Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (89)Периодические издания (830)Краеведение (21)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=МОЗ<.>)
Общее количество найденных документов : 32
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.


   
    Самостійна робота студентів - основа високого професійного рівня фахівця (лікаря). Досвід роботи кафедри біохімії і медичної хімії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України” [Текст] = Independent work of students – the basis of the high professional level of a specialist (doctor). The experience of the department of biochemistry and medical chemistry of dnipropetrovsk medical academy / Г. С. Маслак [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 90-95. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: Мета дослідження – оптимізація самостійної роботи студентів при вивченні курсу «Медична хімія». Матеріали та методи дослідження. Розробка нових методичних матеріалів відбувається на основі ознайомлення з сучасною вітчизняною та закордонною періодичною літературою, підручниками, електронними ресурсами. На основі аналізу одержаної інформації здійснюється вибіркове впровадження новітніх методів викладання. Результати й обговорення. Навчальний процес з курсу “Медична хімія” формується на основі типової навчальної програми і включає лекції, практичні і лабораторні заняття, семінари. Відповідно до вимог кредитно-трансферної системи значна частина навчального навантаження для студентів покладена на самостійну роботу. Самостійна робота студентів формує у майбутніх лікарів звичку до самоосвіти як форму dдосконалення знань, життєву необхідність для якісної професійної діяльності. Основною умовою успішного процесу самоосвіти є достатній рівень початкових знань. З метою оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі розроблена методична література – навчально-методичні посібники для студентів і викладачів, розробки для позааудиторної самостійної роботи студентів, збірники тестів, практичних завдань sз лабораторним практикумом, збірники завдань і вправ, збірники лекцій, аудіо-, відео- та мультимедійні матеріали. Всі зазначені види розробок пропонуються студентам трьома мовами: українською для вітчизняних студентів, російською та англійською для іноземних студентів. Електронні варіанти методичних розробок представлено на сайті кафедри. На кафедрі використовують кілька форм опитування і контролю самостійної роботи студентів:– усне обговорення теоретичного матеріалу на практичних заняттях;– контроль практичних навичок при виконанні лабораторних робіт;– поточне тестове опитування з метою контролю засвоєння базового матеріалу;– обговорення рефератів, підготовлених студентами за темами, запропонованими для самостійного освоєння;– семінарські заняття. Найвищий рівень самостійності в освоєнні і, що найголовніше, творчому використанні теоретичного матеріалу студент може проявити при підготовці рефератів. Кращі реферати виставляються на сайті кафедри та беруть участь у кафедральному конкурсі. Висновок. Представлена система мотивації студентів до виконання самостійної роботи при вивченні курсу “Медична хімія” є ефективною та активно використовується співробітниками кафедри
Доп.точки доступа:
Маслак, Г. С.
Долгіх, Г. В.
Цокур, Н. І.
Шевцова, К. В.

Экземпляры всего: 1
БИНТ (1)
Свободны: БИНТ (1)

Найти похожие

2.


    Бакалець, О. В.
    Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України [Текст] = Retrospective analysis of planning methodology of elective disciplines on functional diagnostics at the department of functional and laboratory diagnostics of I. Horbachevsky Ternopil national medical university / О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

Кл.слова (ненормированные):
опитування -- методологія
Доп.точки доступа:
Бегош, Н. Б.
Дзига, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Результати галузевого моніторингу діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за основними показниками діяльності за 2015 календарний рік [Текст] = Results of universities and post-graduate schools of ministry of health of ukraine key indicators monitoring at 2015 year / С. В. Григоровська [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 2. - С. 10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Доп.точки доступа:
Григоровська, С. В.
П’ятницький, Ю. С.
Волосовець, О. П.
Булах, І. Є.
Горбань, А. Є.
Мельник, І. В.
Фисун, Ю. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Вітенко, І.
    Реалізація функцій ЦМК з ВМО МОЗ України та комісії з медицини НМР МОН України- основа якісного управління методичним забезпеченням підготовки лікарів в Україні [Текст] / І. Вітенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №2. - С. 59-62

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Управління навчальним закладом -- Управления учебным заведением


Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

5.


   
    Про стан виховної роботи у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації МОЗ України [Текст] / О. П. Волосовець [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 2. - С. 31-36

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Доп.точки доступа:
Волосовець, О.П.
П'ятницький, Ю. С.
Баранніков, К.В.
Вітенко, І. С.
Мельник, І. В.
Рековець, Н. В.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

6.


   
    Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України [Текст] = Features of functioning of the system of internal quality assurance of higher education at I. Horbachevsky Ternopil national medical university of Ministry of Health of Ukraine / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ

   Тернопіль
Кл.слова (ненормированные):
досвід
Доп.точки доступа:
Корда, М. М.
Чорномидз, А. В.
Шульгай, А. Г.
Машталір, А. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України [Текст] = Peculiarities of the educational process organization in the conditions of the COVID-19 pandemic at the pharmacology and clinical pharmacology department of I. Horbachevsky Ternopil national medical university / Г. Я. Лой [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


   МЕДИЧНІ ІНСТИТУТИ -- МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ


Кл.слова (ненормированные):
пандемія -- короновірус -- карантин
Доп.точки доступа:
Лой, Г. Я.
Іванків, Я. І.
Лойко, І. І.
Олещук, О. М.
\про нього\

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Мочульська, О. М.
    Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів) [Текст] = Peculiarities of distance learning at the department of the children’s diseases with pediatric surgery of I. Horbachevsky Ternopil national medical university (analysis of the results of the students survey) / О. М. Мочульська // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 47-53. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормированные):
аналіз -- оцінка -- анкетування
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Організація симуляційного навчання у ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” [Текст] = Simulation training at I. Horbachevsky Ternopil state medical university organization / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.

Аннотация: У статті висвітлено структуру навчально-практичного центру симуляційного навчання Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського. Подано перелік практичних навичок, які студенти відпрацьовують у центрі симуляційного навчання. Доведена ефективність застосування симуляційного навчання у професійній підготовці лікарів
Доп.точки доступа:
Корда, М. М.
Шульгай, А. Г.
Гудима, А. А.
Запорожан, С. Й.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" [Текст] = Organization of the educational process at the department of phthisiology of the state establishment “Dnipropetrovsk medical academy of ministry of health of Ukraine” / Н. С. Колісник [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


   Дніпро
Аннотация: Мета роботи – проаналізувати методи та засоби навчання, направлені на поліпшення викладання предмета “Фтизіатрія”, які застосовуються на кафедрі фтизіатрії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”
Основна частина. В умовах несприятливої епідемічної ситуації та надання переваг амбулаторним моделям лікування хворих на туберкульоз в Україні виникає необхідність вдосконалювати викладання навчального матеріалу студентам-медикам на кафедрах вищих навчальних закладів. Типовий навчальний план і навчальні програми виділяють обмежену кількість годин для оволодіння дисципліною “Фтизіатрія”, віддаючи перевагу самостійній аудиторній та позааудиторній роботі студентів. Тому викладачі кафедри фтизіатрії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України” проводять постійний пошук сучасних методів викладання дисципліни, які сприятимуть покращенню засвоєння теоретичного і практичного матеріалу. Під час практичних занять застосовуються інтерактивні методики у вигляді рольових ігор, дискусій, роботи в групах, та допоміжний матеріал, який заохочував студентів до вивчення дисципліни. Студенти із задоволенням беруть участь в обговоренні різних ситуаційних задач, що дозволяє поглибити їх клінічне мислення та оцінити засвоєний теоретичний матеріал. Для індивідуальної роботи розроблені практикуми з самостійної роботи для студентів 4 курсу, які включають клінічні задачі з рентгенограмами, тести різного ступеня складності, задачі, малюнки та кросворди. Завдання вимагають від студента пошуку відповідей у додатковій літературі, таким чином покращуючи знання з предмета
Висновок. Підвищення зацікавлення студентів-медиків у вивченні дисципліни “Фтизіатрія” поліпшить якість надання медичної допомоги пацієнтам у майбутньому
Доп.точки доступа:
Колісник, Н. С.
Марченко, Н. А.
Чабаненко, Д. В.
Стаднік, О. І.
Фрейвальд, В. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)