Поисковый запрос: (<.>K=НАВЧАЛЬНИЙ<.>) |
Общее количество найденных документов : 83
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Білик С.М. Навчальний процес у рамках ТДМУ імені І.Я. Горбачевського: стратегія застосування мультимедійних засобів навчання в сучасних умовах/С. М. Білик // Медична освіта (Тернопіль), 2012,N № 3.-С.16-19
|
>2.
| Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни “Хірургія” на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.89-94
|
>3.
| Шевчик Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів/Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.78-81
|
>4.
| Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи/О. Є. Січкоріз [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.125-130
|
>5.
| Башнянин Г. Соціопсихологічні аспакти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ/Г. Башнянин, П. Мисловський // Вища школа, 2012,N № 11.-С.49-63
|
>6.
| Шулятнікова Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті/Т. В. Шулятнікова // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.124-127
|
>7.
| Семенець В. Впровадження технологій дистанційного навчання у навчальний процес./В. Семенець, В. Каук, О. Аврунін // Вища школа, 2009,N № 5.-С.40-57.
|
>8.
| Фастівець А. В. Специфіка педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки/А. В. Фастівець // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.96-102
|
>9.
| Дубина С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни/С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.68-70
|
>10.
| Проценко О. Навчальний процес: проблеми та досвід їх вирішення/О. Проценко, О. Русєва // Вища школа, 2011,N № 4.-С.34-41.
|
>11.
| Боярчук О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії/О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.6-9
|
>12.
| Десятов Т. Концепції впровадження сучасних стандартів професійної освіти у навчальний процес вищої школи: зарубіжний досвід/Т. Десятов // Вища школа, 2016,N № 4.-С.107-114
|
>13.
| Бобрук С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів/С. В. Бобрук // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.8-10
|
>14.
| Впровадження системи тестового контролю рівня знань студентів у навчальний процес кафедри анатомії людини/В. О. Тихолаз [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2016,N № 1.-С.106-108
|
>15.
| Сулейман М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу/М. М. Сулейман // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.75-78
|
>16.
| Захарова О. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання/О. Захарова, Ж. Гончарова // Вища освіта України, 2017,N № 3.-С.13-22
|
>17.
| Довганич Н. В. Перспективи впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи для студентів заочної форми навчання на кафедрі медичної біології і медичної генетики/Н. В. Довганич // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.40-42
|
>18.
| Мельник І. В. Навчально-методичне забезпечення навчального процесу - обов’язкова вимога провадження освітньої діяльності у закладах вищої освіти/І. В. Мельник, М. О. Поліщук, Т. І. Фаріон // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.18-35
|
>19.
| Кліщ І. М. Досвід підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами у державному вищому навчальному закладі “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства Охорони Здоров’я України”/І. М. Кліщ, Н. Я. Потіха, О. С. Ковалик // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.121-124
|
>20.
| Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/М. І. Швед, С. М. Геряк, С. Й. Липовецька // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.119-124
|
|
|