Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (55)Периодические издания (106)Библиотечные издания (8)Краеведение (222)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=НАВЧАЛЬНИЙ<.>)
Общее количество найденных документов : 83
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-83 
1.

Шушковська Ю. Ю. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.167
2.

Шулятнікова Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті/Т. В. Шулятнікова // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.124-127
3.

Шевчик Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів/Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.78-81
4.

Хасхачих Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків/Д. А. Хасхачих // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.51-55
5.

Фастівець А. В. Специфіка педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки/А. В. Фастівець // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.96-102
6.

Топол І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології/І. О. Топол // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.58-61
7.

Сулейман М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу/М. М. Сулейман // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.75-78
8.

Скакун М. Основи доказової медицини - у навчальний процес ВНЗ/М. Скакун // Медична освіта (Тернопіль), 2004,N №2.-С.10-12
9.

Семенець В. Впровадження технологій дистанційного навчання у навчальний процес./В. Семенець, В. Каук, О. Аврунін // Вища школа, 2009,N № 5.-С.40-57.
10.

Сабан О. Про впровадження ліцензійних україномовних операційних систем та прикладного програмного забезпечення в навчальний процес/О. Сабан, І. Солонинко // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №2.-С.95-96
11.

Сікорський П. Структурування навчального матеріалу - необхідна умова забезпечення високої якості вищої освіти/П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України, 2020,N № 3.-С.65-71
12.

Рубанець О. Мережевий освітній простір/О. Рубанець // Вища освіта України, 2021,N № 4.-С.39-46
13.

Рибалов О. В. Особливості формування діагностичних та лікувальних навичок у студентів/О. В. Рибалов, Ю. В. Сідаш, І. Ю. Литовченко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2018,N № 4.-С.15-18
14.

Регеда М.С. Львівський медичний інститут- новий приватний навчальний заклад ІІІ рівня акредитації/М. С. Регеда, І. Г. Гайдучок // Вісник Вищої медичної освіти, 2007,N № 1.-С.5-9
15.

Проценко О. Навчальний процес: проблеми та досвід їх вирішення/О. Проценко, О. Русєва // Вища школа, 2011,N № 4.-С.34-41.
16.

Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни “Хірургія” на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.89-94
17.

Навчальний посібник як джерело інформації/В. Чернобровий, Л. Черешнюк, Л. Мороз, Півторак Н. // Медична освіта (Тернопіль), 2003,N №2.-С.218
18.

Ніколаєнко С. Про основні завдання вищих навчальних закладів України на 2007\2008 навчальний рік/С. Ніколаєнко // Вища школа, 2007,N № 3.-С.99-116
19.

Мисула І.Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів)/І. Р. Мисула, О. Є. Федорців // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 2.-С.30-32
20.

Мисула І. Досвід впровадження телекомунікаційних лекцій у навчальний процес/І. Мисула // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №2.-С.69-70
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-83 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)