Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (4)Периодические издания (17)Краеведение (485)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=СТУДЕНТИ<.>)
Общее количество найденных документов : 150
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Ярчук, Г.
    Екологічне виховання: сутність та основні напрями [Текст] / Г. Ярчук // Вища освіта України. - 2008. - № 2. - С. 91-97

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   НАВЧАННЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНИМИ ПРОГРАМАМИ -- ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ


Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

2.


    Шульга, О.
    Посилення культурно-просвітницької та виховної функцій бібліотек [Текст] / О. Шульга // Вища освіта України. - 2008. - № 1. - С. 64-71

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ


Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

3.


    Шеремет, М.
    Промоція та маркетинг: стратегії модернізації вищої школи [Текст] = Modernization strategies of higher education: promotion and marketing of universities / М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 51-56. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


   ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ -- ИНТЕГРАЦИЯ ЗНАНИЙ


   ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ


Кл.слова (ненормированные):
інтернаціоналізація -- мобільні -- міжнародні -- студенти -- університет
Доп.точки доступа:
Супрун, Д.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Шеремет, М.
    Вища школа України в ракурсі інтеграції до європейського науково-освітнього простору [Текст] = Higher school of ukraine in the perspective of integration to the european scientific and educational space / М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України. - 2021. - № 3. - С. 46-52. - Бібліогр.: с.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


Кл.слова (ненормированные):
професійна -- підготовка -- інтернаціоналізація -- студенти -- іноземні
Доп.точки доступа:
Супрун, Д.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Шатило, В. Й.
    Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів [Текст] / В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 117-120

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Отдельные направления воспитания студентов


Доп.точки доступа:
Андрієвський, І. Ю.
Дронова, О. В.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

6.


    Чорномидз, А. В.
    Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті [Текст] = Barriers of pedagogical communication between a lecturer and a student in the medical university / А. В. Чорномидз // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


   Отдельные направления воспитания студентов


Кл.слова (ненормированные):
аналіз -- взаємодія
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Цюра, С. Б.
    Формування професійної концепції студента: два підходи до управління самоорганізовуваними системами [Текст] / С. Б. Цюра // Вісник Вищої медичної освіти. - 2007. - № 1. - С. 28-34

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

8.


    Ханюков, О. О.
    Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина” [Текст] = Teaching emergency care through using logic games method in the structure of the discipline of family medicine / О. О. Ханюков, О. В. Смольянова // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 131-134

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормированные):
кросворд -- студенти -- інноваційні -- навчання
Доп.точки доступа:
Смольянова, О. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Формування у студентів домінанти на емпатію [Текст] / С. Вадзюк, С. Шкробот, О. Денефіль, Волкова Н. // Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №1. - С. 48-50

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Доп.точки доступа:
Вадзюк, С.
Шкробот, С.
Денефіль, О.
Волкова, Н.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

10.


   
    Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів [Текст] / І. О. Гіленко, Д. Г. Дем’янюк, В. І. Ляховський // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - № 4. - С. 39-42

Рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ОСОБИСТІСТЬ -- ЛИЧНОСТЬ


   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Доп.точки доступа:
Гіленко, І. О.
Дем’янюк, Д. Г.
Ляховський, В. І.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

11.


   
    Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу [Текст] / М. Ф. Шустваль [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 125-128

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Доп.точки доступа:
Шустваль, М. Ф.
Шустваль, С. Μ.
Лядова, Т. І.
Волобуева, О. В.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

12.


    Фоменко, М.
    Пріоритет виховної роботи [Текст] / М. Фоменко // Вища освіта України. - 2002. - №3. - С. 47-49

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ОСОБИСТІСТЬ -- ЛИЧНОСТЬ


Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Федько, В. В.
    Викладач - студент: деспот чи друг? [Текст] / В. В. Федько // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 101-102

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

14.


    Тозюк, О. Ю.
    Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів [Текст] = Competence and integrative approach in the training of future pharmacists / О. Ю. Тозюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормированные):
аналіз -- знання -- студенти -- компетентнісний метод
Аннотация: Мета роботи – висвітлення концептуальних засад професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання
Основна частина. Основна ідея статті полягає у визначенні та науковому обґрунтуванні нової концепції організації професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи засобами дистанційного навчання, здатної виконувати функції теоретико-методологічного підґрунтя моделювання освітнього процесу. Розроблена концепція є авторським уявленням реалізації процесу дистанційного навчання майбутніх магістрів сестринської справи та охоплює провідну ідею й основні поняття дослідження. Ядро концепції, змістовно-смислове наповнення, представлене моделлю професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання
Висновок. Розроблена концепція професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання є системою сучасних поглядів, ідей, цільових установок, пріоритетних напрямів розвитку вищої медсестринської освіти з урахуванням реальних умов модернізації системи охорони здоров’я
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Тишковець, М. П.
    Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти [Текст] = Professional communication of a doctor with a patient in the cardiology department: guidelines for mastering the topic by english-speaking seekers of the medical higher education / М. П. Тишковець // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 56-60. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

Кл.слова (ненормированные):
українська -- мова -- тренувальні -- вправи
Аннотация: У статті відзначено про необхідність оволодіння українською мовою на фаховому рівні інакомовними студентами медичних закладів вищої освіти як одного з основних видів мовленнєвої діяльності в майбутній професії. Тут запропоновано навчально-методичні матеріали до теми «Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні» для вивчення англомовними здобувачами вищої медичної освіти, апробовані на практичних заняттях у межах курсу «Професійна медична комунікація українською мовою лікаря з пацієнтом» у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Визначено зміст та окреслено види робіт, що дозволяють одночасно з опануванням лексико-граматичного матеріалу реалізовувати найнеобхідніші комунікативні потреби для фахового спілкування лікаря-кардіолога з пацієнтом. У праці запропоновано види завдань для засвоєння теми іноземцями: опрацювання словника-мінімуму, читання тексту й вивчення нових слів і синтаксичних конструкцій у його контексті тощо. Ми рекомендуємо ряд післятекстових завдань, призначених для формування та розвитку мовної й мовленнєвої компетентностей інакомовців, зокрема: 1. Відповідайте на запитання до тексту. 2. Прочитайте речення. Напишіть, правильно чи неправильно. До неправильних речень доберіть із тексту точний варіант. 3. Продовжте речення. 4. Визначте хворобу за ключовими словами тощо. Далі пропонуємо іноземним студентам сконструювати власну бесіду лікаря-кардіолога з пацієнтом на основі діалогу-зразка
The article deals with the need for the foreign students of medical higher educational establishments to master the professional Ukrainian as one of the main types of speech activity in the future profession. It has been proposed the educational and methodological materials on «Professional communication of a doctor and a patient in the cardiology department» for studying by English-speaking seekers for medical degree, tested in practicals within the course «Professional medical communication of a doctor with a patient in Ukrainian» at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University. The content and types of works are determined; it gives us possibility to distinguish the most necessary communicative needs for professional communication of a cardiologist with a patient as well as mastering lexical and grammatical material. The paper proposes types of tasks for mastering the topic by the foreigners i.e. elaboration of the minimum vocabulary, reading the text, learning new words and syntactic constructions in its context and so on. We recommend a number of post-practice tasks designed for the formation and development of language and speech competencies of non-speakers, in particular: 1. Answer the questions to the text; 2. Read the sentences, decide if they are correct or incorrect. For incorrect sentences, choose the appropriate option from the text; 3. Complete the sentence; 4. Identify the disease by keywords; etc. Next, we propose international students to construct their own conversation between a cardiologist and a patient based on a sample dialogue
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


   
    Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращання адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі [Текст] / І. В. Сергета [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - № 4. - С. 11-14

Рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

Доп.точки доступа:
Сергета, І.В.
Жученко, С.П.
Зайцева, К.А.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

17.


    Спіріна, І. Д.
    Симуляційна освіта в психіатрії [Текст] / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 36-41. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормированные):
симулятивне навчання -- пацієнт -- стандартизований -- студенти
Доп.точки доступа:
Шорніков, А. В.
Фаузі, Є. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


    Спіріна, І. Д.
    Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи [Текст] = Teaching a discipline of bases of psychology: the current state and perspectives / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 121-123

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормированные):
студенти -- стандарти освіти -- стратегія -- реформи
Доп.точки доступа:
Шорніков, А. В.
Фаузі, Є. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Сиротинська, І. Д.
    Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення [Текст] / І. Д. Сиротинська // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 87-90

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

20.


    Святенко, Т. В.
    Значення студентського волонтерського руху у вихованні лікаря-гуманіста [Текст] / Т. В. Святенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 2. - С. 16-20

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ


   ОСОБИСТІСТЬ -- ЛИЧНОСТЬ


Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)