Г. Б. Паласюк (стр.39-43)
Logoyda L. S. Academic plagiarism: impact of academic integrity on the quality of higher pharmaceutical education/ L. S. Logoyda ; Л. С. Логойда (стр.44-51)
Бількевич Н. А. Сучасні підходи до формування комунікативних компетентностей/ Н. А. Бількевич, Н. Б. Галіяш, Н. В. Петренко (стр.52-57)
Вакуленко Д. В. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузі медичної освіти України/ Д. В. Вакуленко [та ін.] (стр.58-61)
Вакуленко Д. В. Застосування Comsol multiphysics для математичного моделювання вивчення процесу розпаду ДНК у плазмі/ Д. В. Вакуленко [та ін.] (стр.62-65)
Клименко А. В. Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків/ А. В. Клименко [та ін.] (стр.66-74)
Мельник Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної/ Т. П. Мельник (стр.75-78)
Новіцька О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної/ О. І. Новіцька (стр.79-84)
Пасєчко Н. В. Симуляційні методики у вирішенні багаторівневих ситуаційних задач у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології/ Н. В. Пасєчко [та ін.] (стр.85-90)
Січкоріз О. Є. Медична інформатика як перспективна складова вищої медичної освіти/ О. Є. Січкоріз, Л. Б. Лотоцька, Т. С. Колач (стр.91-95)
Фастівець А. В. Специфіка педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки/ А. В. Фастівець (стр.96-102)
Шеремета Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна»/ Л. П. Шеремета (стр.103-107)
Nakhaieva Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages/ Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna (стр.108-112)
Богданова Т. Л. Використання мобільних додатків при викладанні медичної інформатики інтернам-стоматологам/ Т. Л. Богданова, М. І. Пасько, M. В. Авдусенко (стр.113-118)
Кушинська М. Є. Костянтин Татаринов – педагог, вчений, громадський діяч/ М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець (стр.119-122)
Мельничук І. М. Професійна підготовка майбутніх логопедів як медична і педагогічна проблема в історичному контексті/ І. М. Мельничук (стр.123-127)
Рамбу Ніколає. Філософський і педагогічний аспекти естетичного виховання в Німеччині та Франції: минуле й сьогодення/ Ніколає Рамбу, Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова (стр.128-134)
Филипюк О. М. «Аптека щастя» – благодійний захід професійного та морально-етичного спрямування студента-фармацевта/ О. М. Филипюк [та ін.] (стр.135-138)
Христенко О. М. Зміст гуманітарної підготовки майбутніх медичних фахівців: міждисциплінарний контекст/ О. М. Христенко (стр.139-143)
Oleksii K. B. Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language/ K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona (стр.144-149)
Sopiha M. O. The development of medicine and health care in Podillia in the XIX at the beginning of XX century/ M. O. Sopiha, A. I. Mashtalir (стр.150-157)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2007г.,N 2
Интересные статьи :
Банчук М.В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання забезпечення якісної підготовки лікарів і провізорів/ М. В. Банчук [и др.] (стр.5-13)
Волосовець О.П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.13-15)
Ковальчук Л.Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.16-20)
Вітенко І.С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.21-24)
Москаленко В.Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.24-26)
Мисула І.Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.27-30)
Мисула І.Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів)/ І. Р. Мисула, О. Є. Федорців (стр.30-32)
Пішак В.П. Болонський процес : крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи?/ В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора (стр.33-35)
Черних В. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном/ В. Черних [и др.] (стр.35-37)
Ждан В. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес/ В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова (стр.37-39)
Марценюк В.П. Впровадження в навчальний процес комп`ютерних технологій/ В. П. Марценюк (стр.40-42)
Запорожан В. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми/ В. Запорожан, В. Кресюн, Ю. Бажора (стр.42-45)
Запорожан В. Про підвищення кваліфікацїї викладачів у світлі євроінтеграційних процесів/ В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька (стр.46-48)
Колесник Ю. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу/ Ю. Колесник, О. Рижов, Ю. Нерянов (стр.49-51)
Колесник Ю. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу/ Ю. Колесник, Ю. Нерянов, В. Кривенко (стр.52-53)
Лісовий В. Біоетика та її значення в підготовці лікаря загальної практики/ В. Лісовий [и др.] (стр.54-55)
Нейко Є. Болонський процес і система організацїї практичної підготовки студентів/ Є. Нейко [и др.] (стр.56-58)
Коломоєць М. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в Європейський простір/ М. Коломоєць, В. П. Пішак, І. Геруш (стр.58-61)
Васюк В.Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та шведською клінікою Ангельхольм/ В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук (стр.62-64)
Полеся Т.П. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ЕСТS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання/ Т. П. Полеся, С. Жученко, В. Швець (стр.64-66)
Перцева Т. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні/ Т. Перцева, В. І. Снісарь (стр.66-68)
Яблучанський М. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи/ М. Яблучанський [и др.] (стр.69-70)
Краснов В.В. До питання про уніфікацію навчаьних планів підготовки медичних фахівців України і Європи/ В. В. Краснов (стр.71-72)
Шаповал С... технології зворотного зв`язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти/ С. . Шаповал [и др.] (стр.73-74)
Скородумова Н. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря/ Н. Скородумова [и др.] (стр.75-76)
Гуменюк О.М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю/ О. М. Гуменюк [и др.] (стр.77-78)
Волосовець О.П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.79-81)
Чекман І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до- та післядипломної освіти/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.82-84)
Цимбалюк В.І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В. І. Цимбалюк [и др.] (стр.84-86)
Лупальцов В.І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації : реалії, проблеми, перспективи/ В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк (стр.87-89)
Лоскутов О.Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками Німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник (стр.89-90)
Годлевський Л. . Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання : досвід та перспективи українсько-казахської співпраці/ Л. Годлевський [и др.] (стр.91-93)
Дзюбановський І.Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.93-95)
Скляров О.Я. Досвід і перспективи взаємозв`язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського/ О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко (стр.95-97)
Вадзюк С.Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.97-98)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2008г.,N 1
Интересные статьи :
Ковальчук Л.Я. Досвід застосування ресурсів WEB-порталу в процесі підготовки іноземних студентів на кафедрах хірургічного профілю/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-6)
Мисула І.Р. Результати впровадження засад Болонскої декларації та кредитно-модульної системи навчання у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського/ ; ; ; ; ; ; ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , (стр.7-10)
Лісовий В.М. Безперервний професійний розвиток лікарів і проблеми сучасної психогігієни/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.10-15)
Бойків А.Б. Основні напрямки розвитку стоматологічної освіти/ А. Б. Бойків, О. В. Авдеев (стр.15-17)
Бітенський В.С. Деякі аспекти викладання психіатрії майбутнім стоматологам/ В. С. Бітенський, В. А. Пахмурний, К. В. Аймедов (стр.17-20)
Соколова Л.В. Сучасний стан підготовки провізорів-косметологів: реалії та подальші перспективи/ Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, Л. С. Фіра (стр.20-22)
Мисула І.Р. Особливості проведення занять з медичної реабілітації в санаторних умовах/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.23-24)
Самогальська О.Є. Ефективність запровадження принципів доказової медицини на факультеті післядипломної освіти/ О. Є. Самогальська [и др.] (стр.24-26)
Бойчук А.Б. Впровадження основ доказової медицини у навчальний процес на кафедрі акушерства та гінекології ФПО/ А. Б. Бойчук [и др.] (стр.26-28)
Кліщ І.М. Викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету/ ; ; ; ; ; ; ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , (стр.28-31)
Пришляк О.Я. Особливості відпрацювання студентами практичних навичок у клініці інфекційних хвороб/ О. Я. Пришляк [и др.] (стр.31-33)
Грошовий Т.А. Практичні навички як елемент підготовки фахівців з управління та економіки фармації/ Т. А. Грошовий [и др.] (стр.34-37)
Вронська Л.В. Перший досвід впровадження Z-системи у викладання хімічних дисциплін на кафедрі фармацевтичної хімії/ Л. В. Вронська [и др.] (стр.37-40)
Гощинський В.Б. Запровадження новітніх форм організації навчального процесу при підготовці лікаря загальної практики-сімейної медицини на додипломному етапі/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.41-43)
Кашуба М.О. Удосконалення організації навчального процесу та контролю знань студентів в умовах запровадження кредитно-модульної системи на кафедрі загальної гігієни та екології людини Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського / М. О. Кашуба, К. О. Пашко, Н. І. Рега (стр.43-45)
Герасимюк І.Є. Впровадження автоматизованого дистанційного контролю знань як альтернативи до традиційного способу тестового опитування/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.45-47)
Криськів О.І. Наступність у практичній підготовці з терапії лікарів загальної практики-сімейної медицини в субординатурі та інтернатурі/ О. І. Криськів, Л. С. Бабінець (стр.47-49)
Лелека М.В. Роль навчальної практики з організації і економіки фармації в системі оволодіння студентами практичними навичками/ М. В. Лелека, О. Б. Поляк, Г. Р. Козир (стр.50-51)
Фіра Л.С. Особливості викладання фармакогнозії для студентів-технологів парфумерно-косметичних засобів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.52-53)
Завальнюк А.Х. Освітні засади і юридичне значення медичної документації/ А. Х. Завальнюк, В. В. Франчук (стр.54-57)
Гребеник М.В. Методика оцінки якості життя при поєднаній патології/ М. В. Гребеник (стр.58-61)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2002г.,N 2
Интересные статьи :
Бойчук А. Досвід використання телекомунікаційних технологій у навчальному процесі на кафедрі акушерства та гінекології ФПО/ А. Бойчук (стр.10-11)
Венгер І. Досвід впровадження телемедицини у Тернопільській державній медичній академії ім. І.Я.Горбачевського/ І. Венгер (стр.12-14)
Владзимирський А. Телемедицина в управлінні охороною здоров'я / А. Владзимирський, О. Дорохова (стр.15-17)
Галайчук І. Телеонкологія - нові можливості в навчанні, діагностиці та лікуванні/ І. Галайчук (стр.18-21)
Гальченко В. Підвищення ефективності викладання курсу "інформатика" студентам медичних спеціальностей/ В. Гальченко (стр.21-22)
Гладишев В. . Перспективи використання мультимедійних технологій для оптимізації підготовки провізорів з технології готових лікарських засобів/ В. Гладишев, В. Нагорний (стр.23-24)
Годлевський Л. . Деякі особливості дистанційного навчання в викладанні медико-біологічних дисциплін/ Л. Годлевський, А. Мацко (стр.25-26)
Казаков В. Телетравматологія та ортопедія- клінічні та освітні аспекти/ В. Казаков (стр.27-30)
Казаков В. . Особливості впровадження телекомікаційних інформаційних технологій у Донецькому державному медичному університеті/ В. Казаков (стр.31-34)
Карпенко О. До концепції створення єдиної галузевої медичної мережі "Укрмеднет"/ О. Карпенко (стр.35-36)
Коваленко С. Методологічні підходи до пошуку біологічно активних речовин / С. Коваленко, І. Бєленічев (стр.36-38)
Коваленко О. Впровадження телемедичних технологій у систему охорони здоров'я м.Києва/ О. Коваленко, В. Бичков, А. Щербина (стр.39-41)
Ковальчук Л. Застосування телекомунікаційних технологій на прикладі моделі комп'ютеризації теоретичної кафедри/ Л. Ковальчук (стр.42-46)
Ковальчук Л. Новітні технології навчання в Тернопільській державній медичній академії ім.І.Я.Горбачевського/ Л. Ковальчук (стр.47-50)
Корда М. Застосування комп'ютерних технологій при викладанні медичної паразитології/ М. Корда (стр.53-54)
Кравець Н. Інтернет-освіта в медицині/ Н. Кравець (стр.55-56)
Лобенко А. Втілення телемедицини у навчання фахівців морського транспорту/ А. Лобенко (стр.57-59)
Майоров О. Інформаційні технології в системі охорони здоров'я та медичній освіті/ О. Майоров (стр.60-68)
Мисула І. Досвід впровадження телекомунікаційних лекцій у навчальний процес/ І. Мисула (стр.69-70)
Рижов О. Структура автоматизованих навчальних, контролюючих систем для дистанційного навчання/ О. Рижов, Л. Білоконь, В. Бетін (стр.82-84)
Рижов О. Інструментальна система розробки автоматизованих навчальних курсів, що працюють у корпоративній мережі ВНЗУ/ О. Рижов, Н. Іванькова (стр.85-88)
Рижов О. Інфраструктура ВНЗУ- базис дистанційної освіти/ О. Рижов, Ю. Колеснік (стр.89-92)
Рудай В. Алгоритми побудови навчальних тестових програм у медичному ВНЗ/ В. Рудай, Ю. Сушко, В. Бетін (стр.93-94)
Сабан О. Про впровадження ліцензійних україномовних операційних систем та прикладного програмного забезпечення в навчальний процес/ О. Сабан, І. Солонинко (стр.95-96)
Свистун Р. Використання телекомунікаційних систем в підготовці лікарів хірургів/ Р. Свистун (стр.97-98)
Семенець А. Технічне забезпечення телеосвіти в медицині. Проблеми та перспективи/ А. Семенець (стр.99-100)
Ухач В. Використання відеоматеріалів на заняттях з історії України/ В. Ухач, Р. Чигур (стр.101-102)
Чирський М. Методика інтенсифікації процесу корекції та підвищення якості тестових баз/ М. Чирський, О. Горлов (стр.105-107)
Шевченко А. Підготовка складових частин телекомунікаційної системи для вивчення онкології/ А. Шевченко (стр.108-110)
Шевченко Л. Деякі аспекти формування української телемедичної термінології/ Л. Шевченко, А. Владзимирський (стр.111-113)
Шкробот С. . Перспективи інформаційно-комп'ютерних технологій у медичній освіті/ С. Шкробот, І. Гара, З. Салій (стр.114-115)
Яценко В. Медична освіта як галузь медичної телематики/ В. Яценко (стр.117-121)
Яценко В. Дидактична оцінка різних засобів програмного створення навчальної програми з курсу гістології, цитології та ембріології/ В. Яценко (стр.122-124)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2020г.,N 2
Интересные статьи :
Beck G. Teaching and assessment strategies in online foreign languages distance learning/ G. Beck, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina (стр.6-12)
Bilavych Η. V. The contribution of doctors, members of the Shevchenko scientific society in Lviv to the development of ukrainian education, science and literature (late XIx - early XX century)/ Η. V. Bilavych [та ін.] (стр.14-18)
Demianchuk M. R. Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges/ M. R. Demianchuk (стр.20-24)
Fedchyshyn N. O. Herbart and Herbartianism in european pedagogy: history and modernity/ N. O. Fedchyshyn, E. Protner (стр.25-31)
Fedchyshyn N. O. Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time/ N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina, О. H. Permyakova (стр.32-39)
Hantimurova N. I. Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results/ N. I. Hantimurova (стр.40-45)
Hnatiuk M. S. Mastering endoscopic surgery skills by surgeons/ M. S. Hnatiuk [та ін.] (стр.46-49)
Humeniuk V. V. Methodological principles of formation of readiness of future masters of medicine for pedagogical activities/ V. V. Humeniuk (стр.50-55)
Humenna I. R. The moral principles formation of future doctors during the educational process/ I. R. Humenna, Ya. M. Nakhaieva (стр.56-60)
Khrystenko О. M. The ideological foundations of the professional training of modern doctors: phelisophicaland bioethicalaspects/ О. M. Khrystenko (стр.61-64)
Kichula M. Ya. Medic al students’ foreign language communi cative competence as a component of professional training/ M. Ya. Kichula, Jolanta Shemprukh (стр.65-70)
Kolesnyk M. Yu. The first experience of using the body interact simulation interactive training platform as a part of interns3 attestation/ M. Yu. Kolesnyk (стр.71-74)
Koshil N. Ye. Linguistic features of the student abstract as a specific part of the educational process/ N. Ye. Koshil, N. V. Rybina, O. S. Hyryla (стр.75-79)
Kotsyuba R. В. Formation of foreign language communication competence of future medical specialists through information and communication technologies (foreign experience)/ R. В. Kotsyuba, I. A. Prokop (стр.80-86)
Melnychuk I. M. Peculiarities of creating interactive educational environment in vocational training of future medical specialists/ I. M. Melnychuk (стр.87-91)
Nakhaieva Ya. М. The formation of terminological competence of future doctors during studying humanities/ Ya. М. Nakhaieva, I. R. Humenna (стр.92-95)
Oliynyk N. М. The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle/ N. М. Oliynyk [та ін.] (стр.96-102)
Palasiuk H. B. Etymological aspects of developing future physicians’ terminological competence as a pedagogical problem/ H. B. Palasiuk, O. D. Kolodnytska (стр.103-107)
Prokop I. A. Latin sayings as an educational aspect for medical students/ I. A. Prokop, Т. V. Savaryn, Η. I. Navolska (стр.108-112)
Protsyk Η. M. Development of students’ cognitive activity/ Η. M. Protsyk (стр.113-121)
Rebukha L. Z. The importance of training technologies in the formation of intercultural competence of future socio-humanitarian professions/ L. Z. Rebukha, Nicolae Rambu (стр.122-126)
Rozlutska G. М. Education traditions of public schools children healthy lifestyle in transc arpathia (1919-1939)/ G. М. Rozlutska, М. O. Sokol, Omer Mert Denizci (стр.127-132)
Sopiha М. O. Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors/ М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn (стр.133-136)
Synyshyna V. M. Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists/ V. M. Synyshyna (стр.137-141)
Ulishchenko V. V. Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school/ V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev (стр.142-147)
Vorona I. I. Latin as a component of future nursers’ professional education/ I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska (стр.148-152)
Vykhrushch A. V. Methodology and methods: current issues of theory and practice/ A. V. Vykhrushch (стр.153-160)
Zalipska I. Ya. Distance learning of “Ukrainian language (by professional direction)” of students of medical spec ialtees/ I. Ya. Zalipska (стр.161-166)
Beck G. “Indication - qualification - frustration?”: teaching “German for healthcare professions”/ G. Beck (стр.167-172)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-41   41-41 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)