Поисковый запрос: (<.>K=СТУДЕНТИ<.>) |
Общее количество найденных документов : 150
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Олійник Н. Я. Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування/Н. Я. Олійник // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.48-55
|
>2.
| Тишковець М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти/М. П. Тишковець // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.56-60
|
>3.
| Маврутенков В. В. Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання/В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.38-42
|
>4.
| Вихрущ А. В. Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми/А. В. Вихрущ, О. М. Христенко // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.5-13
|
>5.
| Іванченко О. З. Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету/О. З. Іванченко, О. З. Міхіна І. І. Мельнікова, І. І. Міхіна // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.23-29
|
>6.
| Kotsyuba R. B. Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals/R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.61-67
|
>7.
| Вища школа - 2022г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>8.
| Медвідь Л. Інноваційна діяльність викладача у вищому навчальному закладі/Л. Медвідь // Вища школа, 2022,N № 1/2.-С.26-46
|
>9.
| Козлакова Г. Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій/Г. Козлакова // Вища освіта України, 2022,N № 1/2.-С.57-62
|
>10.
| Development of informal ukrainian public medical education in Galicia/І. V. Bilavych [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.93-97
|
>11.
| Шеремет М. Промоція та маркетинг: стратегії модернізації вищої школи/М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України, 2022,N № 1/2.-С.51-56
|
>12.
| Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців/О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.5-10
|
>13.
| Величко В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків/В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.11-16
|
>14.
| Виткалов С. Форми стимулювання професійного становлення молоді: досвід кафедри культурології та музеєзнавства Рівненського державного гуманітарного університету/С. Виткалов, В. Виткалов // Вища школа, 2021,N № 9.-С.65-69
|
>15.
| Шеремет М. Вища школа України в ракурсі інтеграції до європейського науково-освітнього простору/М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України, 2021,N № 3.-С.46-52
|
>16.
| Афузова Г. Вища освіта в контексті європейських цінностей різноманітності та інклюзії/Г. Афузова // Вища освіта України, 2021,N № 3.-С.67-74
|
>17.
| Yelahina N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.100-106
|
>18.
| Бакалець О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.107-111
|
>19.
| Козлова Ю. В. Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія»/Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.87-93
|
>20.
| Мочульська О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів)/О. М. Мочульська // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.47-53
|
|
|