Поисковый запрос: (<.>K=НАВЧАЛЬНИЙ<.>) |
Общее количество найденных документов : 83
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології/В. М. Мартинюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.49-52
|
>2.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2021г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>3.
| Губарець В. Вища освіта, здобута за межами рідного краю (1921-2000 pp.)/В. Губарець // Вища школа, 2021,N № 11.-С.31-39
|
>4.
| Рубанець О. Мережевий освітній простір/О. Рубанець // Вища освіта України, 2021,N № 4.-С.39-46
|
>5.
| Fedchyshyn N. O. Herbart and Herbartianism in european pedagogy: history and modernity/N. O. Fedchyshyn, E. Protner // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.25-31
|
>6.
| Марченко Д. Діджиталізація університету/Д. Марченко, О. Брежнєв // Вища школа, 2020,N № 1.-С.34-43
|
>7.
| Protsyk Η. M. Development of students’ cognitive activity/Η. M. Protsyk // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.113-121
|
>8.
| Кирик Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам/Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.68-72
|
>9.
| Сікорський П. Структурування навчального матеріалу - необхідна умова забезпечення високої якості вищої освіти/П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України, 2020,N № 3.-С.65-71
|
>10.
| Дубина С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни/С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.68-70
|
>11.
| Боярчук О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії/О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.6-9
|
>12.
| Міждисциплінарна інтеграція як складова методів викладання офтальмології у вищих медичних навчальних закладах/Л. І. Левченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2019,N N 1.-С.22-26
|
>13.
| Хасхачих Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків/Д. А. Хасхачих // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.51-55
|
>14.
| Фастівець А. В. Специфіка педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки/А. В. Фастівець // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.96-102
|
>15.
| Топол І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології/І. О. Топол // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.58-61
|
>16.
| Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/М. І. Швед, С. М. Геряк, С. Й. Липовецька // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.119-124
|
>17.
| Мельник І. В. Навчально-методичне забезпечення навчального процесу - обов’язкова вимога провадження освітньої діяльності у закладах вищої освіти/І. В. Мельник, М. О. Поліщук, Т. І. Фаріон // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.18-35
|
>18.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>19.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2018г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>20.
| Бобрук С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів/С. В. Бобрук // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.8-10
|
|
|