Поисковый запрос: (<.>K=СТУДЕНТИ<.>) |
Общее количество найденных документов : 150
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Ярчук Г. Екологічне виховання: сутність та основні напрями/Г. Ярчук // Вища освіта України, 2008,N № 2.-С.91-97
|
>2.
| Шульга О. Посилення культурно-просвітницької та виховної функцій бібліотек/О. Шульга // Вища освіта України, 2008,N № 1.-С.64-71
|
>3.
| Шеремет М. Промоція та маркетинг: стратегії модернізації вищої школи/М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України, 2022,N № 1/2.-С.51-56
|
>4.
| Шеремет М. Вища школа України в ракурсі інтеграції до європейського науково-освітнього простору/М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України, 2021,N № 3.-С.46-52
|
>5.
| Шатило В. Й. Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів/В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 3.-С.117-120
|
>6.
| Чорномидз А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті/А. В. Чорномидз // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.62-66
|
>7.
| Цюра С.Б. Формування професійної концепції студента: два підходи до управління самоорганізовуваними системами/С. Б. Цюра // Вісник Вищої медичної освіти, 2007,N № 1.-С.28-34
|
>8.
| Ханюков О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина”/О. О. Ханюков, О. В. Смольянова // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.131-134
|
>9.
| Формування у студентів домінанти на емпатію/С. Вадзюк, С. Шкробот, О. Денефіль, Волкова Н. // Медична освіта (Тернопіль), 2003,N №1.-С.48-50
|
>10.
| Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів/І. О. Гіленко, Д. Г. Дем’янюк, В. І. Ляховський // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.39-42
|
>11.
| Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу/М. Ф. Шустваль [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 3.-С.125-128
|
>12.
| Фоменко М. Пріоритет виховної роботи/М. Фоменко // Вища освіта України, 2002,N №3.-С.47-49
|
>13.
| Федько В. В. Викладач - студент: деспот чи друг?/В. В. Федько // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 3.-С.101-102
|
>14.
| Тозюк О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів/О. Ю. Тозюк // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.53-57
|
>15.
| Тишковець М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти/М. П. Тишковець // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.56-60
|
>16.
| Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращання адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі/І. В. Сергета [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.11-14
|
>17.
| Спіріна І. Д. Симуляційна освіта в психіатрії/І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.36-41
|
>18.
| Спіріна І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи/І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.121-123
|
>19.
| Сиротинська І. Д. Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення/І. Д. Сиротинська // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 3.-С.87-90
|
>20.
| Святенко Т.В. Значення студентського волонтерського руху у вихованні лікаря-гуманіста/Т. В. Святенко // Медична освіта (Тернопіль), 2008,N № 2.-С.16-20
|
|
|