Поисковый запрос: (<.>K=ПРОГРАМА<.>) |
Общее количество найденных документов : 23
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Перевізник Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі/Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.144-148
|
>2.
| Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища/Н. О. Федчишин [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.114-121
|
>3.
| Бакалюк Т. Г. Важливість викладання дисципліни "Медична документація в реабілітаційних закладах" при підготовці фахівців з фізичної терапії/Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.5-9
|
>4.
| Нестуля О. Варіативні моделі змішаного навчання (blended learning) у вищій школі: досвід ПУЕТ/О. Нестуля, С. Нестуля, Н. Кононец // Вища школа, 2021,N № 11.-С.7-20
|
>5.
| Вища школа - 2005г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>6.
| Вища школа - 2020г.,N 11/12 (Введено оглавление)
|
>7.
| Вища школа - 2013г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>8.
| Погребняк В. До проблем створення системи забезпечення якості вищої освіти у вітчизняній вищій школі/В. Погребняк, О. Дашковська, А. Солоденко // Вища школа, 2018,N № 7/8.-С.21-27
|
>9.
| Кліщ І. М. Досвід підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами у державному вищому навчальному закладі “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства Охорони Здоров’я України”/І. М. Кліщ, Н. Я. Потіха, О. С. Ковалик // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.121-124
|
>10.
| Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія”/Ю. В. Козлова [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.13-17
|
>11.
| Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України”/І. М. Кліщ [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.74-78
|
>12.
| Концепція Державної програми відновлення та розбудови мережі гуртожитків для проживання студентів закладів вищої освіти на 2021-2025 роки // Вища освіта України, 2020,N № 6.-С.99-104
|
>13.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2011г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>14.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2003г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>15.
| Бондар П. Навчальна програма з ендокринології як складова стандартів вищої освіти/П. Бондар, Г. Михальчишин // Медична освіта (Тернопіль), 2003,N №2.-С.68-69
|
>16.
| Лисак О. Налагодження ефективної системи інформування як засіб підвищення вихідної академічної мобільності/О. Лисак // Вища освіта України, 2017,N № 4.-С.68-73
|
>17.
| Євтух В. Наукові школи у контексті інтелектуальної інфраструктури університету/В. Євтух // Вища освіта України, 2021,N № 1.-С.39-48
|
>18.
| Любкіна О. Освіта без кордонів: магістерська програма "Корпоративні фінанси" під егідою CFA Institute/О. Любкіна, Н. Плєшакова // Вища школа, 2013,N № 4.-С.79-84
|
>19.
| Юр’єва Л. М. Післядипломна підготовка з фаху “Психіатрія” у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів/Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.82-84
|
>20.
| Перспективи запровадження лікарської резидентури у педіатрії/О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.105-107
|
|
|