Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (89)Периодические издания (830)Краеведение (21)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=МОЗ<.>)
Общее количество найденных документов : 32
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Маслак Г. С., Долгіх Г. В., Цокур Н. І., Шевцова К. В.
Заглавие : Самостійна робота студентів - основа високого професійного рівня фахівця (лікаря). Досвід роботи кафедри біохімії і медичної хімії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”
Параллельн. заглавия :Independent work of students – the basis of the high professional level of a specialist (doctor). The experience of the department of biochemistry and medical chemistry of dnipropetrovsk medical academy
Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 90-95 (Шифр МУ7/2017/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Мета дослідження – оптимізація самостійної роботи студентів при вивченні курсу «Медична хімія». Матеріали та методи дослідження. Розробка нових методичних матеріалів відбувається на основі ознайомлення з сучасною вітчизняною та закордонною періодичною літературою, підручниками, електронними ресурсами. На основі аналізу одержаної інформації здійснюється вибіркове впровадження новітніх методів викладання. Результати й обговорення. Навчальний процес з курсу “Медична хімія” формується на основі типової навчальної програми і включає лекції, практичні і лабораторні заняття, семінари. Відповідно до вимог кредитно-трансферної системи значна частина навчального навантаження для студентів покладена на самостійну роботу. Самостійна робота студентів формує у майбутніх лікарів звичку до самоосвіти як форму dдосконалення знань, життєву необхідність для якісної професійної діяльності. Основною умовою успішного процесу самоосвіти є достатній рівень початкових знань. З метою оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі розроблена методична література – навчально-методичні посібники для студентів і викладачів, розробки для позааудиторної самостійної роботи студентів, збірники тестів, практичних завдань sз лабораторним практикумом, збірники завдань і вправ, збірники лекцій, аудіо-, відео- та мультимедійні матеріали. Всі зазначені види розробок пропонуються студентам трьома мовами: українською для вітчизняних студентів, російською та англійською для іноземних студентів. Електронні варіанти методичних розробок представлено на сайті кафедри. На кафедрі використовують кілька форм опитування і контролю самостійної роботи студентів:– усне обговорення теоретичного матеріалу на практичних заняттях;– контроль практичних навичок при виконанні лабораторних робіт;– поточне тестове опитування з метою контролю засвоєння базового матеріалу;– обговорення рефератів, підготовлених студентами за темами, запропонованими для самостійного освоєння;– семінарські заняття. Найвищий рівень самостійності в освоєнні і, що найголовніше, творчому використанні теоретичного матеріалу студент може проявити при підготовці рефератів. Кращі реферати виставляються на сайті кафедри та беруть участь у кафедральному конкурсі. Висновок. Представлена система мотивації студентів до виконання самостійної роботи при вивченні курсу “Медична хімія” є ефективною та активно використовується співробітниками кафедри
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Григоровська С. В., П’ятницький Ю. С., Волосовець О. П., Булах І. Є., Горбань А. Є., Мельник І. В., Фисун Ю. І.
Заглавие : Результати галузевого моніторингу діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за основними показниками діяльності за 2015 календарний рік
Параллельн. заглавия :Results of universities and post-graduate schools of ministry of health of ukraine key indicators monitoring at 2015 year
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 2. - С. 10-12 (Шифр МУ7/2016/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Волосовець О.П., П'ятницький Ю. С. , Баранніков К.В., Вітенко І. С. , Мельник І. В. , Рековець Н. В.
Заглавие : Про стан виховної роботи у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації МОЗ України
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 2. - С. 31-36 (Шифр МУ7/2011/2)
Предметные рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Посоленик Л. Я., Видойник О. Я.
Заглавие : Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину
Параллельн. заглавия :Use of interactive methods of teaching and development of distance education of doctors in I. Horbachevsky Ternopil national medical university in quarantine conditions
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 80-84 (Шифр МУ7/2020/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- ИНТЕРАКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИ
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Корда М. М., Чорномидз А. В., Шульгай А. Г., Машталір А. І.
Заглавие : Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
Параллельн. заглавия :Features of functioning of the system of internal quality assurance of higher education at I. Horbachevsky Ternopil national medical university of Ministry of Health of Ukraine
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 32-37 (Шифр МУ7/2020/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ
Географич. рубрики: Тернопіль
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): досвід
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лой Г. Я., Іванків Я. І., Лойко І. І., Олещук О. М.
Заглавие : Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
Параллельн. заглавия :Peculiarities of the educational process organization in the conditions of the COVID-19 pandemic at the pharmacology and clinical pharmacology department of I. Horbachevsky Ternopil national medical university
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 35-38 (Шифр МУ7/2021/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
МЕДИЧНІ ІНСТИТУТИ -- МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): пандемія--короновірус--карантин
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Корда М. М., Шульгай А. Г., Гудима А. А., Запорожан С. Й.
Заглавие : Організація симуляційного навчання у ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
Параллельн. заглавия :Simulation training at I. Horbachevsky Ternopil state medical university organization
Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 22-26 (Шифр МУ7/2017/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: У статті висвітлено структуру навчально-практичного центру симуляційного навчання Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського. Подано перелік практичних навичок, які студенти відпрацьовують у центрі симуляційного навчання. Доведена ефективність застосування симуляційного навчання у професійній підготовці лікарів
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Колісник Н. С., Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Фрейвальд В. А.
Заглавие : Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України"
Параллельн. заглавия :Organization of the educational process at the department of phthisiology of the state establishment “Dnipropetrovsk medical academy of ministry of health of Ukraine”
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 81-84 (Шифр МУ7/2017/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Географич. рубрики: Дніпро
Аннотация: Мета роботи – проаналізувати методи та засоби навчання, направлені на поліпшення викладання предмета “Фтизіатрія”, які застосовуються на кафедрі фтизіатрії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”Основна частина. В умовах несприятливої епідемічної ситуації та надання переваг амбулаторним моделям лікування хворих на туберкульоз в Україні виникає необхідність вдосконалювати викладання навчального матеріалу студентам-медикам на кафедрах вищих навчальних закладів. Типовий навчальний план і навчальні програми виділяють обмежену кількість годин для оволодіння дисципліною “Фтизіатрія”, віддаючи перевагу самостійній аудиторній та позааудиторній роботі студентів. Тому викладачі кафедри фтизіатрії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України” проводять постійний пошук сучасних методів викладання дисципліни, які сприятимуть покращенню засвоєння теоретичного і практичного матеріалу. Під час практичних занять застосовуються інтерактивні методики у вигляді рольових ігор, дискусій, роботи в групах, та допоміжний матеріал, який заохочував студентів до вивчення дисципліни. Студенти із задоволенням беруть участь в обговоренні різних ситуаційних задач, що дозволяє поглибити їх клінічне мислення та оцінити засвоєний теоретичний матеріал. Для індивідуальної роботи розроблені практикуми з самостійної роботи для студентів 4 курсу, які включають клінічні задачі з рентгенограмами, тести різного ступеня складності, задачі, малюнки та кросворди. Завдання вимагають від студента пошуку відповідей у додатковій літературі, таким чином покращуючи знання з предметаВисновок. Підвищення зацікавлення студентів-медиків у вивченні дисципліни “Фтизіатрія” поліпшить якість надання медичної допомоги пацієнтам у майбутньому
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Никоненко О. С., Шаповал С. Д., Дмитрієва С. М., Грицун Т. О.
Заглавие : Організаційне забезпечення післядипломної освіти медичних спеціалістів у ДЗ “Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України”
Параллельн. заглавия :Organizational support of medical specialists’ postgraduate education si “Zaporizhia medical academy of post-graduate education ministry of Healthcare of Ukraine”
Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 62-64 (Шифр МУ7/2017/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: У статті висвітлено досвід впровадження сучасних освітніх технологій, що сприяють подальшому розвитку й удосконаленню післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів і є важливою умовою реалізації положень освітньої реформи в Україні. Показано, що використання інформаційних ресурсів у практичній діяльності викладачів підвищує пізнавальну активність і навчальну мотивацію, дозволяє максимально ефективно сформувати особисте освітнє середовище учасників навчального процесу
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мочульська О. М.
Заглавие : Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів)
Параллельн. заглавия :Peculiarities of distance learning at the department of the children’s diseases with pediatric surgery of I. Horbachevsky Ternopil national medical university (analysis of the results of the students survey)
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 47-53 (Шифр МУ7/2021/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): аналіз--оцінка--анкетування
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)