Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (307)Периодические издания (118)Библиотечные издания (160)Краеведение (297)Редкие издания (5)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=НАУКОВА<.>)
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-31 
1.


    (Свободных экземпляров нет)
Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:378/І-54
Заглавие : Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.
Выходные данные : Вінниця, 2016
Колич.характеристики :180 с
Коллективы : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Цена : 70.00 р.
ББК : 61:378 + 74.58
Предметные рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
Содержание : Реалії та перспективи академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова у світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Мороз [и др.]. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі внутрішньої медицини №3 ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. І. Афонасюк. Доцільність та обґрунтування необхідності імплементації економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів № 1 та № 2 у більш широкому спектрі навчальної програми при автономії ВИЗ/ B. C. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини/ О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у робочих завданнях та пропозиціях кафедри філософії та суспільних наук/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Удосконалення самостійної роботи майбутніх фахівців під час їх професійного становлення/ Я. С. Білик. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. В. Блажченко. Проблемні питання реазізації Закону України «Про вищу освіту» у світлі академічної автономії вищих навчатьних закладів/ А. Є. Богомолов. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» в галузі присвоєння вчених звань та наукових ступенів/ А. Є. Богомолов. Результати 30-річного досвіду реабілітації хворих на хронічні дерматози, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС/ С. А. Бондар [и др.]. Сучасні вимоги до викладання біопсійно-секційного курсу в умовах впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ М. Р. Борейко. Симуляційне навчання в медичному університеті - невід’ємна частина навчального процесу/ О. В. Булавенко [и др.]. Сучасні принципи ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників вищих навчальних закладів і здобувачів вищої освіти/ О. В. Булавенко, Д. Г. Коньков. Система тьюторів - індикатор академічної автономії вищого навчального закладу/ Н. Г. Буртяк, Г. В. Чайка, Д. Г. Коньков. Професійна спрямованість студентів-медиків у сучасних умовах навчання/ Д. М. Ваколюк [и др.]. Мовна підготовка аспірантів-іноземців медичного профілю як актуальна проблема сучасної української лінгводидактики/ Г. Л. Василенко, Л. Т. Тищенко. Проблеми та перспективи розвитку вищої освіти в Україні в контексті роботи медичних ВНЗ/ К. М. Вергелес. Вища школа в Україні: виклики сучасності в процесі/ К. М. Вергелес. Підготовка іноземних студентів з предмету пропедевтика внутрішньої медицини у контексті нових змін української вищої освіти/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Триєдність лікувальною процесу в медичній освіті в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту » як складової академічної автономії медичного ВНЗ/ М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. Роль фармацевта в наданні фармацевтичної допомоги/ Л. А. Вознюк. Роль креативних методів навчання в опану ванні фармакології/ Н. І. Волощук, Г. І. Степанюк. Запровадження нових навчаїьних планів для студентів ВНМУ як імплементація Закону України «Про вищу освіту» в системі забезпечення якості освіти/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Перспективи та недоліки імплементації Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. Г. Гаджула. Інноваційний характер Закону України «Про вищу освіту»/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Деякі аспекти викладання дисципліни дерматовенерологія/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Шляхи імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Гончаренко, Т. В. Форманчук. Інноваційні підходи до викладання хірургічної та терапевтичної стоматології/ О. В. Горленко, І. М. Горленко. Роль візуалізації у викладанні стоматології/ І. М. Горленко, О. В. Горленко. Нові освітні технології в практиці викладання у країнської мови як іноземної у вищій медичній школі/ A. M. Гулевич. Місце науково-дослідної роботи студентів у становленні майбутнього фахівця/ О. В. Дзекан. Важливість застосування електронного навчання та мультимедіа у педагогічній діяльності викладачів вищих навчальних закладів/ О. В. Дзекан. Автономія ВНЗ та академічні свободи/ С. В. Дмитренко [и др.]. Напрями модернізації програми з дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія» ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. П. Дудік, І. В. Руда, Н. В. Драчук. Навчальний процес в умовах академічної автономії студентів/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Підвищення якості вищої медичної освіти в умовах запровадження автономного самоврядування/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Особливості викладання предмету «педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах академічної автономії університету/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Значення наукометричних баз в розвитку сучасного викладача-науковця/ В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська. Автономія медичного у ніверситету - висока якість вищої освіти/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, В. Г. Фурман. Методичні підходи до удосконалення індивідуальної роботи студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Шляхи удосконалення викладання предмету «Оперативна хірургія та топографічна анатомія» іноземним студентам/ П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. Академічна автономність університетів, як складова реформи вищої освіти в Україні/ Н. В. Заічко, С. О. Качула, С. В. Ладутько. Викладання біологічної хімії на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання)/ Н. В. Заічко [та ін.]. Деякі аспекти академічної автономії на прикладі викладання медичної та біологічної хімії/ Т. М. Зелінська. Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров'я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Стратегічна концепція розвитку як необхідна передумова здобуття академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. В. Ільченко. Інтерактивна методика викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології/ Н. М. Ісакова. Наукова та інноваційна діяльність у роботі студентського наукового товариства/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Роль кафедри у становленні академічної автономії університету/ М. В. Йолтухівський [и др.]. Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні онкології в світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту »/ О. Я. Какарькін [и др.]. Уніфікація екзаменаційного контролю лікарів як складова інтеграції ВНМУ в європейський та світовий освітній простір/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик. Шляхи підвищення ефективності підготовки студентів в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту»/ В. В. Кіщук [и др.]. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти/ Ю. О. Кислова [и др.]. Підготовка спеціалістів реабілітаційного профілю у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, Р. А. Кравець. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії/ О. М. Колошко, А. В. Мельник. Нові підходи до покращення якості післядипломної підготовки керівників системи охорони здоров’я згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту»/ Н. Т. Комарницька, Л. B. Томашова. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова/ B. C. Конопліцький, В. В. Погорілий, О. Г. Яки.менко. Зміна парадигм післядипломної освіти на основі впровадження лікарської резидентури/ Д. Г. Коньков. Деонтологічні аспекти взаємин з пацієнтом як критерій якості освітньої діяльності та вищої освіти/ Д. Г. Коньков. Патріотичне виховання студентів на заняттях з історії України та історії української культури/ О. В. Корзун. Підвищення якості освіти - одне з основних завдань вищої школи/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, С. В. Нечинорук. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ М. І. Коспіюк. Реформування вищої освіти - шлях до світової інтеграції/ А. Д. Коспіюк, О. К. Тарасюк. Методологічні підходи до використання тестових завдань з медичної мікробіології/ А. В. Крижановська. Виконання закону України «Про вищу освіту» у роботі кафедри фтизіатрії з курсом клінічної алергології та імунології/ Д. Г. Кулик. Роль суміжних дисциплін у формуванні наукового світогляду у навчальному процесі післядипломної освіти/ С. В. Ладушько, С. О. Качула, А. В. Мельник. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова/ Н. В. Леонова. Проблема імплементації Закону України «Про вищу освіту» в розрізі післядипломної медичної освіти/ Д. А. Лисенко. Методи навчання як складова сучасного компетентнісного підходу при викладанні онкології студентам-медикам/ С. А. Лисенко [и др.]. Удосконалення усного професійного мовлення студентів-медиків/ М. І. Лісовий. Підручник як основний засіб навчання/ М. І. Лісовий, Л. Т. Тищенко. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров'я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Особистісно-орієнтований підхід до навчання у ВНЗ як запорука імплементації Закону «Про вищу освіту»/ І. О. Мазайкіна. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ/ І. І. Макодай. Напрями освітньої підготовки провізорів з питань раціонального використання ліків під час вагітності/ Н. М. Максимович [и др.]. Перспективи впровадження проблемно-орієнтованого навчання в педагогічний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І Пирогова/ Н. В. Малачкова, О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Розробка освітніх програм в руслі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ А. С. Марлова, Л. Ф. Лозинська, А. Л. Яценко. Щодо економічної компетентності студентів медичних вишів/ І. А. Марчук. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. О. Мацко, Л. М. Поліщук, Л. М. Писаренко. Питання викладання мікробіології, імунології та вірусології в медичному ВНЗ у світлі вимог сучасності/ В. М. Мруг. Напрями впровадження вивчення доказової фармації на прикладі рослинних засобів/ І. Г. Мудрак, О. М. Заліська. Упровадження комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Медична хімія» відповідно до Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Нечипорук. Актуальність використання інтерактивних методів навчання в рамках реалізації «Закону України про вищу освіту»/ Р. С. Остренюк. Деякі особливості організації самостійної та аудиторної роботи англомовних студентів під час вивчення предмету медична хімія/ В. А. Островський. Післядипломне навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання як складова частина інтеграції ВНМУ в Європейський та світовий простір/ І. В. Павлик. Методичні підходи з організації самостійної діяльності студентів по мікробіології, вірусології та імунології/ Г. К. Палій, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Застосу вання української термінології для визначення морфологічних елементів, що утворюються на шкірі при формуванні патологічних процесів (змін)/ І. Л. Пархоменко, С. А. Бондар, А. А. Наліжитий. Організація виробничої практики студентів університету за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, Л. В. Швець. Формування навички прийняття клінічних рішень у практиці викладання для студентів-випускників медичного факультету/ П. А. Півторак, І. В. Феджага. Напрями впровадження методології оцінки технологій здоров’я (НТА) у післядипломну підготовку провізорів/ О. Б. Піняжко [и др.]. Бесіда як невід’ємний елементу навчальному процесі студентів-іноземців/ Р. П. Піскун [и др.]. Роль біологічних знань в забезпеченні якісної вищої медичної освіти в Україні/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Роль соціальноетичних цінностей у майбутній професійній діяльності лікаря загальної практики/ Р. П. Піскун, С. С. Хлестова, І. М. Климчук. Дія чинного закону України «Про вищу освіту» на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Про цілі, завдання і заходи з навчально-виховної роботи у ВНМУ ім. М.І. Пирогова з нагоди святкування 70-ліття з дня заснування ЮНЕСКО/ Л. М. Пономарьова, A. M. Гулевич. Самоідентифікація особистості як актуальна проблема сучасної сфери охорони здоров’я, соціології, педагогіки та психології людини/ Л. М. Пономарьова, В. П. Пивошенко, П. В. Іванова. Шляхи вдосконалення професійної діяльності викладачів кафедри стоматології дитячого віку ВНМУ ім. М. І. Пирогова в умовах імплементації Закону «Про вищу освіту»/ О. І. Понова, Т. В. Чугу, М. В. Попов. Значення викладання дисциплін медико-психо-логічного спрямування студентам медичних факультетів в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ П. Г. Пшук, А. О. Камінська. Предиктори та механізми формування комплайєнсу в психіатричній практиці/ П. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. Особливості реалізації фахової освітньої діяльності медичного ВНЗ у відповідності до Закону України про вищу освіту/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша. До питання якості тестових завдань ліцензійного іспиту «Крок-2» з дисципліни «Гігієна та екологія»/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина. Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. В. Римша. Досвід кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО з виконання основних завдань ВНЗ відповідно до Закону України про вищу освіту/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії/ Т. І. Саврун, О. А. Биковська. Актуальні питання екологізації освіти у вищому медичному навчальному закладі/ І. В. Сергета. Проблеми та особливості підготовки студентів до Державного мрактично-оріентованого іспиту з дисциплін профілактичної медицини/ І. В. Сергета. Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів/ О. Я. Сливка. Основні завдання курсу загальної хімії у світлі Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Смірнова. Нові тренінгові технології у післядипломному навчанні лікарів-інтернів зі спеціатьності «Педіатрія»/ І. В. Сторожук, В. М. Дудник, М. О. Шаламай. Запровадження Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ О. Г. Сулім. Інновації у лекційному навчанні на факультеті післядипломної освіти/ А. І. Суходоля, В. М. Монастирський. Підходи до контролю якості викладання біохімії як поштовх до імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Тертииша, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук. Впроватження комп’ютерного оцінювання знань студентів у навчатьний процес кафедри анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.]. Академічна мобільність в контексті змін до Закону України «Про вищу освіту»/ В. О. Тихолаз, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. Особливості навчально-виховної роботи з іноземними студентами ВНМУ ім. М.І.Пирогова на сучасному етапі/ С. Л. Трухманова, В. П. Пивошенко, Л. П. Сисюк. Мультимедійна презентація як різновид самостійної роботи студентів під час вивчення біологічної хімії/ К. М. Тубулкан, Г. З. Личик. Патріотичне виховання у викладанні військово-польової хірургії студентам-медикам/ О. О. Фомін. Проблеми наступності підготовки майбутнього педіатра/ Н. М. Фещук [и др.]. Роль самостійної позааудиторної підготовки студентів у формуванні професійних якостей/ Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, І. М. Коваленко. Вербальність у роботі лікаря/ Л. В. Фоміна, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Університетська автономія як пріоритетний напрям у розвитку галузі освіти/ Г. В. Чайка, Л. В. Яренчук. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії в аспекті впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ Т. В. Чекотун, Н. І. Токарчук, А. П. Конопліцька. Особливості викладання біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв'як. Оптимізація навчального процесу у викладанні біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв'як, Д. О. Фільчуков. Роль самостійної роботи у вивченні біохімії англомовними студентами/ М. М. Черв'як, О. І. Штатько. Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Впровадження сучасних підходів до організації навчального процесу як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Чернобровый, І. Г. Палій, І. В. Чернова. Застосування інтерактивних методів навчання студентами з дисципліни «Медична генетика»/ М. О. Шаламай, В. М. Дудник. Роль та місце мікробіології в підготовці стоматологів у медичному університеті/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Особливості навчальної роботи з обдарованими студентами-медиками на кафедрах теоретичного профілю/ Н. А. Шпакова, О. В. Шипіцина. Англомовне навчання, як один із перспективних напрямів підготовки студентів у рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ B. C. Шунков. Using copyright law/ N. Shust. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/ Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський. На шляху до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Оптимізація викладання неонатології за умов реалізації закону України «Про вищу освіту» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. С. Яблонь [и др.]. Прикладні концепції Закону України «Про вищу освіту» щодо міжнародного співробітництва в галузі педіатрії/ О. С. Яблонь, Н. М. Пахнюща, Я. М. Кулик. Наукова робота студентів як необхідна частина підготовки висококваліфікованих спеціалістів у медичному університеті/ О. О. Яковлева, К. В. Півторак.
Аннотация: Міністерство освіти та науки України оприлюднило закон України «Про вищу освіту» (Відомості Верховної Ради, 2014, № 37-38, ст. 2004). Цей закон є значним кроком вперед у реформуванні системи вищої освіти та системи освіти в Україні загалом. Він передбачає автономію вищого навчального закладу, академічну мобільність, тобто можливість навчатися, викладати та стажуватися в іншому навчальному закладі. При визначенні поняття автономії вищого навчального закладу (ВНЗ) слід розуміти, що це незалежність і відповідальність ВНЗ відповідно до Конституції України і міжнародних договорів у прийнятті рішень стосовно свободи розвитку наукової і технічної діяльності, організації наукових досліджень і навчально-виховного процесу, внутрішнього управління і фінансів без будь-якого зовнішнього тиску. Академічна автономія - комплекс прав і свобод, якими користується ВНЗ, здійснюючи свою статутну діяльність. Мобільність викладачів та студентів дає можливість виробляти загальну політику університетів із схожим статусом, проводити прозорий контроль знань. Автономія університетів - це наслідок потреб суспільства і розвитку наукових знань. При цьому, порівняння ступенів, додатків до дипломів в зоні Європейської вищої освіти, дає можливість кращого працевлаштування, визиває позитивну конкуренцією серед студентства. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Экземпляры :ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 61:378/І-54
Автор(ы) : Істошин В. М., Білошицька А. В.
Заглавие : Наукова та інноваційна діяльність у роботі студентського наукового товариства
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.
Место публикации : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р./ ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця, 2016. - С. 62 (Шифр 61:378/І-54-845021)
ББК : 61:378 + 74.58
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Виткалов В., Виткалов С.
Заглавие : Наукова діяльність у сучасній Україні: тенденції та проблемний ряд
Место публикации : Вища школа. - 2019. - № 10. - С. 96-103 (Шифр 21876/2019/10)
Предметные рубрики: Система повышения квалификации
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): освіта--організація
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2010г.,N 3
Интересные статьи :
Андрущенко В. Метаморфози освітнього планування (Огляд концептуального дискурсу передсьгоднішнього дня)/ В. Андрущенко, В. Савельєв (стр.5-14)
Кремень В. Трансформації особистості в суперечностях епохи/ В. Кремень (стр.15-17)
Корсак К. Ноосфера, ноотехнології і вища освіта у ХХІ столітті/ К. Корсак (стр.18-25)
Прудченко І. Феноменологічний аналіз історико-педагогічного знання/ І. Прудченко (стр.26-32)
Чернова Л. Наукова картина світу як предмет філософського дискурсу/ Л. Чернова (стр.33-39)
Івченко О. Основні напрями прояву громадянської позиції в сучасній Україні/ О. Івченко (стр.40-46)
Рева О. Виявлення основної домінанти студентів на множині рівнів навчальних досягнень/ О. Рева, І. Добрянський, Д. Марченко (стр.47-52)
Шутак Л. Перший досвід проведення державного іспиту з "Української мови за професійним спрямуванням"/ Л. Шутак, Г. Навчук, А. Ткач (стр.53-56)
Шовковий В. Ментально-когнітивний інтерцикл навчання давньогрецької мови студентів-філологів/ В. Шовковий (стр.57-63)
Андрушкевич Ф. Головні аспекти впливу глобалізації на розвиток освітніх процесів/ Ф. Андрушкевич (стр.64-69)
Акопян В. Екологічна парадигма як унормоване знання про ставлення людини до довкілля/ В. Акопян (стр.70-75)
Гетман В. Системоутворюючі фактори здоров'я людини/ В. Гетман, Ю. Новицький (стр.76-80)
Гуненков Д. Морально-етичні аспекти господарської діяльності/ Д. Гуненков (стр.81-86)
Побережна Г. Музикотерапія як інноваційна технологія особистісного розвитку/ Г. Побережна (стр.87-97)
Бех В. Під впливом феномену козацької освіти/ В. Бех (стр.98-99)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2014г.,N 4
Интересные статьи :
Андрущенко В. Герменевтика освіти (спроба теоретичного аналізу)/ В. Андрущенко (стр.5-9)
Корсак К. Основи нової національної ідеї у контексті розвитку вищої освіти України/ К. Корсак (стр.10-15)
Рябченко В. Фальсифікація вищої освіти в Україні як суспільна проблема: світоглядно-компетентнісний аспект/ В. Рябченко (стр.16-22)
Похресник А. Вища освіта і Римський клуб: минуле і майбутнє/ А. Похресник (стр.23-28)
Нестерова М. Трансдисциплінарність сучасної науки як виклик для вищої освіти/ М. Нестерова (стр.29-34)
Колос К. Типологія компонентного складу комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти/ К. Колос (стр.35-43)
Береза В. Стан, суперечності та перспективи розвитку політичної освіти в сучасному українському суспільстві/ В. Береза (стр.44-49)
Козлов Д. Формування управлінської компетентності майбутнього викладача вищої школи: зарубіжний досвід/ Д. Козлов (стр.50-58)
Федоров О. Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів/ О. Федоров (стр.59-70)
Шелюк Л. Світовий досвід демократизації освітньої політики/ Л. Шелюк (стр.71-76)
Бак М. Вартість ресурсів для забезпечення університетської освіти/ М. Бак (стр.77-84)
Онкович Г. Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія/ Г. Онкович (стр.85-93)
Козієвська О. Державне регулювання процесів академічної мобільності у країнах Скандинавії (на прикладі Ісландії, Данії, Норвегії, Фінляндії, Швеції)/ О. Козієвська (стр.94-100)
Колесниченко Н. Підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі університетської освіти Німеччини/ Н. Колесниченко (стр.101-108)
Ланських О. Мовні стратегії в системі державної освітньої політики/ О. Ланських (стр.109-113)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2017г.,N 1
Интересные статьи :
Андрущенко В. «Школа майбутнього» для України і європейського простору/ В. Андрущенко (стр.5-16)
Андрущенко В. Освітні вимірювання: наука і практична діяльність/ В. Андрущенко, В. Сергієнко, І. Войтович (стр.17-24)
Возняк О. Олександра Дубасенюк - видатний учений-педагог, засновник науково-педагогічної школи «Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів»/ О. Возняк, Г. Козлакова (стр.25-29)
Кірик Т. Філософія освіти про ноолексикон для вищої школи XXI ст./ Т. Кірик (стр.30-36)
Опанасюк Ю. Філософія інформаційної освіти/ Ю. Опанасюк (стр.37-41)
Луговий В. Наука в університетах, університети в науці у світовому дослідницькому просторі/ В. Луговий, Ж. Таланова (стр.42-50)
Щедрін А. Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри/ А. Щедрін (стр.51-58)
Силадій І. Нові тенденції в розвитку вітчизняної освіти/ І. Силадій (стр.59-64)
Шовш К. Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації/ К. Шовш (стр.65-71)
Пасько К. Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога/ К. Пасько (стр.72-76)
Nesterova M. European cognitive practices of social cohesion development in the Ukranian educational dimension/ M. Nesterova (стр.77-83)
Щудло С. Як виміряти освіту? (І Міжнародна наукова конференція Української асоціації дослідників освіти (УАДО) “Емпіричні дослідження для реформування освіти в Україні”)/ С. Щудло, С. Курбатов (стр.84-85)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2018г.,N 1
Интересные статьи :
Андрущенко В. Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях/ В. Андрущенко, І. Силадій (стр.5-10)
Богданов І. Ідея провідництва в управлінні вищою освітою/ І. Богданов [та ін.] (стр.11-20)
Мороз І. Реінжиніринг у системі освіти/ І. Мороз, О. Стадник (стр.21-27)
Nesterova M. European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development (Європейські студії соціальних інновацій у вищій освіті: когнітивні принципи розвитку соціальної згуртованості)/ M. Nesterova (стр.28-33)
Коваленко В. Дидактологістика у сфері політології як науки і дисципліни у вищій школі: влада розуму над політичними ідеями/ В. Коваленко (стр.34-40)
Лукашук М. Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційних процесів у системі освіти/ М. Лукашук (стр.41-47)
Захаренко К. Категорія інформаційної безпеки у вітчизняному філософсько-політологічному дискурсі/ К. Захаренко (стр.48-54)
Опанасюк Ю. Інноваційний тип прогресу як об’єкт дослідження філософії і науки/ Ю. Опанасюк (стр.55-58)
Ляшенко Л. Роль оволодіння англійською мовою у підвищенні якості освіти в Україні/ Л. Ляшенко (стр.59-66)
Іваній І. Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти/ І. Іваній (стр.67-71)
Федів В. Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі/ В. Федів, А. Єгоренков, Л. Шинкура (стр.72-76)
Оніщук І. Особливості навчання іноземної мови студентів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах України/ І. Оніщук (стр.77-82)
Астахова В. Головна наукова подія навчального року/ В. Астахова (стр.83-84)
Панченко Л. Ціннісний дискурс в освіті та суспільстві/ Л. Панченко, Д. Свириденко (стр.85)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2021г.,N 4
Интересные статьи :
Андрущенко В. Соціально-просвітницька злиденність марксистського матеріалізму/ В. Андрущенко (стр.5-12)
Євтух В. Мультикультурна/міжкультурна освіта: зарубіжний досвід та перспективи для України/ В. Євтух (стр.13-33)
Курбатов С. У пошуках сови Мінерви: оцінка освітніх програм із філософії у провідних міжнародних університетських рейтингах/ С. Курбатов (стр.34-38)
Рубанець О. Мережевий освітній простір/ О. Рубанець (стр.39-46)
Корсак К. Ноостратегія планування розвитку вищої освіти та економіки України у XXI столітті/ К. Корсак, А. Похресник (стр.47-56)
Козобродова Д. Творчість крізь призму концепту «brain-psyche-(mind/consiousness)»/ Д. Козобродова (стр.57-63)
Свириденко Д. Відповідальне громадянство через наукову освіту: соціокультурні механізми реалізації в Україні/ Д. Свириденко (стр.64-70)
Тріпак М. Соціально-економічні механізми соціалізації інклюзивного коледжу в умовах євроіитеграційних тенденцій та цінностей/ М. Тріпак, Н. Жиляк (стр.71-76)
Любарець В. Мовленнєва адаптація іноземних здобувачів освіти через онлайн підготовчі факультети та онлайн краєзнавчі студії/ В. Любарець, Н. Скибун (стр.77-84)
Тріпак М. III Міжнародна наукова студентська конференція «Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства»/ М. Тріпак, І. Гуменюк (стр.85-86)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Вища школа -2011г.,N 1
Интересные статьи :
Байденко В. Еволюція бакалаврату і магістратури: 1999-2010 роки (європейський ракурс)/ В. Байденко (стр.9-23.)
Суханцева В. Викладання філософії в українському університеті: соціокультурний аспект/ В. Суханцева, О. Яценко (стр.24-28.)
Таланова Ж. Світові рейтинги університетів та основні ознаки вищої освіти високого класу: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз/ Ж. Таланова (стр.29-39.)
Васильєв А. Побудова інноваційної системи управління університетом: інтегрована інформаційна система/ А. Васильєв, В. Любчак, В. Хоменко (стр.40-45.)
Субіна О. Імідж вищого навчального закладу як важливий чинник конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг/ О. Субіна (стр.46-54.)
Нерянов Ю. Шляхи оптимізації навчання іноземних студентів англійською мовою в медичному університеті/ Ю. Нерянов [и др.] (стр.55-58.)
Грищенко Т. Наукова бібліотека в інформаційно-освітньому просторі вищого навчального закладу. Аспекти інтегральної взаємодії/ Т. Грищенко, Н. Етенко (стр.59-66.)
Мазур Н. Формування системи оцінювання та рейтингування педагогічного персоналу ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації на основі експертних оцінок/ Н. Мазур (стр.67-74.)
Вієвська М. Формування мотивації фахівця до безперервної професійної освіти/ М. Вієвська, Л. Красовська (стр.75-82.)
Бутук О. Стадії соціально-економічного прогресу/ О. Бутук (стр.83-92.)
Артемова Л. Виховання чи лише навчання студентів/ Л. Артемова (стр.93-103.)
Галиця І. Інтелектуально-конкурентні ігри як креативний механізм активізації педагогічного, наукового та інноваційного процесів/ І. Галиця, О. Галиця (стр.104-107.)
Шлях довжиною у 135 років (стр.108-112.)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Вища школа -2012г.,N 3
Интересные статьи :
Сулыма Є. Вища освіта в контексті національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки/ Є. Сулыма (стр.7-15)
Сухарніков Ю. Концептуальні підстави розробки і впровадження Національної рамки (академічних кваліфікацій України)/ Ю. Сухарніков (стр.16-38)
Зіньковський Ю. Новий етап взаємодії системи освіти та ринку праці/ Ю. Зіньковський (стр.39-50)
Добрянський І. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу/ І. Добрянський, І. Кузнєцова (стр.51-58)
Бородюк В. Науково-дослідний інститут економічного розвитку: вектор діяльності та розвитку/ В. Бородюк, Г. Фролова (стр.59-64)
Удод О. Завоювання чужої віри/ О. Удод, М. Юрій (стр.65-83)
Еш С. ВІдкриті заняття у вищих навчальних закладах як форма контролю процесу навчання/ С. Еш (стр.84-91)
Демидов С. Імуногенетика як наукова-практична і навчальна дисципліна/ С. Демидов, Ж. Мінченко, Т. Гавриленко (стр.92-102)
Про затвердження Національної рамки кваліфікацій (стр.103-111)
Словник для найвищого кола користувачів (стр.112-116)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Заглавие журнала :Вища школа -2012г.,N 4
Интересные статьи :
Хроужий Г. Студентоцентризм як принцип академічної культури/ Г. Хроужий (стр.7-24)
Нужненко К. Соціально-економічні позиції української освіти в європейському просторі/ К. Нужненко (стр.25-32)
Жигірь В. Емпірична модель професійної компетентності менеджера освіти/ В. Жигірь (стр.33-45)
Лиман І. Міжнародні звязки Бердянського державного педагогічного університету/ І. Лиман (стр.46-53)
Бондар М. Інновайційна парадигма сучасної бухгалтерської освіти та науки в університеті/ М. Бондар, С. Свірко (стр.54-66)
Вітлінський В. Наукова складова в системі інноваційної підготовки фахівців зі спеціальностей "Економічна кібернетика" та "Інтелектуальні системи прийняття рішень"/ В. Вітлінський, С. Устенко, О. Шарапов (стр.67-75)
Саркісян М. Розвиток студентського самоврядування в контексті КНЕУ/ М. Саркісян, О. Чабанюк (стр.76-85)
Павлиш В. Організація вивчення студентами навчальних дисциплін та захисту кваліфікаційних робіт іноземними мовами/ В. Павлиш, А. Загородній, Л. Пилипенко (стр.86-91)
Кліх Л. Ретроспективний погляд на становлення магістратури в Україні на прикладі Національного університету біоресурсів і природокористування/ Л. Кліх (стр.92-99)
Крижанівський В. Нове поповнення бібліотечки студента-міжнародника/ В. Крижанівський, М. Дорошко (стр.100-103)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Заглавие журнала :Вища школа -2012г.,N 5
Интересные статьи :
Подолянчук С. Наукова складова у світових рейтингах університетів/ С. Подолянчук (стр.7-20)
Богута Н. Рейтинг вищих навчальних закладів 2012/ Н. Богута (стр.21-30)
Чибісова Н. Моральне виховання як один із провідних напрямків виховної роботи в умовах становлення безперервної освіти/ Н. Чибісова (стр.31-37)
Бабіч Д. Центр культури і мистецтв у соціально-педагогічній системі/ Д. Бабіч (стр.38-43)
Артемова Л. Лабораторні роботи як навчальне дослідження під час аудиторних занять/ Л. Артемова (стр.44-52)
Орленко Н. Фізична підготовка майбутніх пілотів у вищих навчальних закладах авіаційного профілю/ Н. Орленко, Н. Турчина, С. Порадниу (стр.53-64)
Основні показники діяльності ВНЗ України на початок 2011/12 навчального року (стр.65-117)
Перелік книг, яким надано гриф МОНМС України (стр.118-127)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Заглавие журнала :Вища школа -2013г.,N 5
Интересные статьи :
Підготовка ІТ-фахівців: формат публічно-приватного партнерства (стр.3)
Конференції з освітнього та науково-технічного співробітництва між Україною та Норвегією (стр.4)
Загальні збори Національної академії педагогічних наук України (стр.5-6)
Рубін Е. Пілотна ініціатива публічно-приватного партнерства в освіті/ Е. Рубін (стр.7-17)
Морозова Т. Перспективні напрями партнерської взаємодії між ІТ-освітою та ІТ-індустрією / Т. Морозова, І. Мендзебровський (стр.18-26)
Балагура О. Суспільство і вища національна освіта у процесі трансформації/ О. Балагура (стр.2734)
Вольпян Н. Європейський досвід багатостороннього публічно-приватного партнерства в галузі ІКТ-освіти/ Н. Вольпян (стр.35-47)
Ніколаєнко Н. Роль бібліотеки у формуванні науково-освітнього інформаційного простору ВНЗ/ Н. Ніколаєнко (стр.48-59)
Богута Н. Досвід, диплом та мова: рейтинг вищих навчальних закладів 2013/ Н. Богута (стр.60-71)
Орлова Т. Курс "Сучасна політична історія країн світу" – важлива складова підготовки майбутніх фахівців/ Т. Орлова (стр.72-85)
Мір-Багірзаде Ф. Наукова думка і світосприйняття символами у сучасному суспільстві/ Ф. Мір-Багірзаде (стр.86-92)
Лякішева А. Проблема групової згуртованості: аналіз наукових досліджень/ А. Лякішева (стр.93-102)
Федоренко І. Наукові пошуки молодих дослідників/ І. Федоренко (стр.103-108)
Охріменко О. Наукові основи управління регіональним розвитком туризму/ О. Охріменко, І. Антоненко (стр.109-115)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Заглавие журнала :Вища школа -2019г.,N 10
Интересные статьи :
Національному університету харчових технологій — 135 (стр.7-8)
Арсеньева Л. Робота Центру психологічної підтримки здобувачів вищої освіти Національного університету харчових технологій/ Л. Арсеньева, І. Нікітіна (стр.9-19)
Рагойша В. Дмитро Павличко: художній переклад у креативному дискурсі державотворення/ В. Рагойша (стр.20-37)
Жорнова Олена. Якість вищої освіти України та медіаграмотність науково-педагогічної спільноти: виклики без відгуків/ Олена Жорнова, Ольга Жорнова (стр.38-44)
Захарчин Г. Особливості викладання економічних дисциплін у сучасних реаліях/ Г. Захарчин (стр.45-54)
Гвоздецька Б. Чинники недоброчесної поведінки студентів у навчальному процесі/ Б. Гвоздецька (стр.55-65)
Возняк О. Аналіз змісту дефініцій “компетентність” та “компетенція” в аспекті компетентнішого підходу до навчання/ О. Возняк (стр.66-75)
Дяченко А. Структура наукової школи українського етнодизайну/ А. Дяченко (стр.76-88)
Шпак В. Теорія рисунка як методика в опануванні основ образотворчого мистецтва/ В. Шпак, О. Шпак (стр.89-95)
Виткалов В. Наукова діяльність у сучасній Україні: тенденції та проблемний ряд/ В. Виткалов, С. Виткалов (стр.96-103)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Заглавие журнала :Вища школа -2019г.,N 12
Интересные статьи :
Титаренко О. Наукова школа академіка Василя Мадзігона/ О. Титаренко, А. Цина (стр.7-18)
Кравченко Л. Структура загальнопедагогічної культури майбутніх офіцерів/ Л. Кравченко, В. Васищев (стр.19-25)
Гриценко Л. Моніторинг якості освіти: компетентнісно-діагностична наукова позиція/ Л. Гриценко, Л. Лисенко (стр.26-36)
Титаренко В. Діагностувальні педагогічні умови підготовки майбутніх учителів технологій до реалізації завдань здоров’язбереження учнів/ В. Титаренко (стр.37-46)
Близнюк М. Основи вивчення інформаційних технологій: теоретичні і методичні засади/ М. Близнюк (стр.47-57)
Савенко І. Організаційно-педагогічні умови дизайнерської підготовки майбутніх учителів технологій/ І. Савенко (стр.58-66)
Чернявська О. Мистецький аспект підготовки фахівців культури у навчальних закладах України (90-ті роки XX ст. — початок XXI ст.)/ О. Чернявська (стр.67-75)
Титаренко В. Використання інтерактивних технологій навчання в освітньому процесі гурткової роботи з технічного моделювання/ В. Титаренко, О. Козирод (стр.76-84)
Кулик Є. Шляхи формування екологічної компетентності старшокласників у професійному навчанні/ Є. Кулик, А. Туник (стр.85-91)
Борисова Т. Дослідження особливостей художнього проектування навчального середовища під час вивчення основ ергодизайну/ Т. Борисова, Н. Орлова (стр.92-102)
Кузьменко П. Використання систем автоматизованого проектування у підготовці фахівців професійної освіти/ П. Кузьменко (стр.103-111)
Винничук Р. Технології розвитку комплексу цінностей магістрів гуманітарної галузі у процесі професійної підготовки/ Р. Винничук (стр.112-119)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Заглавие журнала :Вища школа -2020г.,N 7/8
Интересные статьи :
Ніколаєнко Н. Наукова бібліотека Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка: сторінки історії та сучасність/ Н. Ніколаєнко (стр.7-19)
Нестуля О. Досвід упровадження мобільного навчання студентів університету під час вивчення дисципліни “Основи лідерства”/ О. Нестуля, С. Нестуля (стр.20-32)
Губіна О. Шляхи реформування установи мистецької освітньої галузі на прикладі Муніципального закладу вищої освіти “Київська академія мистецтв”/ О. Губіна, О. Політова (стр.33-43)
Виткалов С. Художня освіта напередодні нового навчального року/ С. Виткалов, В. Виткалов (стр.44-49)
Свиридюк Н. Презентаційна діяльність Полтавського обласного осередку Національної спілки майстрів народного мистецтва України/ Н. Свиридюк (стр.50-59)
Корсак К. Римський клуб та інші досягнення наших попередників у боротьбі з глобальними колапсами: критичний аналіз/ К. Корсак [та ін.] (стр.60-77)
Бутенко В. Формування естетичної свідомості студентської молоді у закладах вищої / В. Бутенко (стр.78-84)
Семеновська Л. Підготовка майбутніх учителів української мови і літератури до етнокультурної діяльності в закладах загальної середньої освіти: реалізація наукових підходів/ Л. Семеновська, Л. Савенко (стр.85-93)
Рутковська О. Планування й організація самостійної позаурочної роботи школярів із трудового навчання/ О. Рутковська (стр.94-101)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Вид документа : Статья из газеты
Шифр издания :
Автор(ы) : Воробієнко П.
Заглавие : Удосконалення практичної підготовки студентів у закладах вищої освіти
Место публикации : Вища освіта України. - 2018. - № 3. - С. 29-33 (Шифр 23823/2018/3)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): дослідницький--виробничий--університет--філософський--аспект--прагматичний--дуальна освіта--наукова--освіта
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гриценко Л., Лисенко Л.
Заглавие : Моніторинг якості освіти: компетентнісно-діагностична наукова позиція
Параллельн. заглавия :Education Quality Monitoring: a Competence-Diagnostic Scientific Position
Место публикации : Вища школа. - 2019. - № 12. - С. 26-36 (Шифр 21876/2019/12)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): компетентність--діагностичний підхід--педагогічний--діагностика--контроль
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Грищенко Т., Етенко Н.
Заглавие : Наукова бібліотека в інформаційно-освітньому просторі вищого навчального закладу. Аспекти інтегральної взаємодії
Место публикации : Вища школа. - 2011. - № 1. - С. 59-66. (Шифр 21876/2011/1)
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кліщ І. М., Потіха Н. Я., Ковалик О. С.
Заглавие : Досвід підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами у державному вищому навчальному закладі “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства Охорони Здоров’я України” : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 121-124 (Шифр МУ7/2018/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): освітньо-наукова програма--наукова робота--навчальний процес
Найти похожие

 1-20    21-31 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)