Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (4)Периодические издания (17)Краеведение (477)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=СТУДЕНТИ<.>)
Общее количество найденных документов : 150
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вища школа - 2012г.,N 7 (Введено оглавление)
2.

Медична освіта (Тернопіль) - 2012г.,N 3 (Введено оглавление)
3.

Вища школа - 2022г.,N 3/4 (Введено оглавление)
4.

Проблеми тютюнопаління серед студентської молоді за умов високої професійної спрямованості/М. Л. Водолажський [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2019,N N 1.-С.54-58
5.

Derevianko Т. V. Formation of the personality of a future doctor through extracurricular activities atthe department of microbiology, virology and immunology: experience and perspectives/Т. V. Derevianko, I. M. Zviagolska // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.5-10
6.

Цюра С.Б. Формування професійної концепції студента: два підходи до управління самоорганізовуваними системами/С. Б. Цюра // Вісник Вищої медичної освіти, 2007,N № 1.-С.28-34
7.

Роль медичної інформації у набутті професійних навичок студентів-медиків/Г. М. Даниленко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2018,N № 2.-С.12-15
8.

Kolodnytska O. D. Latin phraseological fund as a source of developing future p hysicians’ lexic al competence/O. D. Kolodnytska, Η. B. Palasiuk, I. I. Vorona // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.41-44
9.

Demianchuk M. R. Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges/M. R. Demianchuk // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.102-105
10.

Sheremeta L. P. Formation of orphoepic students’ skills atthe lasses of the ukrainian language as foreign/L. P. Sheremeta // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.112-116
11.

Vorona I. I. Professional culture in the context of future doctor training/I. I. Vorona, I. A. Prokop // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.117-121
12.

Synyshyna V. M. Methodological approaches to professional training of future practical psychologists/V. M. Synyshyna // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.77-81
13.

Stefanyshyn K. L. Apracticalasthemajnformoftheeducational process on the discipline "Ukrainian as a foreign language” at the higher school/K. L. Stefanyshyn // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.82-86
14.

Yelahina N. I. Games as a means of learning a foreign language by medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.87-92
15.

Vorona I. I. Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence/I. I. Vorona, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.98-104
16.

Кліщ І. П. Моделювання процесу підготовки майбутнього викладача медичного закладу вищої освіти/І. П. Кліщ // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.89-92
17.

Руденко М. І. Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2»)/М. І. Руденко // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.122-128
18.

Паласюк Г. Б. Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом/Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.117-121
19.

Yelahina N. I. Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.62-68
20.

Пудова С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики/С. С. Пудова // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.44-49
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)