Поисковый запрос: (<.>K=СТУДЕНТИ<.>) |
Общее количество найденных документов : 150
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Гвоздецька Б. Чинники недоброчесної поведінки студентів у навчальному процесі/Б. Гвоздецька // Вища школа, 2019,N № 10.-С.55-65
|
>2.
| Потапчук Т. Ціннісне ставлення студентів до праці: ретроспективний аналіз наукових джерел/Т. Потапчук // Вища школа, 2018,N № 7/8.-С.42-49
|
>3.
| Формування у студентів домінанти на емпатію/С. Вадзюк, С. Шкробот, О. Денефіль, Волкова Н. // Медична освіта (Тернопіль), 2003,N №1.-С.48-50
|
>4.
| Паласюк Г. Б. Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом/Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.117-121
|
>5.
| Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів/І. О. Гіленко, Д. Г. Дем’янюк, В. І. Ляховський // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.39-42
|
>6.
| Цюра С.Б. Формування професійної концепції студента: два підходи до управління самоорганізовуваними системами/С. Б. Цюра // Вісник Вищої медичної освіти, 2007,N № 1.-С.28-34
|
>7.
| Нахаєва Я. М. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема/Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.92-96
|
>8.
| Мельник Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної/Т. П. Мельник // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.75-78
|
>9.
| Дігтяр В. А. Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти/В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.112-116
|
>10.
| Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу/М. Ф. Шустваль [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 3.-С.125-128
|
>11.
| Галіяш Н. Б. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря/Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.67-74
|
>12.
| Виткалов С. Форми стимулювання професійного становлення молоді: досвід кафедри культурології та музеєзнавства Рівненського державного гуманітарного університету/С. Виткалов, В. Виткалов // Вища школа, 2021,N № 9.-С.65-69
|
>13.
| Кравчук Л. В. Філософія Трипілля як фактор формування гармонії та духовності людини/Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. В. Чикита // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 3.-С.48-50
|
>14.
| Вітченко А. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія чи студентоцентризм?/А. Вітченко // Вища школа, 2021,N № 5.-С.39-50
|
>15.
| Бітенський В. Студентський науковий гурток і викладання психіатрії/В. Бітенський // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №1.-С.46-48
|
>16.
| Лимар Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я»/Л. В. Лимар // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.90-96
|
>17.
| Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращання адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі/І. В. Сергета [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.11-14
|
>18.
| Качмар О. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті/О. Качмар // Вища освіта України, 2017,N № 2.-С.52-57
|
>19.
| Олексенко В. Становлення професійно та соціально значущих рис характеру у студентів/В. Олексенко // Вища школа, 2019,N № 1.-С.16-25
|
>20.
| Моцюк Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників/Ю. Б. Моцюк // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.123-128
|
|
|