Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (358)Периодические издания (1002)Библиотечные издания (215)Краеведение (7)Редкие издания (22)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=МЕТОДИКА<.>)
Общее количество найденных документов : 41
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-41   41-41 
1.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2002г.,N 2
Интересные статьи :
Бойчук А. Досвід використання телекомунікаційних технологій у навчальному процесі на кафедрі акушерства та гінекології ФПО/ А. Бойчук (стр.10-11)
Венгер І. Досвід впровадження телемедицини у Тернопільській державній медичній академії ім. І.Я.Горбачевського/ І. Венгер (стр.12-14)
Владзимирський А. Телемедицина в управлінні охороною здоров'я / А. Владзимирський, О. Дорохова (стр.15-17)
Галайчук І. Телеонкологія - нові можливості в навчанні, діагностиці та лікуванні/ І. Галайчук (стр.18-21)
Гальченко В. Підвищення ефективності викладання курсу "інформатика" студентам медичних спеціальностей/ В. Гальченко (стр.21-22)
Гладишев В. . Перспективи використання мультимедійних технологій для оптимізації підготовки провізорів з технології готових лікарських засобів/ В. Гладишев, В. Нагорний (стр.23-24)
Годлевський Л. . Деякі особливості дистанційного навчання в викладанні медико-біологічних дисциплін/ Л. Годлевський, А. Мацко (стр.25-26)
Казаков В. Телетравматологія та ортопедія- клінічні та освітні аспекти/ В. Казаков (стр.27-30)
Казаков В. . Особливості впровадження телекомікаційних інформаційних технологій у Донецькому державному медичному університеті/ В. Казаков (стр.31-34)
Карпенко О. До концепції створення єдиної галузевої медичної мережі "Укрмеднет"/ О. Карпенко (стр.35-36)
Коваленко С. Методологічні підходи до пошуку біологічно активних речовин / С. Коваленко, І. Бєленічев (стр.36-38)
Коваленко О. Впровадження телемедичних технологій у систему охорони здоров'я м.Києва/ О. Коваленко, В. Бичков, А. Щербина (стр.39-41)
Ковальчук Л. Застосування телекомунікаційних технологій на прикладі моделі комп'ютеризації теоретичної кафедри/ Л. Ковальчук (стр.42-46)
Ковальчук Л. Новітні технології навчання в Тернопільській державній медичній академії ім.І.Я.Горбачевського/ Л. Ковальчук (стр.47-50)
Корда М. Застосування комп'ютерних технологій при викладанні медичної паразитології/ М. Корда (стр.53-54)
Кравець Н. Інтернет-освіта в медицині/ Н. Кравець (стр.55-56)
Лобенко А. Втілення телемедицини у навчання фахівців морського транспорту/ А. Лобенко (стр.57-59)
Майоров О. Інформаційні технології в системі охорони здоров'я та медичній освіті/ О. Майоров (стр.60-68)
Мисула І. Досвід впровадження телекомунікаційних лекцій у навчальний процес/ І. Мисула (стр.69-70)
Рижов О. Структура автоматизованих навчальних, контролюючих систем для дистанційного навчання/ О. Рижов, Л. Білоконь, В. Бетін (стр.82-84)
Рижов О. Інструментальна система розробки автоматизованих навчальних курсів, що працюють у корпоративній мережі ВНЗУ/ О. Рижов, Н. Іванькова (стр.85-88)
Рижов О. Інфраструктура ВНЗУ- базис дистанційної освіти/ О. Рижов, Ю. Колеснік (стр.89-92)
Рудай В. Алгоритми побудови навчальних тестових програм у медичному ВНЗ/ В. Рудай, Ю. Сушко, В. Бетін (стр.93-94)
Сабан О. Про впровадження ліцензійних україномовних операційних систем та прикладного програмного забезпечення в навчальний процес/ О. Сабан, І. Солонинко (стр.95-96)
Свистун Р. Використання телекомунікаційних систем в підготовці лікарів хірургів/ Р. Свистун (стр.97-98)
Семенець А. Технічне забезпечення телеосвіти в медицині. Проблеми та перспективи/ А. Семенець (стр.99-100)
Ухач В. Використання відеоматеріалів на заняттях з історії України/ В. Ухач, Р. Чигур (стр.101-102)
Чирський М. Методика інтенсифікації процесу корекції та підвищення якості тестових баз/ М. Чирський, О. Горлов (стр.105-107)
Шевченко А. Підготовка складових частин телекомунікаційної системи для вивчення онкології/ А. Шевченко (стр.108-110)
Шевченко Л. Деякі аспекти формування української телемедичної термінології/ Л. Шевченко, А. Владзимирський (стр.111-113)
Шкробот С. . Перспективи інформаційно-комп'ютерних технологій у медичній освіті/ С. Шкробот, І. Гара, З. Салій (стр.114-115)
Яценко В. Медична освіта як галузь медичної телематики/ В. Яценко (стр.117-121)
Яценко В. Дидактична оцінка різних засобів програмного створення навчальної програми з курсу гістології, цитології та ембріології/ В. Яценко (стр.122-124)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чирський М., Горлов О.
Заглавие : Методика інтенсифікації процесу корекції та підвищення якості тестових баз
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №2. - С. 105-107 (Шифр МУ7/2002/2)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гуцол М.
Заглавие : Методика викладання іноземної мови для студентів-іноземців у вищих медичних навчальних закладах
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 326-328 (Шифр МУ7/2002/3)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2006г.,N 1
Интересные статьи :
Ковальчук Л. Викладання хірургії у Віденському медичному університеті/ Л. Ковальчук, А. Вайда, І. Венгер, Беденюк А. (стр.5-7)
Марценюк В. Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної Кароліни (США)/ В. Марценюк (стр.8-10)
Господарський І. Досягнення і проблеми у процесах реформування вищої медичної освіти в Австрії/ І. Господарський (стр.11-14)
Паласюк Г. Медсестринська освіта в Австрії : з досвіду міжнародних стажувань/ Г. Паласюк (стр.15-18)
Авдєєв О. Основні напрямки стоматологічної освіти в Австрії/ О. Авдєєв (стр.18-21)
Денефіль О. Досвід ведення занять на теоретичній і клінічній кафедрах Віденського медичного університету/ О. Денефіль (стр.22-24)
Олещук О. . Особливості нового навчального плану й викладання фармакології та клінічної фармакології у Віденському медичному університеті/ О. Олещук (стр.25-28)
Ремінецький Б. Особливості організації викладання анатомії людини у медичному університеті Відня/ Б. Ремінецький (стр.29-31)
Ястремська С. Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті/ С. Ястремська (стр.32-33)
Багній Н. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті/ Н. Багній (стр.34-36)
Сахарова І. Особливості викладання педіатрії у Віденському медичному університеті/ І. Сахарова (стр.37-39)
Ліщенко Н. Особливості системи вищої освіти у США/ Н. Ліщенко, А. Прокопчук, В. Марценюк, Усинська О. (стр.40-43)
Прокопчук А. Особливості медсестринської освіти у США/ А. Прокопчук, Н. Ліщенко, В. Марценюк, Усинська О. (стр.44-47)
Усинська О. Особливості робочих програм та вимог до студентів у системі медсестринської освіти США/ О. Усинська, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. (стр.47-49)
Мілевська Л. Фактор викладача в системі американської медичної освіти/ Л. Мілевська, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. (стр.50-51)
Андрейчин С.М. Медсестринська освіта в Словацькій республіці/ С.М. Андрейчин, В. Качор (стр.52-55)
Фіра Л. Організація навчання у Карловому університеті/ Л. Фіра, О. Острівка, О. Сидоренко, Лихацький П. (стр.55-57)
Бухтіярова Н. Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у викладанні медико-біологічних дисциплін на фармацевтичному факультеті/ Н. Бухтіярова, І. Бєленічев, Д. Коробко, Сидорова І. (стр.57-59)
Гощинський В. До питання підготовки лікарів загальної практики - сімейної медицини / В. Гощинський, Н. Боцюк, о. Ясній, Бабінець Л.С. (стр.60-61)
Бойчук А. Організація навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології ФПО на засадах доказової медицини- нагальна потреба часу/ А. Бойчук, В. Шадріна, В. Коптюх, Хлібовська О. (стр.62-66)
Білай І. Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету/ І. Білай, Б.А. Самура, Б.Б. Самура (стр.67-70)
Цимбалюк В.І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В.І. Цимбалюк, М. Квасніцький (стр.84-87)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Цимбалюк В.І., Квасніцький М.
Заглавие : Методика викладання нейрохірургії у вищій школі
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №1. - С. 84-87 (Шифр МУ7/2006/1)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2007г.,N 2
Интересные статьи :
Банчук М.В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання забезпечення якісної підготовки лікарів і провізорів/ М. В. Банчук [и др.] (стр.5-13)
Волосовець О.П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.13-15)
Ковальчук Л.Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.16-20)
Вітенко І.С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.21-24)
Москаленко В.Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.24-26)
Мисула І.Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.27-30)
Мисула І.Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів)/ І. Р. Мисула, О. Є. Федорців (стр.30-32)
Пішак В.П. Болонський процес : крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи?/ В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора (стр.33-35)
Черних В. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном/ В. Черних [и др.] (стр.35-37)
Ждан В. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес/ В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова (стр.37-39)
Марценюк В.П. Впровадження в навчальний процес комп`ютерних технологій/ В. П. Марценюк (стр.40-42)
Запорожан В. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми/ В. Запорожан, В. Кресюн, Ю. Бажора (стр.42-45)
Запорожан В. Про підвищення кваліфікацїї викладачів у світлі євроінтеграційних процесів/ В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька (стр.46-48)
Колесник Ю. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу/ Ю. Колесник, О. Рижов, Ю. Нерянов (стр.49-51)
Колесник Ю. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу/ Ю. Колесник, Ю. Нерянов, В. Кривенко (стр.52-53)
Лісовий В. Біоетика та її значення в підготовці лікаря загальної практики/ В. Лісовий [и др.] (стр.54-55)
Нейко Є. Болонський процес і система організацїї практичної підготовки студентів/ Є. Нейко [и др.] (стр.56-58)
Коломоєць М. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в Європейський простір/ М. Коломоєць, В. П. Пішак, І. Геруш (стр.58-61)
Васюк В.Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та шведською клінікою Ангельхольм/ В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук (стр.62-64)
Полеся Т.П. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ЕСТS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання/ Т. П. Полеся, С. Жученко, В. Швець (стр.64-66)
Перцева Т. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні/ Т. Перцева, В. І. Снісарь (стр.66-68)
Яблучанський М. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи/ М. Яблучанський [и др.] (стр.69-70)
Краснов В.В. До питання про уніфікацію навчаьних планів підготовки медичних фахівців України і Європи/ В. В. Краснов (стр.71-72)
Шаповал С... технології зворотного зв`язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти/ С. . Шаповал [и др.] (стр.73-74)
Скородумова Н. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря/ Н. Скородумова [и др.] (стр.75-76)
Гуменюк О.М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю/ О. М. Гуменюк [и др.] (стр.77-78)
Волосовець О.П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.79-81)
Чекман І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до- та післядипломної освіти/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.82-84)
Цимбалюк В.І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В. І. Цимбалюк [и др.] (стр.84-86)
Лупальцов В.І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації : реалії, проблеми, перспективи/ В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк (стр.87-89)
Лоскутов О.Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками Німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник (стр.89-90)
Годлевський Л. . Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання : досвід та перспективи українсько-казахської співпраці/ Л. Годлевський [и др.] (стр.91-93)
Дзюбановський І.Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.93-95)
Скляров О.Я. Досвід і перспективи взаємозв`язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського/ О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко (стр.95-97)
Вадзюк С.Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.97-98)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Цимбалюк В.І., Квасніцький М., Лузан Б.
Заглавие : Методика викладання нейрохірургії у вищій школі
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 84-86 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2008г.,N 1
Интересные статьи :
Ковальчук Л.Я. Досвід застосування ресурсів WEB-порталу в процесі підготовки іноземних студентів на кафедрах хірургічного профілю/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-6)
Мисула І.Р. Результати впровадження засад Болонскої декларації та кредитно-модульної системи навчання у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського/ ; ; ; ; ; ; ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , (стр.7-10)
Лісовий В.М. Безперервний професійний розвиток лікарів і проблеми сучасної психогігієни/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.10-15)
Бойків А.Б. Основні напрямки розвитку стоматологічної освіти/ А. Б. Бойків, О. В. Авдеев (стр.15-17)
Бітенський В.С. Деякі аспекти викладання психіатрії майбутнім стоматологам/ В. С. Бітенський, В. А. Пахмурний, К. В. Аймедов (стр.17-20)
Соколова Л.В. Сучасний стан підготовки провізорів-косметологів: реалії та подальші перспективи/ Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, Л. С. Фіра (стр.20-22)
Мисула І.Р. Особливості проведення занять з медичної реабілітації в санаторних умовах/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.23-24)
Самогальська О.Є. Ефективність запровадження принципів доказової медицини на факультеті післядипломної освіти/ О. Є. Самогальська [и др.] (стр.24-26)
Бойчук А.Б. Впровадження основ доказової медицини у навчальний процес на кафедрі акушерства та гінекології ФПО/ А. Б. Бойчук [и др.] (стр.26-28)
Кліщ І.М. Викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету/ ; ; ; ; ; ; ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , ; , (стр.28-31)
Пришляк О.Я. Особливості відпрацювання студентами практичних навичок у клініці інфекційних хвороб/ О. Я. Пришляк [и др.] (стр.31-33)
Грошовий Т.А. Практичні навички як елемент підготовки фахівців з управління та економіки фармації/ Т. А. Грошовий [и др.] (стр.34-37)
Вронська Л.В. Перший досвід впровадження Z-системи у викладання хімічних дисциплін на кафедрі фармацевтичної хімії/ Л. В. Вронська [и др.] (стр.37-40)
Гощинський В.Б. Запровадження новітніх форм організації навчального процесу при підготовці лікаря загальної практики-сімейної медицини на додипломному етапі/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.41-43)
Кашуба М.О. Удосконалення організації навчального процесу та контролю знань студентів в умовах запровадження кредитно-модульної системи на кафедрі загальної гігієни та екології людини Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського / М. О. Кашуба, К. О. Пашко, Н. І. Рега (стр.43-45)
Герасимюк І.Є. Впровадження автоматизованого дистанційного контролю знань як альтернативи до традиційного способу тестового опитування/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.45-47)
Криськів О.І. Наступність у практичній підготовці з терапії лікарів загальної практики-сімейної медицини в субординатурі та інтернатурі/ О. І. Криськів, Л. С. Бабінець (стр.47-49)
Лелека М.В. Роль навчальної практики з організації і економіки фармації в системі оволодіння студентами практичними навичками/ М. В. Лелека, О. Б. Поляк, Г. Р. Козир (стр.50-51)
Фіра Л.С. Особливості викладання фармакогнозії для студентів-технологів парфумерно-косметичних засобів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.52-53)
Завальнюк А.Х. Освітні засади і юридичне значення медичної документації/ А. Х. Завальнюк, В. В. Франчук (стр.54-57)
Гребеник М.В. Методика оцінки якості життя при поєднаній патології/ М. В. Гребеник (стр.58-61)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Вища школа -2009г.,N 9
Интересные статьи :
Губерський Л. 175 років служіння Батьківщині під девізом Utilitas Honor et Gloria/ Л. Губерський (стр.7-15.)
Перестюк М. Наукові школи в галузі математики та механіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка/ М. Перестюк, І. Парасюк (стр.16-30.)
Базилевич В. Зміна базової парадигми економічної освіти - основа забезпечення сучасного рівня підготовки спеціалістів/ В. Базилевич (стр.31-35.)
Еш С. Адаптація програми дисципліни "Фінансовий ринок" до кредитно-модульної системи навчального процесу/ С. Еш (стр.36-49.)
Зайцев В. Інтеграція України у всесвітню наукову спільноту шляхом підвищення мобільності/ В. Зайцев (стр.50-58.)
Загірняк М. Перспективи ранжування вищих навчальних закладів України/ М. Загірняк, С. Сергієнко (стр.59-66.)
Чередниченко О. Мова та ідентичність у глобальному світі/ О. Чередниченко (стр.67-72.)
Куліш М. Наноструктури - матеріали ХХІ століття/ М. Куліш, Ю. Прилуцький (стр.73-75.)
Василюк А. Проблеми аналізу освітніх програм/ А. Василюк (стр.76-82)
Смирний М. Методика розрахунку ставок науково-педагогічних працівників кафедр/ М. Смирний (стр.83-89.)
Розенбаум М. Індивідуальна оцінка професіоналізму педагогічного персоналу в малих колективах навчальних закладів/ М. Розенбаум [и др.] (стр.90-101.)
Семенюк Г. Фольклористика - базова гуманітарна галузь національної освіти/ Г. Семенюк, О. Івановська (стр.102-109.)
Баранівський В. Філософія: від витоків до сьогодення - новий навчальний посібник/ В. Баранівський (стр.110-113.)
Проект положення про дослідницький університет України (стр.114-124.)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Вища школа -2010г.,N 11
Интересные статьи :
Суліма Є. Невідкладні завдання системи вищої освіти на новому етапі Болонського процесу/ Є. Суліма (стр.5-13.)
Хоружий Г. Інноваційність як принцип діяльності вищої школи/ Г. Хоружий (стр.14-25.)
Морозова Т. Про доцільність інтеграції освітніх ІТ-спеціальностей в єдине кваліфікаційне поле/ Т. Морозова (стр.26-36.)
Кириченко О. Методологічні основи економічної безпеки вищих навчальних закладів України/ О. Кириченко, С. Лаптєв (стр.37-46.)
Іщенко Т. Без права на помилку/ Т. Іщенко, М. Хоменко (стр.47-56.)
Чорноморець І. Стандарти фахової підготовки педагогічних працівників у системі багаторівневої вищої педагогічної освіти: напрями вдосконалення/ І. Чорноморець (стр.57-65.)
Шрайберг Я. Перше десятиріччя інформаційного століття: вплив інформаційно-електронного середовища на роль і позицію бібліотек у суспільстві, що розвивається/ Я. Шрайберг (стр.66-86.)
Чирчик С. Наука і дизайн-освіта (огляд)/ С. Чирчик (стр.87-93.)
Еш С. Методика викладання у вищому навчальному закладі/ С. Еш (стр.94-108.)
Хомазюк Т. Кредитно-модульна система: нові аспекти виробничої практики "Догляд за хворими"/ Т. Хомазюк [и др.] (стр.109-113.)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Еш С.
Заглавие : Методика викладання у вищому навчальному закладі
Место публикации : Вища школа. - 2010. - № 11. - С. 94-108. (Шифр 21876/2010/11)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

12.

Заглавие журнала :Вища школа -2012г.,N 10
Интересные статьи :
Півняк Г. Інновації як визначальна складова сучасної вищої освіти/ Г. Півняк (стр.7-16)
Вороненко О. Інооваційна компетентність керівників вищих навчальних закладів України у сфері трансферу технологій/ О. Вороненко (стр.17-26)
Глуховская Н. Актуальні проблеми імплементації курсу ECDL в системі підготовки майбутніх фахівців/ Н. Глуховская (стр.27-32)
Лузік Е. Особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців автотранспортної галузі/ Е. Лузік, І. Борець (стр.33-38)
Троеглазова М. Методика викладання перекладу: соціокультурний аспект (на матеріалі юридичних текстів сучасної арабської літературної мови)/ М. Троеглазова (стр.39-50)
Ігнатенко Н. Модель системно організованого процесу самоосвіти вчителя/ Н. Ігнатенко, А. Ратушинська (стр.51-59)
Кміть І. Професійно-деонтологічний потенціал медичної сестри/ І. Кміть, Л. Головачук (стр.60-67)
Юрас І. Виховання майбутнього співробітництва Служби безпеки України як громадянина і патріота/ І. Юрас (стр.68-73)
Мікульонок І. Профілактика правопорушень у студентському середовищі - важлива складова навчально-виховної роботи у вищому навчальному закладі/ І. Мікульонок (стр.74-83)
Яковенко М. Соціокультурна актуальність екзистенціалізму/ М. Яковенко (стр.84-91)
Біліченко А. Постать Сильвестра Гогоцького у вітчизняних архівних документах і матеріалах/ А. Біліченко (стр.92-104)
Платаш Л. Омелян Попович - буковинський діяч кінця ХІХ початку ХХ століття/ Л. Платаш (стр.105-116)
Шабанова Ю. Інженерна педагогіка в Національному гірничому університеті: світовий виклик сучасній вищій освіті/ Ю. Шабанова (стр.117-120)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Заглавие журнала :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2012г.,N 2
Интересные статьи :
Хвисюк О.М. Заходи з покращення підготовки слухачів до заключного іспиту на ПАЦ "Рентгенологія"/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.5-8)
Клименко Т.М. Опыт организации тематического усовершенствования врачей по освоению методики реанимации новорожденных в родильном зале/ Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, Е. А. Сердцева (стр.9-13)
Крекотень О.М. Додипломна професійна підготовка фахівців із дисципліни "Фармакоекономіка" у вищій школі (Український підхід)/ О. М. Крекотень (стр.14-16)
Марковський В.Д. Музей кафедри патологічної анатомії як важлива складова частина навчально-виховної роботи/ В. Д. Марковський [и др.] (стр.17-19)
Коренєв М.М. Діагностика субклінічної хронічної серцевої недостатності в дітей підліткового віку за допомогою дискримінантного аналізу/ М. М. Коренєв [и др.] (стр.20-26)
Міщенко Л.А. Значення нових факторів серцево-судинного ризику у хворих на гіпертонічну хворобу з атеросклеротичним ураженням сонних артерій/ Л. А. Міщенко (стр.27-33)
Савво В.М. Особенности взаимосвязей воспалительных и печеночных показателей у детей с реактивными артритами с сопутствующей герпетической инфекцией/ В. М. Савво, Е. А. Яновская, М. Л. Кочина (стр.34-38)
Чайченко Т.В. Роль інсулінорезистентності в ремоделюванні міокарда лівого шлуночка серця та особливостях його функцій у підлітків із надлишковою вагою та ожирінням/ Т. В. Чайченко (стр.39-45)
Щербина И.В. Место и роль метаболического синдрома в патогенезе нарушений менструальной функции/ И. В. Щербина (стр.46-49)
Хвисюк О.М. Математичне моделювання умов навантаження колінного суглоба в сагітальній площині/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.50-53)
Погорєлов О.В. Діагностика та вибір обсягу оперативного втручання при вузловій патології щитоподібної залози/ О. В. Погорєлов [и др.] (стр.54-57)
Федотова И.Ф. Особенности консервативной лечебной тактики у пациентов с поясничным спинальным стенозом/ И. Ф. Федотова (стр.58-61)
Шаповалов В.В. (мол.). Доказова фармація: профіль безпеки ентеросорбентів для включення до схем фармакокорекції алкогольної залежності/ В.В. (мол.) Шаповалов, І. К. Сосін (стр.62-66)
Хвисюк А.Н. Особенности функциональной активности тромбоцитов при экспериментальном моделировании нарушений состояния костной ткани/ А. Н. Хвисюк [и др.] (стр.67-70)
Шаповалова В.А. Фармацевтическое право: ООН и развитие международно-правовых норм по контролю наркотических средств/ В. А. Шаповалова, С. М. Мусоев, В. В. Шаповалов (стр.71-74)
Георгиянц М.А. Проблемы обезболивания после оперативных вмешательств по поводу сколиоза/ М. А. Георгиянц, Н.И. Волошин, В. И. Кривобок (стр.75-78)
Власенко М.А. Особливості становлення артеріальної гіпертензії у хворих на хронічну хворобу нирок/ М. А. Власенко [и др.] (стр.79-83)
Кричка Н.В. Методика визначення оклюзійної площини протезів у ротовій порожнині хворих із повною відсутністю зубів/ Н. В. Кричка, Д. В. Гризодуб (стр.84-87)
Звегинцева Л.Г. Особенности клинического состояния больных с искривлением носовой перегородки травматического генеза/ Л. Г. Звегинцева (стр.88-91)
Бутикова Е.А. Состояние липидного обмена у больных артериальной гипертензией в сочетании с хронической обструктивной болезнью легких и его связь с характером суточного ритма артериального давления/ Е. А. Бутикова (стр.92-96)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2013г.,N 1
Интересные статьи :
Мисуля І. Р. Досвід викладання медичної реабілітації студентам медичного факультету/ І. Р. Мисуля, Т. Г. Бакалюк, І. М. Салайда (стр.5-7)
Загричук Г. Я. Підготовка фахівців у вищих навчальних закладах України в сучасних умовах на основі компетентнісного підходу/ Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк, І. Р. Мисула (стр.8-11)
Думанський Ю. В. Реорганізація системи підготовки наукових кадрів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького/ Ю. В. Думанський, О. М. Сулаєва, І. І. Зінкович (стр.12-15)
Пішак В. П. З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу/ В. П. Пішак, О. І. Захарчук, М. І. Кривчанська (стр.16-20)
Василик В. С. Інтерактивні тренінги навчання життєвих навичок у попередженні ВІЛ/СНІДу серед школярів міста/ В. С. Василик, О. М. Крекотень (стр.21-23)
Гриб В. А. Нові інноваційні технології та шляхи поліпшення навчального процесу зі спеціальності "Неврологія"/ В. А. Гриб (стр.24-27)
Марущак М. І. Особливості навчального процесу при викладанні дисциплши "Клінічна патофізіологія" в університетах Сполучених Штатів Америки/ М. І. Марущак, О. В. Денефіль, І. Я. Криницька (стр.28-30)
Карпенко Ю. І. Підвищення мотиваційного компонента навчального процесу шляхом використання сучасних технологій дистанційного навчання у викладанні кардіології/ Ю. І. Карпенко [и др.] (стр.31-34)
Кузняк Н. Б. Методика підготовки і читання лекцій з хіургічної стоматології/ Н. Б. Кузняк, С. В. Ткачик, Я. В. Горицький (стр.35-36)
Марков А. В. Методи індивідуального засвоєння знань лікарями-інтернами під час навчального процесу на кафедрі терапевтичної стоматології ФПДО/ А. В. Марков, Ж. М. Шевченко, О. І. Мрочко (стр.37-39)
Муц Л. Б. Застосування педагогічних програмних засобів освіти в навчальному процесі вищої школи/ Л. Б. Муц (стр.40-42)
Стефанко С. Л. Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ/ С. Л. Стефанко (стр.43-44)
Куровська В. О. Напрямки удосконалення викладання фізіології/ В. О. Куровська (стр.45-47)
Кравчук Л. В. . Урахування фізіологічних та психологічних особливостей людини у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців-медиків/ Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Н. В. Довбенко (стр.48-50)
Гусакова І. В. Емпатія у сфері медичної освіти-діагностичні інструменти/ І. В. Гусакова (стр.51-54)
Нікіфорова Т. О. Методична розробка міждисциплінарного практичного заняття на тему "Грип у вагітних в умовах пандемії" із застосуванням інтерактивного методу аналізу конкретних проблемних ситуацій/ Т. О. Нікіфорова, Т. П. Яремчук, М. М. Чуйко (стр.55-58)
Кузняк Н. Б. Методи і форми контролю успішності студентів на практичних заняттях з дисципліни "Хірургічна стоматологія"/ Н. Б. Кузняк, Р. Р. Дмитренко, О. О. Галагдин (стр.59-60)
Кривецький В. В. Інформаційні технології в навчанні студентів на кафедрі анатомії людини ім. М.Г. Туркевича/ В. В. Кривецький, Б. Г. Макар, Ф. Д. Марчук (стр.61-63)
Личковський Е. І. Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання/ Е. І. Личковський [и др.] (стр.64-66)
Гаїна Н. І. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою з анатомії людини/ Н. І. Гаїна, Т. В. Процак (стр.67-68)
Бурова Л. М. Інтерактивні технологи заочного навчання студентів-фармацевтів/ Л. М. Бурова (стр.69-71)
Зайцева К. А. Проблеми формування світогляду лікарів та нові напрямки післядипломної медичної освіти в Україні/ К. А. Зайцева, В. С. Василик, П. С. Жученко (стр.72-74)
Городецький В. Є. Особливості викладання клінічної імунології та алергології для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія"/ В. Є. Городецький (стр.75-76)
Кравчук Л. В. Ідеї Сковороди у здоров'язберігаючій філософії сучасного суспільства/ Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Т. Б. Кадобний (стр.77-80)
Шумко Б. І. Студентський науковий гурток як шлях підвищення рівня знань за кредитно-модульною системою/ Б. І. Шумко, В. В. Шульгіна, Л. Я. Федонюк (стр.81-82)
Аймедов К. В. Перспектива застосування у закладах вищої медичної освіти методів випереджуючого навчання/ К. В. Аймедов (стр.83-84)
Тригубчак О. В. Досвід викладання дисципліни "Фармакоекономіка" для студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ О. В. Тригубчак (стр.85-87)
Байдалка І. Д. Методологічні засади викладання епідеміяології студентам стоматологічного факультету у світлі вимог Болонського процесу/ І. Д. Байдалка (стр.88-90)
Сидоренко О. Л. Особливості проведення практичних занять з кардіології для студентів 6 курсу медичного факультету на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги в умовах кредитно-модульної системи навчання/ О. Л. Сидоренко (стр.91-94)
Ярема Н. І. Роль навчально-практичних центрів первинної медико-санітарної допомоги в підготовці студентів та інтернів до роботи в первинній ланці охорони здоров'я/ Н. І. Ярема (стр.95-97)
Чурпій К. Л. Місце духовності у підготовці фахівця-реабілітолога/ К. Л. Чурпій (стр.98-99)
Іоффе О. Ю. Методологічні особливості викладання теми "Сепсис" відповідно до вимог Болонської декларації/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.100-102)
Чурпій К. Л. Роль викладача-куратора у виховній роботі зі студентами/ К. Л. Чурпій (стр.103-104)
Федонюк Л. Я. Педагог і дослідник біологічного циклу/ Л. Я. Федонюк [и др.] (стр.105-110)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кузняк Н. Б., Ткачик С. В., Горицький Я. В.
Заглавие : Методика підготовки і читання лекцій з хіургічної стоматології
Место публикации : Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 35-36 (Шифр МУ7/2013/1)
Найти похожие

16.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2014г.,N 2
Интересные статьи :
Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України", присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевского (з дистанційним під'єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв'язку), 15-16 травня 2014 року м. Тернопіль (стр.5-87)
Бондаренко Ю. І. Іван Горбачевський - український вчений світової слави/ Ю. І. Бондаренко, Я. І. Гонський, О. В. Лотоцька (стр.6-8)
Толстанов О. К. Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України/ О. К. Толстанов [и др.] (стр.9-12)
Осійчук М. С. Методика визначення галузевого рейтингу та його показників/ М. С. Осійчук, О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.13-18)
Осійчук М. С. Моніторинг як важлива складова покращення якості освіти/ М. С. Осійчук [и др.] (стр.19-24)
Вороненко Ю. В. Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн/ Ю. В. Вороненко, Є. Є. Латишев, В. М. Михальчук (стр.25-26)
Ковальчук Л. Я. Реорганізація післядипломної освіти – важливийаспект наступного розвитку охорони здоров'я в Україні/ Л. Я. Ковальчук (стр.27-33)
Мороз В. М. Досягнення та перспективи організації навчального процесу в контексті європейської інтеграції у ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.34-37)
Запорожан В. М. Інноваційні підходи до підготовки сучасного лікаря/ В. М. Запорожан (стр.38-40)
Амосова К. М. Оцінка знань студентів-випускників за результатами державного іспиту 2012/2013 навчального року/ К. М. Амосова [и др.] (стр.41-43)
Лісовий В. М. Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома/ В. Μ. Лісовий [и др.] (стр.42-43)
Черних В. П. Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти/ В. П. Черних [и др.] (стр.44-45)
Ждан В. М. "Болонський процес" і Україна : реалії, міфи і перспективи/ В. М. Ждан [и др.] (стр.46-47)
Думанський Ю. В. Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.48-51)
Никоненко О. С. Удосконалення технологій зворотного зв'язку в організації самостійної роботи лікарів у післядипломній освіті/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.52-53)
Колесник Ю. М. Реалії і перспективи Болонського реформування у ВНЗ України/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.54-58)
Дзяк Г. В. Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.59-61)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.62-65)
Зіменковський Б. С. Кредитно-модульна система у контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті ім. Данила Галицького/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.66-67)
Івченко В. К. Фундаменталізація як основа підготовки майбутнього лікаря у контексті Європейського освітнього простору/ В. К. Івченко [и др.] (стр.68-72)
Рожко М. М. З досвіду роботи навчально-практичних центрів університету/ М. М. Рожко [и др.] (стр.73-74)
Бойчук Т. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.75-78)
Вороненко Ю. В. Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядиплоомної медичної освіти – створення професійної спіралі знань/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.79-80)
Децик О. З. Актуальність формування інтегральних знань та навичок з паліативної допомоги у майбутніх лікарів/ О. З. Децик, Г. М. Ерстенюк, Ж. М. Золотарьова (стр.81-82)
Поканевич О. В. Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно - модульної системи освіти/ О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко (стр.83-87)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Осійчук М. С., Волосовець О. П., Булах І. Є.
Заглавие : Методика визначення галузевого рейтингу та його показників
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 2. - С. 13-18 (Шифр МУ7/2014/2)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие

18.

Заглавие журнала :Вища школа -2014г.,N 9
Интересные статьи :
Андрющенко Н. Національний гірничий університет — сучасний європейський ВНЗ/ Н. Андрющенко (стр.7-10)
Гаращук О. Парадигмальний підхід до формування управлінської стратегії розвитку вищої освіти/ О. Гаращук, В. Куценко (стр.11-21)
Смолінська О. Становлення концепції українського університету/ О. Смолінська (стр.22-31)
Базилевич В. Олімпіада з економічної теорії як важливий напрям роботи з обдарованою молоддю/ В. Базилевич, Н. Гражевська, Н. Томчук-Пономаренко (стр.32-43)
Загірняк М. Наукометричні бази даних — наступний щабель розвитку чи якір для науковця/ М. Загірняк, С. Сергієчко, П. Костенко (стр.44-54)
Гогунський В. Створюємо свій аккаунт "Google Академія"/ В. Гогунський, О. Колесніков (стр.55-58)
Михайленко В. Математичні пакети прикладних програм для комп'ютерного аналізу напівпровідникових перетворювачів електроенергії з багаторозгалуженими структурами/ В. Михайленко, В. Піксотов, О. Скринник (стр.59-62)
Кліменко В. Світоглядно орієнтована методика викладання фахових дисциплін у технічному ВНЗ/ В. Кліменко (стр.63-70)
Головенкін В. Щодо якості підготовки абітурієнтів та зовнішнього незалежного оцінювання/ В. Головенкін (стр.71-84)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кліменко В.
Заглавие : Світоглядно орієнтована методика викладання фахових дисциплін у технічному ВНЗ
Место публикации : Вища школа. - 2014. - № 9. - С. 63-70 (Шифр 21876/2014/9)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

20.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2013г.,N 4
Интересные статьи :
Андрієвський І. Ю. Сучасні підходи до формування та розвитку знань через впровадження новітніх технологій/ І. Ю. Андрієвський (стр.5-8)
Вельчинська О. В. Схематизація як один з прийомів візуалізації теоретичних постулатів хімічної науки при вивченні "летких” отрут в курсі "Токсикологічна хімія”/ О. В. Вельчинська (стр.9-12)
Воскобойнік О. Ю. Оптимізація навчального процесу з органічної хімії у студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ О. Ю. Воскобойнік (стр.13-15)
Герасимець І. І. Досвід та перспектива викладання дисципліни "Медична хімія” у медсестер-бакалаврів дистанційної форми навчання/ І. І. Герасимець (стр.16-18)
Геряк С. М. Формування компетентності молодих лікарів шляхом створення реальних життєвих ситуацій для студентів/ С. М. Геряк (стр.19-20)
Горпініч Т. І. Методика навчання англомовного читання майбутніх фармацевтів з урахуванням індивідуально-когнітивних стилів/ Т. І. Горпініч (стр.21-26)
Гребеник М. В. Горизонти співпраці нмапо імені П. Л. Шупика та ТДМУ імені і. Я. Горбачевського/ М. В. Гребеник, О. Р. Боярчук (стр.27-29)
Гук О. М. Проблема зміцнення здоров’я шкільної молоді в системі підготовки вчителів фізичної культури в Україні у період 1917–1939 рр/ О. М. Гук (стр.30-33)
Донченко Н. В. Сучасні методи навчання при викладанні технології ліків на сучасному етапі розвитку вищої медичної школи/ Н. В. Донченко (стр.34-36)
Ільченко С. І. Особливості організації сестринської практики англомовних студентів в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Ільченко, О. С. Коренюк, Т. В. Ярошевська (стр.37-39)
Кирилів М. В. Організація навчальної діяльності у формі малих груп при вивченні хімічних дисциплін у вищій школі/ М. В. Кирилів, І. Р. Бекус, А. Є. Демид (стр.40-42)
Ковальчук А. П. Актуальні питання викладання онкології для студентів медичних вузів та формування клінічного мислення у майбутніх лікарів/ А. П. Ковальчук (стр.43-47)
Корнага С. І. Етика і деонтологія в навчальному процесі студента-медика/ С. І. Корнага, О. В. Денефіль, З. П. Мандзій (стр.48-50)
Краснов В. В. Проблеми формування соціально-особистісних компетенцій при підготовці лікарів/ В. В. Краснов (стр.51-53)
Кульчицький В. Й. Особистісно-орієнтований підхід до виховання у педагогічних ідеях В. Сухомлинського/ В. Й. Кульчицький (стр.54-57)
Матвійчук Б. О. Шляхи підвищення ефективності навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Хірургія” на очному циклі інтернатури/ Б. О. Матвійчук [и др.] (стр.58-60)
Михалків М. М. Реалізація міждисциплінарної інтеграції при вивченні хімічних дисциплін студентами фармацевтичного факультету/ М. М. Михалків [и др.] (стр.61-65)
Поляцко К. Г. Методика оцінки оволодіння практичними навичками інтернами-хірургами на кафедрі хірургії післядипломної освіти/ К. Г. Поляцко (стр.66-68)
Сон А. С. Особливості підвищення якості підготовки викладачів на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського Національного Медичного Університету/ А. С. Сон, В. В. Добровольський, Г. В. Перькова (стр.69-71)
Трач-Росоловська С. В. Особливості організації та проведення навчання англомовних іноземних студентів на курсі судової медицини ТДМУ імені І. Я. Горбачевського/ С. В. Трач-Росоловська (стр.72-74)
Унгурян Л. М. Мотивація студентів у процесі навчання, шляхи мотивації до навчання/ Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, М. С. Образенко (стр.75-77)
Федчишин Н. Є. Методичні аспекти навчального процесу з іноземними студентами на кафедрі соціальної медицини, організації та економіки охорони здоров’я з медичною статистикою/ Н. Є. Федчишин (стр.78-81)
Федчишин Н. О. Гербартіанство і соціальна педагогіка: забуті сторінки/ Н. О. Федчишин (стр.82-85)
Фурдела М. Я. Досвід організації підготовки студентів-іноземців до складання ліцензійних інтегрованих іспитів "КРОК”/ М. Я. Фурдела (стр.86-88)
Шатило В. Й. Інтеграція вищої медичної освіти до європейських стандартів/ В. Й. Шатило (стр.89-95)
Рецензія на підручник "Хірургія” авторського колективу за редакцією чл.-кор. НАМН України, д-ра мед. наук, проф. Л. Я. Ковальчука (стр.96-99)
Провідному закладу післядипломної освіти НМАПО імені П. Л. Шупика – 95 років (стр.100-102)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-41   41-41 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)