Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Периодические издания (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=СТАЖИРОВКА<.>)
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.


    Khvalyboha, T. I.
    System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA [Текст] = Система підвищення кваліфікації викладачів медичних шкіл у США / T. I. Khvalyboha // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 117-122. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ ЗА КОРДОНОМ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА ЗА РУБЕЖОМ

   ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ


Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Актуальність упровадження інноваційних комп'ютерних технологій у післядипломній освіті [Текст] / В. М. Ждан [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 19-21

Рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ


Доп.точки доступа:
Ждан, В. М.
Бабаніна, М. Ю.
Ткаченко, Μ. В.
Кітура, Є. М.
Шилкіна, Π. Μ.
Волченко, Г. В.
Лебідь, В. Г.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

3.


   
    Використання методу ділової гри в післядипломній медичній освіті лікарів-педіатрів [Текст] / Л. С. Овчаренко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 32-34

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ


   ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА


Доп.точки доступа:
Овчаренко, Л. С.
Самохін, І. В.
Вертегел, А. О.
Андрієнко, Т. Г.
Жихарева, Н. В.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

4.


   
    О становлении процесса непрерывного профессионального развития врачей и путях его совершенствования на этапе последипломного образования [Текст] / А. Н. Хвисюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 1. - С. 5-9

Рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА

Доп.точки доступа:
Хвисюк, А. Н.
Марченко, В. Г.
Тондий, Л.Д.
Васильева-Липецкая, Л. Я.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

5.


   
    Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів [Текст] = Problem issues of introduction of qualitative lifelong professional development of doctors / О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 74-80. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА

   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Кл.слова (ненормированные):
асоціації -- лікарські
Аннотация: У статті представлені дані щодо теперішнього стану та перспектив розвитку безперервного професійного розвитку лікарів в Україні та світі в умовах пандемічного сьогодення. Метою цієї роботи є вдосконалення запроваджуваної системи безперервного професійного розвитку лікарів, що має відповідати потребам галузі, запитам лікарів та сучасним викликам системі охорони здоров’я
Наявна система безперервного професійного розвитку лікарів потребує подальшого вдосконалення, ефективність якого залежить, по-перше, від рівня професіоналізму залучених до роботи з медичними працівниками фахівців, а по-друге, від того, наскільки ця система відповідає викликам сьогодення, потребам і можливостям лікарів
The article presents data on the current state and prospects of continuous professional development of doctors in Ukraine and the world in the conditions of the pandemic present. The aim of this work was to improve the system of continuing professional development of physicians to bring it in line with the needs of the industry, the demands of physicians and modern challenges to the health care system
The existing system of continuous professional development of doctors needs to be unconditionally improved with the participation of the professional medical community in order to respond to the challenges of today and get closer to the needs and opportunities of doctors
Доп.точки доступа:
Волосовець, О. П.
Уліщенко, В. В.
Каруліна, Ю. В.
Ємець, О. В.
Волосовець, Т. М.
Кривопустов, С. П.
Кузьменко, А. Я.
Дікова, І. Г.
Грищенко, Н. В.
Хоменко, В. Є.
Дзюба, О. Л.
Ковальчук, О. Л.
Салтанова, С. Д.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Кашина, Г.
    Розширення цифрових навичок науково-педагогічних працівників медичних [Текст] = Expansion of digital skills of scientific and pedagogical employees of medical high schools in the post-graduate education system / Г. Кашина // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 44-50. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормированные):
професійний -- розвиток -- компетентність
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання : досвід та перспективи українсько-казахської співпраці [Текст] / Л. Годлевський, С. В. Калинчук, М. П. Баязітов // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 91-93

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА


   ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ ЗА КОРДОНОМ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА ЗА РУБЕЖОМ


Доп.точки доступа:
Годлевський, Л.
Калинчук, С.В.
Баязітов, М. П.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

8.


    Проніна, О. М.
    Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів [Текст] = Modern technologies in professional training doctors-internes / О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 88-92. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА

   ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА


Кл.слова (ненормированные):
тренажер -- практичні -- навички
Аннотация: Розвиток та вдосконалення галузі охорони здоров’я прямо пропорційно залежать від підготовки медичних кадрів, їхнього професіоналізму, якості знань, практичних навичок і володіння абстрактним мисленням. Підхід до тактики лікування кожного пацієнта вимагає від лікаря індивідуального бачення розвитку хвороби та її попередження
Вагомою складовою формування майбутніх спеціалістів є практична підготовка з відпрацюванням якомога більшого спектра маніпуляцій у різних сферах та напрямках медичних фахівців
Так, «симуляційний тренажер для відпрацювання техніки ендоскопічних втручань» надає змогу для візуального та тактильного контакту з технічними елементами для проведення операцій в малоінвазивній хірургії. Відомо, що подібні тренажери використовуються в закладах вищої освіти, але запропонована нами модель несе в собі низку переваг. Основними з них є розташування комплексу в операційній кімнаті з операційним столом, манекеном, який за розміром наближений до середньостатистичної людини. Анатомічна проекція розташування органів черевної порожнини дає змогу моделювання справжнього оперативного втручання. Оперуючий хірург знаходиться збоку від пацієнта, що деякою мірою утрудняє роботу з ендоскопічними маніпуляторами в порівнянні з ендоскопічними боксами, коли хірург знаходиться в прямій проекції від останнього. Але при роботі з нами запропонованим комплексом відбувається повна імітація процесу оперативного втручання. Тож при підготовці лікарів-інтернів даний винахід відіграє важливу роль у розвитку практичних навичок
The development and improvement of the health care sector are directly proportional to the training of medical staff, their professionalism, quality of knowledge, practical skills, and mastery of abstract thinking. The approach to the tactics of treatment of each patient requires from the doctor an individual vision of the disease and its prevention
An important component of future specialist’s formation is practical training with the development of the widest possible range of manipulations in various fields and areas of medical professionals
Thus, the “simulation simulator for testing the technique of endoscopic interventions” allows for visual and tactile contact with technical elements for operations in minimally invasive surgery. It is known that such simulators are used in higher education institutions, but our proposed model has a number of advantages. The main ones are the location of the complex in the operating room with an operating table, a mannequin, which is close in size to the average person
Доп.точки доступа:
Білаш, С. М.
Кобеняк, М. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)