Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (4)Периодические издания (17)Краеведение (477)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=СТУДЕНТИ<.>)
Общее количество найденных документов : 150
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Baibakov, V. M.
    Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students [Текст] = Впровадження екологічної освіти при викладанні дисципліни «Гігієна та екологія» англомовним студентам VI курсів / V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 61-67. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


Кл.слова (ненормированные):
самостійна -- робота
Доп.точки доступа:
Hryhorenko, L. V.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Bilovus, L. I.
    Cognitive features of pedagogical communication [Текст] = Пізнавальні властивості педагогічної комунікації / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 126-130. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Отдельные направления воспитания студентов


Кл.слова (ненормированные):
викладач -- студент
Доп.точки доступа:
Homotiyk, O. Ye.
Fedchyshyn, N. O.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Bondarenko, S. V.
    Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration [Текст] = Методи та технології навчання студентів-медиків на засадах міждисциплінарної інтеграції / S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 74-79. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ІНТЕГРАЦІЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНА – ИНТЕГРАЦИЯ МЕЖДИСЦИПЛИНАРНАЯ


Кл.слова (ненормированные):
інновація -- технології
Доп.точки доступа:
Pylypyshyn, O. I.
Sopiha, M. O.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Demianchuk, M. R.
    Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges [Текст] = Аналіз результатів дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах / M. R. Demianchuk // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 20-24. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормированные):
медична сестра -- експеримент -- студенти
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Demianchuk, M. R.
    Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges [Текст] = Термінологічний аналіз основних дефініцій дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах / M. R. Demianchuk // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 102-105. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормированные):
студенти -- медичні сестри
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Derevianko, Т. V.
    Formation of the personality of a future doctor through extracurricular activities atthe department of microbiology, virology and immunology: experience and perspectives [Текст] = Формування особистості майбутнього лікаря в контексті позааудиторної роботи на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології: досвід і перспективи / Т. V. Derevianko, I. M. Zviagolska // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 5-10. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Методи навчання -- Методы обучения


Кл.слова (ненормированные):
виховання -- студенти
Доп.точки доступа:
Zviagolska, I. M.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Development of informal ukrainian public medical education in Galicia [Текст] = Розвиток неформальної української суспільної медичної освіти в Галичині / І. V. Bilavych [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 93-97. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормированные):
медична громада -- медичне -- просвітництво -- курси -- товариство
Аннотация: The experience of Ukrainian medical, cultural-educational, children’s-youth, charitable, religious, and other public orga­ni­zations of Galicia in the late XIX – 30s of the XX century, which created effective forms, means of mass medical education and informal public medical education, is analyzed. The activities of the Ukrainian Medical Society, the Ukrainian Hygienic Society, and the “Medical Community” are highlighted. The main forms and means of informal public medical education are characterized. The role of Ukrainian students, teachers, priests, farmers, and women in this process is shown
Проаналізовано досвід діяльності українських медичних, культурно-освітніх, дитячо-юнацьких, благодійницьких, релігійних, інших громадських організацій Галичини наприкінці ХІХ – 30-х рр. ХХ ст., які створили ефективні форми, засоби масового медичного просвітництва й неформальної суспільної медичної освіти. Виокремлено діяльність у цьому напрямі Українського лікарського товариства, Українського гігієнічного товариства, «Медичної громади». Схарактеризовано основні форми та засоби неформальної суспільної медичної освіти. Показано роль українського студентства, учителів, священиків, сільських господарів у цьому процесі
Доп.точки доступа:
Bilavych, І. V.
Bilavych, H. V.
Savchuk, B. P.
Klishch, H. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Dudko, О. G.
    Managing “Traumatology and orthopedics” educational course for foreign students in bukovynian state medical university [Текст] / О. G. Dudko // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 125-128. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормированные):
ІНОЗЕМНІ СТУДЕНТИ -- травматологія -- ортопедія -- студенти
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Effective methods in foreign language teaching of medical students [Text] = Ефективні методи навчання іноземної мови студентів-медиків / N. I. Yelahina [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - P48-54. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормированные):
навчання -- іноземної -- методи -- студенти
Доп.точки доступа:
Yelahina, N. I.
Fedchyshyn, N. O.
Klishch, H. I.
Horpinich, T. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Fedchyshyn, N. O.
    Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time [Текст] = Дистанційне навчання іноземної мови майбутніх лікарів: виклики часу / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina, О. H. Permyakova // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 32-39. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормированные):
англійська -- німецька -- студенти -- платформа -- Moodle
Доп.точки доступа:
Yelahina, N. I.
Permyakova, О. H.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Hantimurova, N. I.
    Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results [Текст] = Модель навчання студентів-іноземців у медичних закладах вищої освіти: аналіз результатів іспиту «Крок» / N. I. Hantimurova // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 40-45. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормированные):
іноземні студенти -- ліцензійний -- інтегрований -- іспит
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Kichula, M. Ya.
    Medic al students’ foreign language communi cative competence as a component of professional training [Текст] = Іншомовна комунікативна компетентність студентів-медиків як складова професійної підготовки / M. Ya. Kichula, Jolanta Shemprukh // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 65-70. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормированные):
медична -- комунікація -- студенти -- медики
Доп.точки доступа:
Shemprukh, Jolanta

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Kitura, H. Ya.
    Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors [Текст] = Комунікативні вправи як складова іншомовної фахової компетентності майбутніх лікарів / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 85-90. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормированные):
англійська -- мова -- система -- вправи
Доп.точки доступа:
Vorona, I. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Kolodnytska, O. D.
    Latin phraseological fund as a source of developing future p hysicians’ lexic al competence [Text] = Фразеологічний фонд латинської мови як джерело формування лексичної компетенції майбутніх лікарів / O. D. Kolodnytska, Η. B. Palasiuk, I. I. Vorona // Медична освіта. - 2020. - № 1. - P41-44. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормированные):
студенти -- медики -- латинські -- приказки -- афоризми
Доп.точки доступа:
Palasiuk, Η. B.
Vorona, I. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Kotsyuba, R. B.
    Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals [Текст] = Практичне значення комп’ютерно орієнтованої методики розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх лікарів / R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 61-67. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА


Кл.слова (ненормированные):
латинська -- мова
Аннотация: The paper studies a complex research of the problem of computer-oriented methodology for the development of foreign language communicative competence of future medical professionals. Electronic educational resources at Ukrainian medical universities, in particular I. Horbachevsky Ternopil National Medical University (TNMU) is described and analyzed : Moodle program, Teams, Skype programs, electronic correspondence, Google Apps, interactive whiteboard, Power Point for presentations, online resources such as Rosetta Stone, Oxford Latin Course, Internet Workbook for the Oxford Latin Course, author’s resource Anatom (anatom.ua), electro­nic dictionaries glosbe.com, ABBYYLingvo 12. A computer-oriented methodology of conducting Latin language classes is described in detail and analyzed. Tools and resources are recommended to increase the level of ICC development of future medical specialists. Criteria and levels of foreign language communicative competence’ evaluation of future medical professionals were found out
У роботі здійснено комплексне дослідження проблеми впровадження комп’ютерно орієнтованої методики розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців лікувальної справи. Проаналізовано комп’ютерно орієнтовані методики розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів лікувальної справи в університетах зарубіжних країн. Виявлено, що найбільшої ефективності при застосуванні комп’ютерно орієнтованих методик вивчення іноземних мов досягається за рахунок використання дистанційних та змішаних форм навчання. Розглянуто і проаналізовано електронні освітні ресурси у вітчизняних медичних університетах, зокрема в Тернопільському національному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського. Детально описано і проаналізовано комп’ютерно орієнтовану методику проведення занять із латинської мови. Запропоновано засоби та ресурси для підвищення рівня розвитку ІКК майбутніх спеціалістів лікувальної справи. Результати експериментального дослідження дозволили дійти висновку, що запропонована методика є ефективною і може бути рекомендована для впровадження в систему вищої медичної освіти. Обґрунтовано критерії та рівні оцінювання іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів лікувальної справи. Розглянуто рекомендації щодо вдосконалення робочих програм, розробки нових комп’ютерно орієнтованих засобів для покращення рівня розвитку ІКК у медичних та інших ЗВО України
Доп.точки доступа:
Fedchyshyn, N. O.
Humenna, I. R.

Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Logoyda, L. S.
    Methodological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students [Текст] / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 129-133. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Кл.слова (ненормированные):
стандартизація -- Фармакопея -- фармацевтична розробка -- ІНОЗЕМНІ СТУДЕНТИ
Доп.точки доступа:
Zarivna, N. O.
Korobko, D. B.

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


    Lukash, Y. M.
    Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors [Text] = Діагностика рівня сформованості професійно-комунікативної компетентності майбутніх лікарів / Y. M. Lukash // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - P140-147

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


    Nazaruk, V. L.
    Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy” [Текст] = Пріоритети у виборі фізкультурно-оздоровчої діяльності студентів 2 курсу спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія» / V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 80-84. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Кл.слова (ненормированные):
фізичний -- виховання -- терапевт
Доп.точки доступа:
Khvalyboha, T. I.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Pakholchuk, О. P.
    Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT [Текст] = Психологічний вплив карантину на медичну освіту та шляхи його подолання / О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 65-68. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормированные):
студенти -- стрес -- поведінка -- навчальна
Доп.точки доступа:
Nedelska, S. М.
Pavlov, S. V.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Prokop, I. A.
    Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication [Текст] = Іншомовний автентичний текст як основа для формування фахової комунікації у майбутніх лікарів / I. A. Prokop, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 85-89. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ


Кл.слова (ненормированные):
англійська -- мова -- система -- вправи
Доп.точки доступа:
Kitura, H. Ya.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)