Поисковый запрос: (<.>K=СТУДЕНТИ<.>) |
Общее количество найденных документов : 150
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Вища школа - 2012г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>2.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2012г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>3.
| Вища школа - 2022г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>4.
| Проблеми тютюнопаління серед студентської молоді за умов високої професійної спрямованості/М. Л. Водолажський [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2019,N N 1.-С.54-58
|
>5.
| Derevianko Т. V. Formation of the personality of a future doctor through extracurricular activities atthe department of microbiology, virology and immunology: experience and perspectives/Т. V. Derevianko, I. M. Zviagolska // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.5-10
|
>6.
| Цюра С.Б. Формування професійної концепції студента: два підходи до управління самоорганізовуваними системами/С. Б. Цюра // Вісник Вищої медичної освіти, 2007,N № 1.-С.28-34
|
>7.
| Роль медичної інформації у набутті професійних навичок студентів-медиків/Г. М. Даниленко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2018,N № 2.-С.12-15
|
>8.
| Kolodnytska O. D. Latin phraseological fund as a source of developing future p hysicians’ lexic al competence/O. D. Kolodnytska, Η. B. Palasiuk, I. I. Vorona // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.41-44
|
>9.
| Demianchuk M. R. Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges/M. R. Demianchuk // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.102-105
|
>10.
| Sheremeta L. P. Formation of orphoepic students’ skills atthe lasses of the ukrainian language as foreign/L. P. Sheremeta // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.112-116
|
>11.
| Vorona I. I. Professional culture in the context of future doctor training/I. I. Vorona, I. A. Prokop // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.117-121
|
>12.
| Synyshyna V. M. Methodological approaches to professional training of future practical psychologists/V. M. Synyshyna // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.77-81
|
>13.
| Stefanyshyn K. L. Apracticalasthemajnformoftheeducational process on the discipline "Ukrainian as a foreign language” at the higher school/K. L. Stefanyshyn // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.82-86
|
>14.
| Yelahina N. I. Games as a means of learning a foreign language by medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.87-92
|
>15.
| Vorona I. I. Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence/I. I. Vorona, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.98-104
|
>16.
| Кліщ І. П. Моделювання процесу підготовки майбутнього викладача медичного закладу вищої освіти/І. П. Кліщ // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.89-92
|
>17.
| Руденко М. І. Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2»)/М. І. Руденко // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.122-128
|
>18.
| Паласюк Г. Б. Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом/Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.117-121
|
>19.
| Yelahina N. I. Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.62-68
|
>20.
| Пудова С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики/С. С. Пудова // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.44-49
|
|
|