Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (55)Периодические издания (106)Библиотечные издания (8)Краеведение (227)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=НАВЧАЛЬНИЙ<.>)
Общее количество найденных документов : 83
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-83 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мартинюк В. М., Маланчук Л. М., Маланчин І. М., Лимар Л. Є.
Заглавие : Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології
Параллельн. заглавия :Introduction of educational interactive technologies in educational processes at the obstetrics and gynecology department
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 49-52 (Шифр МУ7/2021/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- ИНТЕРАКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИ
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): методи--підготовка--професійна
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2021г.,N 3
Интересные статьи :
Білавич Г. В. Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.5-10)
Бойчук І. Д. Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М» у фаховому коледжі/ І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко (стр.11-16)
Бойчук А. В. Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору/ А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська (стр.17-22)
Бондар О. В. Емоційне вигорання і питання професійної психологічної підготовки лікарів-онкологів/ О. В. Бондар, А. І. Рибін, А. О. Пацков (стр.23-30)
Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців/ О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків (стр.31-39)
Журавльова Л. В. Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/ Л. В. Журавльова [та ін.] (стр.40-48)
Мартинюк В. М. Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології/ В. М. Мартинюк [та ін.] (стр.49-52)
Посохова К. А. Особливості викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.53-57)
Слободянюк Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету/ Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич (стр.58-63)
Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/ М. І. Шанайда (стр.64-71)
Bandas І. А. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions/ І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva (стр.72-76)
Вадзюк С. Н. Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук (стр.77-80)
Ворона І. І. . Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти/ І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська (стр.81-86)
Гуменна І. Р. Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти/ І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький (стр.87-91)
Нахаєва Я. М. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема/ Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький (стр.92-96)
Розман І. І. Педагогічна компаративістика та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури/ І. І. Розман (стр.97-100)
Свірчевська Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «Фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації/ Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська (стр.101-105)
Yelahina N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students/ N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn (стр.106-112)
Zalipska J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language”/ J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk (стр.113-118)
Фіра Л. С. Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі/ Л. С. Фіра [та ін.] (стр.119-122)
Моцюк Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників/ Ю. Б. Моцюк (стр.123-128)
Fedchyshyn N. О. Old age as a pedagogical problem/ N. О. Fedchyshyn [та ін.] (стр.129-133)
Fedoniuk L. Ya. The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists/ L. Ya. Fedoniuk [та ін.] (стр.134-141)
Savaryn Т. V. Synonymy in anatomical terminology/ Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska (стр.142-147)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Губарець В.
Заглавие : Вища освіта, здобута за межами рідного краю (1921-2000 pp.)
Параллельн. заглавия :Higher Education Received Outside the Homeland (1921-2000)
Место публикации : Вища школа. - 2021. - № 11. - С. 31-39 (Шифр 21876/2021/11)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): емігранти--навчальний--процес--громада--студентська
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Рубанець О.
Заглавие : Мережевий освітній простір
Параллельн. заглавия :Networked educational space
Место публикации : Вища освіта України. - 2021. - № 4. - С. 39-46 (Шифр 23823/2021/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): навчальний--процес
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Fedchyshyn N. O., Protner E.
Заглавие : Herbart and Herbartianism in european pedagogy: history and modernity
Параллельн. заглавия :Гербарт і Гербартіанство в європейській педагогіці: історія й сучасність
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 25-31 (Шифр МУ7/2020/2)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): навчальний--план
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Марченко Д., Брежнєв О.
Заглавие : Діджиталізація університету
Параллельн. заглавия :Digitization of the University
Место публикации : Вища школа. - 2020. - № 1. - С. 34-43 (Шифр 21876/2020/1)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): електронний--кампус--інформаційна--система--мобільний--квиток--студентський--облік--навчальний--процес
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Protsyk Η. M.
Заглавие : Development of students’ cognitive activity
Параллельн. заглавия :Розвиток пізнавальної активності студентів
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 113-121 (Шифр МУ7/2020/2)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Методи навчання -- Методы обучения
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): проектна діяльність--особистісно-орієнтоване--навчання--самостійна--робота--інтерактивні--технології--навчальний--процес
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кирик Х. А., Борис Р. Я., Михалевич М. М.
Заглавие : Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам
Параллельн. заглавия :Practice of teaching the basic discipline “Human anatomy” to foreign students
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 68-72 (Шифр МУ7/2020/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): навчальний--процес
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сікорський П., Колодій І.
Заглавие : Структурування навчального матеріалу - необхідна умова забезпечення високої якості вищої освіти
Параллельн. заглавия :Structuring of studying material - a necessary condition for ensuring high quality of higher education
Место публикации : Вища освіта України. - 2020. - № 3. - С. 65-71 (Шифр 23823/2020/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): фундаментальні--дисципліни--навчальний--матеріал--структурування
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дубина С. О., Хапченкова Д. С., Бондаренко С. В.
Заглавие : Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни
Параллельн. заглавия :Factors affecting the student's progress of study of the theoretical discipline
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 68-70 (Шифр МУ7/2019/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): навчальний--стрес
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Боярчук О. Р., Шульгай О. М., Кінаш М. І.
Заглавие : Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії
Параллельн. заглавия :Medical ethics issues of pediatrics propaedeutics
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 6-9 (Шифр МУ7/2019/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): навчальний процес--студенти--лікарське мислення--викладання
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Левченко Л. І., Деєва Т. В., Степаненко О. Ю., Гірка В. Д.
Заглавие : Міждисциплінарна інтеграція як складова методів викладання офтальмології у вищих медичних навчальних закладах
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 1. - С. 22-26 (Шифр ПУ56/2019/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): міжпредметна--навчальний--процес--гістологія--анатомія
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Хасхачих Д. А.
Заглавие : Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків
Параллельн. заглавия :Use of horizontal communication and motivation methods in process of students’ stydying
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 51-55 (Шифр МУ7/2019/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): навчальний процес--акушерство--гінекологія--викладання
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Фастівець А. В.
Заглавие : Специфіка педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки
Параллельн. заглавия :Specific features of educational conditions of formation of professional competences of physical therapy specialists in process of natural science education
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 96-102 (Шифр МУ7/2019/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): навчальний--процес
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Топол І. О.
Заглавие : Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 58-61 (Шифр МУ7/2018/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): дистанційне навчання
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Швед М. І., Геряк С. М., Липовецька С. Й.
Заглавие : Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 119-124 (Шифр МУ7/2018/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Отдельные направления воспитания студентов
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): навчальний процес--симуляційно-тренінгове навчання--інтерни
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мельник І. В., Поліщук М. О., Фаріон Т. І.
Заглавие : Навчально-методичне забезпечення навчального процесу - обов’язкова вимога провадження освітньої діяльності у закладах вищої освіти : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 18-35 (Шифр МУ7/2018/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): іноземна мова--навчальний процес--підготовка лікарів--іспит
Найти похожие

18.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2018г.,N 1
Интересные статьи :
Алєксєєнко О. А. Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології/ О. А. Алєксєєнко [та ін.] (стр.5-7)
Бобрук С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів/ С. В. Бобрук (стр.8-10)
Боярчук О. Р. Особливості викладання предмета “Основи раціонального харчування” на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.11-15)
Гевкалюк Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих/ Н. О. Гевкалюк (стр.16-18)
Гусєв В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології/ В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко (стр.19-21)
Зеленюк В. Г. Ефективність методу “Ділова гра” на заняттях з аптечної технології лікарських засобів/ В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук (стр.22-25)
Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.26-29)
Корольова Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря/ Т. В. Корольова (стр.30-34)
Машейко І. В. Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів/ І. В. Машейко [та ін.] (стр.35-38)
Мисула І. Р. Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах/ І. Р. Мисула [та ін.] (стр.39-42)
Пилипчук В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу “Хірургія” студентів 6-го курсу медичного факультету/ В. І. Пилипчук (стр.43-45)
Рогальський І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків/ І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк (стр.46-49)
Скробач Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти/ Н. В. Скробач [та ін.] (стр.50-54)
Ткаченко А. С. Чи варто використовувати наукометричний M-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів?/ А. С. Ткаченко [та ін.] (стр.55-57)
Топол І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології/ І. О. Топол (стр.58-61)
Kulbashna Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process/ Ya. A. Kulbashna, V. О. Zakharova (стр.62-67)
Zhdan V. M. Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist/ V. M. Zhdan [та ін.] (стр.68-71)
Гнатюк М. С. Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії/ М. С. Гнатюк [та ін.] (стр.72-74)
Кастнерова М. Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії)/ М. Кастнерова [та ін.] (стр.75-78)
Колесник Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ Т. В. Колесник, О. В. Смольянова (стр.79-81)
Ленчук Т. Л. Реалізація дидактичних принципів у практиці наукової підготовки іноземних студентів до навчання в медичному університеті/ Т. Л. Ленчук (стр.82-86)
Лихацька Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2/ Г. В. Лихацька (стр.87-90)
Мясоєдова В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря/ В. А. Мясоєдова (стр.91-94)
Мисула І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою/ І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк (стр.95-97)
Муратова Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.98-102)
Павлюк Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників/ Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова (стр.103-107)
Петрушанко Т. О. Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної/ Т. О. Петрушанко [та ін.] (стр.108-111)
Посохова К. А. Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.112-114)
Спіріна І. Д. Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни “Психіатрія. Наркологія”/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.115-117)
Швед М. І. Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.119-124)
Dudko О. G. Managing “Traumatology and orthopedics” educational course for foreign students in bukovynian state medical university/ О. G. Dudko (стр.125-128)
Logoyda L. S. Methodological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students/ L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko (стр.129-133)
Дідух В. Д. До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.136-140)
Fedonyuk L. Ya. Educational biological museum of medical biology department - valuable treasure and pride of the university/ L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, О. M. Yarema (стр.141-145)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2018г.,N 2
Интересные статьи :
Матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)17-18 травня 2018 року, м. Тернопіль (стр.5-130)
Булах І. Є. Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга (стр.6-13)
Булах І. Є. Поспішаємо розумно/ І. Є. Булах (стр.14-17)
Мельник І. В. Навчально-методичне забезпечення навчального процесу - обов’язкова вимога провадження освітньої діяльності у закладах вищої освіти/ І. В. Мельник, М. О. Поліщук, Т. І. Фаріон (стр.18-35)
Олексіна Н. О. Медична освіта: відповіді на виклики сучасності/ Н. О. Олексіна, О. П. Волосовець, Ю. С. П’ятницький (стр.36-39)
Корда Μ. Μ. Філософія симуляційного навчання в медицині/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.41-46)
Вороненко Ю. В. Забезпечення якості у системі безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я/ Ю. В. Вороненко, О. К. Толстанов, В. В. Краснов (стр.47-49)
Бойчук Т. М. Ефективність симуляційних сценаріїв в оптимізації практичної підготовки студентів у закладі вищої медичної освіти України/ Т. М. Бойчук [та ін.] (стр.50-54)
Мороз В. М. Реалізація Європейських стандартів вищої освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [та ін.] (стр.55-60)
Зіменковський Б. С. Сучасні особливості парадигми медичної освіти в Україні/ Б. С. Зіменковський [та ін.] (стр.61-64)
Рожко М. М. Сучасні підходи до формування високопрофесійного викладача в Івано-Франківському національному медичному університеті/ М. М. Рожко [та ін.] (стр.65-68)
Колесник Ю. М. Досвід впровадження онлайн-технологій у систему підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я”/ Ю. М. Колесник [та ін.] (стр.69-73)
Ждан В. М. Результати самоаналізу організаційно-правового, кадрового і навчально-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” у ВДНЗУ “Умса” за 2017 рік/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.74-81)
Перцева Т. О. Досвід організації комплексного практично-орієнтованого іспиту зі спеціальності “Стоматологія” за принципами OSCE/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.82-85)
Іоффе І. В. Особливості процесу організації підготовки офіцерів медичної служби запасу у державному закладі “Луганський державний медичний університет”/ І. В. Іоффе [та ін.] (стр.86-88)
Запорожан В. М. Європейські стандарти освіти в симуляційній медицині. Досвід Одеського національного медичного університету/ В. М. Запорожан [та ін.] (стр.89-91)
Никоненко О. С. Сучасні форми організації післядипломного навчання та безперервного професійного розвитку медичних працівників/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитріева (стр.92-95)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в післядипломному навчанні лікарів: психолого-педагогічні аспекти/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.96-101)
Поканевич О. В. Особливості методики викладання дисципліни "Анатомія людини” студентам англомовної форми навчання/ О. В. Поканевич [та ін.] (стр.102-104)
Волосовець О. П. Перспективи запровадження лікарської резидентури у педіатрії/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.105-107)
Волосовець Т. М. Сучасні виклики та вимоги щодо неперервного професійного розвитку лікарів-стоматологів/ Т. М. Волосовець, О. М. Дорошенко, М. В. Дорошенко (стр.108-111)
Грузєва Т. С. Питання комунікативних компетенцій у підготовці фахівців громадського здоров’я/ Т. С. Грузєва [та ін.] (стр.112-117)
Зозуля І. С. Сучасні аспекти викладання курсу неврології лікарям-інтернам на кафедрі медицини невідкладних станів/ І. С. Зозуля [та ін.] (стр.118-120)
Кліщ І. М. Досвід підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами у державному вищому навчальному закладі “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства Охорони Здоров’я України”/ І. М. Кліщ, Н. Я. Потіха, О. С. Ковалик (стр.121-124)
Січкоріз О. Є. Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи/ О. Є. Січкоріз [та ін.] (стр.125-130)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бобрук С. В.
Заглавие : Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 8-10 (Шифр МУ7/2018/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
Освіта медична -- Образование медицинское
ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): негативний вплив--продуктивність навчання--навантаження--навчальний процес
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-83 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)