Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (55)Периодические издания (106)Библиотечные издания (8)Краеведение (222)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=НАВЧАЛЬНИЙ<.>)
Общее количество найденных документов : 83
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-83 
1.

Бобрук С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів/С. В. Бобрук // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.8-10
2.

Дубина С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни/С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.68-70
3.

Захарова О. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання/О. Захарова, Ж. Гончарова // Вища освіта України, 2017,N № 3.-С.13-22
4.

Латанюк С. Сучасний навчальний підручник і проблеми професійної орієнтації дітей-інвалідів /С. Латанюк, І. Сергета, І Стемпен // Медична освіта (Тернопіль), 2003,N №2.-С.142-143
5.

Сікорський П. Структурування навчального матеріалу - необхідна умова забезпечення високої якості вищої освіти/П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України, 2020,N № 3.-С.65-71
6.

Фастівець А. В. Специфіка педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки/А. В. Фастівець // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.96-102
7.

Башнянин Г. Соціопсихологічні аспакти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ/Г. Башнянин, П. Мисловський // Вища школа, 2012,N № 11.-С.49-63
8.

Ніколаєнко С. Про основні завдання вищих навчальних закладів України на 2007\2008 навчальний рік/С. Ніколаєнко // Вища школа, 2007,N № 3.-С.99-116
9.

Міністерство Освіти і науки України Про основні завдання вищим навчальним закладам на 2005-2006 навчальний рік/Освіти і науки України Міністерство // Вища школа, 2005,N №4.-С.88-95
10.

Мисула І.Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів)/І. Р. Мисула, О. Є. Федорців // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 2.-С.30-32
11.

Сабан О. Про впровадження ліцензійних україномовних операційних систем та прикладного програмного забезпечення в навчальний процес/О. Сабан, І. Солонинко // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №2.-С.95-96
12.

Кирик Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам/Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.68-72
13.

Боярчук О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії/О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.6-9
14.

Довганич Н. В. Перспективи впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи для студентів заочної форми навчання на кафедрі медичної біології і медичної генетики/Н. В. Довганич // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.40-42
15.

Рибалов О. В. Особливості формування діагностичних та лікувальних навичок у студентів/О. В. Рибалов, Ю. В. Сідаш, І. Ю. Литовченко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2018,N № 4.-С.15-18
16.

Шушковська Ю. Ю. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.167
17.

Шулятнікова Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті/Т. В. Шулятнікова // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.124-127
18.

Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни “Хірургія” на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.89-94
19.

Скакун М. Основи доказової медицини - у навчальний процес ВНЗ/М. Скакун // Медична освіта (Тернопіль), 2004,N №2.-С.10-12
20.

Мельник І. В. Навчально-методичне забезпечення навчального процесу - обов’язкова вимога провадження освітньої діяльності у закладах вищої освіти/І. В. Мельник, М. О. Поліщук, Т. І. Фаріон // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.18-35
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-83 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)