Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (55)Периодические издания (106)Библиотечные издания (8)Краеведение (222)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=НАВЧАЛЬНИЙ<.>)
Общее количество найденных документов : 83
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-83 
1.

Fedchyshyn N. O. Herbart and Herbartianism in european pedagogy: history and modernity/N. O. Fedchyshyn, E. Protner // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.25-31
2.

Protsyk Η. M. Development of students’ cognitive activity/Η. M. Protsyk // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.113-121
3.

Ігнащук О. В. Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров'я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова/О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.59
4.

"Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.(2016;Вінниця). Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р./ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - 2016
5.

Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи/О. Є. Січкоріз [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.125-130
6.

Білик С.М. Навчальний процес у рамках ТДМУ імені І.Я. Горбачевського: стратегія застосування мультимедійних засобів навчання в сучасних умовах/С. М. Білик // Медична освіта (Тернопіль), 2012,N № 3.-С.16-19
7.

Башнянин Г. Соціопсихологічні аспакти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ/Г. Башнянин, П. Мисловський // Вища школа, 2012,N № 11.-С.49-63
8.

Бобрук С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів/С. В. Бобрук // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.8-10
9.

Боярчук О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії/О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.6-9
10.

Вісник Вищої медичної освіти - 2007г.,N 1 (Введено оглавление)
11.

Вища школа - 2005г.,N 4 (Введено оглавление)
12.

Вища школа - 2007г.,N 3 (Введено оглавление)
13.

Вища школа - 2009г.,N 1 (Введено оглавление)
14.

Вища школа - 2009г.,N 2 (Введено оглавление)
15.

Вища школа - 2009г.,N 5 (Введено оглавление)
16.

Вища школа - 2009г.,N 9 (Введено оглавление)
17.

Вища школа - 2011г.,N 4 (Введено оглавление)
18.

Вища школа - 2012г.,N 11 (Введено оглавление)
19.

Вища школа - 2016г.,N 4 (Введено оглавление)
20.

Вища школа - 2016г.,N 7/8 (Введено оглавление)
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-83 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)