Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (393)Периодические издания (174)Библиотечные издания (84)Краеведение (115)Редкие издания (6)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=РОБОТА<.>)
Общее количество найденных документов : 56
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-56 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Baibakov V. M., Hryhorenko L. V.
Заглавие : Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students
Параллельн. заглавия :Впровадження екологічної освіти при викладанні дисципліни «Гігієна та екологія» англомовним студентам VI курсів
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 61-67 (Шифр МУ7/2020/4)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): самостійна--робота
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Protsyk Η. M.
Заглавие : Development of students’ cognitive activity
Параллельн. заглавия :Розвиток пізнавальної активності студентів
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 113-121 (Шифр МУ7/2020/2)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Методи навчання -- Методы обучения
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): проектна діяльність--особистісно-орієнтоване--навчання--самостійна--робота--інтерактивні--технології--навчальний--процес
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Yelahina N. І., Fedchyshyn N. O.
Заглавие : Motivation as a key component of teaching english for medical students
Параллельн. заглавия :Мотивація як основний компонент у процесі викладання англійської мови для студентів-медиків
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 107-112 (Шифр МУ7/2019/4)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): компетентність--комунікативна--робота парами
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Филипюк О. М., Нестерук Т. М., Штрімайтіс О. В., Сабадишин Р. О.
Заглавие : «Аптека щастя» – благодійний захід професійного та морально-етичного спрямування студента-фармацевта
Параллельн. заглавия :“Pharmacy of happiness” – a charity event with the professional and moral-ethical direction by the student pharmacist
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 135-138 (Шифр МУ7/2019/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): професійна--компетентність--виховна--робота
Найти похожие

5.


    (Свободных экземпляров нет)
Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:378/І-54
Заглавие : Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.
Выходные данные : Вінниця, 2016
Колич.характеристики :180 с
Коллективы : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Цена : 70.00 р.
ББК : 61:378 + 74.58
Предметные рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
Содержание : Реалії та перспективи академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова у світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Мороз [и др.]. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі внутрішньої медицини №3 ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. І. Афонасюк. Доцільність та обґрунтування необхідності імплементації економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів № 1 та № 2 у більш широкому спектрі навчальної програми при автономії ВИЗ/ B. C. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини/ О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у робочих завданнях та пропозиціях кафедри філософії та суспільних наук/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Удосконалення самостійної роботи майбутніх фахівців під час їх професійного становлення/ Я. С. Білик. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. В. Блажченко. Проблемні питання реазізації Закону України «Про вищу освіту» у світлі академічної автономії вищих навчатьних закладів/ А. Є. Богомолов. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» в галузі присвоєння вчених звань та наукових ступенів/ А. Є. Богомолов. Результати 30-річного досвіду реабілітації хворих на хронічні дерматози, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС/ С. А. Бондар [и др.]. Сучасні вимоги до викладання біопсійно-секційного курсу в умовах впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ М. Р. Борейко. Симуляційне навчання в медичному університеті - невід’ємна частина навчального процесу/ О. В. Булавенко [и др.]. Сучасні принципи ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників вищих навчальних закладів і здобувачів вищої освіти/ О. В. Булавенко, Д. Г. Коньков. Система тьюторів - індикатор академічної автономії вищого навчального закладу/ Н. Г. Буртяк, Г. В. Чайка, Д. Г. Коньков. Професійна спрямованість студентів-медиків у сучасних умовах навчання/ Д. М. Ваколюк [и др.]. Мовна підготовка аспірантів-іноземців медичного профілю як актуальна проблема сучасної української лінгводидактики/ Г. Л. Василенко, Л. Т. Тищенко. Проблеми та перспективи розвитку вищої освіти в Україні в контексті роботи медичних ВНЗ/ К. М. Вергелес. Вища школа в Україні: виклики сучасності в процесі/ К. М. Вергелес. Підготовка іноземних студентів з предмету пропедевтика внутрішньої медицини у контексті нових змін української вищої освіти/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Триєдність лікувальною процесу в медичній освіті в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту » як складової академічної автономії медичного ВНЗ/ М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. Роль фармацевта в наданні фармацевтичної допомоги/ Л. А. Вознюк. Роль креативних методів навчання в опану ванні фармакології/ Н. І. Волощук, Г. І. Степанюк. Запровадження нових навчаїьних планів для студентів ВНМУ як імплементація Закону України «Про вищу освіту» в системі забезпечення якості освіти/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Перспективи та недоліки імплементації Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. Г. Гаджула. Інноваційний характер Закону України «Про вищу освіту»/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Деякі аспекти викладання дисципліни дерматовенерологія/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Шляхи імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Гончаренко, Т. В. Форманчук. Інноваційні підходи до викладання хірургічної та терапевтичної стоматології/ О. В. Горленко, І. М. Горленко. Роль візуалізації у викладанні стоматології/ І. М. Горленко, О. В. Горленко. Нові освітні технології в практиці викладання у країнської мови як іноземної у вищій медичній школі/ A. M. Гулевич. Місце науково-дослідної роботи студентів у становленні майбутнього фахівця/ О. В. Дзекан. Важливість застосування електронного навчання та мультимедіа у педагогічній діяльності викладачів вищих навчальних закладів/ О. В. Дзекан. Автономія ВНЗ та академічні свободи/ С. В. Дмитренко [и др.]. Напрями модернізації програми з дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія» ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. П. Дудік, І. В. Руда, Н. В. Драчук. Навчальний процес в умовах академічної автономії студентів/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Підвищення якості вищої медичної освіти в умовах запровадження автономного самоврядування/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Особливості викладання предмету «педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах академічної автономії університету/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Значення наукометричних баз в розвитку сучасного викладача-науковця/ В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська. Автономія медичного у ніверситету - висока якість вищої освіти/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, В. Г. Фурман. Методичні підходи до удосконалення індивідуальної роботи студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Шляхи удосконалення викладання предмету «Оперативна хірургія та топографічна анатомія» іноземним студентам/ П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. Академічна автономність університетів, як складова реформи вищої освіти в Україні/ Н. В. Заічко, С. О. Качула, С. В. Ладутько. Викладання біологічної хімії на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання)/ Н. В. Заічко [та ін.]. Деякі аспекти академічної автономії на прикладі викладання медичної та біологічної хімії/ Т. М. Зелінська. Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров'я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Стратегічна концепція розвитку як необхідна передумова здобуття академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. В. Ільченко. Інтерактивна методика викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології/ Н. М. Ісакова. Наукова та інноваційна діяльність у роботі студентського наукового товариства/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Роль кафедри у становленні академічної автономії університету/ М. В. Йолтухівський [и др.]. Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні онкології в світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту »/ О. Я. Какарькін [и др.]. Уніфікація екзаменаційного контролю лікарів як складова інтеграції ВНМУ в європейський та світовий освітній простір/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик. Шляхи підвищення ефективності підготовки студентів в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту»/ В. В. Кіщук [и др.]. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти/ Ю. О. Кислова [и др.]. Підготовка спеціалістів реабілітаційного профілю у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, Р. А. Кравець. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії/ О. М. Колошко, А. В. Мельник. Нові підходи до покращення якості післядипломної підготовки керівників системи охорони здоров’я згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту»/ Н. Т. Комарницька, Л. B. Томашова. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова/ B. C. Конопліцький, В. В. Погорілий, О. Г. Яки.менко. Зміна парадигм післядипломної освіти на основі впровадження лікарської резидентури/ Д. Г. Коньков. Деонтологічні аспекти взаємин з пацієнтом як критерій якості освітньої діяльності та вищої освіти/ Д. Г. Коньков. Патріотичне виховання студентів на заняттях з історії України та історії української культури/ О. В. Корзун. Підвищення якості освіти - одне з основних завдань вищої школи/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, С. В. Нечинорук. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ М. І. Коспіюк. Реформування вищої освіти - шлях до світової інтеграції/ А. Д. Коспіюк, О. К. Тарасюк. Методологічні підходи до використання тестових завдань з медичної мікробіології/ А. В. Крижановська. Виконання закону України «Про вищу освіту» у роботі кафедри фтизіатрії з курсом клінічної алергології та імунології/ Д. Г. Кулик. Роль суміжних дисциплін у формуванні наукового світогляду у навчальному процесі післядипломної освіти/ С. В. Ладушько, С. О. Качула, А. В. Мельник. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова/ Н. В. Леонова. Проблема імплементації Закону України «Про вищу освіту» в розрізі післядипломної медичної освіти/ Д. А. Лисенко. Методи навчання як складова сучасного компетентнісного підходу при викладанні онкології студентам-медикам/ С. А. Лисенко [и др.]. Удосконалення усного професійного мовлення студентів-медиків/ М. І. Лісовий. Підручник як основний засіб навчання/ М. І. Лісовий, Л. Т. Тищенко. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров'я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Особистісно-орієнтований підхід до навчання у ВНЗ як запорука імплементації Закону «Про вищу освіту»/ І. О. Мазайкіна. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ/ І. І. Макодай. Напрями освітньої підготовки провізорів з питань раціонального використання ліків під час вагітності/ Н. М. Максимович [и др.]. Перспективи впровадження проблемно-орієнтованого навчання в педагогічний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І Пирогова/ Н. В. Малачкова, О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Розробка освітніх програм в руслі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ А. С. Марлова, Л. Ф. Лозинська, А. Л. Яценко. Щодо економічної компетентності студентів медичних вишів/ І. А. Марчук. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. О. Мацко, Л. М. Поліщук, Л. М. Писаренко. Питання викладання мікробіології, імунології та вірусології в медичному ВНЗ у світлі вимог сучасності/ В. М. Мруг. Напрями впровадження вивчення доказової фармації на прикладі рослинних засобів/ І. Г. Мудрак, О. М. Заліська. Упровадження комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Медична хімія» відповідно до Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Нечипорук. Актуальність використання інтерактивних методів навчання в рамках реалізації «Закону України про вищу освіту»/ Р. С. Остренюк. Деякі особливості організації самостійної та аудиторної роботи англомовних студентів під час вивчення предмету медична хімія/ В. А. Островський. Післядипломне навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання як складова частина інтеграції ВНМУ в Європейський та світовий простір/ І. В. Павлик. Методичні підходи з організації самостійної діяльності студентів по мікробіології, вірусології та імунології/ Г. К. Палій, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Застосу вання української термінології для визначення морфологічних елементів, що утворюються на шкірі при формуванні патологічних процесів (змін)/ І. Л. Пархоменко, С. А. Бондар, А. А. Наліжитий. Організація виробничої практики студентів університету за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, Л. В. Швець. Формування навички прийняття клінічних рішень у практиці викладання для студентів-випускників медичного факультету/ П. А. Півторак, І. В. Феджага. Напрями впровадження методології оцінки технологій здоров’я (НТА) у післядипломну підготовку провізорів/ О. Б. Піняжко [и др.]. Бесіда як невід’ємний елементу навчальному процесі студентів-іноземців/ Р. П. Піскун [и др.]. Роль біологічних знань в забезпеченні якісної вищої медичної освіти в Україні/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Роль соціальноетичних цінностей у майбутній професійній діяльності лікаря загальної практики/ Р. П. Піскун, С. С. Хлестова, І. М. Климчук. Дія чинного закону України «Про вищу освіту» на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Про цілі, завдання і заходи з навчально-виховної роботи у ВНМУ ім. М.І. Пирогова з нагоди святкування 70-ліття з дня заснування ЮНЕСКО/ Л. М. Пономарьова, A. M. Гулевич. Самоідентифікація особистості як актуальна проблема сучасної сфери охорони здоров’я, соціології, педагогіки та психології людини/ Л. М. Пономарьова, В. П. Пивошенко, П. В. Іванова. Шляхи вдосконалення професійної діяльності викладачів кафедри стоматології дитячого віку ВНМУ ім. М. І. Пирогова в умовах імплементації Закону «Про вищу освіту»/ О. І. Понова, Т. В. Чугу, М. В. Попов. Значення викладання дисциплін медико-психо-логічного спрямування студентам медичних факультетів в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ П. Г. Пшук, А. О. Камінська. Предиктори та механізми формування комплайєнсу в психіатричній практиці/ П. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. Особливості реалізації фахової освітньої діяльності медичного ВНЗ у відповідності до Закону України про вищу освіту/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша. До питання якості тестових завдань ліцензійного іспиту «Крок-2» з дисципліни «Гігієна та екологія»/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина. Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. В. Римша. Досвід кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО з виконання основних завдань ВНЗ відповідно до Закону України про вищу освіту/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії/ Т. І. Саврун, О. А. Биковська. Актуальні питання екологізації освіти у вищому медичному навчальному закладі/ І. В. Сергета. Проблеми та особливості підготовки студентів до Державного мрактично-оріентованого іспиту з дисциплін профілактичної медицини/ І. В. Сергета. Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів/ О. Я. Сливка. Основні завдання курсу загальної хімії у світлі Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Смірнова. Нові тренінгові технології у післядипломному навчанні лікарів-інтернів зі спеціатьності «Педіатрія»/ І. В. Сторожук, В. М. Дудник, М. О. Шаламай. Запровадження Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ О. Г. Сулім. Інновації у лекційному навчанні на факультеті післядипломної освіти/ А. І. Суходоля, В. М. Монастирський. Підходи до контролю якості викладання біохімії як поштовх до імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Тертииша, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук. Впроватження комп’ютерного оцінювання знань студентів у навчатьний процес кафедри анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.]. Академічна мобільність в контексті змін до Закону України «Про вищу освіту»/ В. О. Тихолаз, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. Особливості навчально-виховної роботи з іноземними студентами ВНМУ ім. М.І.Пирогова на сучасному етапі/ С. Л. Трухманова, В. П. Пивошенко, Л. П. Сисюк. Мультимедійна презентація як різновид самостійної роботи студентів під час вивчення біологічної хімії/ К. М. Тубулкан, Г. З. Личик. Патріотичне виховання у викладанні військово-польової хірургії студентам-медикам/ О. О. Фомін. Проблеми наступності підготовки майбутнього педіатра/ Н. М. Фещук [и др.]. Роль самостійної позааудиторної підготовки студентів у формуванні професійних якостей/ Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, І. М. Коваленко. Вербальність у роботі лікаря/ Л. В. Фоміна, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Університетська автономія як пріоритетний напрям у розвитку галузі освіти/ Г. В. Чайка, Л. В. Яренчук. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії в аспекті впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ Т. В. Чекотун, Н. І. Токарчук, А. П. Конопліцька. Особливості викладання біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв'як. Оптимізація навчального процесу у викладанні біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв'як, Д. О. Фільчуков. Роль самостійної роботи у вивченні біохімії англомовними студентами/ М. М. Черв'як, О. І. Штатько. Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Впровадження сучасних підходів до організації навчального процесу як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Чернобровый, І. Г. Палій, І. В. Чернова. Застосування інтерактивних методів навчання студентами з дисципліни «Медична генетика»/ М. О. Шаламай, В. М. Дудник. Роль та місце мікробіології в підготовці стоматологів у медичному університеті/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Особливості навчальної роботи з обдарованими студентами-медиками на кафедрах теоретичного профілю/ Н. А. Шпакова, О. В. Шипіцина. Англомовне навчання, як один із перспективних напрямів підготовки студентів у рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ B. C. Шунков. Using copyright law/ N. Shust. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/ Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський. На шляху до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Оптимізація викладання неонатології за умов реалізації закону України «Про вищу освіту» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. С. Яблонь [и др.]. Прикладні концепції Закону України «Про вищу освіту» щодо міжнародного співробітництва в галузі педіатрії/ О. С. Яблонь, Н. М. Пахнюща, Я. М. Кулик. Наукова робота студентів як необхідна частина підготовки висококваліфікованих спеціалістів у медичному університеті/ О. О. Яковлева, К. В. Півторак.
Аннотация: Міністерство освіти та науки України оприлюднило закон України «Про вищу освіту» (Відомості Верховної Ради, 2014, № 37-38, ст. 2004). Цей закон є значним кроком вперед у реформуванні системи вищої освіти та системи освіти в Україні загалом. Він передбачає автономію вищого навчального закладу, академічну мобільність, тобто можливість навчатися, викладати та стажуватися в іншому навчальному закладі. При визначенні поняття автономії вищого навчального закладу (ВНЗ) слід розуміти, що це незалежність і відповідальність ВНЗ відповідно до Конституції України і міжнародних договорів у прийнятті рішень стосовно свободи розвитку наукової і технічної діяльності, організації наукових досліджень і навчально-виховного процесу, внутрішнього управління і фінансів без будь-якого зовнішнього тиску. Академічна автономія - комплекс прав і свобод, якими користується ВНЗ, здійснюючи свою статутну діяльність. Мобільність викладачів та студентів дає можливість виробляти загальну політику університетів із схожим статусом, проводити прозорий контроль знань. Автономія університетів - це наслідок потреб суспільства і розвитку наукових знань. При цьому, порівняння ступенів, додатків до дипломів в зоні Європейської вищої освіти, дає можливість кращого працевлаштування, визиває позитивну конкуренцією серед студентства. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Экземпляры :ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Андрейчин С.М., Хабарова Н.А.
Заглавие : Самостійна робота студентів як складова частина навчального процесу на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб.
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №4. - С. 27-29 (Шифр МУ7/2003/4)
Предметные рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Вища школа -2012г.,N 12
Интересные статьи :
Удод О. Рейтингове оцінювання вищих навчальних закладів у 2010/11 навчальному та у 2011 календарному роках/ О. Удод, В. Ямковий (стр.7-44)
Морозова Т. До проблеми взаємодії професійних і освітніх стандартів в ІТ-галузі/ Т. Морозова, І. Мендзебровський (стр.45-53)
Сейдаметова З. Нова версія стандарту Computer Science Curricula: еволюція базисного корпусу знань за чверть століття/ З. Сейдаметова, В. Темненко (стр.54-64)
Кузнецова Г. Працевлаштування випускників вищих навчальних закладів: проблеми і перспективи/ Г. Кузнецова (стр.65-71)
Ципко В. Сучасні технології у викладанні суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів/ В. Ципко (стр.72-80)
Поляк О. Проблеми ідентичності фахівців спеціальності "Соціальна робота" та "Соціальна педагогіка" в Україні/ О. Поляк (стр.81-86)
Лякішева А. Соціальна поведінка - соціальна взаємодія: точки дотику (на прикладі поглядів зарубіжних дослідників)/ А. Лякішева (стр.87-95)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Вища школа -2012г.,N 2
Интересные статьи :
Пономаренко В. Проблеми підготовки наукових кадрів/ В. Пономаренко (стр.7-19)
Зіньковський Ю. Виховання і навчання. Протиріччя в єдності/ Ю. Зіньковський (стр.20-29)
Кофанова О. Якісні та кількісні аспекти хімічної підготовки студентів-екологів у ВНЗ Канади та США/ О. Кофанова (стр.30-41)
Зварич І. Впровадження стандартів оцінювання педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США/ І. Зварич (стр.42-51)
Величко О. Оцінка студентами застосування "лідер-груп" у вищій школі/ О. Величко [и др.] (стр.52-61)
Галиця І. Інноваційні технології активізації творчості/ І. Галиця, О. Розметова (стр.62-73)
Стецюк К. Поетапне формування екологічної культури майбутніх фахівців вищої аграрної школи/ К. Стецюк (стр.74-79)
Модестова Т. Самостійна робота як складова педагогічної підготовки студентів магістратури/ Т. Модестова (стр.80-86)
Родіонова Л. Концептуальні засади вивчення історії економіки та економічної думки/ Л. Родіонова (стр.87-93)
Мірошниченко Г. Вплив видатних педагогічних персоналій на розвиток університетської освіти у другій половині ХІХ ст./ Г. Мірошниченко (стр.94-101)
Павко А. Право як соціокультурний феномен/ А. Павко (стр.102-108)
Пилип'юк Л. Законодавство про ліквідацію наслідків катастрофи на ЧАЕС: проблеми та тенденції розвитку/ Л. Пилип'юк (стр.109-115)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Вища школа -2012г.,N 9
Интересные статьи :
Скулиш Є. Національна академія Служби безпеки України: сьогодення та перспективи/ Є. Скулиш (стр.7-13)
Панченко В. Інтеграція освіти і науки - запорука якісної підготовки кадрів для Служби безпеки України/ В. Панченко (стр.14-20)
Скулиш Є. Організація захисту інформації з обмеженим доступом - перспективний напрям підготовки фахівців в Україні/ Є. Скулиш, А. Марущак, А. Гуз (стр.21-29)
Латишева Н. Стратегія іншомовної освіти в національній академії СБ України/ Н. Латишева (стр.30-34)
Мамченко С. Навчально-методична робота як чинник підготовки професіоналів у галузі державної безпеки/ С. Мамченко (стр.35-45)
Манько В. Педагогічна складова забезпечення якості підготовки кадрів для Служби безпеки України/ В. Манько (стр.46-54)
Латишева Н. Педагогічні умови організації навчального процесу з іноземної мови в Національній академії СБ України/ Н. Латишева, Г. Алексюк (стр.55-61)
Вікторова Л. Використання імітаційно-ігрового підходу у процесі вивчення іноземної мови/ Л. Вікторова, О. Комарова (стр.62-67)
Акульшина Н. Особливості методики викладання східних мов/ Н. Акульшина, Л. Хіценко (стр.68-73)
Довгань О. Методологічні основи підготовки та перепідготовки фахівців інформаційно-аналітичних підрозділів Служби безпеки України/ О. Довгань, В. Хлань (стр.74-80)
Захарова Ю. Навчання іноземним мовам у сучасних мультимедійних лінгвістичних лабораторіях: занурення в національний колорит і мультимедійний формат/ Ю. Захарова, А. Джужа (стр.81-89)
Фальченко С. Особливості правової підготовки в Національній академії СБ України/ С. Фальченко (стр.90-95)
Іванов Ю. Вивчення міжнародного права - важлива складова правової підготовки співробітника Служби безпеки України/ Ю. Іванов (стр.96-101)
Тарасюк А. Професійно-патріотичне виховання курсантів як складова навчальногопроцесу в Інституті контррозвідувальної діяльності Національної академії СБ України/ А. Тарасюк, В. Чугаєвський (стр.102-107)
Скулиш Є. Психологічні аспекти компетентності випускників академії/ Є. Скулиш, О. Охременко (стр.108-117)
Іванова Н. Психологічне супроводження навчально-виховного процесу в Національній академії СБ України/ Н. Іванова (стр.118-127)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Вища школа -2013г.,N 8
Интересные статьи :
Брифінг ректора Київського національного університету імені Тараса Шевченка академіка НАН України Леоніда Губерського (стр.7-10)
Козяр М. Популяризуємо професію рятувальника — одну з найпотрібніших у світі/ М. Козяр (стр.11-20)
Ковалюк Т. Стан підготовки ІТ-фахівців в Україні/ Т. Ковалюк (стр.21-36)
Гладченко М. Особливості управління системою вищої освіти Нідерландів/ М. Гладченко (стр.37-45)
Дзевицька Л. Система освіти Австрії в контексті соціально-історичного розвитку/ Л. Дзевицька (стр.46-55)
Приятельчук А. Фундаментальність філософської освіти в контексті сучасних соціальних викликів/ А. Приятельчук (стр.56-69)
Яковенко М. Естетичні спрямування сьогодення: аналіз тенденцій/ М. Яковенко (стр.70-77)
Чернишова Є. Концептуальні підходи до реалізації ідеї тріумфу особистості у контексті її саморозвитку/ Є. Чернишова (стр.78-88)
Балагура О. Глобалізація морально-духовних цінностей в освітньому просторі/ О. Балагура (стр.89-94)
Чибісова Н. Виховна робота як пріоритетний напрям діяльності приватних ВНЗ України/ Н. Чибісова (стр.95-100)
Ткаченко Н. Навчання фонетиці англійської мови у ВНЗ/ Н. Ткаченко (стр.101-107)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Заглавие журнала :Вища школа -2015г.,N 9/10
Интересные статьи :
Прес-служба МОН України інформує (стр.3-6)
Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця. Коротко про головне (стр.7-9)
Михайличенко Д. . Семен Кузнець і харківська вища економічна школа/ Д. Михайличенко (стр.10-22)
Пономаренко В. Діагностика здатності студентів до професіоналізації/ В. Пономаренко (стр.23-41)
Афанасьев М. Форсайт — вектор руху університету/ М. Афанасьев (стр.42-58)
Єрмаченко В. Вхідна мобільність як фактор розвитку сучасного вищого навчального закладу/ В. Єрмаченко, О. Єрмоленко (стр.59-69)
Золотарьова І. Розвиток інтернаціоналізації університету у співпраці з європейським простором вищої освіти/ І. Золотарьова, Ж-Ю. Шоша (стр.70-79)
Анохін В. Технічне та дидактичне забезпечення самостійної роботи студентів/ В. Анохін (стр.80-95)
Зима О. Профорієнтаційна робота як елемент виховного процесу в університеті/ О. Зима (стр.96-108)
Раєвнєва О. Іміджева привабливість вищих навчальних закладів як фактор нецінової конкуренції на ринку освітніх послуг/ О. Раєвнєва (стр.109-126)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Заглавие журнала :Вища школа -2019г.,N 10
Интересные статьи :
Національному університету харчових технологій — 135 (стр.7-8)
Арсеньева Л. Робота Центру психологічної підтримки здобувачів вищої освіти Національного університету харчових технологій/ Л. Арсеньева, І. Нікітіна (стр.9-19)
Рагойша В. Дмитро Павличко: художній переклад у креативному дискурсі державотворення/ В. Рагойша (стр.20-37)
Жорнова Олена. Якість вищої освіти України та медіаграмотність науково-педагогічної спільноти: виклики без відгуків/ Олена Жорнова, Ольга Жорнова (стр.38-44)
Захарчин Г. Особливості викладання економічних дисциплін у сучасних реаліях/ Г. Захарчин (стр.45-54)
Гвоздецька Б. Чинники недоброчесної поведінки студентів у навчальному процесі/ Б. Гвоздецька (стр.55-65)
Возняк О. Аналіз змісту дефініцій “компетентність” та “компетенція” в аспекті компетентнішого підходу до навчання/ О. Возняк (стр.66-75)
Дяченко А. Структура наукової школи українського етнодизайну/ А. Дяченко (стр.76-88)
Шпак В. Теорія рисунка як методика в опануванні основ образотворчого мистецтва/ В. Шпак, О. Шпак (стр.89-95)
Виткалов В. Наукова діяльність у сучасній Україні: тенденції та проблемний ряд/ В. Виткалов, С. Виткалов (стр.96-103)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 61:378/П 78
Автор(ы) : Дзекан О. В.
Заглавие : Самостійна позааудиторна робота англомовних студентів - важлива складова сучасного освітнього процесу у вищому навчальному закладі
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова, "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф.
Место публикации : "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф. Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р./ ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - Вінниця, 2015. - С. 47 (Шифр 61:378/П 78-185158)
УДК : 61:378 + 610.207
Предметные рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дзяк Г.В., Святенко Т.В.
Заглавие : Виховна робота щодо запобігання асоціальній поведінці студентської молоді у Дніпропетровській державній медичній академії
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 4. - С. 8-13 (Шифр МУ7/2008/4)
Предметные рубрики: Отдельные направления воспитания студентов
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Петрушанко Т. О., Ніколішина Е. В., Іленко Н. М.
Заглавие : Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 108-111 (Шифр МУ7/2018/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): практичні навички--самостійна робота--конкурсні роботи
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Зима О.
Заглавие : Профорієнтаційна робота як елемент виховного процесу в університеті
Место публикации : Вища школа. - 2015. - № 9/10. - С. 96-108 (Шифр 21876/2015/9/10)
Предметные рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кліщ І. М., Потіха Н. Я., Ковалик О. С.
Заглавие : Досвід підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами у державному вищому навчальному закладі “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства Охорони Здоров’я України” : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 121-124 (Шифр МУ7/2018/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): освітньо-наукова програма--наукова робота--навчальний процес
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кліщ Г. І., Федчишин Н. О., Єлагіна Н. І.
Заглавие : Самостійна робота студента-медика як засіб формування іншомовних вмінь і навичок
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 1. - С. 35-40 (Шифр МУ7/2014/1)
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 61:378/П 78
Автор(ы) : Корзун О. В.
Заглавие : Родовід моєї родини як творча робота в межах курсів «Історія України» та «Історія української культури»
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова, "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф.
Место публикации : "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф. Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р./ ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - Вінниця, 2015. - С. 104 (Шифр 61:378/П 78-185158)
УДК : 61:378 + 610.207
Предметные рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кулаєць Н. М.
Заглавие : Робота студентського наукового гуртка – засіб підвищення рівня знань за умов кредитно-модульної системи навчання
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 3. - С. 92-94 (Шифр МУ7/2014/3)
Предметные рубрики: СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Найти похожие

 1-20    21-40   41-56 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)