Поисковый запрос: (<.>K=ПУБЛІКАЦІЇ<.>) |
Общее количество найденных документов : 55
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Бобрук С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів/С. В. Бобрук // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.8-10
|
>2.
| Василенко Г. Функціональна модель мовної підготовки іноземних аспірантів і ординаторів у медичному вищому навчальному закладі/Г. Василенко // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.315-317
|
>3.
| Василенко Г. Формування предметної компетенції та урахування комунікативних потреб студентів-іноземців медичних навчальних закладів/Г. Василенко, О. Рябоконь, Л. Тищенко // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.322-324
|
>4.
| Ващук А. Формування клінічного мислення у іноземних студентів при вивченні курсу медичної біології/А. Ващук // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.234-236
|
>5.
| Чернобровий В. Удосконалення форм підготовки студентів-іноземців з поліклінічної терапії/В. Чернобровий, Н. Півторак, Л. Черешнюк // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.211-212
|
>6.
| Захарова О. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання/О. Захарова, Ж. Гончарова // Вища освіта України, 2017,N № 3.-С.13-22
|
>7.
| Сучасний підручник іноземної мови: функції автора і умови їх реалізації /Г. Василенко, Г. Петрук, О. Рябоконь, Тищенко Л. // Медична освіта (Тернопіль), 2003,N №2.-С.78-80
|
>8.
| Латанюк С. Сучасний навчальний підручник і проблеми професійної орієнтації дітей-інвалідів /С. Латанюк, І. Сергета, І Стемпен // Медична освіта (Тернопіль), 2003,N №2.-С.142-143
|
>9.
| Структура та зміст навчального посібника з практичних навичок з загальної гігієни для студентів вищих медичних закладів/Л. Григорчук, І. Сергета, Т. Постоловська, Яцина О. // Медична освіта (Тернопіль), 2003,N №2.-С.99-100
|
>10.
| Створення електронного підручника сімейного лікаря для теледистанційної форми навчання/В. Шатило, Л. Бойченко, К. Васьків, Жовнерчук В. // Медична освіта (Тернопіль), 2003,N №2.-С.219-220
|
>11.
| Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів/О. В. Кривов’яз [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 4.-С.59-63
|
>12.
| Реалізація Європейських стандартів вищої освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова/В. М. Мороз [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.55-60
|
>13.
| Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки/М. І. Марущак [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.46-49
|
>14.
| Педанов Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації/Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 3.-С.74-76
|
>15.
| Яцина О. Проблеми удосконалення змісту, форм та методів організації самостійної роботи студентів ІІІ курсу з військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій/О. Яцина, І. Сергета, М. Редчіц // Медична освіта (Тернопіль), 2005,N №2.-С.74-76
|
>16.
| Пентюк О. Про інститут кураторства іноземних студентів/О. Пентюк, М. Луцюк, Б. Борисенко // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.72-73
|
>17.
| Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій/Н. І. Волощук [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 4.-С.36-40
|
>18.
| Поетапність викладання теоретичних дисциплін на підготовчому факультеті і першому курсі університету як дидактична умова підвищення ефективності навчання /П. Рибак, І. Гатаулліна, П. Титаренко, Руденко О. // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.95- 96
|
>19.
| Сергета І. Питання здорового способу життя та проблеми їх висвітлення у сучасній медичній навчально-методичній літературі/І. Сергета, І Стемпен, Р. Теклюк // Медична освіта (Тернопіль), 2003,N №2.-С.172-175
|
>20.
| Мороз В. Перспективи використання психофізіограм та психограм основних медичних професій у діяльності медичних вищих навчальних закладів /В. Мороз, І. Сергета, О. Молчанова // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.63-69
|
|
|