Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (4)Периодические издания (17)Краеведение (477)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=СТУДЕНТИ<.>)
Общее количество найденных документов : 150
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Олійник Н. Я.
Заглавие : Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування
Параллельн. заглавия :Preparation of foreign students for professional communication
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 48-55 (Шифр МУ7/2022/1)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): мовлення--лексична--конструкція--компетентність
Аннотация: У статті представлено методичну розробку заняття з вибіркової дисципліни «Професійна медична комунікація українською мовою лікаря з пацієнтом» для викладачів факультету іноземних студентів медичних закладів вищої освіти. Детально розглядаються 4 етапи практичного заняття, основна мета яких: засвоєння лексичних одиниць на позначення жіночих статевих органів, гінекологічних захворювань та особливостей діяльності акушера-гінеколога; удосконалення уміння будувати монологічні та діалогічні висловлювання, що містять опис особливостей причин відвідування гінеколога, симптомів і хвороб жіночої статевої системи, застосовуючи вивчені лексичні одиниці та фрази; розвиток навичок збору анамнезу захворювання; удосконалення граматичних умінь вживання прикметників й узгодження їх з іменниками. Усі завдання теми розроблені для формування у студентів комунікативної компетенції при вивченні предмета, відповідають основним вимогам до таких матеріалів, призначені для розвитку і вдосконалення основних видів мовленнєвої діяльності: говоріння, слухання, читання та письмаThe article presents a methodical instruction of a lesson on the elective discipline “Professional medical communication in Ukrainian of a doctor with a patient” for teachers of the faculty of foreign students of medical institutions of higher education. Four stages of practical training are considered in detail, the main purpose of which is: mastering lexical units to denote female genitals, gynecological diseases and features of obstetrics and gynecology; improving the ability to build monologue and dialogic expressions that contain a description of the characteristics of the reasons for visiting a gynecologist, symptoms and diseases of the female reproductive system, using the studied lexical units and phrases; development of skills in collecting medical history; improving grammatical skills in using adjectives and matching them with nouns. All tasks of the topic are designed to form students’ communicative competence in the study of the subject, meet the basic requirements for such materials, designed to develop and improve the main types of speech activity: speaking, listening, reading and writing
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тишковець М. П.
Заглавие : Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти
Параллельн. заглавия :Professional communication of a doctor with a patient in the cardiology department: guidelines for mastering the topic by english-speaking seekers of the medical higher education
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 56-60 (Шифр МУ7/2022/1)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): українська--мова--тренувальні--вправи
Аннотация: У статті відзначено про необхідність оволодіння українською мовою на фаховому рівні інакомовними студентами медичних закладів вищої освіти як одного з основних видів мовленнєвої діяльності в майбутній професії. Тут запропоновано навчально-методичні матеріали до теми «Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні» для вивчення англомовними здобувачами вищої медичної освіти, апробовані на практичних заняттях у межах курсу «Професійна медична комунікація українською мовою лікаря з пацієнтом» у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Визначено зміст та окреслено види робіт, що дозволяють одночасно з опануванням лексико-граматичного матеріалу реалізовувати найнеобхідніші комунікативні потреби для фахового спілкування лікаря-кардіолога з пацієнтом. У праці запропоновано види завдань для засвоєння теми іноземцями: опрацювання словника-мінімуму, читання тексту й вивчення нових слів і синтаксичних конструкцій у його контексті тощо. Ми рекомендуємо ряд післятекстових завдань, призначених для формування та розвитку мовної й мовленнєвої компетентностей інакомовців, зокрема: 1. Відповідайте на запитання до тексту. 2. Прочитайте речення. Напишіть, правильно чи неправильно. До неправильних речень доберіть із тексту точний варіант. 3. Продовжте речення. 4. Визначте хворобу за ключовими словами тощо. Далі пропонуємо іноземним студентам сконструювати власну бесіду лікаря-кардіолога з пацієнтом на основі діалогу-зразкаThe article deals with the need for the foreign students of medical higher educational establishments to master the professional Ukrainian as one of the main types of speech activity in the future profession. It has been proposed the educational and methodological materials on «Professional communication of a doctor and a patient in the cardiology department» for studying by English-speaking seekers for medical degree, tested in practicals within the course «Professional medical communication of a doctor with a patient in Ukrainian» at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University. The content and types of works are determined; it gives us possibility to distinguish the most necessary communicative needs for professional communication of a cardiologist with a patient as well as mastering lexical and grammatical material. The paper proposes types of tasks for mastering the topic by the foreigners i.e. elaboration of the minimum vocabulary, reading the text, learning new words and syntactic constructions in its context and so on. We recommend a number of post-practice tasks designed for the formation and development of language and speech competencies of non-speakers, in particular: 1. Answer the questions to the text; 2. Read the sentences, decide if they are correct or incorrect. For incorrect sentences, choose the appropriate option from the text; 3. Complete the sentence; 4. Identify the disease by keywords; etc. Next, we propose international students to construct their own conversation between a cardiologist and a patient based on a sample dialogue
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Маврутенков В. В., Литвин К. Ю., Ревенко Г. О.
Заглавие : Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання
Параллельн. заглавия :On-line consultation of patients as a tool for managing practical skills with students at the department of infectious diseases during distance learning
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 38-42 (Шифр МУ7/2022/1)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): інновації--педагогічні--технології--якість--навчання--мотивація
Аннотация: Пандемія коронавірусної хвороби (COVID-19) прискорила рух до телемедицини і надала можливості медичним школам підготувати студентів для участі в онлайн-освіті та сформувати компетенції для цього переходуЗ огляду на наш досвід та отримані результати проведеного дослідження, вважаємо перспективним в умовах дистанційного навчання використання інтерактивних онлайн-консультацій хворих, оскільки це суттєво підвищує рівень засвоєння матеріалу та мотивацію студентів, а також є ефективним засобом відпрацювання практичних навичок з діагностики й терапії інфекційних хвороб у дітей і дорослихThe current pandemic has rapidly accelerated the movement towards telemedicine and enabled medical schools to prepare students for participation and development of competencies for this transitionGiven our experience and the results of the analysis of the conducted study, we consider promising the use of online patient counseling in distance learning, as it significantly improves the quality of learning and motivation of students, and is an effective means of developing practical skills in diagnosis and treatment of infectious diseases in children and adults
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вихрущ А. В., Христенко О. М.
Заглавие : Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми
Параллельн. заглавия :Youth value system in the context of the personal paradigm
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 5-13 (Шифр МУ7/2022/1)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): етика--мораль--виховання--студенти--першокурсники
Аннотация: Особливістю розвитку сучасного суспільства є неймовірна динаміка, яка не була властива десятиліттям недалекого минулого. Військові події, боротьба за утвердження демократичних цінностей, пандемія, полікультурне середовище, властиве для сучасної вищої освіти, не могли не вплинути на життєдіяльність різних вікових груп. Особливу зацікавленість викликає молодь, яка навчається в медичних університетах. Це обумовлено важливістю якісного підвищення рівня медичних послуг, зростанням значущості особистісного чинника, необхідністю моніторингу змін у системі ціннісних орієнтацій. Упродовж останніх років опубліковані численні дослідження відповідного спрямування. Водночас латентний характер проблеми, невизначеність дефініцій головних термінів, недостатнє врахування особливостей окремих спеціальностей, неврахування особливостей світу дівчат і хлопців викликають занепокоєння, не дозволяють підвищити якість управління навчально-виховним процесом, оцінити ефективність заходів. Це стосується як матеріальних, так і духовних цінностей. У процесі розвитку відбувається їх взаємодія, адже духовність, моральність визначають і ціннісні орієнтації та ієрархію матеріальних потребThe incredible dynamics that were not typical of recent decades nowadays are the peculiarity of the development of modern society. Military events, the struggle for democratic values, the pandemic, multicultural environment inherent in modern higher education affected the lives of different age groups. We are especially interested in young people studying at medical universities. This is due to the importance of improving the level of medical services, the growing significance of the personal factor, the need to monitor changes in the system of value orientations. Many studies within this area have been published in recent years. At the same time, the latent nature of the problem, the uncertainty of key term definitions, insufficient consideration of the peculiarities of some specialties, disregard for the features of girls’ and boys’world outlook are the causes of our concern, since all these circumstances do not let to improve the quality of the educational process managementand evaluate the effectiveness of measures. This applies to both material and spiritual values. Their interaction takes place in the process of personal development as spirituality and morality determine both value orientations and material needs hierarchy
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Іванченко О. З., Мельнікова О. З. Міхіна І. І., Міхіна І. І.
Заглавие : Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету
Параллельн. заглавия :Evaluation of modern forms of lectures by first year students of medical university
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 23-29 (Шифр МУ7/2022/1)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
ОСВІТА, СИСТЕМА ОЦІНОК -- ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): анкетування--мотивація--самонавчання
Аннотация: У статті розглянено питання доцільності лекцій як виду навчальних занять за результатами анкетування студентів, а також недоліки і переваги традиційного й інтерактивного форматів проведення лекцій. На основі опитування студентів з’ясовували їх потребу у лекціях та порівнювали традиційні й інтерактивні лекції за такими ознаками, як: корисність, подолання монотонності, утримання уваги та інтересу, позитивна роль у навчанні і мотивації до самонавчання. Дослідження проведено шляхом анкетування 75 студентів 1 курсу 3 медичного факультету ЗДМУ спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія» віком від 17 до 20 років. Питання анкети сформульовані авторами статті за допомогою дослідженої науково-методичної літератури, в якій вивчаються проблеми організації лекцій у закладах вищої освіти. За результатами анкетування студентів, лекцій потребують 77,4 % опитаних, перш за все, для отримання професійних знань і підготовки до практичних занять. Сучасні форми лекції – традиційна та інтерактивна – викликають майже однаковий інтерес близько 50 % студентів-першокурсників. Інтерактивна лекція оцінена студентами суттєво вище традиційної за показниками утримання уваги (64,5 % і 33,9 % відповідно) та позбавлення монотонності (78,5 % проти 19,4 %). Меншою мірою обидва формати лекцій відрізнялися для студентів за критеріями покращення навчання і самонавчання. При проведенні інтерактивної лекції у студентів першого курсу існують певні проблеми взаємодії з лектором – тільки 40,3 % позитивно оцінили можливість звернення викладача до них під час заняття і лише 29 % вільно звертаються самі при виникненні питань, що ми пов’язуємо з незавершеністю адаптаційного процесу до навчан­ня в університеті і в новому колективі. Результати дослідження показали, що лекція залишається видом навчальних занять, якого потребують студенти, а ефективність її проведення може бути підвищена шляхом застосування інтерактивного форматуThe article considers the expediency of lectures as a type of training based on the results of student surveys, as well as the disadvantages and advantages of traditional and interactive lectures formats. Based on a survey of students to determine their need for lectures and compare traditional and interactive lectures on the basis of: usefulness, overcoming monotony, maintaining attention and interest, a positive role in learning and motivation for self-study. The study was conducted by questioning 75 medical faculty first-year students majoring in “Physical Therapy, Occupational Therapy” aged 17 to 20 years. The questions of the questionnaire were formulated by the authors of the article with the help of the researched scientific and methodical literature, which studies the problems of organizing lectures in higher educational institutions. According to the results of student surveys, 77.4 % of respondents need lectures, primarily to gain professional knowledge and prepare for practical classes. Modern forms of lecture – traditional and interactive – are of almost equal interest to about 50 % of freshmen. The interactive lecture was rated by students significantly higher than the traditional one in terms of retention of attention (64.5 % and 33.9 %, respectively) and deprivation of monotony (78.5 % vs. 19.4 %). To a lesser extent, both lecture formats differed for students in terms of improved learning and self-study. When conducting an interactive lecture, first-year students have certain problems of interaction with the lecturer – only 40.3 % positively assessed the possibility of the teacher to address them during the lesson and only 29 % are free to contact themselves when questions arise, which we associate with incomplete adaptation process to study at the university and in the new team. The results of the study showed that the lecture remains a type of study that students need, and their effectiveness can be increased by using an interactive format
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Kotsyuba R. B., Fedchyshyn N. O., Humenna I. R.
Заглавие : Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals
Параллельн. заглавия :Практичне значення комп’ютерно орієнтованої методики розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх лікарів
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 61-67 (Шифр МУ7/2022/1)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): латинська--мова
Аннотация: The paper studies a complex research of the problem of computer-oriented methodology for the development of foreign language communicative competence of future medical professionals. Electronic educational resources at Ukrainian medical universities, in particular I. Horbachevsky Ternopil National Medical University (TNMU) is described and analyzed : Moodle program, Teams, Skype programs, electronic correspondence, Google Apps, interactive whiteboard, Power Point for presentations, online resources such as Rosetta Stone, Oxford Latin Course, Internet Workbook for the Oxford Latin Course, author’s resource Anatom (anatom.ua), electro­nic dictionaries glosbe.com, ABBYYLingvo 12. A computer-oriented methodology of conducting Latin language classes is described in detail and analyzed. Tools and resources are recommended to increase the level of ICC development of future medical specialists. Criteria and levels of foreign language communicative competence’ evaluation of future medical professionals were found outУ роботі здійснено комплексне дослідження проблеми впровадження комп’ютерно орієнтованої методики розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців лікувальної справи. Проаналізовано комп’ютерно орієнтовані методики розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів лікувальної справи в університетах зарубіжних країн. Виявлено, що найбільшої ефективності при застосуванні комп’ютерно орієнтованих методик вивчення іноземних мов досягається за рахунок використання дистанційних та змішаних форм навчання. Розглянуто і проаналізовано електронні освітні ресурси у вітчизняних медичних університетах, зокрема в Тернопільському національному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського. Детально описано і проаналізовано комп’ютерно орієнтовану методику проведення занять із латинської мови. Запропоновано засоби та ресурси для підвищення рівня розвитку ІКК майбутніх спеціалістів лікувальної справи. Результати експериментального дослідження дозволили дійти висновку, що запропонована методика є ефективною і може бути рекомендована для впровадження в систему вищої медичної освіти. Обґрунтовано критерії та рівні оцінювання іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів лікувальної справи. Розглянуто рекомендації щодо вдосконалення робочих програм, розробки нових комп’ютерно орієнтованих засобів для покращення рівня розвитку ІКК у медичних та інших ЗВО України
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Вища школа -2022г.,N 3/4
Интересные статьи :
Українські студенти здобули третє місце на Європейських університетських іграх (стр.3-4)
Підтримуючи Україну: глобальні принципи та цінності в науковій та інноваційній діяльності (стр.4-5)
Україна приєдналась до країн ЄС, що мають затверджений план реалізації принципів відкритої науки (стр.5-6)
Міщенко В. Наслідки пандемії COVID-19 та необхідність цифрової трансформації вищої освіти/ В. Міщенко, С. Науменкова, С. Міщенко (стр.7-34)
Юхименко П. Відродження на основі державно-підприємницького партнерства/ П. Юхименко (стр.35-53)
Івахненков С. Філософсько-світоглядні основи наукових досліджень в обліку та аудиті у контексті підготовки докторів філософії (PhD)/ С. Івахненков (стр.54-69)
Жадько В. Незалежна Україна — запорука миру і стабільності/ В. Жадько (стр.70-77)
Плескач В. Шляхи управління соціально-економічним розвитком країни через середньострокове бюджетне планування/ В. Плескач, Н. Прокопенко (стр.78-91)
Бідасюк Н. Конфлікт ідентичності в сучасній іммігрантській літературі США/ Н. Бідасюк (стр.92-105)
Сокіл А. Модель формування готовності майбутніх юристів до професійної діяльності під час змішаного навчання у фахових коледжах/ А. Сокіл [та ін.] (стр.106-118)
Губарець В. Навчальна література: принципи створення, відповідальність автора/ В. Губарець (стр.119-126)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Медвідь Л.
Заглавие : Інноваційна діяльність викладача у вищому навчальному закладі
Место публикации : Вища школа. - 2022. - № 1/2. - С. 26-46 (Шифр 21876/2022/1/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): індиго--кристали--студенти-кристали--покоління--альфа
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Козлакова Г.
Заглавие : Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій
Параллельн. заглавия :The organization of science and educational events in the conditions of distant communications
Место публикации : Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 57-62 (Шифр 23823/2022/1/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): навчальні--процес--лекція--дистанційна--матеріали--викладач--студент--університет--засідання--кафедра
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Bilavych І. V., Bilavych H. V., Savchuk B. P., Klishch H. I.
Заглавие : Development of informal ukrainian public medical education in Galicia
Параллельн. заглавия :Розвиток неформальної української суспільної медичної освіти в Галичині
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 93-97 (Шифр МУ7/2022/1)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): медична громада--медичне--просвітництво--курси--товариство
Аннотация: The experience of Ukrainian medical, cultural-educational, children’s-youth, charitable, religious, and other public orga­ni­zations of Galicia in the late XIX – 30s of the XX century, which created effective forms, means of mass medical education and informal public medical education, is analyzed. The activities of the Ukrainian Medical Society, the Ukrainian Hygienic Society, and the “Medical Community” are highlighted. The main forms and means of informal public medical education are characterized. The role of Ukrainian students, teachers, priests, farmers, and women in this process is shownПроаналізовано досвід діяльності українських медичних, культурно-освітніх, дитячо-юнацьких, благодійницьких, релігійних, інших громадських організацій Галичини наприкінці ХІХ – 30-х рр. ХХ ст., які створили ефективні форми, засоби масового медичного просвітництва й неформальної суспільної медичної освіти. Виокремлено діяльність у цьому напрямі Українського лікарського товариства, Українського гігієнічного товариства, «Медичної громади». Схарактеризовано основні форми та засоби неформальної суспільної медичної освіти. Показано роль українського студентства, учителів, священиків, сільських господарів у цьому процесі
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шеремет М., Супрун Д.
Заглавие : Промоція та маркетинг: стратегії модернізації вищої школи
Параллельн. заглавия :Modernization strategies of higher education: promotion and marketing of universities
Место публикации : Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 51-56 (Шифр 23823/2022/1/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ -- ИНТЕГРАЦИЯ ЗНАНИЙ
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): інтернаціоналізація--мобільні--міжнародні--студенти--університет
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бурак О. Л., Стовбан І. В., Стицюк Н. В.
Заглавие : Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців
Параллельн. заглавия :Influence of COVID-19 pandemic on the social aspects of foreign student’s lives
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 5-10 (Шифр МУ7/2021/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): covid--пандемія--вакцинація--студенти--короновірус
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Величко В. І., Лагода Д. О., Венгер Я. І.
Заглавие : Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків
Параллельн. заглавия :Introduction of evidence-based medicine in the education of medical students
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 11-16 (Шифр МУ7/2021/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТІВ ПІДГОТОВКИ РІВЕНЬ, ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ -- СТУДЕНТОВ ПОДГОТОВКИ УРОВЕНЬ, ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): студенти--практика--клінічна--ресурси
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Виткалов С., Виткалов В.
Заглавие : Форми стимулювання професійного становлення молоді: досвід кафедри культурології та музеєзнавства Рівненського державного гуманітарного університету
Параллельн. заглавия :Forms of Stimulating the Professional Development of oung People: Experience of the Department of Cultural Studies and Museum Studies of Rivne State Humanitarian University
Место публикации : Вища школа. - 2021. - № 9. - С. 65-69 (Шифр 21876/2021/9)
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Географич. рубрики: Рівне
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): вища--освіта
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Шеремет М., Супрун Д.
Заглавие : Вища школа України в ракурсі інтеграції до європейського науково-освітнього простору
Параллельн. заглавия :Higher school of ukraine in the perspective of integration to the european scientific and educational space
Место публикации : Вища освіта України. - 2021. - № 3. - С. 46-52 (Шифр 23823/2021/3)
Примечания : Бібліогр.: с.
Предметные рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): професійна--підготовка--інтернаціоналізація--студенти--іноземні
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Афузова Г.
Заглавие : Вища освіта в контексті європейських цінностей різноманітності та інклюзії
Параллельн. заглавия :igher education in the context of european values of diversity and inclusion
Место публикации : Вища освіта України. - 2021. - № 3. - С. 67-74 (Шифр 23823/2021/3)
Примечания : Бібліогр.: с.
Предметные рубрики: СОЦІАЛЬНІ ЦІННОСТІ -- СОЦИАЛЬНЫЕ ЦЕННОСТИ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): чинники--вплив--інвалідність
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Yelahina N. I., Fedchyshyn N. O.
Заглавие : Innovative methods of teaching professional english to medical students
Параллельн. заглавия :Інноваційні методи викладання англійської мови за професійним спрямуванням студентам-медикам
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 100-106 (Шифр МУ7/2021/2)
Примечания : Bibliogr. at the end of the art.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): мультимедійні--засоби
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бакалець О. В., Бегош Н. Б., Дзига С. В.
Заглавие : Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
Параллельн. заглавия :Retrospective analysis of planning methodology of elective disciplines on functional diagnostics at the department of functional and laboratory diagnostics of I. Horbachevsky Ternopil national medical university
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 107-111 (Шифр МУ7/2021/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): опитування--методологія
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Козлова Ю. В., Трясак Н. С., Ляліна А. Ю.
Заглавие : Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія»
Параллельн. заглавия :The value of the competencies of a student of a medical higher educational institution in scientific and educational process by discipline “Pathophysiology”
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 87-93 (Шифр МУ7/2021/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): компетентність--патологічна--фізіологія--covid--короновірус
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мочульська О. М.
Заглавие : Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів)
Параллельн. заглавия :Peculiarities of distance learning at the department of the children’s diseases with pediatric surgery of I. Horbachevsky Ternopil national medical university (analysis of the results of the students survey)
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 47-53 (Шифр МУ7/2021/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): аналіз--оцінка--анкетування
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)