Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (4)Периодические издания (17)Краеведение (477)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=СТУДЕНТИ<.>)
Общее количество найденных документов : 150
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Олійник Н. Я. Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування/Н. Я. Олійник // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.48-55
2.

Тишковець М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти/М. П. Тишковець // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.56-60
3.

Маврутенков В. В. Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання/В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.38-42
4.

Вихрущ А. В. Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми/А. В. Вихрущ, О. М. Христенко // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.5-13
5.

Іванченко О. З. Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету/О. З. Іванченко, О. З. Міхіна І. І. Мельнікова, І. І. Міхіна // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.23-29
6.

Kotsyuba R. B. Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals/R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.61-67
7.

Вища школа - 2022г.,N 3/4 (Введено оглавление)
8.

Медвідь Л. Інноваційна діяльність викладача у вищому навчальному закладі/Л. Медвідь // Вища школа, 2022,N № 1/2.-С.26-46
9.

Козлакова Г. Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій/Г. Козлакова // Вища освіта України, 2022,N № 1/2.-С.57-62
10.

Development of informal ukrainian public medical education in Galicia/І. V. Bilavych [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.93-97
11.

Шеремет М. Промоція та маркетинг: стратегії модернізації вищої школи/М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України, 2022,N № 1/2.-С.51-56
12.

Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців/О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.5-10
13.

Величко В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків/В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.11-16
14.

Виткалов С. Форми стимулювання професійного становлення молоді: досвід кафедри культурології та музеєзнавства Рівненського державного гуманітарного університету/С. Виткалов, В. Виткалов // Вища школа, 2021,N № 9.-С.65-69
15.

Шеремет М. Вища школа України в ракурсі інтеграції до європейського науково-освітнього простору/М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України, 2021,N № 3.-С.46-52
16.

Афузова Г. Вища освіта в контексті європейських цінностей різноманітності та інклюзії/Г. Афузова // Вища освіта України, 2021,N № 3.-С.67-74
17.

Yelahina N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.100-106
18.

Бакалець О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.107-111
19.

Козлова Ю. В. Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія»/Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.87-93
20.

Мочульська О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів)/О. М. Мочульська // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.47-53
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)